Nouja, kun je mij een vergelijkbaar scherm verkopen voor dezelfde prijs?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat wordt dan 1000 euro extra. Wilt u daar een tas omheen?
Nee, dat niet. Maar voor 1000 euro zo een scherm? Dan blijf ik liever bij de oude. Maarja het is sowieso allemaal overpriced.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, kun je mij een vergelijkbaar scherm verkopen voor dezelfde prijs?
Dat is beetje probleem.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar voor 1000 euro zo een scherm? Dan blijf ik liever bij de oude. Maarja het is sowieso ik vind het allemaal overpriced.
Ik snap niet dat je het allemaal blijft goedpraten.quote:
Extra geheugen in je MacBook? Dat kan, voor 300 euro extra.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het allemaal blijft goedpraten.
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.quote:
Vet coolquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best wel handig is dat ja. Maargoed, misschien als ik dat soort programma's niet nodig zou hebben had ik ook wel voor 2200 euro een apparaatje gekocht waarmee ik leuk kan photoshoppen.quote:
Dat soort programma's zijn niet belachelijk zwaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel met een 700 euro laptop belachelijke zware 3d modellerings-programma's draaien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor een mac wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat soort programma's zijn niet belachelijk zwaar.
Maar goed, Apple is een stuk duurder, terwijl je er niets beters voor krijgt. Dat is een feit.
Belachelijk zware?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kloptquote:
1500 euro, niet overdrijvenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Best wel handig is dat ja. Maargoed, misschien als ik dat soort programma's niet nodig zou hebben had ik ook wel voor 2200 euro een apparaatje gekocht waarmee ik leuk kan photoshoppen.
Toch ben ik blij met mijn Macbookquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat soort programma's zijn niet belachelijk zwaar.
Maar goed, Apple is een stuk duurder, terwijl je er niets beters voor krijgt. Dat is een feit.
Dat moet je zelf weten. Maar fuck it, het interesseert me echt geen reet wat jullie ervan vinden, als ik er zelf maar blij mee benquote:
Ik vind het prima, zolang er maar niet gedaan wordt alsof het zoveel beter is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Maar fuck it, het interesseert me echt geen reet wat jullie ervan vinden, als ik er zelf maar blij mee ben
quote:
Als ik je daar zo'n plezier mee kan doen doe ik dat graagquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zolang er maar niet gedaan wordt alsof het zoveel beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |