Dat is al vrij moeilijk zonder een scheiding.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Pindasoepje het volgende:
waarom is het dan zo moeilijk om een normaal iemand te vinden?
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik ben het zo moe om te moeten horen dat ik uitgeleefd ben
Ehm, ik kwam 2 jaar geleden uit een relatie van 12 jaar en heb niets gemerkt van wat jij zegt. Wel mannen die zoonlief een probleem vonden, maar dat snap ik dan weer wel. Inmiddels weer een hele lievequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik ben het zo moe om te moeten horen dat ik uitgeleefd ben of alleen goed voor 1 ding.. Kom op ik had 6 jaar een relatie waarvan nog net geen 3 getrouwd..
Waarom ben ik dan uitgeleefd en iemand die 6 jaar "verkering" had niet?
Ik word er moedeloos van...
Mensen zeggen dit echt tegen je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik ben het zo moe om te moeten horen dat ik uitgeleefd ben of alleen goed voor 1 ding.. Kom op ik had 6 jaar een relatie waarvan nog net geen 3 getrouwd..
nee gewoon tijdens het kletsenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Sorry, ik vond het best een leuke date maar ik vond je nogal uitgeleefd.
ik denk dat je te-korte-termijn denkt. Ben zelf een heel ruim jaar single, met 2 kinderen en herken jouw issues niet. Integendeel. Dus niet zo zielig doen en al helemaal geen zieligheid uitstralen, dan komt het snel goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik zou juist dan zeggen dat je ervaring hebt waardoor het fijner is een relatie met je te hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
nee gewoon tijdens het kletsen
ja pinda jke bent leuk, maar alleen voor 1 ding
of je bent gewoon uitgeleefd omdat je al getrouwd bent geweest dus je kan vast en zeker geen normale relatie aan...
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik ben het zo moe om te moeten horen dat ik uitgeleefd ben of alleen goed voor 1 ding..
dit was iemand die ik al heel lang ken, en ik was juist niet echt opzoek gezien de vorige lamlul, sprak gewoon wat vaker af met deze persoon..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Als je dat soort types constant vindt, ben je dan niet te hard bezig met het vinden van iemand?
En die persoon beschouw je als een vriend?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:39 schreef Pindasoepje het volgende:
dit was iemand die ik al heel lang ken, en ik was juist niet echt opzoek gezien de vorige lamlul, sprak gewoon wat vaker af met deze persoon..
voorheen wel, nu dus niet meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die persoon beschouw je als een vriend?
Eh.. wtf. En dit was tijdens een eerste date?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
of je bent gewoon uitgeleefd omdat je al getrouwd bent geweest dus je kan vast en zeker geen normale relatie aan...
Idd, mij bekruipt het idee dat TS juist zelf deze reacties in de hand werkt. Onbewust ws.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik denk dat je te-korte-termijn denkt. Ben zelf een heel ruim jaar single, met 2 kinderen en herken jouw issues niet. Integendeel. Dus niet zo zielig doen en al helemaal geen zieligheid uitstralen, dan komt het snel goed.
Oh zo. Dan vind ik het nog ongepast om zulke dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:39 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
dit was iemand die ik al heel lang ken, en ik was juist niet echt opzoek gezien de vorige lamlul, sprak gewoon wat vaker af met deze persoon..
nou als het je blijft overkomen dan ben jij toch de gemeenschappelijke factor en zou ik ook eens naar mezelf kijken...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Copycat het volgende:
Geen waarde hechten aan die woorden. Want ze zijn ook waardeloos en zeggen meer over hem dan over jou.
Waarom zou er iets mis met je zijn? Omdat een of andere sukkel dat claimt? Je hebt toch wel wat zelfkennis en eigenwaarde?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:54 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik vraag me echt af wat er mis is met mij, ik ben gewoon eerlijk in het feit dat ik ben gescheiden een kind heb en niks te maken heb met mijn ex, alleen eens in de 2 weken zie ik hem als hij mijn zoontje op komt halen. Verder klaag ik niet oid. Voor mij is het onderwerp dan al afgehandeld
Je hebt een kind, welkom bij de club, dan rennen mannen al keihard weg, want ze zijn bang dat je een nieuwe papa zoekt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:54 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik vraag me echt af wat er mis is met mij, ik ben gewoon eerlijk in het feit dat ik ben gescheiden een kind heb en niks te maken heb met mijn ex, alleen eens in de 2 weken zie ik hem als hij mijn zoontje op komt halen. Verder klaag ik niet oid. Voor mij is het onderwerp dan al afgehandeld
Wat kan jou het rotten wat iemand die niet eens verder kijkt dan zijn neus lang is daarvan denkt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:54 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit, voor mannen die zelf geen vader zijn. Waarom niet afspreken met een leuke gescheiden vader, die snap dat soort dingen wel, en zoekt waarschijnlijk ook niet naar "een nieuwe moeder"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Je hebt een kind, welkom bij de club, dan rennen mannen al keihard weg, want ze zijn bang dat je een nieuwe papa zoekt.
Ik ben weduwe met kind, is net zo erg.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Je hebt een kind, welkom bij de club, dan rennen mannen al keihard weg, want ze zijn bang dat je een nieuwe papa zoekt.
quote:
Dat bedoel ik niet, wat ik bedoel is dat deze doelgroep waarschijnlijk beter aansluit bij hoe jij over die zaken denkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef missbehavin het volgende:
Alsof je als moeder alleen maar kunt daten met een vader.. Had ik alleen maar ingewikkelder gevonden, zit je met kinderen uit 2 gezinnen..
Dit dus, TS laat zich uit het veld slaan door een opmerking van 1 persoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou er iets mis met je zijn? Omdat een of andere sukkel dat claimt? Je hebt toch wel wat zelfkennis en eigenwaarde?
alle vrouwen generaliseren altijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit dus, TS laat zich uit het veld slaan door een opmerking van 1 persoon.
Ik begrijp het ergens ook wel, niet iedereen zit daar op te wachten. Daarom ben ik altijd vanaf het begin heel duidelijk geweest over mijn zoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef LittleLady het volgende:
Nou heel veel wel, ik gebruik het al om mannen weg te jagen, zit je lekker met je vriendinnen komt er zo'n gladde vent aan, versier versier en vervolgens zeg ik met een brede glimlach dat hij een goede papa voor mijn dochter kan zijn.
Ben je meteen van hem af, vaak denken ze dan dat je altijd aan huis gebonden zit vanwege je kind(eren).
Persoonlijk hoeft het voor mij niet meer, ga niet door het stof voor een man en als die zo kort van kop is wens ik hem verder veel plezier.
Trouwens gescheiden vaders daten is helemaal niets, is alleen maar ellende.
Dan gaan dat soort mannen het verrekte lastig krijgen als ze eenmaal de 30 gepasseerd zijn....laat staan als ze ouder worden.....Thais bruidje dan maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, wat ik bedoel is dat deze doelgroep waarschijnlijk beter aansluit bij hoe jij over die zaken denkt.
Bedenk wel dat mannen over het algemeen helemaal niks van kinderen moeten hebben als ze er zelf geen hebben, en er best bang voor zijn.
Ja, dat verwacht ik wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan gaan dat soort mannen het verrekte lastig krijgen als ze eenmaal de 30 gepasseerd zijn....laat staan als ze ouder worden.....Thais bruidje dan maar.![]()
Dat, en daarnaast denk ik dat veel mannen van boven de 30-35 ook wel rekening houden met het feit dat het maar zo zou kunnen dat hun toekomstige liefde een kind heeft, gezien de vijver waar ze in vissen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens ook wel, niet iedereen zit daar op te wachten. Daarom ben ik altijd vanaf het begin heel duidelijk geweest over mijn zoon.
En echt, ze zijn er, gewone leuke mannen die het ms wel heel eng vinden zo'n kind, maar toch voor jou (en hem) gaan.
De rest nog neit gelezen, maar zou het kunnen zijn dat je niet serieus genoeg overkomt en dus geen "relatiemateriaal" bent?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Wat mooi naïefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat, en daarnaast denk ik dat veel mannen van boven de 30-35 ook wel rekening houden met het feit dat het maar zo zou kunnen dat hun toekomstige liefde een kind heeft, gezien de vijver waar ze in vissen.
Hoezo niet? Genoeg relaties die stuk lopen als iemand tussen de 30 en 40 is toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Wat mooi naïef
om de analogie met vissen te hergebruiken. De mannen die in die vijver vissen zijn niet meestal niet van plan om de vis mee naar huis te nemen, maar gooien de vis na het vangen weer terug. Ik denk dat een groot deel van de enigszins aantrekkelijke mannen die rondt die leeftijd nog geen langdurige relatie heeft, zelf daar ook niet de behoefte aan heeft
Tegen die tijd komen de eersten alweer op de markt...incl eigen aanhang bij de ex-vrouw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Wat mooi naïef
om de analogie met vissen te hergebruiken. De mannen die in die vijver vissen zijn niet meestal niet van plan om de vis mee naar huis te nemen, maar gooien de vis na het vangen weer terug. Ik denk dat een groot deel van de enigszins aantrekkelijke mannen die rondt die leeftijd nog geen langdurige relatie heeft, zelf daar ook niet de behoefte aan heeft
Wat een dom gelul.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Wat mooi naïef
Want? Er zijn zat mannen die inzien dat het daten op een latere leeftijd een stuk serieuzer is dan het daten op jongere leeftijd omdat er dan meer factoren zoals kinderen meespelen.quote:
Dat is niet naiëf. Dat is een feit. Ik ben zelf bijvoorbeeld opgevoed door zo'n man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Wat mooi naïef
dus mensen met kinderen zijn per definitie lastigerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef LittleLady het volgende:
Nou heel veel wel, ik gebruik het al om mannen weg te jagen, zit je lekker met je vriendinnen komt er zo'n gladde vent aan, versier versier en vervolgens zeg ik met een brede glimlach dat hij een goede papa voor mijn dochter kan zijn.
Ben je meteen van hem af, vaak denken ze dan dat je altijd aan huis gebonden zit vanwege je kind(eren).
Persoonlijk hoeft het voor mij niet meer, ga niet door het stof voor een man en als die zo kort van kop is wens ik hem verder veel plezier.
Hij doet net alsof 30+ers alleen maar vrouwen mee naar huis nemen en daarna weer retour sturen zeg maar, met zijn vissen-analogie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want? Er zijn zat mannen die inzien dat het daten op een latere leeftijd een stuk serieuzer is dan het daten op jongere leeftijd omdat er dan meer factoren zoals kinderen meespelen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Wat een pareltje. Mannen en vrouwen van jouw soort trekken elkaar kennelijk aan, je verwijt mannen zo ongeveer exact hetzelfde wat je zelf nog extremer doet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef LittleLady het volgende:
Ik zie dat in mijn omgeving totaal anders en ik ben het dan ook niet met je eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef zuigmarmot het volgende:
Daarom de woorden meestal,
er zijn heus wel uitzonderingen, genoeg zelfs maar dat zijn waarschijnlijk niet de alfamannetjes waar iedereen vroeger op geilde
Iemand voelt zich aangesprokenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij doet net alsof 30+ers alleen maar vrouwen mee naar huis nemen en daarna weer retour sturen zeg maar, met zijn vissen-analogie.
Daarbij roept ie ook nog dat enigszins aantrekkelijke mannen van die leeftijd die geen langdurige relatie hebben, die dan ook vast niet willen. Alsof een relatie niet op de klippen kan lopen.... (en een man op die leeftijd dus weer vrijgezel is)
En dat is dus zoals ik al zei, dom gelul.
Dat weet ik wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:37 schreef zuigmarmot het volgende:
Iemand voelt zich aan
[..]
Iemand voelt zich aangesproken
hap,hap
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:37 schreef zuigmarmot het volgende:
Iemand voelt zich aan
[..]
Iemand voelt zich aangesproken
hap,hap
Dat hangt van de persoon af, ik zoek geen vader voor me kind, ga ook geen afspraken afzeggen omdat me dochter een scheet dwars heeft zitten of het er niet mee eens in, daar ben ik heel duidelijk in, er is tijd voor me dochter en er is tijd voor andere dingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef Rasor het volgende:
[..]
dus mensen met kinderen zijn per definitie lastiger
En de kinderen dan ? wie zorgt er dan voor de kinderen ?!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DOE JIJ HET MET PBATEMAN1978 EN ZITTEN JULLIE NU SAMEN TE FOKKEN OP DE ZOLDERKAMER!??!
Ik ben een van die vrouwen die gelukkig wél weet hoe anticonceptie werkt en heb zelfs een kinderloze vent gevonden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
En de kinderen dan ? wie zorgt er dan voor de kinderen ?!
Ik kan me ook voorstellen dat je niet zit te wachten op vrouwen/mannen die de hele date alleen maar ouwehoeren over hun kinderen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat hangt van de persoon af, ik zoek geen vader voor me kind, ga ook geen afspraken afzeggen omdat me dochter een scheet dwars heeft zitten of het er niet mee eens in, daar ben ik heel duidelijk in, er is tijd voor me dochter en er is tijd voor andere dingen.
Daarbij heb ik gelukkig geen labiele ex die constant loopt te bellen of te pas en te onpas de kinderen komt dumpen, daar ben ik al heel wat mannen van tegen gekomen, die constant afzeggen omdat de ex hun kind niet aan kan, het spijt me wel, daar heb ik gewoon geen zin in.
Ik wil gewoon een man om plezier mee te maken, leuke dingen mee te doen en mee te ontspannen en niet constant verhalen horen over kinderen,ex, snotje, poepje en troepje
Dus zelf geen kinderen...mmm geen ervaringsexpert dan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een van die vrouwen die gelukkig wél weet hoe anticonceptie werkt en heb zelfs een kinderloze vent gevonden!
Zou ik daar dan weer geen problemen mee hebben. Alleen niemand die mij wilquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je niet zit te wachten op vrouwen/mannen die de hele date alleen maar ouwehoeren over hun kinderen.
Moet je iets persoonlijk ervaren om ergens een mening over te mogen hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:42 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Dus zelf geen kinderen...mmm geen ervaringsexpert dan ?
Klopt, heb een date gehad met een man die de hele tijd over ze zoons zat te zeuren die aan basketbal deden, nou bah, als dat je hele leven is zoek dan maar een ander, mijn leven bestaat niet alleen uit mijn dochter, ze is wel heel belangrijk, maar het ook mijn eigen dingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je niet zit te wachten op vrouwen/mannen die de hele date alleen maar ouwehoeren over hun kinderen.
Ja, want ik kan geen conclusies trekken aan de hand van gesprekken met mijn eigen moeder, die ervaringsdeskundige is, en vriendinnen waarvoor hetzelfde geldt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:43 schreef zuigmarmot het volgende:
Het helpt wel om de mening beter te kunnen onderbouwen
Daar zou ik geen moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Hanako het volgende:
Moet je trouwens eens zeggen tijdens een date of zo dat je bijna geen familie hebt door bepaalde omstandigheden. Lullen ze nog wat en daarna zijn ze vertrokken met de noorderzon
Meeste dates tot nu toe wel. Denk dat ze bang zijn dat je uiteindelijk teveel op hen gaat hangen. Vooroordelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Daar zou ik geen moeite mee hebben
Whut, wat een onzin zeg!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Hanako het volgende:
Moet je trouwens eens zeggen tijdens een date of zo dat je bijna geen familie hebt door bepaalde omstandigheden. Lullen ze nog wat en daarna zijn ze vertrokken met de noorderzon
Want ze willen er graag een familie bij anders gaat het niet door?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Hanako het volgende:
Dus echt wel!!quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want ze willen er graag een familie bij anders gaat het niet door?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want ik kan geen conclusies trekken aan de hand van gesprekken met mijn eigen moeder, die ervaringsdeskundige is, en vriendinnen waarvoor hetzelfde geldt.
Een selectieve lezerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:43 schreef zuigmarmot het volgende:
Het helpt wel om de mening beter te kunnen onderbouwen
Wat voor omstandigheden, genetische familiare ziektes?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Hanako het volgende:
Ik weet nog wel een ondernemingkje in de slaapkamerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, heb een date gehad met een man die de hele tijd over ze zoons zat te zeuren die aan basketbal deden, nou bah, als dat je hele leven is zoek dan maar een ander, mijn leven bestaat niet alleen uit mijn dochter, ze is wel heel belangrijk, maar het ook mijn eigen dingen.
Even zo interesse tonen doe ik zeker, maar 3 uur lang over wedstrijden en geklooi en over de ex aan te horen, pfffffff nee ik ben trouwens ook meer een vrouw die ervan houd om dingen te ondernemen dus met een kop koffie in de hand naast elkaar zitten is niets voor mij
Nee, jij bent gewoon een zeur.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou juist blij zijn geen schoonfamilie te hoeven hebben
Zolang daar geen verplichtingen aanzitten, dat je vaderlijke gevoelens voor me dochter gaat krijgen, je met me huishouden gaat bemoeien en dat geregeld wil ondernemen doe ik meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een ondernemingkje in de slaapkamer
Nee dat niet gewoon dat ik er geen contact mee heb als men erom vraagt meer zeg ik er ook niet over trouwensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wat voor omstandigheden, genetische familiare ziektes?
Rare mensenquote:
Maar goed, daar ging dit topic verder totaal niet over eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:56 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee dat niet gewoon dat ik er geen contact mee heb als men erom vraagt meer zeg ik er ook niet over trouwens
Dat klopt, maar dat is algemeen bekend en heeft geen relatie tot hetgeen hier beschrevenquote:
Serieus! Ik maak geen grapjes...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat?Nooit van gehoord. En een schoonfamilie kan een verrijking zijn, maar meestal is dat niet zo.
waarom heb je geen familie dan?quote:
Geen vaderlijke gevoelens hier, het huishouden kan me gestolen worden en dat geregeld komen we vast wel uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zolang daar geen verplichtingen aanzitten, dat je vaderlijke gevoelens voor me dochter gaat krijgen, je met me huishouden gaat bemoeien en dat geregeld wil ondernemen doe ik mee
Werkte vanaf mijn geboorte al nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heb je geen familie dan?
of is dat een pijnlijke vraag?
dan heb je geen contact met je familiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef Hanako het volgende:
[..]
Werkte vanaf mijn geboorte al nietDus laat maar gaan dacht ik een paar jaar terug. Geeft zoveel rust kan ik je vertellen.
Jij bent roomblank terwijl je ouders negroïde zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef Hanako het volgende:
[..]
Werkte vanaf mijn geboorte al nietDus laat maar gaan dacht ik een paar jaar terug. Geeft zoveel rust kan ik je vertellen.
Jong zat denk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik ben niet echt super jong meer hoor, ik ben 27 dus ik verwacht wel dat mensen kunnen nadenken. Maar misschien ligt het ook aan de cultuur. Sommige mensen zijn erg ouderwets. Deze persoon in kwestie heeft nl zelf samengewoond. Nou ik noem hem toch ook niet uitgeleefd..
Nou de meeste familieleden van moederskant zien mij echt niet als familie. Op een familiefeestje zeggen dat abortus toch misschien ene betere oplossing was dan het laten leven. En ja dat ging over mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heb je geen contact met je familie
lijkt me wel nogal anders dan geen familie hebben
Lolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nou de meeste familieleden van moederskant zien mij echt niet als familie. Op een familiefeestje zeggen dat abortus toch misschien ene betere oplossing was dan het laten leven. En ja dat ging over mij
De vraag is natuurlijk of ze gelijk hadden of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nou de meeste familieleden van moederskant zien mij echt niet als familie. Op een familiefeestje zeggen dat abortus toch misschien ene betere oplossing was dan het laten leven. En ja dat ging over mij
Je bent niet superjong als je 27 bentquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik ben niet echt super jong meer hoor, ik ben 27 dus ik verwacht wel dat mensen kunnen nadenken. Maar misschien ligt het ook aan de cultuur. Sommige mensen zijn erg ouderwets. Deze persoon in kwestie heeft nl zelf samengewoond. Nou ik noem hem toch ook niet uitgeleefd..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent niet superjong als je 27 bent...mijn God, ik ben dood zonder dat ik het weet.
![]()
Zolang het lichaam nog half lauw is mag hetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent niet superjong als je 27 bent...mijn God, ik ben dood zonder dat ik het weet.
![]()
Echt he, dat ik nog iemand gevonden heb die er overheen wil..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Een lintje, dat verdient ie!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he, dat ik nog iemand gevonden heb die er overheen wil..
Zegt iets over mannen ditquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zegt iets over mannen ditIk zou graag tegen je in gaan, maar oma moet haar krachten sparen he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Beter lezenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef Bisamrat het volgende:
Dat zou toch geen issue moeten zijn, als er nu kinderen bij waren zou ik het nog snappen. Je hebt zo te lezen twee keer de totaal verkeerde man getroffen na de scheiding. Niet opgeven (als je een relatie wilt) en doorzetten.
Nog een kopje koffie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou graag tegen je in gaan, maar oma moet haar krachten sparen he..
Wat ik wou zeggen doen ik maar nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou graag tegen je in gaan, maar oma moet haar krachten sparen he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja excuses had alleen de start post gelezen, zag later pas dat er een kind wasquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat een man het er moeite mee had dat mijn kind ouder is. Als het een kleuter was geweest, had hij het minder erg gevonden. Tja..
Hoezo ? ik heb die ervaring niet ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Heette die man toevallig Robert met zijn voornaam Brrr wat klinkt dit foutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat een man het er moeite mee had dat mijn kind ouder is. Als het een kleuter was geweest, had hij het minder erg gevonden. Tja..
Was zeker ook al dood zonder dat hij het wist.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal straks zijn pols eens checken...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Was zeker ook al dood zonder dat hij het wist.![]()
Ik zit in de leeftijd dat mannen kinderen hebben die hier posten (voornamelijk in Onzin en Klaagbaak danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
Zo'n kleuter kan nog een beetje aan je wennen. Trek je in bij een puber dan heb je gelijk herrie in de keuken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef Hanako het volgende:
[..]
Heette die man toevallig Robert met zijn voornaam Brrr wat klinkt dit fout
kleuters accepteren een nieuwe partner makkelijker, zodra ze ouder worden roepen ze, Je bent me vader/moeder niet!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
Hahaha neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef Hanako het volgende:
[..]
Heette die man toevallig Robert met zijn voornaam Brrr wat klinkt dit fout
Doe dat, je weet het nooit op die leeftijd, vallen ze soms zo om.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal straks zijn pols eens checken...
Dat is ook een goed selling pointquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit in de leeftijd dat mannen kinderen hebben die hier posten (voornamelijk in Onzin en Klaagbaak dan).....voordeel van die is dat ze binnenkort het huis weer uit zijn.
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe dat, je weet het nooit op die leeftijd, vallen ze soms zo om.
Voordeel van 40+ zijn.....het is nu alleen wachten op de kleinkinderen over een x-aantal jaar, gelukkig kun je die weer naar paps en mams sturen als je ze zat bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ook een goed selling point
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan moet ik wéér gaan zoeken in die poel vol anti-kinderen zijnde mannen..
Op die manier ik houd zelf wel van uitdagingen. Rellende pubers niks is leukers dan dat en dat meen ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha neeDat was meer omdat die persoon een beginnende puber nogal intimiderend vond en dacht dat een jonger kind dat ms met hem op zou groeien hem eerder zou accepteren.
Moet je een rellende pré-puber met pdd-nos proberen. Fireworks!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef Hanako het volgende:
[..]
Op die manier ik houd zelf wel van uitdagingen. Rellende pubers niks is leukers dan dat en dat meen ik
Zou ik niet zoveel problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je een rellende pré-puber met pdd-nos proberen. Fireworks!
Ach dat zijn aandoeningen die met een paar stevige tikken wel te genezen zijn hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je een rellende pré-puber met pdd-nos proberen. Fireworks!
Trollling?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Ach dat zijn aandoeningen die met een paar stevige tikken wel te genezen zijn hoor
Ja... Dus niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef zuigmarmot het volgende:
Neuh, bewezen opvoedmethodes,
zelfs de befaamde dr. Spock geloofde erin (ook al beschreef hij het niet in zijn boeken)
Leuk geweest hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef zuigmarmot het volgende:
Ik moet ook zeggen dat Baby and Child Care er erg goed voor in de hand ligt, en nog handiger geen zichtbare schade aanbrengt (handig als je nog naar het consultatiebureau moet).
Die fout die ik daarmee maakte met mijn zegelring gebeurt me niet nog een keer
Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Logician78 het volgende:
Ik zou zeggen (en dit meen ik serieus) ga een bewustwording cursus doen
Het lijkt een beetje op een heropvoedingscursus of iets, lijkt wel. Die indruk krijg ik ervan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:38 schreef Logician78 het volgende:
Bij zo'n cursus leren mensen bewust te worden van de patronen die ze hebben meegenomen vanuit het verleden, kijken op wat voor manier deze onbewuste patronen het heden beïnvloeden. Ook wordt er een stukje eigen verantwoordelijkheid meegenomen, als je je hiervan bewust bent heb je voortaan de keus om zelf je toekomst te creëren.
Snel even een voorbeeldje van zo'n opgezocht:
http://zbc.nu/hrm/managem(...)ursusbeschrijvingen/
Helemaal onder aan zie je duidelijkere voorbeelden, sommige komen wat zweverig over maar dat zijn ze absoluut niet allemaal en ik heb dit soort cursussen echt wonderen zien verrichten bij mensen.
Nee absoluut nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een heropvoedingscursus of iets, lijkt wel. Die indruk krijg ik ervan.
Veel mensen zijn zich niet bewust waarom ze bepaalde dingen doen of leggen de verantwoordelijkheid bij anderen ipv henzelf, of zitten vast in aangeleerde patronen uit hun jeugd waardoor ze een andere "normaal" hanteren en vastlopen etc. Het is als het pellen van een uit, wat zit er in de kern, wie ben jij nu echt, etcquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen ermee geholpen zijn.
Aha, dus toch een beetje een heropvoedingscursus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn niet bewust van waarom ze bepaalde dingen doen of leggen de verantwoordelijkheid bij anderen ipv henzelf, of zitten vast in aangeleerde patronen uit hun jeugd waardoor ze een andere "normaal" hanteren en vastlopen etc. Het is als het pellen van een uit, wat zit er in de kern, wie ben jij nu echt, etc
Nee, bewustwording cursusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, dus toch een beetje een heropvoedingscursus?
Het is het corrigeren van dingen die zijn aangeleerd tijdens de jeugd zei je net.quote:
Eerder begeleiding en dan zelf oplossen. Ik vat hem.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Logician78 het volgende:
De bedoeling is niet dat mensen getrained worden door anderen, maar na gaan denken, bewust worden van hun aangeleerde patronen, valkuilen, maskers etc. En dan gaat vaak de rest vanzelf.
Een heropvoeding cursus is in mijn beleving dat je wordt verteld wat en hoe je het moet doen om in de maatschappij te kunnen functioneren. Bewustwording gaat juist om persoonlijke groei en eigen inzicht.
Sure babe..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Ach dat zijn aandoeningen die met een paar stevige tikken wel te genezen zijn hoor
Pdd-nos is gewoon een verlegenheidsdiagnose, het betekend gewoon ik heb een kut-kind en ik ben zelf een faalhaas in de opvoeding, maar enige zelf- reflectie tonen ho maar. Laten we maar een labeltje op mijn kind plakken, zodat ik zelf ook ga geloven dat het niet mijn schuld is.quote:
Dit, al ben ik pas net een paar maanden uit een relatie van bijna 12 jaar en een dochter ipv een zoon dan. Ik krijg genoeg aandacht maar aan serieuze dingen ben ik echt nog niet toe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ik kwam 2 jaar geleden uit een relatie van 12 jaar en heb niets gemerkt van wat jij zegt. Wel mannen die zoonlief een probleem vonden, maar dat snap ik dan weer wel. Inmiddels weer een hele lievegevonden.
Wat een slappe reactie, kom met goede wetenschappelijke feiten of reageer gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Pdd-nos is gewoon een verlegenheidsdiagnose, het betekend gewoon ik heb een kut-kind en ik ben zelf een faalhaas in de opvoeding, maar enige zelf- reflectie tonen ho maar. Laten we maar een labeltje op mijn kind plakken, zodat ik zelf ook ga geloven dat het niet mijn schuld is.
Valt in het rijtje: mijn kind faalt op school, dus zal hij wel hoogbegaafd/hoogsensitief/nieuwetijdskind zijn
Het wetenschappelijke feit zit hem in de betekenis zelf. Waar denk je dat de nos voor staat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Wat een slappe reactie, kom met goede wetenschappelijke feiten of reageer gewoon niet.
Als jij daar een discussie over aan wil gaan moet je een topic openen, in plaats van andere topics verstieren en mensen voor het hoofd stoten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Pdd-nos is gewoon een verlegenheidsdiagnose, het betekend gewoon ik heb een kut-kind en ik ben zelf een faalhaas in de opvoeding, maar enige zelf- reflectie tonen ho maar. Laten we maar een labeltje op mijn kind plakken, zodat ik zelf ook ga geloven dat het niet mijn schuld is.
Valt in het rijtje: mijn kind faalt op school, dus zal hij wel hoogbegaafd/hoogsensitief/nieuwetijdskind zijn
Ik sluit mij hier bij aan ipv er verder op te reageren en het topic nog meer te vervuilen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij daar een discussie over aan wil gaan moet je een topic openen, in plaats van andere topics verstieren en mensen voor het hoofd stoten.
Wat leuk zeg! Ja dat zijn nog eens positieve verhalen. Ach de zomer komt er weer aan, ik ga weer genieten. Kleine moet straks 20 dagen naar zijn vader voor de vakantie, maar dan komt het wel goed met mij. Ga weer lekker terrasjes pakken en naar de bios met mn zusjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ts ik zat in een zelfde soort situatie als jou. 27 jaar, gescheiden en een zoontje van 1 jaar oud. Maar zo ineens was hij daarHij wist van mijn situatie en eigenlijk wilde hij geen kinderen. Maar hij vond mij en mijn zoontje te leuk om te laten gaan. Nu zijn we 4 jaar en 2 kinderen en derde op komst (zijn kinderen) verder en is het helemaal goed zo!!
Komt vanzelf wel!!
Ik reageer alleen, heb zeker niet de behoefte om over triviale zaken topics te gaan openen, waar zou dat moeten, in pub gezien het niveau?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij daar een discussie over aan wil gaan moet je een topic openen, in plaats van andere topics verstieren en mensen voor het hoofd stoten.
wees blij dat ze het zeggen, weet je gelijk wat voor idioten het isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Pindasoepje het volgende:
Die snap ik dan niet. omdat je getrouwd bent geweest kan je geen relatie aan???quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |