SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag iemand op FOK! laatst posten dat hij er na een wedstrijd uitzag alsof z'n kop in de fik had gestaan ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft ietsNormaal geilt iedereen op Affelay ofzo
Snapte 'm na de afgelopen wedstrijd pas.
![]()
![]()
Jouw signaturequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Europese Marokkanen staan daar bekend om.![]()
![]()
!
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Ik heb dus de HM Cut gevonden bij Pokémon Red alleen heb ik geen Pokémon die Cut kan leren dus moet ik nu een Pokémon vangen die het wel kan
Weet iemand een goede Pokémon?quote:quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool![]()
Ik had laatst ook de lapo en toen moest ik nog een 302e post doen maar de rest zag dat nietquote:FOK! spaced.
![]()
Die post hoort op een Delfts Blauw tegeltje vereeuwigd te worden inderdaadquote:
[ Bericht 6% gewijzigd door o.us op 12-06-2012 21:01:25 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik word binnenkort weer mod, heb de extra knopjes enzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had laatst ook de lapo en toen moest ik nog een 302e post doen maar de rest zag dat nietFOK! spaced.
Feyenoord Rotterdam![]()
Whehe, afgekeurd doelpunt van Polen. Ik de herhaling zag ik die speler 'Kurva match' zeggen.
Ik voel me zelf nu kaolobaas.
![]()
Je voelt je baas omdat je kan liplezen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe, afgekeurd doelpunt van Polen. Ik de herhaling zag ik die speler 'Kurva match' zeggen.
Dan ben ik al mijn hele leven baas
![]()
![]()
Je kan zo aan de slag bij een uitzendbureau voor in de bouw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik moet nogsteeds elke keer lachen als ik die ziequote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Pools liplezen zijn andere skills jwzquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je voelt je baas omdat je kan liplezen?Dan ben ik al mijn hele leven baas
Ik kon sinds dat GIFje dat jij net postte al liplezenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je voelt je baas omdat je kan liplezen?Dan ben ik al mijn hele leven baas
.
M'n drinkgedrag is Poolsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Je kan zo aan de slag bij een uitzendbureau voor in de bouw..
![]()
Perenijsjes perenijsjes perenijsjes perenijsjes perenijsjesI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Heb ooit nog een Pool k.o. gekregen met Bavariaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Polen drinken geen pis bavaria meuk
Ga.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kaolo geil dit deden wij ook op de basisschoolIf not now, then when.![]()
Zojuist even een Nationale Postcodeloterij prijs verzilverd. Ma speelt mee met 2 loten.
Historie van het EK Voetbal
History of Football
Die 2 DVD-boxen besteld, gratis en voor niks!
Amenquote:.
![]()
Ze moeten hier nog zo'n bon opsturen voor een beker Ben & Jerry'squote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zojuist even een Nationale Postcodeloterij prijs verzilverd. Ma speelt mee met 2 loten.
Historie van het EK Voetbal
History of Football
Die 2 DVD-boxen besteld, gratis en voor niks!
[..]
Amen.
Jawel, je keek.![]()
$2,7 miljardquote:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:20 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd.
Dit niks voor jou?![]()
![]()
Gladjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:20 schreef junamii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd.![]()
DM mij de hoer aub.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:29 schreef jna het volgende:
Ik wilde foto's posten van Valdes zn vriendin, maar dan zal ik wel een ban krijgen![]()
Wat een grafkopquote:
Hij moet gewoon vreemdgaan met mij.Absoluut niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Valdes lijkt op Joran van der Sloot.
Nuff said'![]()
Regel je dan wel kaartjes voor wedstrijden van Barca voor ons allemaal hier?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Wat een grafkop
Hij moet gewoon vreemdgaan met mij.
[..]
Absoluut niet.Jawel, je keek.![]()
Slet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Wat een grafkop
Hij moet gewoon vreemdgaan met mij.
[..]
Absoluut niet.If not now, then when.![]()
Natuurlijk. Ik laat zelfs Real in de steek en word zelf fan van Barca.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:41 schreef jna het volgende:
[..]
Regel je dan wel kaartjes voor wedstrijden van Barca voor ons allemaal hier?![]()
Ohja, jij bent voor Realquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:44 schreef junamii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik laat zelfs Real in de steek en word zelf fan van Barca.![]()
Sorry dat ik net een voetbaltechnische vraag stelde, ik had beter moeten weten.Jawel, je keek.![]()
Stoer mannetje jij.quote:Hč, mond houden. Ik beantwoordde de vraag gewoon juistquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ohja, jij bent voor Real![]()
Sorry dat ik net een voetbaltechnische vraag stelde, ik had beter moeten weten.![]()
![]()
Wtf is jouw probleem vanavondquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey sgatje wil je my misgien ff lkkr pype?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |