Ja mooi, je kunt toch lezen? Het gaat dus om die van vorige keer toen die strenge regels al golden en dat van die drie maanden ben ik hier niet tegengekomen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:29 schreef Pien85 het volgende:
Foto's voor aanvraag van paspoort, rijbewijs en ID kaart mogen (officieel) maximaal 3 maanden oud zijn.
Hoe oud zijn je foto's? Eisen voor pasfoto's zijn namelijk nogal verscherpt de afgelopen jaren.
Pien maakt zelf zo'n 25 pasfoto's per dag
Aftrekken van de belasting jonge.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef MCH het volgende:
Meh, nieuw rijbewijs + paspoort + foto's 100 euro
En daardoor ben je beschermt door de Nederlandse staat, en wordt je in het buitenland geholpen bij problemen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef MCH het volgende:
Nieuw paspoort moet sowieso. Het gaat ic alleen om de foto's en die zijn best goedkoop.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef MCH het volgende:
14 euro voor pasfoto's goedkoop noemenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nieuw paspoort moet sowieso. Het gaat ic alleen om de foto's en die zijn best goedkoop.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef MCH het volgende:
Omdat alles duur is tegenwoordig en crisis bla bla en ik nog de oude foto's van vorige keer heb liggen vroeg ik mij af of die nog bruikbaar zijn.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef MCH het volgende:
Ik ben wel van plan om binnenkort een lange reis te maken naar enge landen
Dan denk ik dat je zelf wel tot een antwoord kan komen onder het motto, Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falenquote:
14 euro is duurrrrrrrrr jonguhquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nieuw paspoort moet sowieso. Het gaat ic alleen om de foto's en die zijn best goedkoop.
Tja. reizen kost geld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef MCH het volgende:
Relatief gezien wel. Vooral als je er veel gezeik mee kan voorkomen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Zjummie het volgende:
[..]
14 euro voor pasfoto's goedkoop noemen
Nou dan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef MCH het volgende:
[..]
14 euro is duurrrrrrrrr jonguh
Ik heb net al gebeld bij drie zaken, overal tien euro. Bij 2 daarvan krijg je zes foto's, bij 1 vier foto's.
Ik schets alleen wat andere fokkers zouden kunnen denken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]en
Neem daarbij:
[..]
Dan denk ik dat je zelf wel tot een antwoord kan komen onder het motto, Falen in de voorbereiding is de voorbereiding van het falen
Hoe lang geleden is "de vorige keer". 5 jaar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef MCH het volgende:
Ik moet een nieuw paspoort omdat de oude bijna verlopen is. Omdat alles duur is tegenwoordig en crisis bla bla en ik nog de oude foto's van vorige keer heb liggen vroeg ik mij af of die nog bruikbaar zijn.
Een paspoort is inderdaad vijf jaar geldig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef freako het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is "de vorige keer". 5 jaar?
Je kunt toch inderdaad gewoon 10 euro sparen door even de tondeuse erover te halen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef MCH het volgende:
Mooi ook dat ik straks overal met lange haren op documenten sta en vervolgens besluit om de tondeuse te gebruiken omdat ik kort prettiger vind in warme woestijnen. Sta ik alsnog niet met het juiste koppie op de foto.
Kan dit serieus?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Aftrekken van de belasting jonge.
Idd, praktische oplossingquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt toch inderdaad gewoon 10 euro sparen door even de tondeuse erover te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |