Ja, of mevrouw Chang.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist. Net als bv meneer Vloet. Voorbeeldige burger.
Op het Ledig Erf buiten? Nee. In de café's vast wel.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef Rahl het volgende:
Mensen, staat er een scherm op ´t Ledig Erf vanavond?
Ah, ik dacht dat het voornamelijk over voorbeeldige burgers gingquote:Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Meneer Wolfsen heeft veel fout gedaan, maar hij is geen huisjesmelker.
O M G ......quote:Op zondag 17 juni 2012 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_koblenko_naakt.html
![]()
![]()
![]()
(sfw en gaat over Utrecht btw)
Schermen? Buiten? In Utrecht?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef Rahl het volgende:
Mensen, staat er een scherm op ´t Ledig Erf vanavond?
Ah was ie daar ingeslagenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:05 schreef Vanyel het volgende:
Ah joh, gezellig juist, al die slingers. Op andermans huis.
CS was trouwens ook weer één groot festijn met die blikseminslag.
Wat is de kans heh, volgens mij hebben die lui een gigantische bliksemafleider ergens staan die rechtstreeks hun seinkantoor ingedirigeerd wordt.quote:
Ach, bietje proppen.. moet kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Liep net langs de bus naar Amsterdam. Wilden iets van 300 man in ofzo.
Maar op de site staat gewoon dat er allerlei treinen rijden en de vertraging nog maar 30-60 minuten is..quote:
Maar berichten van reizigers geven juist aan dat er nauwelijks iets rijdtquote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar op de site staat gewoon dat er allerlei treinen rijden en de vertraging nog maar 30-60 minuten is..
Niet geloven, heb wel vaker gehad dat er werd gezegd dat er rond het middaguur wel weer treinen zouden rijden volgens het spoorboekje en toen reed er om drie uur nog niets.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar op de site staat gewoon dat er allerlei treinen rijden en de vertraging nog maar 30-60 minuten is..
Het pand op nummer 25 blijft staan, want dat is een monumentaal pand. De rest gaat tegen de vlakte. Hoewel ik de weerstand begrijp, moet ik eerlijk gezegd toegeven dat de rest van de gebouwen ook weer niet zo heel bijzonder zijn. Staan er nog veel meer van in Utrecht, maar dan mooier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef Q. het volgende:
http://dnu.nu/artikel/648(...)eels-tegen-de-vlakte
Ik werk toch niet meer bij een van de utrechtse banken, dus ik kom er niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef Nielsch het volgende:
Meh, wel jammer dat dit dranklokaal gaat verdwijnen.
[ afbeelding ]
Correct. Alleen het rijksmonument blijft staan omdat ze die niet mogen slopen, die hadden ze met alle plezier ook plat gelegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Dit plaatje vond ik nog. Wat ze precies met 'doorgang naar forum wenselijk' bedoelen is me niet geheel duidelijk, maar volgens mij betekent het ook gewoon slopen.
[ afbeelding ]
Het laatste restje oud stationsgebied gaat er hier bij aan. Het HC-trauma is blijkbaar niet groot genoeg als we dit ook nog laten slopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het pand op nummer 25 blijft staan, want dat is een monumentaal pand. De rest gaat tegen de vlakte. Hoewel ik de weerstand begrijp, moet ik eerlijk gezegd toegeven dat de rest van de gebouwen ook weer niet zo heel bijzonder zijn. Staan er nog veel meer van in Utrecht, maar dan mooier.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef Wootism het volgende:
Moest hier wel om lachen
https://twitter.com/_MRS/status/213558941639118848/photo/1
Gemeente Utrecht die in de regen lege pantenbakken gaat bijvullen.... zonder planten.
Word je toch ronduit simpel van.
Tenzij de ns plotseling het licht hebben gezien krijgen we er pure oogkanker voor terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Nielsch het volgende:
Hoewel ik de weerstand begrijp, moet ik eerlijk gezegd toegeven dat de rest van de gebouwen ook weer niet zo heel bijzonder zijn. Staan er nog veel meer van in Utrecht, maar dan mooier.
Mooi plaatje ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Dit plaatje vond ik nog. Wat ze precies met 'doorgang naar forum wenselijk' bedoelen is me niet geheel duidelijk, maar volgens mij betekent het ook gewoon slopen.
[ afbeelding ]
Gas, water en licht afsluiten zou ik zeggen. Stelletje freeloadersquote:Ook in een pompstation valt te wonen. Althans dat vinden de krakers die het gebouwtje bij de voormalige Shellpomp aan de Croeselaan dinsdag in gebruik namen als woonruimte. Er is elektriciteit, water en een toilet en Openbaar Ministerie zag volgens de krakers geen aanleiding om op te treden.
Het tankstation is alweer enkele jaren gesloten en het gebouwtje is al langer niet meer in gebruik. Autoverhuurbedrijf Avis parkeert wagens op het terrein en heeft volgens de krakers geen moeite met de nieuwe bewoners. Voor zover bekend zijn er geen plannen met het terrein, dat eigendom is van de NS.
sonde. gewoon omdat het het laatste stukje was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef Q. het volgende:
http://dnu.nu/artikel/648(...)eels-tegen-de-vlakte
Misschien betalen ze gewoon voor het gebruik? Iedereen vindt het prima? Wat is je punt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gas, water en licht afsluiten zou ik zeggen. Stelletje freeloaders
En dan geen foto van Casa Confetti plaatsen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef okiokinl het volgende:
nog wat grappigs; nummertje 8![]()
http://www.theworldgeogra(...)cities-in-world.html
Ik heb er onlangs een van m'n brievenbus gehaald...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is iemand heel toevallig pas geleden bij het gemeentehuis geweest voor een nee/nee sticker? Die hoor je te kunnen halen daar maar vorige keer waren ze op. Ondertussen kan ik ook niks meer daarover op de website vinden..
Een website/winkel waar ik die dingen kan halen is ook goed, als ik google zien de websites er niet echt betrouwbaar uit..
Mijn dank is groot!
Ik heb er gewoon een bij zo'n niet echt betrouwbare website gekocht. Die 3 euro oid vond ik het probleem niet en nu heb ik stukken minder oud papier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is iemand heel toevallig pas geleden bij het gemeentehuis geweest voor een nee/nee sticker? Die hoor je te kunnen halen daar maar vorige keer waren ze op. Ondertussen kan ik ook niks meer daarover op de website vinden..
Een website/winkel waar ik die dingen kan halen is ook goed, als ik google zien de websites er niet echt betrouwbaar uit..
Mijn dank is groot!
Weet je nog welke website dat was?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een bij zo'n niet echt betrouwbare website gekocht. Die 3 euro oid vond ik het probleem niet en nu heb ik stukken minder oud papier.
Bij het informatiecentrum (Neudeflat) of bijvoorbeeld het Milieucentrum Utrecht (Oudegracht)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nope. Een of andere simpele google-actie en dan de minst onbetrouwbarequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je nog welke website dat was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |