het zijn US-maten, dus dat is een maat groter dan UK-maten. Evie heeft nu maat 7 (US) aan en die valt als mt 25.quote:
mooooooiquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:52 schreef wickie het volgende:
Ja ik zag ook mooie maar dan komt er nog 21 dollar shipping bij als ik het goed begrijp
Ik ben nu aan het rondsurfen en heb nu deze in mn mandje, maat 24/25. Dat duurt nog wel een half jaar tot een jaar voor Metteanders kan ik ze ook bewaren voor Wies.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat vrij gemiddeld. Als ze echt goed gaat lopen dan kan het wel eens heel snel gaan veranderen. Hannah begon ook met maat 19 en had geloof ik binnen een halfjaar 3 maten groter nodig. Ze zit nu in maat 24.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
ean heeft maat 19 met schoenen. Ik weet niet van wie ze de redelijk kleine maat heeft. Vriend en ik hebben beide grote voeten.
Ja dat vind.ik ook lastig idd. Hier juist brede voeten. Had ooit shoesme schoentjes gepast, daar kregen we zn voeren niet eens inquote:Op maandag 25 juni 2012 20:14 schreef Fannetje het volgende:
Leuk KJ!
Ik was blij dat ik gewoon naar een winkel ben gegaan trouwens, want Anne blijkt smalle voetjes te hebben en heel veel modellen waren dus veel te breed. Bij online shoppen is dat zo lastig inschatten.
Mijn dochter haar voeten zijn 11,6 cm, ze zeggen dat je er dan 1 a 1,5 cm bij op moet tellen. Dus wij komen uit op maat 21 als we iets moeten kopen, zo zei de schoenenzaak hier. Jouw meisje zou dus maat 22 moeten hebben gok ik zo. Dus ik zou idd laten opmeten bij een goede schoenenzaak en even advies inwinnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier ook op pad voor nieuwe schoenen! Haar voeten zijn gewoon ineens dik 12,7 cm grootde Shoesme's maat 20 zijn te krap (vielen al kleinig) en de Stabifoots (die vallen weer groot) maat 19 zitten nu precies pas...
Ik twijfel of ik online een zooi schoenen bestel en dan thuis laat passen of toch de stad in gaan..
Floris precies t zelfde, nou ja nu dus 1 paar extra, maar dat zijn winterschoenen, dus niet handig voor nuquote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie heeft ook 1 paar echt goede schoenen. Daarnaast dr teva's en regenlaarzen.
ik ookquote:
Ik vind ze super! Juist voor Leen. Maar ik ben dan ook allergisch voor blommen en zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind ze zo schattig, voor een peuter jongetje dan he.
Ik vind dat merk sowieso....quote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind ze super! Juist voor Leen. Maar ik ben dan ook allergisch voor blommen en zo.
Heb je een link?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind dat merk sowieso....![]()
Mijn bankrekening doet alleen![]()
Er zitten dacht ik ook 2 Camperwinkel in Amsterdam.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef Juud79 het volgende:
Deze vind ik ook wel tof, voor de winter.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |