Zeg, nu niet doorslaan met je oranjefan he?quote:
Uhh ik postte toch net ook een oranje en blauwe autoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg, nu niet doorslaan met je oranjefan he?
wat is er mis met oranje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg, nu niet doorslaan met je oranjefan he?
Wij zaten 2 weken geleden in de auto, op de snelweg, 3 baans. Wij op de linkerbaan. Voor ons een Bentley, middelste baan een BMW, rechterbaan een fiat 500. Dus ik zeg: ooo gave auto?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:52 schreef Ehhe het volgende:
Lol. Mijn vriend en ik verschillen ook heel erg qua mening over auto's. Zo vind ik een ford Ka of fiësta heeeel mooi. En de fiësta dan het liefst zo oud mogelijk. Maar ik denk dat ik een peugeot of een nissan micra aan ga schaffen ooit als 1e auto
Don't get me started....quote:
Haha, ik snap dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wij zaten 2 weken geleden in de auto, op de snelweg, 3 baans. Wij op de linkerbaan. Voor ons een Bentley, middelste baan een BMW, rechterbaan een fiat 500. Dus ik zeg: ooo gave auto?
Merlijn: 'Die Bentley?'
Belle: 'Nee, die Fiat500'
Stelletje barbaren!quote:
ik ook NIETquote:
Zou je nog verbazen.... Ik heb in de originele mini ook mensen van >1.90m zien stappen zonder met het hoofd uit het open dak te steken...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Ehhe het volgende:
Kom op, eenFiat 500
. En dan het liefst een originele!
Maar daar ga ik nooit in passen...
Ik ben practisch en moet daarnaast compenseren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef Ehhe het volgende:
Hoe heet dat ook alweer als je auto GROOT GROTER GROOTST moet zijn?
Miniquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:58 schreef Ehhe het volgende:
Maar is de mini niet ietsjes groter dan de fiat500?
Belle, die eerste![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen.... Ik heb in de originele mini ook mensen van >2.00m zien stappen zonder met het hoofd uit het open dak te steken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |