tegen mijn lief die ik dan moet uitleggen dat het toch verschillende kleuren zijnquote:
Fiets vraagt er niet eens meer naarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
tegen mijn lief die ik dan moet uitleggen dat het toch verschillende kleuren zijn
Dat ook jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets vraagt er niet eens meer naarMAar mijn moeder zegt elke keer "Maar... Je hebt toch al zo'n kleur..? Je hebt toch alle kleuren al? Je hoeft toch niet weer te bestellen???"
Of dat die ene net weer wat anders opdroogt en er zo heel anders uitzietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of dat het juist precies dezelfde kleuren zijn maar dat dat garpig is omdat het verschillende merken zijn, of dat de 1 veel beter is maar dat je de andere hebt omdat die een gave naam heeft
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt hoor! Het is alleen die stap om daar in m'n eentje naartoe te gaan, en dan binnen te moeten komen als zowat iedereen er al zit en je dus niemand kent /autistquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef Mss het volgende:
[..]
AH, dat is wat ik gisteren ook al tegen Mandy zijn. Ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn. Iedereen heeft een eerste meet gehad, en het gaat heel makkelijk. Als je online makkelijk meelult zal dat offline ook zo gaan. Persoonlijk denk ik dat posten hier ook gewoon leuker is als je weet wie er achter de posts zit.
En jij hebt bij deze meet het voordeel dat je vlakbij woont!
Ja dat jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
tegen mijn lief die ik dan moet uitleggen dat het toch verschillende kleuren zijn
Het valt echt mee vond ik tenminste en ik doe het ook niet zo goed in groepen (kat uit de boom kijken enzo) maar voelde gewoon goed ook omdat je iedereen al wel een beetje kent van hier en van de FBquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt hoor! Het is alleen die stap om daar in m'n eentje naartoe te gaan, en dan binnen te moeten komen als zowat iedereen er al zit en je dus niemand kent /autist![]()
Heb de avond ervoor nl nog een bruiloft en zal wel flink laat worden, dus zal sowieso niet om 2 uur of zo al aanwezig kunnen zijn..
Maar qua afstand is het sowieso goed te doen inderdaad, Breda-Eindhoven reis ik doordeweeks ook elke dag
Niet goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuu ik begin waarschijnlijk pas met werken 1 juli
Ik heb die van mij inmiddels zover dat ie weet wat een topcoat en basecoat zijn en waar hij die kan vinden in mijn kastje/laatjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat ja![]()
Inmiddels gelooft hij me maar gewoon op m'n woord en kijkt ie niet eens meer
Daar was ik ook een beetje zenuwachtig voorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt hoor! Het is alleen die stap om daar in m'n eentje naartoe te gaan, en dan binnen te moeten komen als zowat iedereen er al zit en je dus niemand kent /autist![]()
Heb de avond ervoor nl nog een bruiloft en zal wel flink laat worden, dus zal sowieso niet om 2 uur of zo al aanwezig kunnen zijn..
Maar qua afstand is het sowieso goed te doen inderdaad, Breda-Eindhoven reis ik doordeweeks ook elke dag
Jonge, koekjes lustie niet. Maar fiets kan je wel laten zien hoe ze gaan zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Fieeeehieettsss mag ik de cavia's volstouwen met honden koekjes zodat ik ze in mijn macht heb??
(en jill ook)
kaas? knacks dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jonge, koekjes lustie niet. Maar fiets kan je wel laten zien hoe ze gaan zitten
Smeagol kan zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Kunnen ze veel trucjes????Wat kunnen ze !!
Op hun kont drukken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jonge, koekjes lustie niet. Maar fiets kan je wel laten zien hoe ze gaan zitten
Naja zou aanstaande vrijdag al beginnen... maar net gebeld voor rooster, maar ze weten nog niet welke afdeling ik kom, hoor ik pas vrijdag of volgende week maandag. En dan moet ik nog langskomen bij de teamleider enzo, dus fu. Ik wil gewoon werken en geld verdienenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet goed?
Moet jij nu ook/vooral weekenden en feestdagen werken? Moest ik wel nl toen ik dat soort werk deed, altijd pasen, kerst etc. Was goed voor den portemonnee!
Ik geef geen kilo kaas aan de hontsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We nemen Hij neemtwel snoepjes mee
Kaas is niet altijd goed
D'awwwquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn hont, mijn kad en ik deden net een grouphug![]()
En geheel vrijwillig, alle partijen![]()
Moet je zo'n shock collar kopen, net als Odie uit Garfieldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen ze ook zo'n salto doen, net als van die speelgoedhontjes?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn hont, mijn kad en ik deden net een grouphug![]()
En geheel vrijwillig, alle partijen![]()
Gewoon doen, we zijn allemaal best liefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm da's balen ja als je had gedacht om van de week al te kunnen werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja zou aanstaande vrijdag al beginnen... maar net gebeld voor rooster, maar ze weten nog niet welke afdeling ik kom, hoor ik pas vrijdag of volgende week maandag. En dan moet ik nog langskomen bij de teamleider enzo, dus fu. Ik wil gewoon werken en geld verdienen
Ben je daar zeker vanquote:
Niet te dicht bij Priem komen, want dan krijg je blauwe plekken in je boobies...quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet te dicht bij Priem komen, want dan krijg je blauwe plekken in je boobies...
En niet te dicht bij mij te komen, want dan wordt ik autistisch en dan ga ik voegen tellen en liedjes neuriën.
Niet te dicht bij Lin komen, want dat is een pot dus die pakt je op je bek
Niet te dicht bij SQ komen, die is wel geen pot maar pakt je toch op je bek
Wie heeft er nog meer een gebruiksaanwijzing?
Gaat het slechter?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zal ik morgen de huisarts bellen voor mijn enkel ?
jaquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zal ik morgen de huisarts bellen voor mijn enkel ?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet te dicht bij Priem komen, want dan krijg je blauwe plekken in je boobies...
En niet te dicht bij mij te komen, want dan wordt ik autistisch en dan ga ik voegen tellen en liedjes neuriën.
Ik ben afgelopen zondag door mijn enkel gegaan en heb nu dus gescheurde enkelbanden maar het wordt niet echt beter alleen ergerquote:
Auw, klote!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zondag door mijn enkel gegaan en heb nu dus gescheurde enkelbanden maar het wordt niet echt beter alleen erger
ga ik ook doen morgen maar even bellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Auw, klote!
Dan zeker naar de huisarts als het nu slechter gaat!
Oh kut, dus je andere enkel is ook niet geweldig? Pas maar op dan dat je de boel niet overbelast..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ga ik ook doen morgen maar even bellen.
het rotte is dus ook nog het is mijn goeie enkel, ik kan dus ook niet goed krukken omdat mijn slechte enkel de klappen niet iedere keer kan opvangen
Leuk, zwakke enkelsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ga ik ook doen morgen maar even bellen.
het rotte is dus ook nog het is mijn goeie enkel, ik kan dus ook niet goed krukken omdat mijn slechte enkel de klappen niet iedere keer kan opvangen
nee niet echt daar ben ik 4 keer aan geopereerd vanwege een bot etend iets en daar zit donor bot in dus die is sowieso al een stuk zwakkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh kut, dus je andere enkel is ook niet geweldig? Pas maar op dan dat je de boel niet overbelast..
Bot etend iets?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee niet echt daar ben ik 4 keer aan geopereerd vanwege een bot etend iets en daar zit donor bot in dus die is sowieso al een stuk zwakker
Dat weten ze dus niet alleen dat er iets was wat mijn enkel bot langzaam aan het opeten wasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bot etend iets?Klinkt heavy..
Hoe kom je daaraan?
Nicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alienvirusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee niet echt daar ben ik 4 keer aan geopereerd vanwege een bot etend iets en daar zit donor bot in dus die is sowieso al een stuk zwakker
I'm alienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alienvirus
Neh klinkt heel naar :/
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat weten ze dus niet alleen dat er iets was wat mijn enkel bot langzaam aan het opeten was
Knoflook eten, dat helptquote:
Is dat nu met het donor bot wel opgelost? Of moet je nog vaker geopereerd worden daaraan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat weten ze dus niet alleen dat er iets was wat mijn enkel bot langzaam aan het opeten was
het is nu weer 'goed' met het donor bot wat er in zit maar met de laatste operatie hebben ze dus veel spieren zenuwen beschadigd dus hij is heel erg zwak en heb van nature al zwakke enkelsquote:
Nee het is opgelost nu alleen duurde het heel erg lang voordat ik er weer iets mee kon, kon na de laatste operatie drie maanden niet lopen moest ik daarna ook weer opnieuw lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat nu met het donor bot wel opgelost? Of moet je nog vaker geopereerd worden daaraan?
Oo ga ik ook proberen helpt tegen alles en een ui onder mijn bedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goeden tip!![]()
Wel een zo groot mogelijke teen in zijn geheel doorslikken he
Hihaho teen, enkel, botquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goeden tip!![]()
Wel een zo groot mogelijke teen in zijn geheel doorslikken he
hoofd schouder knie en teen, knie en teenquote:
leuk Ren! nee zou het zou latenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik nog iets doen met de 'lege' nagels?
Leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat jurkjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ThanksIk twijfelde nog.
Bedankt mss ookStraks maak ik wel een outfitfoto
Na het eten
Erg hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met dat jurkje
Ik wil de helft van wat ze op die site hebben bestellen
Bershka zit ernaast, is ook leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Binnenkort een keer naar Rotterdam
Dan weet je zo waar het is als je daar een beetje bekend bent?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef RenRen- het volgende:
Schoonheidsglans gaat verhuizen maar wil niet vertellen waar ze gaat wonen.
Maar tot nu toe weet ik dat ze vanaf haar huis het centraal station kan zien en dat er een groot mangofiliaal in het begin van 2013 opent onder haar huis
Lijkt me welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan weet je zo waar het is als je daar een beetje bekend bent?
Oh, mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Fiets wou laatst ook eenkilo pasta koken voor 4 personenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een poging doen tot pasta maken voor 2 personen. Ik maak meestal voor een heel weeshuis
De meeste mixen en zo zijn gebaseerd op 4 personen, dus ik maak meestal voor 4 personen en gooi dan de helft in de vriezerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een poging doen tot pasta maken voor 2 personen. Ik maak meestal voor een heel weeshuis
Kilo pasta watquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets wou laatst ook eenkilo pasta koken voor 4 personenToen 'maar' 500 gram gedaan, zo zonde! Soms doet hij ook zo'n zak voor ttwee personen
Ik gebruik geen mix. En ik vind invriezen 9/10 niet lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De meeste mixen en zo zijn gebaseerd op 4 personen, dus ik maak meestal voor 4 personen en gooi dan de helft in de vriezer
Hoe maak jij je pasta saus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gebruik geen mix. En ik vind invriezen 9/10 niet lekker
Ja het gaat wel maar smaakt toch minder vind ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe maak jij je pasta saus?
Ik vries alleen de saus in, de paste kook ik er dan weer los bij de keer erop. Gaat prima, vind ik
Ghehe, dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg altijd een halve hartaanval als ik op m'n telefoon bezig ben en de trein wegrijdt. Zo van SHIT MOEST IK ER NIET UIT?! Onee volgende stationfaal
Ah, ja, ik ben niet zo creatief met kruiden en zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het gaat wel maar smaakt toch minder vind ik.
Ik doe zelf kruiden erbij flikkeren tot ik het goed vind smakenmeestal tomatenbasis uit een pakje of tomatenblokjes
Pastasalade maken en meenemen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, ja, ik ben niet zo creatief met kruiden en zoDus bij mij meestal pot pastasaus en/of honig mixen of zo. En dan aanvullen met groenten.
Ik ga vaak op woensdagavond sporten en dan ben ik te laat thuis om daar nog wat te eten, dus dat ik doe ik dan op werk. Maar 2x brood vind ik dan ook weer niet zo lekker, dus dan lekker een bakje pasta/chili/whatever vanuit de vriezer mee om hier ff in de magnetron te gooien.
That is, totdat dat stomme schaap er een afbakbroodje in legde op 200 Watt voor 10 minuten 'want dat stond toch op de verpakking' en de hele gang vol rook stond![]()
Dat ding stinkt nu nog steeds, dus nu ff geen magnetron meer
Jezus, dat zou een actie voor mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, ja, ik ben niet zo creatief met kruiden en zoDus bij mij meestal pot pastasaus en/of honig mixen of zo. En dan aanvullen met groenten.
Ik ga vaak op woensdagavond sporten en dan ben ik te laat thuis om daar nog wat te eten, dus dat ik doe ik dan op werk. Maar 2x brood vind ik dan ook weer niet zo lekker, dus dan lekker een bakje pasta/chili/whatever vanuit de vriezer mee om hier ff in de magnetron te gooien.
That is, totdat dat stomme schaap er een afbakbroodje in legde op 200 Watt voor 10 minuten 'want dat stond toch op de verpakking' en de hele gang vol rook stond![]()
Dat ding stinkt nu nog steeds, dus nu ff geen magnetron meer
Ze heeft ook al laten weten dat het New Babylon heetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef RenRen- het volgende:
Schoonheidsglans gaat verhuizen maar wil niet vertellen waar ze gaat wonen.
Maar tot nu toe weet ik dat ze vanaf haar huis het centraal station kan zien en dat er een groot mangofiliaal in het begin van 2013 opent onder haar huis
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft ook al laten weten dat het New Babylon heet
Even googelen en je weet zelfs bijna hoe het er van binnen uit ziet
Bij haar weet ik het nog niet zo zeker, dit is niet de eerste stomme actie die ze heeft gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jezus, dat zou een actie voor mij kunnen zijnMaar dan wel per ongeluk want ik weet wel het verschil tussen de oven en de magnetron
Ja, ik heb mijn portemonnee ondersteboven gehaald, mijn handtas en de la waar hij ook wel eens ligt. Nu dus maar laten blokkeren en een nieuwe aanvragen. Hopelijk kan dat direct, want de mederekeninghouder is nog een week op vakantie.quote:
Kan je ook gelijk zien wat die huizen kostenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij haar weet ik het nog niet zo zeker, dit is niet de eerste stomme actie die ze heeft gehad![]()
Toen we hoorden dat er iets zwarts verkoold in de magnetron lag en de gang geëvacueerd werd, gingen de grapjes al rond dat zij het wel eens gedaan zou kunnen hebben. Bleek toen dus ook zo te zijn
Dit valt niet onder schending van privacy hoor.. Als je zelf al die informatie eruit gooitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je ook gelijk zien wat die huizen kosten![]()
Enzovoort enzovoort, jeej privacy!
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit valt niet onder schending van privacy hoor.. Als je zelf al die informatie eruit gooit
Ik heb de supermarkten al gebeld, daar lag niks. Er is gelukkig niks van de rekening afgeschreven. Ik kan alleen niet verder dan een maand terugkijken in ING, hoe werkt dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah balen Mss! Ik was die van mij laatst ook kwijt, lag ie nog bij de AH to go. Had ik weer niet opgelet en te lang in de ogen van de leuke kassajongen gekekenHet was hem ook niet opgevallen
Hmm, da's kut!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn portemonnee ondersteboven gehaald, mijn handtas en de la waar hij ook wel eens ligt. Nu dus maar laten blokkeren en een nieuwe aanvragen. Hopelijk kan dat direct, want de mederekeninghouder is nog een week op vakantie.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb de supermarkten al gebeld, daar lag niks. Er is gelukkig niks van de rekening afgeschreven. Ik kan alleen niet verder dan een maand terugkijken in ING, hoe werkt dat.
Zelf heb ik rabo, dus ik ben dit helemaal niet gewend.
Je kan kiezen voor 'af- en bijschrijvingen', dan krijg je een overzichtje en daarin kun je per 2 weken terugbladeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb de supermarkten al gebeld, daar lag niks. Er is gelukkig niks van de rekening afgeschreven. Ik kan alleen niet verder dan een maand terugkijken in ING, hoe werkt dat.
Zelf heb ik rabo, dus ik ben dit helemaal niet gewend.
Ah ja, bedankt!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je kan kiezen voor 'af- en bijschrijvingen', dan krijg je een overzichtje en daarin kun je per 2 weken terugbladeren.
Mooie blonte actiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah balen Mss! Ik was die van mij laatst ook kwijt, lag ie nog bij de AH to go. Had ik weer niet opgelet en te lang in de ogen van de leuke kassajongen gekekenHet was hem ook niet opgevallen
Gedverquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
En dafuq, je zou maar dit soort posters aan de muur hebben
[ afbeelding ]
Gaat ze in Babylon wonen??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft ook al laten weten dat het New Babylon heet
Even googelen en je weet zelfs bijna hoe het er van binnen uit ziet
Ja jonguh, da is toch ook veuls te hard!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Een bekeuring krijgen omdat 86 waar 80 is toegestaan!!!!
Het is mogelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gedver![]()
Is da bij Masja binnen?
quote:
GIJ SNELHEIDSMANIAK!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Een bekeuring krijgen omdat 86 waar 80 is toegestaan!!!!
Nou, misschien kan ze dan ook meteen haar contacten even aanspreken dat de bios terug moet. Ik mis 'mquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is mogelijk.
Ze kan het doen als ze wil tenminste
[..]![]()
Ze verdient met dat blog genoeg om zo'n huis te kunnen betalen
Ik denk dat haar muren vooral gevuld zijn met knoflooktenen, uien en zelfportrettenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is mogelijk.
Ze kan het doen als ze wil tenminste
[..]![]()
Ze verdient met dat blog genoeg om zo'n huis te kunnen betalen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk dat haar muren vooral gevuld zijn met knoflooktenen, uien en zelfportretten
Nee, portretten van haar met Bono of hoe heette hij ook al weer, met elkaars tong in de bekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk dat haar muren vooral gevuld zijn met knoflooktenen, uien en zelfportretten
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:00 schreef Mss het volgende:
Pas geblokkeerd, nieuwe komt van de week. Snel gefixt!
ja is incl administratiekosten, de boete is 34 euroquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef RenRen- het volgende:
Wat zijn de administratiekosten SQ?Wel zuur
Ik las broekquote:
quote:Waar hang je graag uit in Den Haag?
Nee, dat staat op de site van New Babylon bij interviews met de bewonersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vraagt miss hoe heet ze dat? Stuur haar naar de Pijpela!
Hij heeft wel een boek ervoor gekregen en hij vind het leuk om ze erin te plakken, maar mocht je een wat ouder kindje kennen dat ze spaart is die er vast blijer meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Inca, spaarde Stef nou die AH voetbalplaatjes?
Als je voetbalplaatjes kwijt moet, ik heb van de week zo'n boek gekocht voor ons opvanghuisquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Inca, spaarde Stef nou die AH voetbalplaatjes?
Ja en waar kunnen we dit kopen okthnxbyequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze liggen en ze zouden anders toch weggegooid worden. Ik ken namelijk niet zoveel mensen. Als je even je NAW gegevens op de PM gooit doe ik ze morgen op de post!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij heeft wel een boek ervoor gekregen en hij vind het leuk om ze erin te plakken, maar mocht je een wat ouder kindje kennen dat ze spaart is die er vast blijer meeMocht je ze anders toch wegmikken is Stef je man
Llarowe, Enchanted Polish. Ze heeft meer holo multichromes en nu wil ik ze allemaalquote:
OMG WOWquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
*HYPER**STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER*
Over een week heb ik de nieuwe Samsung Witte Galaxy SIII
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
*HYPER**STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER*
Ohquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Llarowe, Enchanted Polish. Ze heeft meer holo multichromes en nu wil ik ze allemaal
Er direct naast zit trouwens Ozotic Mishmash 532
Welke had jij nou alweer?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
*HYPER**STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER* *HYPER*
*STUITER*
Waarom zijn die mooien lakken altijd zo duurquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Llarowe, Enchanted Polish. Ze heeft meer holo multichromes en nu wil ik ze allemaal
Er direct naast zit trouwens Ozotic Mishmash 532
Zal hopelijk iets beter zijn dan mijn huidige S Gij Galaxy hatert Gij...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Alvast veel plezier ermeeLaat je ff weten hoe het opladen je bevalt?
Neen.quote:
Isgoed. Schaar, wil jij even de gegevens op de PM gooien dan stuur ik ze op!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:16 schreef Incantrix het volgende:
http://shop.llarowe.com/Enchanted-Polish_c35.htm
Niet hip, Puckzzzie?
En Mss, stuur ze dan maar naar Schaar, denk dat die er meer aan heeftMaar wel superduperlief dat je aan Stef hebt gedacht
![]()
De Galaxy S en ook die bevalt heel erg goed, maar twee jaar is wel de maximum levensduur met mijn intensieve gebruik. Hij doet het verder nog goed hoor, daar niet van, straks even terug naar fabrieksinstellingen en dan kan ie weer helemaal vers gebruikt worden zonder alle meuk die ik er ondertussen gratisch en onzichtbaar bij heb gekregenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke had jij nou alweer?
En ik zit hier maar met mijn klote htc die nog niet eens wifi heeftEn mijn abo loopt nog tot eind september
![]()
Arghhhh
Da argument kun je net zo goed omdraaien hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb niks tegen iphone.. maar ik zie niet in wrom ik een iphone moet hebben; terwijl samsung ook gewoon voldoet
Jah, hier zit toch zo'n dingetje op met dat je 'm draadloos kunt opladen? Ik ga gewoon weer voor iphone hoor, maar ik ben wel serieus benieuwdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zal hopelijk iets beter zijn dan mijn huidige S Gij Galaxy hatert Gij...![]()
Qua prijs scheelt het niet veel toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb niks tegen iphone.. maar ik zie niet in wrom ik een iphone moet hebben; terwijl samsung ook gewoon voldoet
En hoeveel wil je er voor hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Galaxy S en ook die bevalt heel erg goed, maar twee jaar is wel de maximum levensduur met mijn intensieve gebruik. Hij doet het verder nog goed hoor, daar niet van, straks even terug naar fabrieksinstellingen en dan kan ie weer helemaal vers gebruikt worden zonder alle meuk die ik er ondertussen gratisch en onzichtbaar bij heb gekregen
Qua prijs scheelt het niks en nope zo ervaar ik het nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Qua prijs scheelt het niet veel toch?
Ik vind samsung vaak zo plastic aanvoelenandere merken ook trouwens.
iPhone is wat zwaarder dan voel je tenminste dat je iets vast hebt, en aangezien ik snel al met dingen smijt enzo is dat wel fijn
Ligt eraan wat je zoekt in een telefoon/tabletquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
ANDROID JONGUH!!![]()
![]()
maar die discussie gaan we niet wéééér aan
Omdat ik een ipad heb vind ik alles irritant dat geen iOS is irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
ANDROID JONGUH!!![]()
![]()
maar die discussie gaan we niet wéééér aan
Als je van plan bent om (vaak) met je telefoon te smijten kun je beter helemaal geen smartphone nemen denkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Qua prijs scheelt het niet veel toch?
Ik vind samsung vaak zo plastic aanvoelenandere merken ook trouwens.
iPhone is wat zwaarder dan voel je tenminste dat je iets vast hebt, en aangezien ik snel al met dingen smijt enzo is dat wel fijn
BB ??? Seriously??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik een ipad heb vind ik alles irritant dat geen iOS is irritant
Naja blackberry OS kon ermee door
Smijten bedoelde ik mee dingen laten vallen en niet doorhebben dat ik iets in mijn handen heb. Dan is een zwaarder toestel wel fijner omdat je sneller merkt dat je iets in je hand hebtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je van plan bent om (vaak) met je telefoon te smijten kun je beter helemaal geen smartphone nemen denk
Goeien punt welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je van plan bent om (vaak) met je telefoon te smijten kun je beter helemaal geen smartphone nemen denk
En ik heb niet eens hoeven zeggen hoe zielug en getraumatiseerd mijn kinderen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Isgoed. Schaar, wil jij even de gegevens op de PM gooien dan stuur ik ze op!
Ja dat vond ik best fijn werken, als je het vastlopen buiten beschouwing laatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BB ??? Seriously??![]()
als er iets is waar we hier een hekel aan hebben
![]()
Dragon Spit?quote:
Wait what, beatle-lakjes?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dragon Spit?
Ik wil de beatles-lakjes allemaal, en die paarslila holo, en die knalroze en die fluo groene
Die kotst/poept ie vanzelf wel uit tochquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef Incantrix het volgende:
Ok, mijn kat eet een stoepkrijtje van Stef op
Ah op die manierquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Smijten bedoelde ik mee dingen laten vallen en niet doorhebben dat ik iets in mijn handen heb. Dan is een zwaarder toestel wel fijner omdat je sneller merkt dat je iets in je hand hebt![]()
Ik had ook android geprobeerd toen mijn BB voor de 1e keer kapot was. Leek me wel fijn maar ik vond het steeds irritant. Ik heb het wel een eerlijke kans gegeven en ben niet zovan BOEHOE android omdat apple fangirl ofzoquote:
Volgens mij ben ik echt een verwend kreng qua elektronicaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:24 schreef Mss het volgende:
Ik houd van mijn iPhone, maar het is mijn eerste smartphone, dus ik kan niet echt vergelijken.
Oeh, Fred is Beatle-fan. Zal hem even doorgeven dat hij die voor mij moet kopen want beatles.quote:
Hendig, motivatie schrijven als je niet weet om wat voor een werk het gaatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:25 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik moet een motivatie schrijven voor het uitzendbureau. Een niet-specifieke dus. Waarom wil ik werken? Ja om velen nagellak te kunnen kopen naturlich!
Goeden planquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, Fred is Beatle-fan. Zal hem even doorgeven dat hij die voor mij moet kopen want beatles.
interessen! Alleen daarom zou ik al bellenquote:Nieuw in de doos.
Heeft u intressen?
Bel of mail even.
De beller is sneller.
"Is het een goeden matigen telefoon?"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
interessen! Alleen daarom zou ik al bellen
"Ja hoi ik heb zeker intessen in den foon ! Kunt u mij enen prijsjen geven?"
Ja he. En ik wil gewoon werken dus ik ben nog best bereid om kutwerk aan te nemen. Maarja, dat kan ik ook niet opschrijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hendig, motivatie schrijven als je niet weet om wat voor een werk het gaat
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"Is het een goeden matigen telefoon?"
BB zuigt grote tijd, en al helemaal met onze nagels!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BB ??? Seriously??![]()
als er iets is waar we hier een hekel aan hebben
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Maarreuhhh.. puckzzz... verkoop je hem?
Toetsenbord én touchscreenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
BB zuigt grote tijd, en al helemaal met onze nagels!!
Ik heb hiervoor de Sony Xperia X1 gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:24 schreef Mss het volgende:
Ik houd van mijn iPhone, maar het is mijn eerste smartphone, dus ik kan niet echt vergelijken.
Die isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Revlon smoldering is ook
Ik fietste net buiten, boh
Heb je een verzekering? Krijg je een leentoestel bij die verzekring? Heb je nog een ander oud toestel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nog niet over nagedacht!!
Let me think OK?
En ik heb dat precies andersomquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had ook android geprobeerd toen mijn BB voor de 1e keer kapot was. Leek me wel fijn maar ik vond het steeds irritant. Ik heb het wel een eerlijke kans gegeven en ben niet zovan BOEHOE android omdat apple fangirl ofzo![]()
Vind de galaxy tab van mn zus ook pure aids
Pic!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Revlon smoldering is ook
Ik fietste net buiten, boh
Echt een bazenscherm.quote:
Ik zag een appartement met alleen bovenburen met alles apart dus woonkamer keuken en slaapkamer berging enzo voor vet weinig op 5min afstand van de uniquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die isja.
Ik ga in oktober serieus reageren op huisjes, ben nu maar vast bezig met opschrijven wat ik allemaal nog moet regelen.
Goed voor mijn persoonlijke ontwikkeling!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja he. En ik wil gewoon werken dus ik ben nog best bereid om kutwerk aan te nemen. Maarja, dat kan ik ook niet opschrijven.
Het is Lease, dus je krijgt leentoestellen, 4 uurs service (komen ze bij je thuis repareren) maar er lopen hier wat kindertjes op te azenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je een verzekering? Krijg je een leentoestel bij die verzekring? Heb je nog een ander oud toestel?
Alles nee? Hoeveel krijg je max voor die telefoon? Anders kun je m beter houden voor als deze een keer stuk gaat denk ik dan
Hi?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is Lease, dus je krijgt leentoestellen, 4 uurs service (komen ze bij je thuis repareren) maar er lopen hier wat kindertjes op te azen
Ik zal es kijken wat ie tweedehands doet op MP
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag een appartement met alleen bovenburen met alles apart dus woonkamer keuken en slaapkamer berging enzo voor vet weinig op 5min afstand van de uni
Wel hendig, met eigen voordeur heb je ook recht op huurtoeslag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag een appartement met alleen bovenburen met alles apart dus woonkamer keuken en slaapkamer berging enzo voor vet weinig op 5min afstand van de uni
Oh dan heb je hem niet nodig tochquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is Lease, dus je krijgt leentoestellen, 4 uurs service (komen ze bij je thuis repareren) maar er lopen hier wat kindertjes op te azen
En dan bij einde abonnement terug inleveren? Ik weet nog niet zo goed wat ik van dat lease systeem moet denkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jup, en omdat ik nog geen 22 ben mag de huur maximaal 361 euro zijn en het is daar onder dus SCORE.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel hendig, met eigen voordeur heb je ook recht op huurtoeslag.
Hendig wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup, en omdat ik nog geen 22 ben mag de huur maximaal 361 euro zijn en het is daar onder dus SCORE.
Ik wil sowieso geen kamer, dan blijf ik liever thuis
Op welke termijn wil je huis uit?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik tilburg kun je best kieskeurig zijn wat betreft studio's en appartementen dus.
Als het nou Amsterdam of Utrecht was
Toen ik een paar weken geleden reageerde op een studio was ik 2 uur ingeschreven bij die woningstichting en ik werd 58e van de 161 mensen die hadden gereageerd![]()
Zo snel mogelijk maar als het een paar maanden duurt is het ook niet erg. Het is niet alsof ik hier per se weg MOET. Ik wil sowieso geen keuken of badkamer delen want ik word echt gillend gek denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op welke termijn wil je huis uit?
Eigen badkamer is wel fijn
Yups!quote:
Nee, bij einde abo 50% van dagwaarde of 15% nieuwwaarde. Wat je dus altijd moet doen en dan verpatsen op MPquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan bij einde abonnement terug inleveren? Ik weet nog niet zo goed wat ik van dat lease systeem moet denken
Wat mij zo irritant lijkt is als je je toestel sloopt ergens in de tussentijd. Dan moet je dus gaan betalen voor je kapotte mobielquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups!
Hi Messaging large + bel sms bundel
1000 MB - 3000 SMS () - 300 belminuten
Eerste 6 maanden ¤0,=
![]()
Damn, die Galaxy S gaat nog voor zo'n 150 / 200 euro wegDat vind ik best nog veel
Op MP wel iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups!
Hi Messaging large + bel sms bundel
1000 MB - 3000 SMS () - 300 belminuten
Eerste 6 maanden ¤0,=
![]()
Damn, die Galaxy S gaat nog voor zo'n 150 / 200 euro wegDat vind ik best nog veel
Maar dat is met veel meer dingen...en een foon is toch wel iets waar je best zuinig op bent. Ik wel tenminste. Vallen kan altijd enzo natuurlijk, ik heb de mijne ook echt wel laten vallen hoor. Maar Als je 'm nieuw hebt gekocht voor ¤700,= en hij valt kapot baal je toch net zo hard?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat mij zo irritant lijkt is als je je toestel sloopt ergens in de tussentijd. Dan moet je dus gaan betalen voor je kapotte mobiel
Of kwijtgeraakt in de kroegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar dat is met veel meer dingen...en een foon is toch wel iets waar je best zuinig op bent. Ik wel tenminste. Vallen kan altijd enzo natuurlijk, ik heb de mijne ook echt wel laten vallen hoor. Maar Als je 'm nieuw hebt gekocht voor ¤700,= en hij valt kapot baal je toch net zo hard?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben een beetje op de vodafone website aan het oriënteren, komt er een popup met "heb je hulp nodig? start de livechat".
Ik moest gelijk denken aan "do you ship to the netherlands"
Tssssquote:
Het is ook een beetje druk maken om niks hoor, ik heb in mijn mobiele carriere pas 1 telefoon gesloopt en 1 verloren (gelijk mijn eerste twee mobieltjes), de rest heb ik allemaal nog liggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar dat is met veel meer dingen...en een foon is toch wel iets waar je best zuinig op bent. Ik wel tenminste. Vallen kan altijd enzo natuurlijk, ik heb de mijne ook echt wel laten vallen hoor. Maar Als je 'm nieuw hebt gekocht voor ¤700,= en hij valt kapot baal je toch net zo hard?
Die 50% van dagwaarde of 15% nieuwwaarde moet je hun betalen om hem te mogen houden en anders inleveren bedoel je? Maar verder betaal je maandelijks ook nog een 'lease'bedrag via je abonnement toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, bij einde abo 50% van dagwaarde of 15% nieuwwaarde. Wat je dus altijd moet doen en dan verpatsen op MP
DE TRAUMA'Squote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TssssZelfs met mn zatte harses had ik em gevonden
Lin hád het gekund !!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Zo druk met telefoon zoeken dat jullie mij niet eens van de stoep konden vegen
heeft ie dat toegezegd ja? Dan zou ik meteen ff bellen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:50 schreef Diconnected het volgende:
En krijg net een heel pakket binnen met contract en alles, staat in dat ik een nul-uren contract krijg en op oproepbasis ga werken terwijl ik met degene met wie ik het gesprek had, een 36 uurs contract kreeg. Dafuck.
Ja dat !!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft ie dat toegezegd ja? Dan zou ik meteen ff bellen!
Ik in maart. En vind het eigenlijk nog wel prima zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan pas in oktober mijn abo weer verlengen
Jee wat kut! Zeker even achteraan gaan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:50 schreef Diconnected het volgende:
En krijg net een heel pakket binnen met contract en alles, staat in dat ik een nul-uren contract krijg en op oproepbasis ga werken terwijl ik met degene met wie ik het gesprek had, een 36 uurs contract kreeg. Dafuck.
Ik eind september...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan pas in oktober mijn abo weer verlengen
Ja een 36-uurs contract zei ie, heeft ie ook toen gelijk doorgebeld naar P&O, zat ik bij. En het contract is van 15 juni tot 1 september.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Maar heeft die man echt gezegd een 36-uurs contract, of dat je 36 uur per week zal werken? Ik neem aan dat het maar voor 2 maanden is?
Beetje vreemd welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja een 36-uurs contract zei ie, heeft ie ook toen gelijk doorgebeld naar P&O, zat ik bij. En het contract is van 15 juni tot 1 september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef RenRen- het volgende:
Hoezo kan die niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee waar hij is, hij rijdt het hele land door en moet wachten op wegenwachtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:26 schreef Incantrix het volgende:
Le fu, woont hij ver weg dan? De bus geen optie? He bah, wat rot zo mop
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dafuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mop wil je dat ik kom vanavond?it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:20 schreef RenRen- het volgende:
Ah nee, wat kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er echt niemand anders die kan?
Ooh dat vind ik liefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dafuck.
Mop wil je dat ik kom vanavond?
Als je wil, kan ik komen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik liefmaar ik kan niet gezellig bij je komen zitten, dus het is denk ik niet zo leuk voor je, maar vind het echt zo lief
ben er emo van
Ik zit mobielquote:
Schijnbaar niet, of het mens persoon is gewoon niet zo effectief bezigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
lololol uitzendbureau weer op de voicemail voor een andere functie in eindhoven. Kan dat niet in 1x?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |