abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112774021
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_112774027
dinsdag 12 juni 2012 @ 03:12 • 301
Eris
Ook hier gaan de inkomsten beter. Had laatste tijdens nl tegen denemarken z'n 1200 hits per uur en 100 man gelijktijdig op de site. Helaas waren de clicks wat lager.

Andere websites doen het ook beter zit op 12 / 13 euro per dag ATM
pi_112776729
ik begin 5 euro op een dag inmiddels als een matig dagje te zien en dat is een goed teken aangezien mijn doel 2 maanden geleden nog 100 euro per maand was!

Hopelijk vaker uitschieters naar de 10 euro en dan richting de 10 euro per dag steady.
pi_112869665
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben in het bezit van een nieuwssite over een niet al te breed en bekend onderwerp van ongeveer 6 jaar oud. Jarenlang enkele duizenden bezoekers per dag, zelfs een tijdje pagerank 6 en aardig wat inkomsten met Adsense gehad. In de afgelopen anderhalf jaar is het op een laag pitje komen te staan (weinig tijd, andere interesses) en is het weggezakt naar misschien 100 bezoekers per dag en pagerank 5. Ik bied nu pagina's aan waar backlinks op geplaatst kunnen worden en dat brengt zo'n ¤400,- per maand op.

Ik zit nu in dubio over wat ik nu het beste kan doen. Nieuw leven in blazen is voor mij niet echt een optie, omdat ik me liever op andere projecten richt. Ik kan de site de komende jaren langzaam laten blijven 'doodbloeden' met het risico dat het voor anderen niet meer aantrekkelijk wordt om ruimte backlinks in te kopen of ik kan 'm nu voor een mooie prijs van de hand doen. Wat zouden jullie doen?
pi_112872630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben in het bezit van een nieuwssite over een niet al te breed en bekend onderwerp van ongeveer 6 jaar oud. Jarenlang enkele duizenden bezoekers per dag, zelfs een tijdje pagerank 6 en aardig wat inkomsten met Adsense gehad. In de afgelopen anderhalf jaar is het op een laag pitje komen te staan (weinig tijd, andere interesses) en is het weggezakt naar misschien 100 bezoekers per dag en pagerank 5. Ik bied nu pagina's aan waar backlinks op geplaatst kunnen worden en dat brengt zo'n ¤400,- per maand op.

Ik zit nu in dubio over wat ik nu het beste kan doen. Nieuw leven in blazen is voor mij niet echt een optie, omdat ik me liever op andere projecten richt. Ik kan de site de komende jaren langzaam laten blijven 'doodbloeden' met het risico dat het voor anderen niet meer aantrekkelijk wordt om ruimte backlinks in te kopen of ik kan 'm nu voor een mooie prijs van de hand doen. Wat zouden jullie doen?
Heb je er wel een beetje tijd voor om het te managen? Dat jij de baas bent en freelance schrijvers inhuurt en betaald voor content?
pi_112879111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:

Een site die het al langere tijd goed doet zou ik niet verkopen. Als ik de websites zie die bijvoorbeeld op sitedeals van eigenaar verwisselen, wordt meestal 8 of 10 keer de maandomzet betaald. Vooral als je er niets aan hoeft te doen kun je 'm dan beter zelf houden...
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:40:12 #7
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_112879481
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef Thvd het volgende:

[..]

Een site die het al langere tijd goed doet zou ik niet verkopen. Als ik de websites zie die bijvoorbeeld op sitedeals van eigenaar verwisselen, wordt meestal 8 of 10 keer de maandomzet betaald. Vooral als je er niets aan hoeft te doen kun je 'm dan beter zelf houden...
8 x 400 is anders een aardig bedrag wat hij eventueel kan investeren in een nieuw project. Hoe langer hij niets doet met de huidige site, hoe verder die zal wegzakken in zoekresultaten in Google en hoe minder bezoekers hij dus zal trekken op de lange termijn.
pi_112879515
Er is niets zo zonde als je site laten verrotten. Of verkopen dan heb je geld waar je weer wat anders mee kunt gaan doen of je blijft het updaten.
Facts don't care about your feelings
pi_112879560
Iemand die mijn projectje wil kopen?
Ik bak er niks van :') 8)7
12,50 vind ik al best :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:44:57 #10
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_112879712
Misschien wel handig om te melden wat dat project ook alweer is. :')
Ik geef er vooralsnog 1 euro voor. :+
pi_112879928
Kan van de keywordtool sowieso dit ervan zeggen:

quote:
Laag
301.000
301.000
Als je verder interesse hebt, stuur even een DM'etje ;)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_112880089
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef ursel het volgende:
Misschien wel handig om te melden wat dat project ook alweer is. :')
Ik geef er vooralsnog 1 euro voor. :+

¤ 1.50
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_112880708
Oneeeee hundredddd... en dat op de 14e, woeiii :s)

Sorry, hehe.

BTW site laten doodbloeden met zo'n hoge PR zou ik nooit doen. Is het altijd waard om af en toe even een update'je te doen.
pi_112881715
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

¤ 1.50
_O-
pi_112881934
Aanbevelingen Vervang uw advertentieblokken van 468 x 60 door blokken van 728 x 90
70%-85% stijging in inkomsten voorspeld.

Oh wat een goeie tip van ze zeg :') alleen past dat niet.
Facts don't care about your feelings
pi_112883042
Haha ja dat heb ik ook op mn sites. Misschien de hele zooi eens breder maken als het echt zoveel scheelt.
pi_112883798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef JDx het volgende:
Haha ja dat heb ik ook op mn sites. Misschien de hele zooi eens breder maken als het echt zoveel scheelt.
728x90 is the way to go :P
pi_112885049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

728x90 is the way to go :P
En dan tekst of beide?
pi_112885281
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:56 schreef JDx het volgende:

[..]

En dan tekst of beide?
Hangt van je sites af. Sommige van mijn sites werken tekst beter, sommige images en op sommige werken beide beter. Slimste is eerst op beide te zetten en na een maand te testen wat je meeste oplevert.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_112917375
Sow, ze keuren nu wel heel veel kliks af, ik klik nooit zelf en ook bekenden van me niet, had gisteravond 10,80 met 14 kliks, ik dacht dit wordt een mega record.

Vanmorgen half 9 keek ik weer 9,63 met 21 kliks.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:57:34 #21
340341 Blester
Membre très utile
pi_112917421
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

¤ 1.50
Geweldig :D
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:58:37 #22
340341 Blester
Membre très utile
pi_112917456
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef Miniem het volgende:
Kan van de keywordtool sowieso dit ervan zeggen:

[..]

Als je verder interesse hebt, stuur even een DM'etje ;)
Ben wel benieuwd, dm/pm me mar.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_112943624
Heeft iemand de Adsense app voor Android? Bij mij werkt deze de laatste dagen slecht... resultaten van gisteren en eergisteren worden getoond i.p.v. vandaag en gisteren.
pi_112943695
Bij mij werkt hij wel goed
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_112945687
Hier ook gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')