Omdat TS lelijk als de nacht is natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:
Waarom heb je die relatie met die getrouwde vent waar je te weinig aandacht van krijgt, terwijl je een vriend hebt waar je blijkbaar ook al te weinig aandacht van krijgt? Ofzo.
Hoezo te beschikbaar lijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:17 schreef cartouche het volgende:
Hey,
ik woon al een paar jaren samen met m'n partner,
Ik wil ook niet té 'beschikbaar' lijken ...
Yep helemaal correct.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef KermitKikker het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid:
Jij woont al een aantal jaren samen met je partner
Je hebt op dit moment een avontuur met een getrouwde man
Als jij met andere mannen op facebook praat reageert je 'avontuurtje' jaloers
Je wilt niet te beschikbaar lijken voor je 'avontuurtje'
Ik hoop eigenlijk dat dit een trol is en als dit niet zo is wil ik alleen maar zeggen dat je jezelf, je partner en je avontuurtje op dit moment enorm voor de gek aan het houden bent, wees alsjeblieft transparant en maak een keuze, want als je hier zo mee door gaat kan het alleen maar met veel pijn voor alle drie de kanten eindigen
Net iets te wanhopig overkomend kingtoppie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
Heel simpel, je neemt naast de relatie met je vriend ook een relatie met mij en misschien nog een andere gewillige fokker, daardoor lijk je minder beschikbaar en wilt hij vast meer met je!
Heyhey, gewoon een goede daad kan toch ook wel eens?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Net iets te wanhopig overkomend kingtoppie.Iets subtieler volgende keer.
![]()
Ja ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heyhey, gewoon een goede daad kan toch ook wel eens?
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef Mixende_match het volgende:
Ik denk ook niet dat dit serieus is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |