tegen mijn lief die ik dan moet uitleggen dat het toch verschillende kleuren zijnquote:
Fiets vraagt er niet eens meer naarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
tegen mijn lief die ik dan moet uitleggen dat het toch verschillende kleuren zijn
Dat ook jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets vraagt er niet eens meer naarMAar mijn moeder zegt elke keer "Maar... Je hebt toch al zo'n kleur..? Je hebt toch alle kleuren al? Je hoeft toch niet weer te bestellen???"
Of dat die ene net weer wat anders opdroogt en er zo heel anders uitzietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of dat het juist precies dezelfde kleuren zijn maar dat dat garpig is omdat het verschillende merken zijn, of dat de 1 veel beter is maar dat je de andere hebt omdat die een gave naam heeft
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt hoor! Het is alleen die stap om daar in m'n eentje naartoe te gaan, en dan binnen te moeten komen als zowat iedereen er al zit en je dus niemand kent /autistquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef Mss het volgende:
[..]
AH, dat is wat ik gisteren ook al tegen Mandy zijn. Ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn. Iedereen heeft een eerste meet gehad, en het gaat heel makkelijk. Als je online makkelijk meelult zal dat offline ook zo gaan. Persoonlijk denk ik dat posten hier ook gewoon leuker is als je weet wie er achter de posts zit.
En jij hebt bij deze meet het voordeel dat je vlakbij woont!
Ja dat jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
tegen mijn lief die ik dan moet uitleggen dat het toch verschillende kleuren zijn
Het valt echt mee vond ik tenminste en ik doe het ook niet zo goed in groepen (kat uit de boom kijken enzo) maar voelde gewoon goed ook omdat je iedereen al wel een beetje kent van hier en van de FBquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt hoor! Het is alleen die stap om daar in m'n eentje naartoe te gaan, en dan binnen te moeten komen als zowat iedereen er al zit en je dus niemand kent /autist![]()
Heb de avond ervoor nl nog een bruiloft en zal wel flink laat worden, dus zal sowieso niet om 2 uur of zo al aanwezig kunnen zijn..
Maar qua afstand is het sowieso goed te doen inderdaad, Breda-Eindhoven reis ik doordeweeks ook elke dag
Niet goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuu ik begin waarschijnlijk pas met werken 1 juli
Ik heb die van mij inmiddels zover dat ie weet wat een topcoat en basecoat zijn en waar hij die kan vinden in mijn kastje/laatjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat ja![]()
Inmiddels gelooft hij me maar gewoon op m'n woord en kijkt ie niet eens meer
Daar was ik ook een beetje zenuwachtig voorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt hoor! Het is alleen die stap om daar in m'n eentje naartoe te gaan, en dan binnen te moeten komen als zowat iedereen er al zit en je dus niemand kent /autist![]()
Heb de avond ervoor nl nog een bruiloft en zal wel flink laat worden, dus zal sowieso niet om 2 uur of zo al aanwezig kunnen zijn..
Maar qua afstand is het sowieso goed te doen inderdaad, Breda-Eindhoven reis ik doordeweeks ook elke dag
Jonge, koekjes lustie niet. Maar fiets kan je wel laten zien hoe ze gaan zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Fieeeehieettsss mag ik de cavia's volstouwen met honden koekjes zodat ik ze in mijn macht heb??
(en jill ook)
kaas? knacks dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jonge, koekjes lustie niet. Maar fiets kan je wel laten zien hoe ze gaan zitten
Smeagol kan zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Kunnen ze veel trucjes????Wat kunnen ze !!
Op hun kont drukken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jonge, koekjes lustie niet. Maar fiets kan je wel laten zien hoe ze gaan zitten
Naja zou aanstaande vrijdag al beginnen... maar net gebeld voor rooster, maar ze weten nog niet welke afdeling ik kom, hoor ik pas vrijdag of volgende week maandag. En dan moet ik nog langskomen bij de teamleider enzo, dus fu. Ik wil gewoon werken en geld verdienenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet goed?
Moet jij nu ook/vooral weekenden en feestdagen werken? Moest ik wel nl toen ik dat soort werk deed, altijd pasen, kerst etc. Was goed voor den portemonnee!
Ik geef geen kilo kaas aan de hontsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We nemen Hij neemtwel snoepjes mee
Kaas is niet altijd goed
D'awwwquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn hont, mijn kad en ik deden net een grouphug![]()
En geheel vrijwillig, alle partijen![]()
Moet je zo'n shock collar kopen, net als Odie uit Garfieldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen ze ook zo'n salto doen, net als van die speelgoedhontjes?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn hont, mijn kad en ik deden net een grouphug![]()
En geheel vrijwillig, alle partijen![]()
Gewoon doen, we zijn allemaal best liefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm da's balen ja als je had gedacht om van de week al te kunnen werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja zou aanstaande vrijdag al beginnen... maar net gebeld voor rooster, maar ze weten nog niet welke afdeling ik kom, hoor ik pas vrijdag of volgende week maandag. En dan moet ik nog langskomen bij de teamleider enzo, dus fu. Ik wil gewoon werken en geld verdienen
Ben je daar zeker vanquote:
Niet te dicht bij Priem komen, want dan krijg je blauwe plekken in je boobies...quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet te dicht bij Priem komen, want dan krijg je blauwe plekken in je boobies...
En niet te dicht bij mij te komen, want dan wordt ik autistisch en dan ga ik voegen tellen en liedjes neuriën.
Niet te dicht bij Lin komen, want dat is een pot dus die pakt je op je bek
Niet te dicht bij SQ komen, die is wel geen pot maar pakt je toch op je bek
Wie heeft er nog meer een gebruiksaanwijzing?
Gaat het slechter?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zal ik morgen de huisarts bellen voor mijn enkel ?
jaquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zal ik morgen de huisarts bellen voor mijn enkel ?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet te dicht bij Priem komen, want dan krijg je blauwe plekken in je boobies...
En niet te dicht bij mij te komen, want dan wordt ik autistisch en dan ga ik voegen tellen en liedjes neuriën.
Niet te dicht bij Lin komen, want dat is een pot dus die pakt je op je bek
Niet te dicht bij SQ komen, die is wel geen pot maar pakt je toch op je bek
Wie heeft er nog meer een gebruiksaanwijzing?
Ik ben afgelopen zondag door mijn enkel gegaan en heb nu dus gescheurde enkelbanden maar het wordt niet echt beter alleen ergerquote:
Auw, klote!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zondag door mijn enkel gegaan en heb nu dus gescheurde enkelbanden maar het wordt niet echt beter alleen erger
ga ik ook doen morgen maar even bellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Auw, klote!
Dan zeker naar de huisarts als het nu slechter gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |