SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ben je naar een van zijn optredens geweest in maart dit jaar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan je zeggen dat ik wel benieuwd ben hoor.
Ludo
Was al bij de vorigequote:
Je ziet vanzelf!quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan je zeggen dat ik wel benieuwd ben hoor.
Ludo
Nee, vriend van me wel geloof ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ben je naar een van zijn optredens geweest in maart dit jaar?
Ik kwam er te laat achter dat ie optrad. kon enkel nog kaartjes krijgen voor een hoge prijs en dat was het me net niet waard. ik vind het een erg goede componist maar ik ga geen 100 euro voor een kaartje achter in de zaal betalen...quote:
Drum n Bass altijd primaquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Hoezo dat dan?
Euj, mijn auto zit in die clip
Daaromquote:
Ah nicequote:
Ik ook, heb een ontiegelijk pesthumeur.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, heb een ontiegelijk pesthumeur.
SBIR was gisteren saai maar informatief. Enige pluspuntje was socializen met een dame van een juridisch adviesbureau.
In die staat lig ik hier dus en ik wil er niet uit :p ik zal wel zo moeten though...:(quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]op het pesthumeur. Ik wil vooral lekker slapen. In mn grote bed, ingewikkeld in mijn niet al te warme maar lekkere zachte dekbed en 2 kussens om uit te kiezen.
Mjah, verlang ik nu ook wel een beetje naar. Maar goed, duty calls.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]op het pesthumeur. Ik wil vooral lekker slapen. In mn grote bed, ingewikkeld in mijn niet al te warme maar lekkere zachte dekbed en 2 kussens om uit te kiezen.
Mogge.quote:
Thijsquote:
Pienquote:
Solquote:
Nee, k*t.quote:
Das minder, hoe komt het? Niet genoeg eten of aandacht trekken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, k*t.Hond heeft halve nacht lopen janken en blaffen.
Geen idee, om de zoveel tijd heeft dat beest het in zijn kop.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das minder, hoe komt het? Niet genoeg eten of aandacht trekken?
Minder vertrouwen, maar toch positief blijven. Ik drink er niet minder om.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen. Zijn we al nerveus voor vanavond, of hebben we er gewoon helemaal geen vertrouwen in?
Het Brabants Dagblad is ervan overtuigd dat we Duitsland kloppen. Ik denk dat het enige wat NL zal kloppen op dat veld is een brak samenspel. Ik hoop op het beste en bereid me voor op het slechtste.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen. Zijn we al nerveus voor vanavond, of hebben we er gewoon helemaal geen vertrouwen in?
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik heb er zeer weinig vertrouwen in. Wel hoop nog. Gelukkig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het Brabants Dagblad is ervan overtuigd dat we Duitsland kloppen. Ik denk dat het enige wat NL zal kloppen op dat veld is een brak samenspel. Ik hoop op het beste en bereid me voor op het slechtste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |