abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112805985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:31 schreef Casos het volgende:

[..]

Ja en die familie bestaat alleen uit kinderen? Of hebben zij ook oma's en opa's die slachtoffer zijn geworden van debiele criminelen? Waarom pakken ze dat soort criminelen dan ook niet aan in het gevang? Hypocriet is het, punt.
Snap je nou echt niet waarom zedendelinquenten het laagste van het laagste zijn in een gevangenis of doe je alsof?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2012 @ 21:34:46 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_112808632
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Snap je nou echt niet waarom zedendelinquenten het laagste van het laagste zijn in een gevangenis of doe je alsof?
Breivik wordt op handen gedragen ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_112820078
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Breivik wordt op handen gedragen ?

:P
Volkert was niet echt populair.
pi_112823909
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Ben jij nou echt zo dom dan? Waarom maken die criminelen zich wel druk om kinderen, maar niet om opa's en oma's, vaders en moeders die ze vermoord hebben voor een paar rotcenten en zo een stel wezen achter laten? Zie je nu echt niet in dat dat geen enkel verschil maakt en dat het alleen maar is om hun eigen rotte geweten (voor zover dat uberhaupt aanwezig is bij dit soort gajes) gerust te stellen en dat jij daar met dit soort reacties ook nog eens aan mee werkt? :r
pi_112824315
Keith bakker is heel erg goed in zielige verhalen en liegen. Waarom zouden we dit ineens moeten geloven.
pi_112824754
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 08:56 schreef Casos het volgende:

[..]

Ben jij nou echt zo dom dan? Waarom maken die criminelen zich wel druk om kinderen, maar niet om opa's en oma's, vaders en moeders die ze vermoord hebben voor een paar rotcenten en zo een stel wezen achter laten? Zie je nu echt niet in dat dat geen enkel verschil maakt en dat het alleen maar is om hun eigen rotte geweten (voor zover dat uberhaupt aanwezig is bij dit soort gajes) gerust te stellen en dat jij daar met dit soort reacties ook nog eens aan mee werkt? :r
:')
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')