quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik moest gisteren met de trein naar Groningen en omdat ik wat te vroeg was heb ik eens staan kijken bij die bouwputten op het Jaarbeursplein ten behoeve van de nieuwe stationshal, het nieuwe stadskantoor en de sloop van het een en ander (parkeergarage en sporthal). Wel indrukwekkend al dat staal van die twee megaprojecten. De nieuwe stationshal gaat echt groot worden.
Cool.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:58 schreef Q. het volgende:
http://www.hetutrechtsarc(...)eld/1960-1970/140039
Prachtig filmpje.!
Ze zeggen wel "Utrechtenaren" op het eind. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cool.
Ik probeer de lokatie van 1:41 te plaatsen, maar lukt me niet (al denk ik Vreeburg). Geweldig al die lichten.
Haha, heb je net een nieuwe user lopen afzeiken...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zeggen wel "Utrechtenaren" op het eind. Beetje jammer.
Ja, erg tof, kan hem ook niet echt plaatsen, kan ook geen van de borden lezen, alleen 'Kodak' maar dat is wel redelijk algemeen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cool.
Ik probeer de lokatie van 1:41 te plaatsen, maar lukt me niet (al denk ik Vreeburg). Geweldig al die lichten.
Als je net zo iemand op je dak krijgt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel een mooie manier om te gaan.
Damn, dit wilde ik idd net gaan posten!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:05 schreef Q. het volgende:
Ah, ik zie Palace staan. Dat is de voormalige bioscoop op het Vredenburg.
[ afbeelding ]
Oeh, die is tof!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Damn, dit wilde ik idd net gaan posten!
Foto ervan:
[ afbeelding ]
Vroeger. Toen alles beter was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een gekloot was dat als er net iemand aan het laden of lossen was
Top!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zeggen wel "Utrechtenaren" op het eind. Beetje jammer.
Wel raar dat ik daar gewoon elke dag langs fiets, zoiets valt nooit op eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Foto ervan:
[ afbeelding ]
Actuele foto van dit rijtje vanuit het Muziekpaleis gemaakt door mij:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Foto ervan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |