abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112963721
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:15 schreef Anno1982 het volgende:
Hoi :W, rustig hier...
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 08:27 schreef Rickazio het volgende:

[..]

duh, tis een dorp
Zeg die koeien melken zich niet zelf hè....melkrobot is hier nog niet aangekomen. }:| :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:41:36 #27
368398 Anno1982
CTRL+ATL+DEL
pi_112964884
Ok, ik zie hier altijd alleen maar schapen.

Zijn er hier trouwens al mensen die de nieuwe streep in de Mozartlaan gespot hebben? En weet iemand waarom de gemeente op het onzalige idee gekomen is om dit soort werk 's nachts uit te laten voeren? Ik heb dinsdagnacht geen oog dichtgedaan, en het resultaat na 1 nacht 'zwoegen': 1 streep -O-.

Betekent dit dat mij nu nog 3 van dit soort nachten te wachten staan?

Is toch niet normaal, ik wil 's nachts rust in het dorp! :( :P
pi_112966985
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:41 schreef Anno1982 het volgende:
Ok, ik zie hier altijd alleen maar schapen.

Zijn er hier trouwens al mensen die de nieuwe streep in de Mozartlaan gespot hebben? En weet iemand waarom de gemeente op het onzalige idee gekomen is om dit soort werk 's nachts uit te laten voeren? Ik heb dinsdagnacht geen oog dichtgedaan, en het resultaat na 1 nacht 'zwoegen': 1 streep -O-.

Betekent dit dat mij nu nog 3 van dit soort nachten te wachten staan?

Is toch niet normaal, ik wil 's nachts rust in het dorp! :( :P
Mozartlaan en schapen....zo vreemd is dat nou ook weer niet. :+
Ook niet zo vreemd is dat ze 's nachts werken, zeker als het een doorgaande route in een wijk is.
Optimist tot in de kist
  zondag 17 juni 2012 @ 11:40:46 #29
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_112998168
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik wil iets verwensen, maar dat mag niet meer nu ik blauw ben, dus ik laat het aan beelz over.
Prima, hier komt het:

Ik hoop dat Rickazio jeuk op zijn rug krijgt en hele korte armen zonder ellebogen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_113459749
Zwolle is geen stad, Zwolle is een regiometropool. Kijk, het staat er echt:

quote:
Dagblad Trouw verdiepte zich in de krant van dinsdag 26 juni 2012 in een groot artikel in 'het geheim van Zwolle'. Onder de kop 'Zwolle is nu populair bij iedereen' wordt de bloeiperiode toegelicht die de stad beleeft: 'Zwolle is een succesvolle regiometropool'.
Bron: http://www.zwolle.nl/actu(...)t-van-Zwolle-uit.htm

Via bovenstaande link is een PDF te vinden naar het artikel in kwestie.
pi_113471678
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:38 schreef Boldface het volgende:
Zwolle is geen stad, Zwolle is een regiometropool. Kijk, het staat er echt:

[..]

Bron: http://www.zwolle.nl/actu(...)t-van-Zwolle-uit.htm

Via bovenstaande link is een PDF te vinden naar het artikel in kwestie.
Heb je het artikel zelf wel gelezen? Zwolle wordt daarin vaker stad dan regiometropool genoemd...
pi_113505779
quote:
16s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:33 schreef slenderhose het volgende:

[..]

Heb je het artikel zelf wel gelezen? Zwolle wordt daarin vaker stad dan regiometropool genoemd...
Ja hoor, heb het volledig gelezen. Maar ik vond het wel humor om "regiometropool" eruit te lichten.
pi_113557455
Zwolle, heerlijk! Ik woon er nu bijna een jaar (binnenstad) en wil er nog lang niet weg.
Het voelt inderdaad een beetje als een dorp. Het is er nog persoonlijk. Qua ligging in het land is het ook een superplek. Helemaal met een OV-kaart, je zit op een mooi kruispunt!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 17:19:13 #34
44649 beelz
pi_113564872
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:26 schreef Mijtthas het volgende:
Zwolle, heerlijk! Ik woon er nu bijna een jaar (binnenstad) en wil er nog lang niet weg.
Het voelt inderdaad een beetje als een dorp. Het is er nog persoonlijk. Qua ligging in het land is het ook een superplek. Helemaal met een OV-kaart, je zit op een mooi kruispunt!
Zwolle is inderdaad de tofste stad van Nederland. Ik kon vorig jaar een baan krijgen met een belachelijk hoog salaris. Baan was in Amsterdam maar 1 van de eisen van werkgever was dat ik zou verhuizen naar Amsterdam. Ik heb de baan geweigerd, ik wil niet uit Zwolle weg.

_O_ Zwolle _O_
Besef Regulier!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:49:11 #35
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_113567571
Ik snap niet wat mensen met het persoonlijke bedoelen? ik vind dat je dat alleen nog maar vind in wijhe raalte heino en dat soort dorpen.
BAM dit is 3KB
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:52:30 #36
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_113572019
Morgen weer stappen in Zwolle en bij een vriendin blijven slapen. ^O^
pi_113666487
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:49 schreef Loll het volgende:
Ik snap niet wat mensen met het persoonlijke bedoelen? ik vind dat je dat alleen nog maar vind in wijhe raalte heino en dat soort dorpen.
Voor het echte 'ons kent ons'-gevoel moet je naar kleinere dorpen van pakweg 3.000-4.000 inwoners, zoals Heeten of Lemelerveld. Dorpen als Wijhe en Heino tellen het dubbele aantal inwoners; daar kent lang niet iedereen elkaar.

Raalte is nog veel groter. Raalte-Noord is bijna een dorp op zich. Lekker anoniem wonen in een saaie nieuwbouwwijk; Stadshagen in het klein.
  maandag 2 juli 2012 @ 15:07:18 #38
304381 Loll
pi_113673247
Maar het op het ons kent ons gevoel doelde ik helemaal niet
BAM dit is 3KB
  maandag 2 juli 2012 @ 20:21:09 #39
44649 beelz
pi_113686703
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef Loll het volgende:
Maar het op het ons kent ons gevoel doelde ik helemaal niet
In plaats van iedereen te laten raden wat je dan wel bedoelde, zou je ook gewoon kunnen melden wat je bedoelt.
Besef Regulier!
  maandag 2 juli 2012 @ 20:24:22 #40
304381 Loll
pi_113686853
Strak plan ik bedoelde dat het je persoonlijke zoals gegroet worden in een winkel een praatje bij de kassa en dat soort dingen. Alleen nog maar vind in dorpen als Wijhe. In Zwolle moet alles snel snel snel bij ons in de c1000 mogen de cassieres geen eens meer een praatje maken met de klanten.
BAM dit is 3KB
  maandag 2 juli 2012 @ 20:28:03 #41
244933 trovey
Nachtoele
pi_113687042
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef Loll het volgende:
Strak plan ik bedoelde dat het je persoonlijke zoals gegroet worden in een winkel een praatje bij de kassa en dat soort dingen. Alleen nog maar vind in dorpen als Wijhe. In Zwolle moet alles snel snel snel bij ons in de c1000 mogen de cassieres geen eens meer een praatje maken met de klanten.
Ligt ook gewoon aan de winkel, ik heb soms hele gesprekken in bepaalde winkels. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 2 juli 2012 @ 20:42:54 #42
304381 Loll
pi_113687957
Dan niet :{ mensen je merkt het verschil echt wel in een stad en in een dorp w/
BAM dit is 3KB
pi_113700923
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef Loll het volgende:
Dan niet :{ mensen je merkt het verschil echt wel in een stad en in een dorp w/
Jep, het ruikt hier helaas niet zo fris als in een dorp. En de V&D zit op fietsafstand. Maar verder? Neuh, niet echt. En ik kom uit een dorp, dus ik weet waar ik het over heb :+
I reject reality and substitute my own
pi_113701092
Een dorpgevoel is misschien wat overdreven, maar voor een redelijk grote stad vind ik Zwolle veel fijner voelen dan bijv. Groningen of Amsterdam. Ik voel me zo verloren daar, alsof je een druppel op een gloeiende plaat bent.
pi_113705431
Zwolle ligt in Oost-Nederland. De sfeer is daar sowieso gemoedelijker dan in het westen. Dus Zwolle komt dichter bij dat persoonlijke van de dorpen in de buurt dan steden in het westen.
pi_113705515
Het Westen zuigt sowieso gemarineerde stierenkloten.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:18:01 #47
244933 trovey
Nachtoele
pi_113708227
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:25 schreef Elfletterig het volgende:
Zwolle ligt in Oost-Nederland. De sfeer is daar sowieso gemoedelijker dan in het westen. Dus Zwolle komt dichter bij dat persoonlijke van de dorpen in de buurt dan steden in het westen.
Mmmh, een kennis die altijd in het Westelijke deel van Nederland heft gewoond is een andere mening toegedaan....Zwollenaren willen je nog wel eens raar aankijken als je ze aanspreekt, zelf merk ik dat ook nogal eens....net of je ze een oneerbaar voorstel doet en morgen voor hun deur staat om op de koffie te komen. :') Iemand spreekt me aan :o ....gewoon stug niet reageren en doen of er iets engs gebeurt....verdomd, zouden alle Zwollenaren op FOK! zitten?. :+
Optimist tot in de kist
pi_113708456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Mmmh, een kennis die altijd in het Westelijke deel van Nederland heft gewoond is een andere mening toegedaan....Zwollenaren willen je nog wel eens raar aankijken als je ze aanspreekt, zelf merk ik dat ook nogal eens....net of je ze een oneerbaar voorstel doet en morgen voor hun deur staat om op de koffie te komen. :') Iemand spreekt me aan :o ....gewoon stug niet reageren en doen of er iets engs gebeurt....verdomd, zouden alle Zwollenaren op FOK! zitten?. :+
Ik denk dat dat meer bij hem/jou ligt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:32:10 #49
244933 trovey
Nachtoele
pi_113708691
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik denk dat dat meer bij hem/jou ligt.
Je zegt dat ik te sociaal ben? :') Goed, ik zal mijn leven beteren door ook met een chagrijnige kop op straat rond te lopen, mijn excuses. :@
Optimist tot in de kist
pi_113710190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:18 schreef trovey het volgende:

[..]

In Zwolle kijken mensen elkaar tenminste nog aan en spreken ze elkaar nog aan. In het westen zijn mensen vooral met zichzelf bezig...

Overigens is Zwolle uitstekend vertegenwoordigd op Fok! ja... :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')