SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Al geef me je duizend euro, dat soort shit kijk ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom heb ik deze nog niet gezien?!
Zeg dat hij google chrome probeert.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:53 schreef Michhas het volgende:
Jongens, even een werkgerelateerd vraagje.
Zit met een dossier. Er is een mail de deur uit gegaan, maar we krijgen de melding dat iemand de HTML body niet kan bekijken. De disclaimer (text) wordt wel weergegeven, maar de rest van de mail niet.
Internet Explorer met Gmail, dit zou gewoon moeten werken. Iemand enig idee aan welke instellingen dit kan liggen?
Omdat lame?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Al geef me je duizend euro, dat soort shit kijk ik niet
Feli !quote:
Zou je denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar ik durf te wedden dat ik 1-0 voorspeld heb
Mag hopen dat je toch wel weet wie het is hequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die gast lijkt gewoon op iemand uit New kids.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag hopen dat je toch wel weet wie het is he
Doet me erg veel denken aan Ghostship.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom heb ik deze nog niet gezien?!
Ze zeggen dat deze beter is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doet me erg veel denken aan Ghostship.
En waarvoor feliciteren we Michhas?
Download is aangezet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zeggen dat deze beter is.
3 jaar met zn chick.
Ghostship was idd wel bagger. Maar Triangle is uit 2009?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doet me erg veel denken aan Ghostship.
En waarvoor feliciteren we Michhas?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ghostship was idd wel bagger. Maar Triangle is uit 2009?
Nooitquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En Michhas, gefeliciteerd! Wanneer is de bruiloft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |