quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:47 schreef static het volgende:
[..]
Doe maar hier, dan kan deze weer over algemeenheden.
Scheiding Estelle-Ruud Gullit te wijten aan vreemdgaan met kickbokser.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Kom er maar in met de scheiding van Raf en Sylvie, want het EK is voorbij!
Die zijn toch nog samen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:00 schreef Lovechild het volgende:
Zijn Maria Kooistra en Steve te Pas hier al eens voorbij gekomen?
open het topic maar alvastquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Kom er maar in met de scheiding van Raf en Sylvie, want het EK is voorbij!
Samen in de bijstand, that is.quote:
Maar inmiddels weten we dankzij de Frogertjes dat je heel gelukkig kunt zijn in de bijstand.quote:
Ik las dat ze ook uitelkaar zouden zijn. Maria had "geen commentaar".quote:
quote:Maria Kooistra las zelfhulpboeken
Maria Kooistra is door een diep dal gegaan toen het spijkerbroekenbedrijf van haar echtgenoot failliet ging. Maria en haar man Steve te Pas bleven ondanks alles met elkaar getrouwd. In Life4You onthulde Maria zondag aan Carlo en Irene hoe zij haar relatie staande wist te houden.
“We hebben veel met elkaar gesproken en ik heb ook wat zelfhulpboeken van Eckhart Tolle gelezen”, aldus Maria. Momenteel gaat het een stuk beter met de voormalig GTST-actrice. In april lanceert ze haar eigen sieradenlijn van sieraden van kunsthars
quote:MARISKA VAN KOLCK BLIJFT BIJ EDGAR
26-04-2012 14:46 | REDACTIE
Mariska van Kolck is des duivels. Net had ze haar leven weer op de rit en waren zijzelf, partner Edgar Peer en haar kinderen gewend aan de nieuwe situatie na de echtscheiding van haar echtgenoot Knut toen werd gesuggereerd dat zij en Edgar uit elkaar zouden zijn.
De vriend van Mariska van Kolck, Edgar Peer, heeft de woning van de musicalster verlaten en is teruggegaan naar zijn eigen huis in Vinkeveen. Elders werd daaruit geconcludeerd dat Mariska en Edgar, oud-wethouder van Amsterdam, uit elkaar zouden zijn. Volgens een bron zou Mariska dagelijks klagen over ex-man Knut Jacobsen en zou haar nieuwe partner dit niet aankunnen. Weekend trof Mariska en Edgar desondanks daags erna aan in een innig samenzijn op het terras van De Joffers in Amsterdam-Zuid. Lees het hele verhaal en zie de foto's deze week in Weekend.
quote:wo 18 apr 2012, 06:00
Mariska van Kolck weer single?
door Evert Santegoeds m.m.v. Colette Boegman
AMSTERDAM - Het zit Mariska van Kolck (48) niet mee in de liefde. Haar vriend Edgar Peer heeft zijn biezen gepakt en is teruggegaan naar zijn eigen huis in Vinkeveen.
Edgar is gek geworden van Mariska's geweeklaag over Knut’, haar ex-man en vader van haar twee zoons, melden vrienden van het stel aan Weekblad Privé. „De godganse dag heeft ze het over hem, óf maakt ze door de telefoon ruzie met die Knut”, zou Edgar hebben gezegd.
Mariska ontkent dat ze weer vrijgezel is. „Dat Edgar is teruggekeerd naar zijn woning stond al gepland. Ik geef Edgar de ruimte om deze nieuwe fase te verwerken. Dat doe ik uit liefde. We zijn nog steeds verliefd, houden van elkaar en hebben de intentie onze relatie voort te zetten. Alleen alles op zijn tijd."
Ja Knut was vorige week nog zoenend op de rode loper gespot met Wia. Au.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:54 schreef utrecht1970 het volgende:
De ex van Mariska heeft een kind met zijn nieuwe partner (al tijdens de relatie met Mariska bleek zij zwanger te zijn).
Ik geloof wel dat Mariska richting ex wilde uitstralen dat zij geen moment om hem treurde en super happy met d'r nieuwe vent was.
Volgens mij had ze alle redenen om verdrietig te zijn, maar heeft ze dat niet willen toelaten.
Zo psychologie van de koude grond-modus weer uit
Sap de aardwortelquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Livra het volgende:
Knut. Wia. Edgar Peer. Het lijken wel namen uit een slecht geschreven kinderboek.
hahaha ik ging even opzoeken om welk spijkerbroek het ging. Kwam ik dit artikel tegen:quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef Noek het volgende:
Sieraden van kunsthars. Kijk goed, vrouwen. Dit doet een scheiding met je!
Bronquote:Maria Kooistra openhartig over faillissement van onze redactie
AMSTERDAM - Actrice Maria Kooistra weet hoe het is om op zwart zaad te zitten.
De blondine, die rollen speelde in GTST en een aantal Eddy Terstall-films, heeft een moeilijke tijd achter de rug. Haar mans jeansmerk Blue Blood ging failliet en het roer moest volledig om. “Wat is er in mijn leven gebeurd dat ik appelsap als een decadent drankje beschouw", vertelt Maria in Marie Claire.
De actrice en haar man Steve te Pas leefden in alle luxe. "Ik kon willekeurig een auto grijpen uit ons uitgebreide wagenpark. Ik heb er wat voorbij zien komen: Maserati, Porsche, Ferrari, Aston Martin."
Toen het spijkerbroekenbedrijf in de problemen raakte besloten Maria en Steve in 2010 naar New York te verhuizen. "Niet groots en meeslepend, maar met stille trom."
In het openhartige interview vertelt de actrice dat al haar dure kleren aan huur opgingen. "Ik heb alles wat ik bezat op eBay, aan veilinghuizen en privéverzamelaars verkocht." Ook haar man nam afscheid van alle luxe en verkocht onder andere zijn horloge.
Inmiddels woont het stel weer in Nederland. "Onze kinderen zijn blij in Nederland."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |