Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
De glasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
He ik zie de glas half vol hoor.
Ah mattie de glas toch jeweetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
He ik zie de glas half vol hoor.
Ik kom hier op... http://www.futhead.com/12/squad/1063252quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
Ik heb trouwens een meesterlijk team in mijn hoofd. Wie wilt hem afmaken?
[ afbeelding ]
TOTY Tasjesdiefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik kom hier op... http://www.futhead.com/12/squad/1063252
Gadver!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jou spelers?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Ik ga even mijn team aan pokerr geven Kijken of het echt aan mij ligt.
Ik denk dat handicap wel bestaat maar misschien is het bij jou de combinatie van handicap en slecht zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Ik ga even mijn team aan pokerr geven Kijken of het echt aan mij ligt.
LOL ik vetrouw hem wel. Als hij het wilt dan kon die allang mn spelers stelen want hij heeft mn wachtwoordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jou spelers?
Na vandaag is Poker geen FOK!er meeren zul je niks meer van hem horen
Och heden, ik maak ook eens een foutjequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik denk dat handicap wel bestaat maar misschien is het bij jouw de combinatie van handicap en slecht zijn.
Dit lieg jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL ik vetrouw hem wel. Als hij het wilt dan kon die allang mn spelers stelen want hij heeft mn wachtwoord
de inhoud is ook nog eens onzinquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och heden, ik maak ook eens een foutje
Neequote:
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik denk dat handicap wel bestaat maar misschien is het bij jou de combinatie van handicap en slecht zijn.
Waarom zou je iemand die je niet in het echt kent je wachtwoord gevenquote:
Elkeson, Alex.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie i.p.v. Danilo? De andere twee Brazilianen kunnen eventueel ook vervangen worden.
Ilsinhoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie i.p.v. Danilo? De andere twee Brazilianen kunnen eventueel ook vervangen worden.
Als je Taarabt CAM maakt en Belhanda CDM heb je meer mogelijkheden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft mn UT account aangemaakt. Ik vertrouw hem wel. Al wou die mijn spelers stelen dan had die het allang gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je niet in het echt kent je wachtwoord geven
Een beetje slim iemand wacht ook totdat je een groot kapitaal heb natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft mn UT account aangemaakt. Ik vertrouw hem wel. Al wou die mijn spelers stelen dan had die het allang gedaan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL ik vetrouw hem wel. Als hij het wilt dan kon die allang mn spelers stelen want hij heeft mn wachtwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Was ook maar een grapje
Dat ziet er al wat beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SIF Ramiresquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Was ook maar een grapje
Hoe is dat 110k?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet rijsts' wachtwoord ook, die van Reemi en Mo ook. We wisselen weleens van team hoor. Beetje vertrouwen onderling kan geen kwaad. Daarnaast kent iedereen hier mij echte naam en ik van de meesten ook, dus als er eentje vandoor zou gaan met de coins weten we 'm toch wel te achterhalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je niet in het echt kent je wachtwoord geven
Marveauxquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet rijsts' wachtwoord ook, die van Reemi en Mo ook. We wisselen weleens van team hoor. Beetje vertrouwen onderling kan geen kwaad. Daarnaast kent iedereen hier mij echte naam en ik van de meesten ook, dus als er eentje vandoor zou gaan met de coins weten we 'm toch wel te achterhalen.
Marveaux moest wel, en voor de verdediging kan je iedereen daar neerzetten dat maakt niet zoveel uit. Was gewoon een voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Marveaux
Maar goed. Dat team.
Alleen dan defensie
M'Bia-Sakho of IF Fanni-Mangala
Lloris
En ipv Mavuba gewoon Sissoko.
Goedkoper + beter.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Maargoed, als het wel zo is, is het je eigen keuze.
Ik zou er nooit aan beginnen als ik zoveel coins had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |