If onlyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef STING het volgende:
Dan is Crutch zeker de rijke ventmod die ze aan de haak heeft geslagen?
Wat doet die chick dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
mijn broertje heeft een rijke chick. Haar zus is sinds kort singleIk wil ook een rijke chick!
Maar het is zo raar om als 2 broers met 2 zussen te hebben
(Al hadden de ouders van een ex van mij eenzelfde soort situatie, al die kinderen leken ook op elkaar
)
Pappa is CEO van een divisie/dochteronderneming van Essent en dochters kunnen niets, die zitten nog op school. Chick van me broertje doet iets van HR management ofzo en die ander zit op de uni. Maar volgens mij is het plan dat pappa ze nog even onderhoud, tot ie dood isquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Pappa is CEO van een divisie/dochteronderneming van Essent en dochters kunnen niets, die zitten nog op school. Chick van me broertje doet iets van HR management ofzo en die ander zit op de uni. Maar volgens mij is het plan dat pappa ze nog even onderhoud, tot ie dood is
Mijn broertje gaat iig stuk of 5x per jaar op vakantie, en dat zijn alleen de keren dat hij mee wilt
Hopelijk over een tijd in mijn kelderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Euhm, waar zou ik haar kunnen vinden?
HAAA DAAR HEB JE HEM, HIJ HEEFT ECHT EEN HOOFD WHAHGEWAWINH)IRFWAIN)Gquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
Meer dan vijf keer per jaar op vakantieDoe even normaal, met je hoofd.
Klootvioolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAAA DAAR HEB JE HEM, HIJ HEEFT ECHT EEN HOOFD WHAHGEWAWINH)IRFWAIN)G
Dat boeit me geen flikkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zou wel met mij willen fiedelen he?
Omg, dat is mijn geheime guilty pleasure!!quote:
Waar zat je met je lul, toen je zei dat Born To Be Alive van de Village People was...quote:
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar zat je met je lul, toen je zei dat Born To Be Alive van de Village People was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |