Ik vraag me af of ik me in zo'n omgeving "thuis" zou kunnen voelen. Tenminste, qua collega's dan. Het zullen vast allemaal aardige mensen zijn ofzo hoor, maar ik voel me vaak toch "anders" dan mensen uit de randstad.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een krat mee naar mijn werk, een beetje Bourgondische gezelligheid introduceren daar bij al die directe, nuchtere en "patat"-zeggende Hollanders...
Oh, ik vergeet die gesjeesde makelaars op scooters in Oud-Zuid.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:29 schreef teknomist het volgende:
In Amsterdam lopen eik maar weinig leuke mensen rond: het zijn voornamelijk bijdehante ras-Amsterdammers, bakfiets Libelle-vrouwen, Freek de Jonge-types, GL-stemmers, VARA- en VPRO-leden, hipsters met skinny jeans, hoeren, zwervers en zure quasi intellectuelen.
De leuke Amsterdammers waar ik mee omga zijn met name importers uit Brabant en Oost-Nederland.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Bedje was wel nat dan zeker vanmorgen Eddie?
Volgens mij loop jij iets te vaak in vrouwenkleding, Zeeuws meisje dat je me d'r bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
Nee dat niet. Maar op een gegeven moment droomde ik dat ik zelf een hoer was en in mn slipje over de wallen liep op zoek naar Eddie..
heel raar iig
Als je nou hermafrodiet zou zijn had je nog seks met jezelf kunnen hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef EDMAN- het volgende:
Dat kan het zijn. Ben sowieso in touch met m'n vrouwelijke ik
Net een klein meisje hè, rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:57 schreef EDMAN- het volgende:
Heb daar weleens filmpjes van gezien, is nog best moeilijk hoor om hem in die bocht te wringen
Mijn thee!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Net een klein meisje hè, rekt het niet dan scheurt het wel.
Ik nam net de laatste slok hahaquote:
Dat valt vies tegen kan je vertellen ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nou hermafrodiet zou zijn had je nog seks met jezelf kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |