Dank je voor jouw serieuze reactiequote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmm lijkt wel ONZ gezien de reacties
Maar ontopic, ik ken wel 2 vrienden die zich door hun vriendin laten nemen. Weet ik niet van hun maar die vriendinnen en mijn vriendin zijn goed bevriend en bespreken dit dus blijkbaar.
Anale stimulering kan erg lekker zijn en kan ook wel de nieuwsgierigheid begrijpen zonder dat ze meteen als homo bestempeld worden
want een beetje experimenteren is niet normaal? Of mag je tegenwoordig alleen maar "normale" sex hebben, wat dat dan ook is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:42 schreef Ffleamig het volgende:
Vind je vriend normale gewone seks niet meer interessant genoeg?
Niet uitzonderlijk?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:59 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ben meerdere mannen in mijn leven tegen gekomen die dat graag willen proberen of al hebben gedaan. Het is echt niet zo uitzonderlijk, alleen durven veel mannen er niet voor uit te komen.
Tip voor jou...zorg dat je beenspieren goed getraind zijn als je hem op zijn hondjes wilt nemen.
Lees die andere anale topics nog maar eens door. Er zijn echt genoeg mannen die daar van houden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk?Wat heb jij je nu wijs laten maken?
Ik heb een geweldig en afwisselend seksleven alleen de extremen hoeven voor mij niet, wat anderen doen en zoeken om 't nog een klein beetje opwindend te maken voor zichzelf moeten ze zelf weten toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lees die andere anale topics nog maar eens door. Er zijn echt genoeg mannen die daar van houden.
En jij bent zeker niet de doorsnee man hier met je, in mijn ogen, saaie en fantasieloze seksleven.
precies. Omdat je je niet in je hol laat nemen ben je saai en fantasieloos?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb een geweldig en afwisselend seksleven alleen de extremen hoeven voor mij niet, wat anderen doen en zoeken om 't nog een klein beetje opwindend te maken voor zichzelf moeten ze zelf weten toch?
Omdat ik niet van de anale seks ben ben ik saai en fantasieloos?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En jij bent zeker niet de doorsnee man hier met je, in mijn ogen, saaie en fantasieloze seksleven.
Heeft meer ook met al je andere posts over seks te maken...maar nogmaals, is mijn mening.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat ik niet van de anale seks ben ben ik saai en fantasieloos?
En een washandje en schuursponsje voor achterafquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef rosepetals het volgende:
Glijmiddel is misschien ook geen overbodige luxe.
Dus een man die dat niet wil (en er niet open voor staat) is meteen saai en heeft een fantasieloze seksleven in jouw ogen? Alsof alleen zulke dingen seks 'leuk, spannend en vol fantasie' maken. Ik ben het vaak met je posts eens, maar dit slaat nergens op. Je komt uit 1980, redeneer eens wat beter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lees die andere anale topics nog maar eens door. Er zijn echt genoeg mannen die daar van houden.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En een washandje en schuursponsje voor achteraf
Ffleaming heeft wel meer dan dit alleen, gaat denk ik niet over mannen die dat niet willen, maar over Ffleaming, die niet alleen dat niet wil, maar ook vele andere dingen niet in combi met een hele stevige mening over mensen die dat wel willen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Dus een man die dat niet wil (en er niet open voor staat) is meteen saai en heeft een fantasieloze seksleven in jouw ogen? Alsof alleen zulke dingen seks 'leuk, spannend en vol fantasie' maken. Ik ben het vaak met je posts eens, maar dit slaat nergens op. Je komt uit 1980, redeneer eens wat beter.
En voor TS: veel succes en plezier!
Als jij het niet leuk vind oke, maar waarom zo fel erop tegen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En een washandje en schuursponsje voor achteraf
Dit was aan Ffleaming gericht...en nav vele van zijn posts over seks. Tuurlijk zijn er genoeg andere leuke dingen waarmee je je seksleven kan verrijken, daar hoeft anaal echt niet bij te horen, Maar als je de posts van Ffleaming een beetje kent weet je ook dat hij er een aparte kijk op seks op na houd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Dus een man die dat niet wil (en er niet open voor staat) is meteen saai en heeft een fantasieloze seksleven in jouw ogen? Alsof alleen zulke dingen seks 'leuk, spannend en vol fantasie' maken. Ik ben het vaak met je posts eens, maar dit slaat nergens op. Je komt uit 1980, redeneer eens wat beter.
En voor TS: veel succes en plezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |