Zou ik ook niet doenquote:
Snicker?quote:
Weet nog niet manquote:
Bij sommige wel inderdaad, gelukkig zelf geen last vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet nog niet man.
Zag bij de One X dat er nu ook wifi probleem was.
En dan zeggen ze dat ik een hater benquote:
Beetje raketten bouwen,beetje boos doen tegen iedereen,je reet afvegen met 50 euro-biljetten,wat een leven heb jijquote:
Beetje raketten bouwen,beetje boos doen tegen iedereen,je reet afvegen met 50 euro-biljetten,wat een leven heb jijquote:
HTC wordt het voor mij niet. En ja, S3..zag dat ze nu wel metallic blue hebben..die wat donkerder is dan pebble blue. Wil toch wel zwart hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet nog niet man.
Zag bij de One X dat er nu ook wifi probleem was.
Je had toch al een S3? Of was dat een dummy?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
HTC wordt het voor mij niet. En ja, S3..zag dat ze nu wel metallic blue hebben..die wat donkerder is dan pebble blue. Wil toch wel zwart hebben.
Bij de MM hier hebben S2 voor 370, maar om nu nog een dual core te halen..(maakt voor mij eigenlijk niet uit). S3 is wel wat te groot voor mijn hand.
Was een fa2 mi mang.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je had toch al een S3? Of was dat een dummy?
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het konquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:20 schreef Frankii het volgende:
Ik heb mijn huidige abo met 6 maanden verlengd.
Betaal nu 28 euro voor onbeperkt internet, 300 belminuten, 600 smsjes.
Maar achteraf had ik het niet erg gevonden als ik 2 tientjes meer zou betalen voor een nieuwe telefoon.
Ja das een contract uit de zomer van 2010, toen kon dat nog. Maar werd gebeld door hi, als ik zou verlengen met 6 maanden kreeg ik voor altijd 20% korting op mn huidige contract.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het kon. Onbeperkt internet is er toch niet meer?
Klopt, ik heb toen ook verlengd, er zit nu gewoon een limiet aan zoals bij alle anderenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf 6 maanden verlengen? Wist niet eens dat het kon. Onbeperkt internet is er toch niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |