Ja, daar denk ik soms ook al aan. Gaat soms nergens over wat je binnen krijgt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan doe je je werk als recruiter ook maar halve bak. Zo kan ik ze ook wel verdienen eigenlijk. Misschien daar eens op solliciteren.
Yup. Ooit wel eens een aanbieding gehad voor huis aan huis verkoper. Ik laat je zelf raden hoe dat afgelopen isquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, daar denk ik soms ook al aan. Gaat soms nergens over wat je binnen krijgt.
Ik ben bijna in staat om elk werk aan te nemen, zal weinig wezen wat minder verdiend dan wat ik nu doequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Ooit wel eens een aanbieding gehad voor huis aan huis verkoper. Ik laat je zelf raden hoe dat afgelopen is
Ik verdien normaal en dat wil ik wel blijven doen, maar als ik een stapje terug moet dan doe ik dat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat om elk werk aan te nemen, zal weinig wezen wat minder verdiend dan wat ik nu doe
Ik ga echt geen stap terugquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik verdien normaal en dat wil ik wel blijven doen, maar als ik een stapje terug moet dan doe ik dat.
Snap ik ook en dat is mijn uitgangspunt ook niet, maar stel dat het werk zo leuk is en ik moet 100-150 inleveren zou ik het wel overwegen.quote:
Als je vaste lasten hebt kan je een terugval in salaris bijna niet permitteren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik ook en dat is mijn uitgangspunt ook niet, maar stel dat het werk zo leuk is en ik moet 100-150 inleveren zou ik het wel overwegen.
Ik kan nu al geen huis betalen of huurquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Wat een mentaliteit zeg...
Zou ik ook niet doen hoor...
Dan nog nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik ook en dat is mijn uitgangspunt ook niet, maar stel dat het werk zo leuk is en ik moet 100-150 inleveren zou ik het wel overwegen.
Dat had ik laatst ook. Een baan op fietsafstand in Utrecht, maar ik zou er qua salaris ¤ 200 bruto (per maand) op vooruit gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou wel wat dichterbij huis willen werken. Zodat ik minder brandstof nodig heb, en meer geld over hou per maand. Of zelfs met de fiets kan gaan ofzo. Maarja, nu heb ik zekerheid met een vast contract, en bij een nieuwe baan niet natuurlijk.
Als ik salaris zou moeten inleveren zou ik ook in de problemen komen qua vaste lasten... Dit geldt waarschijnlijk voor 90% van werkend Nederland.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan nu al geen huis betalen of huur
max 100-200 netto. daaronder moet ik mijn levensstijl echt hard gaan aanpassen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef douche-eendje het volgende:
Wat verstaan jullie onder iets minder salaris (netto) per maand dan?
De enige reden dat ik nog bij mijn ouders woonquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik salaris zou moeten inleveren zou ik ook in de problemen komen qua vaste lasten... Dit geldt waarschijnlijk voor 90% van werkend Nederland.
In mijn geval geen cent minder.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:29 schreef douche-eendje het volgende:
Wat verstaan jullie onder iets minder salaris (netto) per maand dan?
dat is inderdaad wel luxe. als je op jezelf woont merk je meteen wat voor vaste lasten je hebt. wees maar blij dat je nog in hotel ouders verblijftquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:31 schreef Solique het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog bij mijn ouders woon
[..]
In mijn geval geen cent minder.
Inderdaad, dat is een keuze die je dan wel maakt voor de rest van je leven denk ik. Lange weken en hard werken en er toch goed voor beloond worden. Je moet er tegen kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:27 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik verdien hier waar ik nu zit ook niet de jackpot. als ik de profitwereld in ga ik substantieel meer verdienen. daar tegenover staat wel dat je werkweken van 60-70 uur hebt en veel moet reizen door heel het land. Daar ben ik op dit moment nog niet echt aan toe.
Same herequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel luxe. als je op jezelf woont merk je meteen wat voor vaste lasten je hebt. wees maar blij dat je nog in hotel ouders verblijft
Eigenlijk wil ik al 1 a 2 jaar weg, maar zonder geld gaat dat lastigquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel luxe. als je op jezelf woont merk je meteen wat voor vaste lasten je hebt. wees maar blij dat je nog in hotel ouders verblijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |