Ja, of mevrouw Chang.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist. Net als bv meneer Vloet. Voorbeeldige burger.
Op het Ledig Erf buiten? Nee. In de café's vast wel.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef Rahl het volgende:
Mensen, staat er een scherm op ´t Ledig Erf vanavond?
Ah, ik dacht dat het voornamelijk over voorbeeldige burgers gingquote:Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef Neelix het volgende:
[..]
Meneer Wolfsen heeft veel fout gedaan, maar hij is geen huisjesmelker.
O M G ......quote:Op zondag 17 juni 2012 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_koblenko_naakt.html
![]()
![]()
![]()
(sfw en gaat over Utrecht btw)
Schermen? Buiten? In Utrecht?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef Rahl het volgende:
Mensen, staat er een scherm op ´t Ledig Erf vanavond?
Ah was ie daar ingeslagenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:05 schreef Vanyel het volgende:
Ah joh, gezellig juist, al die slingers. Op andermans huis.
CS was trouwens ook weer één groot festijn met die blikseminslag.
Wat is de kans heh, volgens mij hebben die lui een gigantische bliksemafleider ergens staan die rechtstreeks hun seinkantoor ingedirigeerd wordt.quote:
Ach, bietje proppen.. moet kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Liep net langs de bus naar Amsterdam. Wilden iets van 300 man in ofzo.
Maar op de site staat gewoon dat er allerlei treinen rijden en de vertraging nog maar 30-60 minuten is..quote:
Maar berichten van reizigers geven juist aan dat er nauwelijks iets rijdtquote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar op de site staat gewoon dat er allerlei treinen rijden en de vertraging nog maar 30-60 minuten is..
Niet geloven, heb wel vaker gehad dat er werd gezegd dat er rond het middaguur wel weer treinen zouden rijden volgens het spoorboekje en toen reed er om drie uur nog niets.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar op de site staat gewoon dat er allerlei treinen rijden en de vertraging nog maar 30-60 minuten is..
Het pand op nummer 25 blijft staan, want dat is een monumentaal pand. De rest gaat tegen de vlakte. Hoewel ik de weerstand begrijp, moet ik eerlijk gezegd toegeven dat de rest van de gebouwen ook weer niet zo heel bijzonder zijn. Staan er nog veel meer van in Utrecht, maar dan mooier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef Q. het volgende:
http://dnu.nu/artikel/648(...)eels-tegen-de-vlakte
Ik werk toch niet meer bij een van de utrechtse banken, dus ik kom er niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef Nielsch het volgende:
Meh, wel jammer dat dit dranklokaal gaat verdwijnen.
[ afbeelding ]
Correct. Alleen het rijksmonument blijft staan omdat ze die niet mogen slopen, die hadden ze met alle plezier ook plat gelegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Dit plaatje vond ik nog. Wat ze precies met 'doorgang naar forum wenselijk' bedoelen is me niet geheel duidelijk, maar volgens mij betekent het ook gewoon slopen.
[ afbeelding ]
Het laatste restje oud stationsgebied gaat er hier bij aan. Het HC-trauma is blijkbaar niet groot genoeg als we dit ook nog laten slopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het pand op nummer 25 blijft staan, want dat is een monumentaal pand. De rest gaat tegen de vlakte. Hoewel ik de weerstand begrijp, moet ik eerlijk gezegd toegeven dat de rest van de gebouwen ook weer niet zo heel bijzonder zijn. Staan er nog veel meer van in Utrecht, maar dan mooier.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef Wootism het volgende:
Moest hier wel om lachen
https://twitter.com/_MRS/status/213558941639118848/photo/1
Gemeente Utrecht die in de regen lege pantenbakken gaat bijvullen.... zonder planten.
Word je toch ronduit simpel van.
Tenzij de ns plotseling het licht hebben gezien krijgen we er pure oogkanker voor terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Nielsch het volgende:
Hoewel ik de weerstand begrijp, moet ik eerlijk gezegd toegeven dat de rest van de gebouwen ook weer niet zo heel bijzonder zijn. Staan er nog veel meer van in Utrecht, maar dan mooier.
Mooi plaatje ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Dit plaatje vond ik nog. Wat ze precies met 'doorgang naar forum wenselijk' bedoelen is me niet geheel duidelijk, maar volgens mij betekent het ook gewoon slopen.
[ afbeelding ]
Gas, water en licht afsluiten zou ik zeggen. Stelletje freeloadersquote:Ook in een pompstation valt te wonen. Althans dat vinden de krakers die het gebouwtje bij de voormalige Shellpomp aan de Croeselaan dinsdag in gebruik namen als woonruimte. Er is elektriciteit, water en een toilet en Openbaar Ministerie zag volgens de krakers geen aanleiding om op te treden.
Het tankstation is alweer enkele jaren gesloten en het gebouwtje is al langer niet meer in gebruik. Autoverhuurbedrijf Avis parkeert wagens op het terrein en heeft volgens de krakers geen moeite met de nieuwe bewoners. Voor zover bekend zijn er geen plannen met het terrein, dat eigendom is van de NS.
sonde. gewoon omdat het het laatste stukje was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef Q. het volgende:
http://dnu.nu/artikel/648(...)eels-tegen-de-vlakte
Misschien betalen ze gewoon voor het gebruik? Iedereen vindt het prima? Wat is je punt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gas, water en licht afsluiten zou ik zeggen. Stelletje freeloaders
En dan geen foto van Casa Confetti plaatsen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef okiokinl het volgende:
nog wat grappigs; nummertje 8![]()
http://www.theworldgeogra(...)cities-in-world.html
Ik heb er onlangs een van m'n brievenbus gehaald...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is iemand heel toevallig pas geleden bij het gemeentehuis geweest voor een nee/nee sticker? Die hoor je te kunnen halen daar maar vorige keer waren ze op. Ondertussen kan ik ook niks meer daarover op de website vinden..
Een website/winkel waar ik die dingen kan halen is ook goed, als ik google zien de websites er niet echt betrouwbaar uit..
Mijn dank is groot!
Ik heb er gewoon een bij zo'n niet echt betrouwbare website gekocht. Die 3 euro oid vond ik het probleem niet en nu heb ik stukken minder oud papier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is iemand heel toevallig pas geleden bij het gemeentehuis geweest voor een nee/nee sticker? Die hoor je te kunnen halen daar maar vorige keer waren ze op. Ondertussen kan ik ook niks meer daarover op de website vinden..
Een website/winkel waar ik die dingen kan halen is ook goed, als ik google zien de websites er niet echt betrouwbaar uit..
Mijn dank is groot!
Weet je nog welke website dat was?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een bij zo'n niet echt betrouwbare website gekocht. Die 3 euro oid vond ik het probleem niet en nu heb ik stukken minder oud papier.
Bij het informatiecentrum (Neudeflat) of bijvoorbeeld het Milieucentrum Utrecht (Oudegracht)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nope. Een of andere simpele google-actie en dan de minst onbetrouwbarequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je nog welke website dat was?
Nee, Aleid is lekker geloofwaardig? Is ook waarheid.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Nielsch het volgende:
Die bomen op de Rabobrug, dat gelooft toch niemand?
quote:Na ruim 130 jaar verdwijnt Peek & Cloppenburg per 15 september uit Utrecht. Dat blijkt uit een bericht in AD/UN afgelopen zaterdag. Naar blijkt heeft het kledingwarenhuis geen overeenstemming met belegger Corio weten te bereiken over vestiging in De Vredenburg, het nieuwe winkel- en appartementencomplex op het Vredenburgplein. Met de sluiting van Peek & Cloppenburg, dat eind negentiende eeuw zijn eerste winkel opende aan de Oudegracht, verliezen mogelijk 30 medewerkers hun baan.
In verband met de aanleg van de nieuwe entree voor Hoog Catharijne moet Peek & Cloppenburg per oktober haar vestiging aan de Vredenburgpassage verlaten. Met Corio liepen onderhandelingen over een nieuwe vestiging op de begane grond van De Vredenburg. Daarbij zou het kledingwarenhuis, volgens Corio, te veel ruimte hebben geclaimd waardoor er te weinig ruimte overbleef voor andere winkels. Dat rijmt niet met de strategie van Corio, die het afhaken van Peek & Cloppenburg weliswaar betreurt, maar tevens van mening is dat het kansen biedt. Er zouden al gesprekken lopen met andere partijen.
Het nieuws komt overigens niet uit de lucht vallen. Al in 2009 wist bouwpututrecht.nl te melden, dat De Vredenburg niet gebruikt zou worden voor ‘opvang’ van winkels die in de rest van Hoog Catharijne moeten wijken voor de renovatie. Directeur Corio vastgoedontwikkeling, Menno Overtoom, gaf destijds al aan dat de, voornamelijk modewinkels, er direct definitief gevestigd zullen worden. Of er tijdens de verbouwing voor alle bestaande winkels plek zal blijven, was toen al de vraag. Over wat er bijvoorbeeld met Peek & Cloppenburg, een van de grotere zaken aan het Vredenburg, zou gebeuren, kon Overtoom destijds nog niets zeggen.
Eind november 2009 gingen drie grote boorpalen voor woon-winkelgebouw De Vredenburg de grond in. Sinds eind april 2010 is aannemer BAM gestart met de bouw en in de zomer van 2012 opent het gebouw haar deuren voor het winkelend publiek. Naar het zich laat aanzien dus zonder Peek & Cloppenburg. Zowel Peek & Cloppenburg als Corio hebben een en ander overigens nog niet in een bericht op hun website bevestigd.
Corio doet iets goedsquote:Op maandag 25 juni 2012 08:15 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er hier P&C fans? Die hebben dan pech.
[..]
Inderdaad, beter 5 x een kleine ruimte verhuren dan 1 x een grote. Maar goed, liever 5 winkels met variatie dan 1 grote kledingwinkel waar ik sinds dat ik zelf kleding koop nog nooit ben geweest.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Corio doet iets goeds.
Zit natuurlijk gewoon winstoogmerk achter, meer winkels is makkelijker huur verhogen, maar goed.
Ah leuk, die gaan dus een mega-uitverkoop inlassen danquote:Op maandag 25 juni 2012 08:15 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er hier P&C fans? Die hebben dan pech.
[..]
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef okiokinl het volgende:
blijft niet veel meer over van ons goeie ouwe hoog catherijne...
quote:In een gesprek met wethouder Lintmeijer, ambtenaren en leden van de Adviesgroep Schone Lucht en Gezondheid is toegegeven dat er tientallen fouten zitten in de invoergegevens van de Monitoringstool voor de luchtkwaliteit. Dit zal betekenen dat, zonder aanvullende maatregelen, er op diverse plaatsen niet aan de normen in 2015 voldaan kan worden. Als dat niet lukt wordt aan Nederland door de EU een forse boete opgelegd. Die boete zal door de regering bij die gemeenten worden neergelegd die niet aan de normen voldoen. Als Utrecht (en het Rijk) veel eerder hadden willen inzien dat forse maatregelen voor schonere lucht noodzakelijk zijn, waren deze problemen te voorkomen geweest.
hahaha, ik heb daar twee jaar geleden samen met een groepje reizigers staan kijken naar Duitsland-Argentinië. Volgens mij reden er toen geen treinen naar DB en stonden we daar, was een geniale wedstrijd!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef Q. het volgende:
Het wordt iig een stuk beter dan nu:
[ afbeelding ]
Speak for yourself.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef Silenus het volgende:
Jongens we mogen in 2015 niet meer met onze lieflijke barrels door Utrecht-centrum rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, Croeselaan is echt vreselijk kaal, nu zie je pas hoe lelijk alles is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Neelix het volgende:
Jaarbeursplein wordt wel een erg kale vlakte zonder parkeergarage en bomen...
Zouden de bomen bij het busstation wel nog blijven staan, of sneuvelen die ook net als de bomen in de middenberm?
Wel oppassen als je dan vanuit Amsterdam weer naar hartje Utrecht rijdt. Volgende maand schijnt ie echt aan te gaan, de traject controle op de A2 (Holendrecht - Maarssen)quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef HAL9000S het volgende:
Als dit doorgaat en ik moet mijn oudere diesel weg doen dan koop ik uit rancune een 2 jaar oude 8 cilinder. Stelletje idioten.
Ik zou zeggen niet doen (altijd in een 'echt' studentenhuis gewoond), maar er zijn genoeg mensen die het wel zouden doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Warsaw het volgende:
Als student wonen in de wijk Kanaleneiland, tegenover de Albert Heijn. Doen of niet doen?
Ik zie net dat ik 450 meter buiten de milieuzone woon.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef HAL9000S het volgende:
Als dit doorgaat en ik moet mijn oudere diesel weg doen dan koop ik uit rancune een 2 jaar oude 8 cilinder. Stelletje idioten.
Jawel joh... lekker doorknallen, groene golf, prima.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:04 schreef zatoichi het volgende:
Ze kunnen beter de wegen rondom en in utrecht aanpakken, b.v. 70 op de kardinaal de jongweg is nergens goed voor.
Tenslotte werkt een groene golf alleen bij 70quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Jawel joh... lekker doorknallen, groene golf, prima.
Wolfsen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:28 schreef Nielsch het volgende:
Maar verder wel een belachelijk plan natuurlijk. Eerst dacht ik nog; ach, ik ga toch nooit met de auto naar het station, maar soms rij ik wel eens naar het station om mensen op te halen.
Het meest bizarre is nog wel dat er naar de leeftijd van de auto wordt gekeken en niet naar de uitstoot.
Milieuzonequote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:11 schreef The6thgate het volgende:
Geld dat verbod voor de milieuzone of alleen het centrum? Zie namelijk dat die milieuzone ook om de jaarbeurs heen loop en dat de Graadt van Roggenweg er ook in valtDat zou echt stom zijn.
Heb nu een auto uit 1996 en volgend jaar komt er waarschijnlijk een uit 2005. Die valt tegen die tijd dan ook alweer buiten de regeling
Ja hoor prima te doen daar...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Warsaw het volgende:
Als student wonen in de wijk Kanaleneiland, tegenover de Albert Heijn. Doen of niet doen?
Dat je het moet vragen zegt wel iets.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Warsaw het volgende:
Gewoon doen, ik zou het hooguit laten omdat het wat ver fietsen is. Maar prima wonen daar en winkelcentrum is ook fijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Warsaw het volgende:
kamers zat midden in het centrum voor de zelfde prijs.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Warsaw het volgende:
Nou ja, terug, ze waren natuurlijk nooit weg maar op Nieuweroord kregen ze natuurlijk minder aandacht.quote:Occupy terug in Utrecht
UTRECHT - De activisten van Occupy hebben hun tentenkamp weer opgeslagen bij het stadhuis in Utrecht.
Vanwege de veiligheid moesten ze tijdens het EK voetbal weg zijn, maar daarna mochten ze weer terugkomen.
Met hun bezetting streven de Occupy'ers een samenleving na die gebaseerd is op gelijkheid, solidariteit en respect voor mens en dier.
Yeah, sure.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:04 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
kamers zat midden in het centrum voor de zelfde prijs.
Zit er geen limiet aan een demonstratietermijn? Inmiddels zijn het gewoon campinggasten die wildkamperen. Beetje zoals mijn oom die met pensioen is en het halve jaar op de camping staat. Alleen in plaats van praten over de Tour de France en welk biertje het vanavond gaat worden is het elkaar een beetje one-uppen met linkse retoriek.quote:Op maandag 2 juli 2012 06:47 schreef Q. het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/824872
[..]
Nou ja, terug, ze waren natuurlijk nooit weg maar op Nieuweroord kregen ze natuurlijk minder aandacht.
Wolfsen heeft gewoon te weinig ballen om er iets aan te doen. Ze houden nu al bijna een jaar een stuk publieke ruimte midden in het centrum van Utrecht bezet, ze onttrekken dit aan de rest van de bewoners van de stad. Asociaal en egoistisch gedrag. Ben er helemaal klaar mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Zit er geen limiet aan een demonstratietermijn? Inmiddels zijn het gewoon campinggasten die wildkamperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |