Nee inderdaad..... Noooooit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:06 schreef Californium het volgende:
Dat gebeurde op het HLO nou nooit dat soort rare shit!
Mag niet meerquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef Kwamo het volgende:
Begreep ik trouwens goed dat jullie geen tieten fipo's meer doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk artikel inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Als je ooit veel games op je nintendo/sega/playstation speelde of nog veel doet, is dit een leuk artikeltje. Erg herkenbaar allemaal, dat is misschien wel het ergste.
Alhoewel het nu best snel gingquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
Niets mis met m'n aars
"Even" nieuwe spullen halen bij de apotheek
Oh hell noquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:00 schreef LastRequest het volgende:
We zijn jaren geleden eens gaan stappen met een groep.. was ie heel trots want hij had een telefoonnummer gescoord. Of iemand anders het viltje even bij zich kon houden want paste niet in z'n zak. 06-12345678![]()
Ja dat was wel het planquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik dacht dat je aan je scriptie ging
Ja nu krijg ik iig responsquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een toeval dat je precies in de rust post
Je had tentamenperiode toch? Of hoe bevalt Diablo III?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:57 schreef BGTes het volgende:
AAAH DIE C&C Red Alert trailer![]()
![]()
* BGTes pakt spel uit de kast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je had tentamenperiode toch? Of hoe bevalt Diablo III?Ja ik heb er vandaag nog eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan over anderhalve week nog een. Als ik dan geen herkansingen heb, ben ik als het goed is klaar. Kan ik mooi 2 maanden diablo spelen werken natuurlijk
My hovercraft is full of eel.
Hmmmmm Billenkoekquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Laysa! verdien jij de billenkoek...? Nimma was uit men reeks/ATmoest k weer zoeken enzo...
enniewee gister zooon ouderwets gezellig avondje gehad in de stadom de aanstaande vakantie in te luiden
Sorry, misschien ongepast, maar nader onderzoek wijst uit dat het IBie was die #657 startte en die had k niet meer in met ATquote:
De achterkantquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Sorry, misschien ongepast, maar nader onderzoek wijst uit dat het IBie was die #657 startte en die had k niet meer in met AT
Wat is de goede kant?
2 topics gemistquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee jij had blijkbaar een keer niet gekoppeld en nu was CP de weg kwijt
Succesquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:21 schreef Laysa het volgende:
Lief zijn voor elkaar...Wij zijn weg naar Amsterdam en ik wil geen puinhoop hier als we weer thuis zijn.
Houdoeeeeeeeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
Maat van me heeft een praktijk in Duitsland en had het volgende op zijn behandelkamerdeur geplaktDe held.
Wie laat zich nou door een chiropractor behandelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar wel baas ja.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
Maat van me heeft een praktijk in Duitsland en had het volgende op zijn behandelkamerdeur geplaktDe held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mensen die last hebben van kwaaltjes die een chiropractor kan oplossen misschien. Leuk dat je er weer bent, godverdomme zegquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wie laat zich nou door een chiropractor behandelen. Maar wel baas ja.
Ik denk mensen die last hebben van hun tanden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die last hebben van kwaaltjes die een chiropractor kan oplossen misschien.
En wat mogen dat dan wel voor kwaaltjes zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die last hebben van kwaaltjes die een chiropractor kan oplossen misschien. Leuk dat je er weer bent, godverdomme zeg
Echt he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk mensen die last hebben van hun tanden.
Ofzo
Weet ik veel ik heb ze niet, zal het hem eens vragen. Maar jij bent zo iemand die chiropractie ziet als kwakzalverij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat mogen dat dan wel voor kwaaltjes zijn?
Ja. Jij niet dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ik veel ik heb ze niet, zal het hem eens vragen. Maar jij bent zo iemand die chiropractie ziet als kwakzalverij?
Nee, omdat ik weet dat hij een gedegen opleiding heeft gehad. 4 jaar uni in Nederland en 4 jaar in Engeland aan de universiteit. Lijkt me knap dat je dan niets opsteekt. En dat je dan een diploma in bullshit hebt.quote:
Beetje vergelijkbaar met een tandarts/podoloog en dat soort volk. Maar goed ieder recht op zijn eigen mening.quote:Chiropraxie is een behandelmethode die zich bezig houdt met diagnose, behandeling en preventie van stoornissen aan het bewegingsapparaat en de effecten ervan op het functioneren van het zenuwstelsel en de hele gezondheid. Volgens de chiropraxie bestuurt het zenuwstelsel alle processen binnen het lichaam. Aangenomen wordt dat, wanneer er binnen deze processen iets fout gaat, de oorzaak hiervoor vaak terug te vinden is in het zenuwstelsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |