Die zong ik vroeger 2 keer per week met m'n zatte kop in de kroeg als de tent ging sluiten.quote:
Ging je in Duitsland op stap dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die zong ik vroeger 2 keer per week met m'n zatte kop in de kroeg als de tent ging sluiten.![]()
![]()
Nee. Was gewoon traditie. Brallen dat alle Duitsers homo zijn is een van de mooiste dingen die er zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging je in Duitsland op stap dan?
Zou mooi zijn als De Jong vanavond weer eens een paar karate moves laat zienquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Was gewoon traditie. Brallen dat alle Duitsers homo zijn is een van de mooiste dingen die er zijn.
Recht op Ozil's bolle ogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als De Jong vanavond weer eens een paar karate moves laat zien
Je doet mee vrijdag?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
En daarna weer als een mongool met CLK-GTR over de Nurburgring raggen
Forza,zelfs offline
Als ik interwebz heb wel,heb wel wat mooie bakken staanquote:
Die R1 klasse is geen kut aan, gaat me veels te snel. Andere klasse is R3 toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik interwebz heb wel,heb wel wat mooie bakken staanga sowieso wel in de laagste klasse
Die Ford GT? Niet zeker,maar als dat zo is rij ik sowieso diequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die R1 klasse is geen kut aan, gaat me veels te snel. Andere klasse is R3 toch?
Rijd je zometeen de snelste tijd ooit heb je geen interwebz en dan wordt de tijd niet opgeslagen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
En daarna weer als een mongool met CLK-GTR over de Nurburgring raggen
Forza,zelfs offline
Jammer dat het circuit van Le Mans is, teveel lange rechte stukken, anders had ik met mn M3GT geredenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Ford GT? Niet zeker,maar als dat zo is rij ik sowieso die
Jawel,wordt lokaal opgeslagen en zodra je interwebz hebt gesynchroniseerdquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Rijd je zometeen de snelste tijd ooit heb je geen interwebz en dan wordt de tijd niet opgeslagen.![]()
![]()
Heerlijk, Le Mans. Dat einde met die chicanesquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jammer dat het circuit van Le Mans is, teveel lange rechte stukken, anders had ik met mn M3GT gereden
Gisteren begonnen met arkham asylum. Vette shitquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet Forza 4 ook ooit nog eens ergens op de kop tikken![]()
Die is nondeju corrupt geraakt bij mij,hij crasht de hele tijd op hetzelfde puntquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gisteren begonnen met arkham asylum. Vette shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |