Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je er wel een beetje tijd voor om het te managen? Dat jij de baas bent en freelance schrijvers inhuurt en betaald voor content?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben in het bezit van een nieuwssite over een niet al te breed en bekend onderwerp van ongeveer 6 jaar oud. Jarenlang enkele duizenden bezoekers per dag, zelfs een tijdje pagerank 6 en aardig wat inkomsten met Adsense gehad. In de afgelopen anderhalf jaar is het op een laag pitje komen te staan (weinig tijd, andere interesses) en is het weggezakt naar misschien 100 bezoekers per dag en pagerank 5. Ik bied nu pagina's aan waar backlinks op geplaatst kunnen worden en dat brengt zo'n ¤400,- per maand op.
Ik zit nu in dubio over wat ik nu het beste kan doen. Nieuw leven in blazen is voor mij niet echt een optie, omdat ik me liever op andere projecten richt. Ik kan de site de komende jaren langzaam laten blijven 'doodbloeden' met het risico dat het voor anderen niet meer aantrekkelijk wordt om ruimte backlinks in te kopen of ik kan 'm nu voor een mooie prijs van de hand doen. Wat zouden jullie doen?
Een site die het al langere tijd goed doet zou ik niet verkopen. Als ik de websites zie die bijvoorbeeld op sitedeals van eigenaar verwisselen, wordt meestal 8 of 10 keer de maandomzet betaald. Vooral als je er niets aan hoeft te doen kun je 'm dan beter zelf houden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben in het bezit van een nieuwssite over een niet al te breed en bekend onderwerp van ongeveer 6 jaar oud. Jarenlang enkele duizenden bezoekers per dag, zelfs een tijdje pagerank 6 en aardig wat inkomsten met Adsense gehad. In de afgelopen anderhalf jaar is het op een laag pitje komen te staan (weinig tijd, andere interesses) en is het weggezakt naar misschien 100 bezoekers per dag en pagerank 5. Ik bied nu pagina's aan waar backlinks op geplaatst kunnen worden en dat brengt zo'n ¤400,- per maand op.
Ik zit nu in dubio over wat ik nu het beste kan doen. Nieuw leven in blazen is voor mij niet echt een optie, omdat ik me liever op andere projecten richt. Ik kan de site de komende jaren langzaam laten blijven 'doodbloeden' met het risico dat het voor anderen niet meer aantrekkelijk wordt om ruimte backlinks in te kopen of ik kan 'm nu voor een mooie prijs van de hand doen. Wat zouden jullie doen?
8 x 400 is anders een aardig bedrag wat hij eventueel kan investeren in een nieuw project. Hoe langer hij niets doet met de huidige site, hoe verder die zal wegzakken in zoekresultaten in Google en hoe minder bezoekers hij dus zal trekken op de lange termijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef Thvd het volgende:
[..]
Een site die het al langere tijd goed doet zou ik niet verkopen. Als ik de websites zie die bijvoorbeeld op sitedeals van eigenaar verwisselen, wordt meestal 8 of 10 keer de maandomzet betaald. Vooral als je er niets aan hoeft te doen kun je 'm dan beter zelf houden...
Als je verder interesse hebt, stuur even een DM'etjequote:Laag
301.000
301.000
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:44 schreef ursel het volgende:
Misschien wel handig om te melden wat dat project ook alweer is.
Ik geef er vooralsnog 1 euro voor.
728x90 is the way to goquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef JDx het volgende:
Haha ja dat heb ik ook op mn sites. Misschien de hele zooi eens breder maken als het echt zoveel scheelt.
Hangt van je sites af. Sommige van mijn sites werken tekst beter, sommige images en op sommige werken beide beter. Slimste is eerst op beide te zetten en na een maand te testen wat je meeste oplevert.quote:
Ben wel benieuwd, dm/pm me mar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef Miniem het volgende:
Kan van de keywordtool sowieso dit ervan zeggen:
[..]
Als je verder interesse hebt, stuur even een DM'etje
Als je eens rond zoekt op Google zijn er veel mensen ontevreden (net als ik) en contact opnemen met Google kan alleen als je Adwords wilt gebruiken. Ik ga op zoek naar alternatieven voor Google Adsense omdat het gewoon niet goed voelt. Gaat mij dus vooral om principes want Google is er niet voor Adsense gebruikers maar vooral voor zichzelf.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:56 schreef JDx het volgende:
Sow, ze keuren nu wel heel veel kliks af, ik klik nooit zelf en ook bekenden van me niet, had gisteravond 10,80 met 14 kliks, ik dacht dit wordt een mega record.
Vanmorgen half 9 keek ik weer 9,63 met 21 kliks.
Daar is niks raars aan. Adsense click stats zijn niet realtime alleen je inkomsten per 1000 views (die dus niet afhankelijk zijn van clicks. Vandaar ook de centen omdat die ads maar paar cent per 1000 views opleveren.)quote:Op zondag 17 juni 2012 10:55 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Verder doet Adsense de laatste dagen vreemd, aan het begin van de dag staan er een paar dubbeltjes aan inkomsten, rond 14:00 plots een paar euro erbij, daarna steeds een paar cent erbij, in de avond weer een paar euro erbij en 's ochtends nog een paar euro erbij. Of mijn bezoekers hebben plots een heel afwijkend click-gedrag gekregen of er is iets raars aan de hand met Adsense.
Nee niet echt behalve als je weet wie het is en die een connectie met jou heeft. Google keurt ze anders vanzelf af.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef Blobje het volgende:
Wanneer moet ik me zorgen maken om misbruik? Net ook iemand die op 1 van mijn sites binnen een paar minuten 6 keer klikt. Moet ik daar nog wat mee doen?
Nee geen idee wie het is. Gedeelte is inderdaad al afgekeurd nu. Thx.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:54 schreef RPG het volgende:
[..]
Nee niet echt behalve als je weet wie het is en die een connectie met jou heeft. Google keurt ze anders vanzelf af.
Heb jij alle rechten voor het filmpje? Als je dat niet hebt schakelt inkomsten heel snel uit. Helemaal bij muziek.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef Coenehv het volgende:
Weten jullie misschien waardoor ik geen inkomsten krijg bij sommige youtube filmpjes? Er staat niks bij dat ik geen rechten heb ofzo, of dat het geblokkeerd is in bepaalde landen.
Hier bijvoorbeeld niet voor: en hier weer niet:
Ik maak al mijn filmpjes wel zelf, de muziek download ik gewoon ergens op het internet.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef RPG het volgende:
[..]
Heb jij alle rechten voor het filmpje? Als je dat niet hebt schakelt inkomsten heel snel uit. Helemaal bij muziek.
Je moet toestemming hebben van de rechthebbende of zelf de rechten hebben op:quote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik maak al mijn filmpjes wel zelf, de muziek download ik gewoon ergens op het internet.
2 mogelijkheden:quote:Op maandag 18 juni 2012 13:48 schreef Coenehv het volgende:
Oke dat snap ik. Maar dan zie ik ook filmpjes zoals deze: Die bevat inhoud van WMG of iets anders en die krijgt wel gewoon inkomsten?
Hoe krijgt hij dat dan voor elkaar?
Opbellen, emailen, brief sturen, postduif gebruiken, flessenpost, langsgaan bij de rechthebbende of wat voor manier van contact opnemen je ook maar wilt gebruiken.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:51 schreef Coenehv het volgende:
Ow, hoe zou ik dan rechten kunnen vragen?
Oke thanks!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:54 schreef RPG het volgende:
[..]
Opbellen, emailen, brief sturen, postduif gebruiken, flessenpost, langsgaan bij de rechthebbende of wat voor manier van contact opnemen je ook maar wilt gebruiken.
Sommige rechthebbende staan er voor open maar willen vaak ook een aanzienlijk deel van je inkomsten (soms zelfs tot 95%)
Jij gaat groots gebannen worden bij Adsense.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef RPG het volgende:
[..]
Heb jij alle rechten voor het filmpje? Als je dat niet hebt schakelt inkomsten heel snel uit. Helemaal bij muziek.
Ik?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jij gaat groots gebannen worden bij Adsense.
Dacht al wat heb ik nou weer gedaan.quote:
Hey hier ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:09 schreef JDx het volgende:
Geniaal, ik ook, volgende week maar Last Minute!!!
Zo zie ik het ook, het leuke is ook dat je steeds aanpast en dan resultaat ziet. De één steekt tijd in gamen en de ander in dit, het verschil is dat dit wat oplevert. Ondertussen ben ik tevreden met mijn eerste project en ik begin één dezer dagen aan mijn tweede.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef JDx het volgende:
Maar dat is inderdaad het leukste en ook mijn drive erachter om dit te doen. Je krijgt geen 100 euro voor 10 uur werk, maar eerder 10 euro voor 10 uur werk, maar dat dan wel elke maand.
Elke keer als je weer wat doet, een site erbij, gaan je inkomsten omhoog, niet eenmalig, maar maandelijks.
Zolang steeds meer mensen adblockers gebruiken denk ik niet dat adsense tijdloos is. Maar voor de aankomende 5 jaar zie ik er nog wel toekomst in.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef drumstickNL het volgende:
Diablo III blijft niet jaren populair; adsense is vrijwel tijdloos.
Daarom, er gaan ook voor de kleinere webmasters simpele manieren komen om niet alle content te laten zien wanneer je een adblocker hebt als ze gemeengoed worden. Daarnaast komen er wel andere manieren om te adverteren wanneer adblockers een probleem gaan worden...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef drumstickNL het volgende:
Ach; zolang adblockers niet de ultieme uitkomst zijn zie ik dat nog niet gebeuren. Steeds meer shit werkt niet door adblockers. Zie bijv. FOK!
Is dit trouwens van jezelf of van je werk? Als het van jezelf is, heerlijk, dit is dan je main inkomstenbron neem ik aan! Dat is wel mijn droom, overal kunnen wonen waar je maar wil, kan je gewoon een maandje naar de zon en gewoon lekker daar doorwerkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:30 schreef star_gazer het volgende:
Om even de TT te eren
[ afbeelding ]
Zit er sterk aan te denken een paar maanden in Thailand te gaan wonen zodra ik hier mijn verblijfsvergunning heb
Is van mezelf. Ben lekker aan het sparen; ga ofwel vroeg met pensioen, ofwel koop er een keer een huis van. Momenteel werk ik voor een online marketingbureau in Australië; zodra ik mijn permanente verblijfsvergunning heb, ga ik eens nadenken over een wereldreis of iets dergelijksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Is dit trouwens van jezelf of van je werk? Als het van jezelf is, heerlijk, dit is dan je main inkomstenbron neem ik aan! Dat is wel mijn droom, overal kunnen wonen waar je maar wil, kan je gewoon een maandje naar de zon en gewoon lekker daar doorwerken
PS... wow een klik van 2,19 net... welke lamlul stelt zoiets in bij zijn bedrijf haha.
Goed bezig! Heb je ook geld verdiend door op Black Caviar te betten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is van mezelf. Ben lekker aan het sparen; ga ofwel vroeg met pensioen, ofwel koop er een keer een huis van. Momenteel werk ik voor een online marketingbureau in Australië; zodra ik mijn permanente verblijfsvergunning heb, ga ik eens nadenken over een wereldreis of iets dergelijks
Super vet man, heerlijk lijkt me dat. Word je wakker, zit je al op een paar tientjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is van mezelf. Ben lekker aan het sparen; ga ofwel vroeg met pensioen, ofwel koop er een keer een huis van. Momenteel werk ik voor een online marketingbureau in Australië; zodra ik mijn permanente verblijfsvergunning heb, ga ik eens nadenken over een wereldreis of iets dergelijks
Dat denk ik bij elk idee waar ik aan begin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Thvd het volgende:
Heel mooi, 200 euro per dag
Ik blijf denken dat mijn project die potentie ook heeft, maar dat is tot nu toe nog niet gebleken
Irritant hé dat wat een normale verbaasde smilie isquote:
Ik bedoelde inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Irritant hé dat wat een normale verbaasde smilie ishier gapen is
haha je moet dus kleine letter 'o' gebruiken
![]()
Of vind je 200 per dag niet interessant?
Als het 1 project is dan zal het ongetwijfeld een .com website zijn gericht op de Amerikaanse/Engelstalige markt, dan moet het best te doen zijn verwacht ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:07 schreef JDx het volgende:
Ik blijf met de vraag of dat 20 projecten zijn van een 10tje of dat 1 project zoveel kan opleveren.
En dan te bedenken dat die 380 miljoen nog maar van 2001 was. En in 2004 1,8 miljard mensen op de wereld het spraken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef WebBeestje het volgende:
@McCandless, dat verwacht ik ook en hij gaf al aan in Australië te werken (volgens mij) dus dan zal het toch wel Engelstalig zijn. Als je ziet dat 350 miljoen mensen Engels als moedertaal hebben (even gezocht via Google) en dat het Nederlands taalgebied volgens mij iets meer dan 20 miljoen heeft is dat al een enorm verschil. Ik denk dat je dan ook wel een factor 15 verschil kunt verwachten als je een beetje Engelse site uit de grond kunt stampen
je kijkt met een beetje te veel gemak over het concurrentie niveau heen hoor Ik heb zelf ook een aantal .com domeinen en die ranken toch een stuk minder makkelijk dan mn .nl en.eu domeinenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef WebBeestje het volgende:
@McCandless, dat verwacht ik ook en hij gaf al aan in Australië te werken (volgens mij) dus dan zal het toch wel Engelstalig zijn. Als je ziet dat 350 miljoen mensen Engels als moedertaal hebben (even gezocht via Google) en dat het Nederlands taalgebied volgens mij iets meer dan 20 miljoen heeft is dat al een enorm verschil. Ik denk dat je dan ook wel een factor 15 verschil kunt verwachten als je een beetje Engelse site uit de grond kunt stampen
Wordt vanzelf uitbetaald als je je rekening toegevoegd hebt aan je adsense en je die ook goedgekeurd hebt aan de hand van de 2 bedragen die ze er op gestort hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb nu, na 3 maanden, eindelijk 70 euro op mijn adsense account staanWeet iemand hoe ik dit op mijn rekening krijg?
Oke bedankt!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef RPG het volgende:
[..]
Wordt vanzelf uitbetaald als je je rekening toegevoegd hebt aan je adsense en je die ook goedgekeurd hebt aan de hand van de 2 bedragen die ze er op gestort hebben.
Goed bezig man, zit hier op krap de helft van jouw inkomsten en klaag verder ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oke, zal ik is gaan doen. Wat is een goede webhoster?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:41 schreef Skiet het volgende:
Google even naar wordpress. Theme installeren naar smaak, plugins installeren en klaar in principe.
En wat heb je eigenlijk allemaal nodig om een site te starten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:41 schreef Skiet het volgende:
Google even naar wordpress. Theme installeren naar smaak, plugins installeren en klaar in principe.
De basis vind je hier: Webmasters #1 Under constructionquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef Coenehv het volgende:
[..]
En wat heb je eigenlijk allemaal nodig om een site te starten?
Lees mijn post boven de jouwne eens. Daar staat een link naar een topicreeks waar je dat gewoon kan lezen. Bedenk je goed dat websites maken en onderhouden betekend dat je er zelf ook tijd en moeite insteekt. En dus niet maar alles voorgekauwd gaat krijgen.quote:
Ja dat heb ik gedaan, maar er zijn verschillende meningen. Waar host jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:20 schreef RPG het volgende:
[..]
Lees mijn post boven de jouwne eens. Daar staat een link naar een topicreeks waar je dat gewoon kan lezen.
Jij hebt alle 9 topics doorgelezen in 12 minuten? Dan had je ook best de moeite kunnen nemen daar een post te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, maar er zijn verschillende meningen. Waar host jij?
Dat uiteraard niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef RPG het volgende:
[..]
Jij hebt alle 9 topics doorgelezen in 12 minuten? Dan had je ook best de moeite kunnen nemen daar een post te maken.
Dan zou ik daar mee beginnen. Dan weet je in ieder geval welke hosting je beste kan nemen.quote:
Wat zijn hier eigenlijk de populaire themes? Ik gebruik voor Wordpress graphene omdat het uitgebreid is qua mogelijkheden. Wie weet wat goede themes i.c.m. Adsense en heeft iemand ook linkjes naar voorbeelden van de themes?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:41 schreef Skiet het volgende:
Dit. Ik heb meerdere sites, maar er is er één die gemiddeld 100+ euro per dag (adsense + affiliate marketing) binnen harkt. Die 200 euro was een korte uitschieterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef CasB het volgende:
Ik dacht dat het bij S_G voornamelijk van 1 site kwam. Volgens mij heeft hij namelijk een site over een onderwerp dat de afgelopen maand weer redelijk hot is in Nederland, en hij al een tijdje (een paar jaar) heel hoog gerankt staat in google.Ik kan het ook fout hebben, maar ik neem zoiets gelezen te hebben in 1 van de eerste topics in deze reeks.
Wat is het grote geheimquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit. Ik heb meerdere sites, maar er is er één die gemiddeld 100+ euro per dag (adsense + affiliate marketing) binnen harkt. Die 200 euro was een korte uitschieter
Ik neuk een Google medewerkster met mijn 25cm grote penis waardoor ze alles toestaat, blackhat tricks, MFA sites alles.quote:
Mijn geheugen is af en toe absurd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit. Ik heb meerdere sites, maar er is er één die gemiddeld 100+ euro per dag (adsense + affiliate marketing) binnen harkt. Die 200 euro was een korte uitschieter
Zou de volgende keer toch het licht aandoen. De laatste keer dat ik keek was Matt Cutts een manquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neuk een Google medewerkster met mijn 25cm grote penis waardoor ze alles toestaat, blackhat tricks, MFA sites alles.
Dat heeft dan toch gewoon met je template te maken? Of gewoon je onderwerp.. ik betwijfel dat er verschil in zit.. het enige wat een factor zou kunnen zijn is laadtijd en dat mensen misschien je site eerder verlaten..quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:52 schreef JDx het volgende:
De sites waar ik het meeste mee verdien zijn eigenlijk ook gewoon zelfgeschreven sites, geen Wordpress gedoe. Ik blijf de conversie van wordpress sites erg laag vinden, weinig kliks.
Dat geloof ik per definitie niet, mits je keyword je url is of iets anders totaal onzinnigs als je kvk/btw nummer oidquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:19 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb enkele zoektermen waarmee ik op de eerste pagina van Google meerdere keren voorkom maar dan niet op de eerste of tweede plaats. Wat is dan beter, een eerste of tweede plek scoren of in een bepaald geval de derde, vierde en vijfde plek scoren?
Hoezo niet? Kan toch gewoon een aparte categorie van de website zijn die goed scoort in Google?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dat geloof ik per definitie niet, mits je keyword je url is of iets anders totaal onzinnigs als je kvk/btw nummer oid
het kan ook wel, maar niet met een generiek woord of woordgroep, dat geloof ik niet icm de wetenschap dat het hier een forum betreft dat nog niet zo erg lang in de lucht is en webbeestje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:52 schreef McCandless het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan toch gewoon een aparte categorie van de website zijn die goed scoort in Google?
Via Statcounter zie ik bijvoorbeeld hoe bezoekers met bepaalde zoekopdrachten op mijn website terecht komen. Deze combinatie van keywords kan ik dan aanklikken om zo de zoekterm in Google te zien met de resultaten eronder. Geeft dit een reëel beeld of zitten hier haken en ogen aan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef RanTheMan het volgende:
ow en @webbeestje: Hoe check je je ranking?
niet de exacte ranking natuurlijk, omdat die gepersonaliseerd is je ziet een gemiddelde...quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef RPG het volgende:
Je kan het toch gewoon in de webmasters tool zien voor elk keyword dat gebruikt is om op je site te komen.
Je wilt toch ook de gemiddelde plek weten van alle bezoekers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
niet de exacte ranking natuurlijk, omdat die gepersonaliseerd is je ziet een gemiddelde...
de meeste mensen welquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:58 schreef RPG het volgende:
[..]
Je wilt toch ook de gemiddelde plek weten van alle bezoekers.
Ik krijg die mailtjes elke maand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:27 schreef JDx het volgende:
Onzin lijkt me, krijg nooit een mailtje van Google als ze geld overmaken.
Lekker bedragen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 465,13
Deze maand tot dusver
¤ 473,69
Afgelopen maand
Zal het weer een recordje wordenhet gaat er om spannen...
Hoeveel uur besteed je per week aan zoiets?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 465,13
Deze maand tot dusver
¤ 473,69
Afgelopen maand
Ik heb er maanden niets mee gedaan, nu laatste tijd wat meer updaten enzo en nieuwe sites erbij gemaakt. Maar het is echt maar een paar uurtjes per week, max 2 misschien. Ga er nu wel meer aan doen en hopen dat het nog wat kan stijgen dan is het echt een mooi bedrag, nu is het alleen nog maar een leuk extraatjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:02 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hoeveel uur besteed je per week aan zoiets?
¤ 487,55 uiteindelijk gehaald, toch ¤15 meer dan vorige maandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 465,13
Deze maand tot dusver
¤ 473,69
Afgelopen maand
Dat zijn de bedragen hequote:Op maandag 2 juli 2012 19:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
¤ 487,55 uiteindelijk gehaald, toch ¤15 meer dan vorige maand
Volgens mij verkoopt acquiredigital gewoon advertenties op een site voor een bepaald bedrag en niet voor een bepaald aantal weergaves (zie ook http://www.acquiredigital.nl/acquire-online-ratecard/)quote:Op maandag 2 juli 2012 21:06 schreef Thvd het volgende:
[..]
Dat zijn de bedragen he
Ik bleef steken op een schamele 17,50 of iets dergelijks
Voor mij momenteel niet erg interessant (te weinig views), maar heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld webads of acquiredigital? Er wordt daar betaald per weergave. De cpm is (afhankelijk van je niche) een stuk hoger dan de adsense cpm. Webads varieert grofweg van 10 tot 30 euro cpm, terwijl acquiredigital varieert van 30 tot 75 euro.
Als ik dan even denk aan 3 advertenties per pagina, is de cpm per pagina dus bij webads 30 tot 90 euro, bij acquiredigital 90 tot 225 euro.
Zie ik hier iets over het hoofd of zo? Mijn cpm nu is iets van 6 of 7 euro. Er is toch geen enkele adverteerder die 75 euro betaalt voor 1000 weergaves (en dan ook nog 2 andere advertenties moet dulden op die pagina)? Heb je het grootste gedeelte van de tijd geen advertenties omdat niemand adverteert?
denk aan de tuinman van Bill Gates die ook betaald werd met aandelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Betaald werken én daarna de winst cashen?
Ja, dat staat er inderdaad niet duidelijk bij, maar het lijkt mij sterk dat een advertentie op een kleine site met 5.000 pageviews per maand hetzelfde zou kosten als een advertentie op een site met honderdduizenden pageviews per maand.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef RPG het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt acquiredigital gewoon advertenties op een site voor een bepaald bedrag en niet voor een bepaald aantal weergaves (zie ook http://www.acquiredigital.nl/acquire-online-ratecard/)
Ja... Daarom vermoed ik dat ze slechts zeer sporadisch adverteerders hebben en dat het dus voornamelijk alsnog adsense weergeven is.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef WebBeestje het volgende:
ThvD, die bedragen lijken mij onwaarschijnlijk mooi. Met ongeveer 100.000 weergaves per week zou dat een flink bedrag zijn. Zelfs voor ¤2 cpm zou ik zo tot het einde van het jaar akkoord gaan
Misschien interessant om wat meer hier te plaatsen zonder exacte details te plaatsen. Vaak kan het ook bluf zijn of bangmakerij om zo af te schrikken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:44 schreef xaban06 het volgende:
Laatst begonnen aan een website gericht op affiliaties ...heb ik een brief ontvangen van een advocaten kantoor dat ik het domein moet afstaan, lekkere start
Tja, ik heb boven de banners maar 'advertentie' gezet, om zo duidelijk te maken dat het niet bij de sitenavigatie hoort.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:55 schreef WebBeestje het volgende:
@Thvd, dat laatste vind ik ook een beetje misleidend maar dat komt vooral door de opmaak van de link-banner. Deze bestaat alleen uit wat woorden en bij mij lijkt het net alsof het een onderdeel is van de website. Ik ga er mee experimenteren en zal jullie op de hoogte houden.
Is het gebruik van deze link-banners dus mogelijk naast 3 standaard banners?
Dat lijkt me een goede oplossing en 3 banners + 3 linkbanners en 2 zoekvakken is mij teveelquote:Tja, ik heb boven de banners maar 'advertentie' gezet, om zo duidelijk te maken dat het niet bij de sitenavigatie hoort.
En ja, je mag dus 3 standaard banners combineren met 3 linkbanners én twee zoekvakken.
Luiheid en geen moeite voor willen doen gaat volgens mij niet opquote:Heb je nu zelf ook niet het gevoel dat de vragen die je stelt een toppunt zijn van luiheid omdat je er absoluut geen enkele moeite voor wilt doen?
Hoge smalle zijn er niet... Ik ben ook niet zo onder de indruk van de keuze die je bij deze linkbanners hebt...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:21 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Luiheid en geen moeite voor willen doen gaat volgens mij niet opals ik een advertentie wil aanmaken zie ik onder blokken met links alleen dit staan:
728x15 ...
468x15 ...
Dat zijn alleen lage/brede banners en ik zoek ook hoge/smalle.
Edit: laat maar, je kunt nog verder door scrollen naar beneden
Dat heb ik geprobeerd, maar alle linkbanners geven dezelfde keywords, waardoor het ook weer dom uitziet...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef WebBeestje het volgende:
Ik hoopte op een skycraper maar misschien werkt het ook om 2 à 3 banners onder elkaar te 'plakken'.
Net maar een website gekocht en nu aan het invullen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:18 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zit op dit moment al op 1/3 van de vorige maand, het gaat dus 'aardig'. Ik ben benieuwd waar het naartoe gaat over bijvoorbeeld een half jaar.
@Thvd, haha en dan zeker ook paar keer het Google tekstje erbij.
Komt misschien wel goed, Adsense is hier ook regelmatig wispelturig en de maand is pas net begonnen. De ene dag dan verdien ik weinig en probeer ik een oorzaak te vinden en de andere dag heb je weer een dagrecord.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Deze maand gaat bij mij ook geen record worden
Het gaat om een <merk><model>.nl domein, voorbeeld: AppleMacbook.nl of SamsungGalaxy.nl.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:42 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Misschien interessant om wat meer hier te plaatsen zonder exacte details te plaatsen. Vaak kan het ook bluf zijn of bangmakerij om zo af te schrikken.
Het is al geschikt hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 09:56 schreef WebBeestje het volgende:
@Xaban, dat is dan logischik had zoiets sowieso niet opgepakt als project.
De inkomsten zijn hier deze week behoorlijk goed geweest, pageview record erbij en ik zit al ruim op 40% van de vorige maand. Volgens mij was slecht weer zelfs nog beter geweest voor mijn project
even wachten dus.quote:We are experiencing data processing issues. No estimated time of fix yet. No data is lost.
Beschrijvend, fantasienaam, kort, etc. En niet onbelangrijk: hoe veel wil je max uitgeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een internationaal .com domein. Of specifieker?
Kort. Liefst iets met img/pic er in, hoeft niet perse.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Beschrijvend, fantasienaam, kort, etc.
Dat laatste heb ik ook, maar ik denk dat je niet moet vergeten dat er hier ook genoeg mensen rondlopen die hun stats niet posten en ook met een paar euro per maand genoegen moeten nemen (waaronder ik).quote:Op maandag 9 juli 2012 22:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn websites jarenlang ad-vrij gehouden, maar vorige week donderdag ben ik toch maar begonnen met het toevoegen van Adsense. Mijn populairste website draait al 13 jaar, en heb ik begin dit jaar nieuw leven ingeblazen na hem 5 jaar te hebben verwaarloosd. Met zo'n 70 tot 100 bezoekers per dag, zou het volgens mij mogelijk moeten zijn om ieder geval de hostingkosten terug te verdienen.
Ik heb meteen ook maar de ads bij mijn Youtube-account aangezet en afgelopen weekend mijn andere drie (Nederlandstalige) sites een update en banners gegeven.
Als ik hier de bedragen zie die sommigen verdienen, word ik wel een beetje jaloers als ik zie hoe de start verloopt. Alles bij elkaar nu zo'n 2.500 weergaven en die hebben geleid tot 2 kliks en het bedrag van 20 eurocent.
Ik heb op dit moment op de populairste pagina's banners staan. Wel een beetje afwisseling inderdaad, om te kijken wat het beste werkt. Maar ik wil ook weer niet elke pagina volgooien met ads.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:21 schreef Thvd het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, maar ik denk dat je niet moet vergeten dat er hier ook genoeg mensen rondlopen die hun stats niet posten en ook met een paar euro per maand genoegen moeten nemen (waaronder ik).
Als je serieus geld wil verdienen heb je veel bezoekers nodig en moet je je advertenties optimaliseren. Denk dan aan: zelfde kleur als je site, linkkleur hetzelfde, geen randen, de door google aanbevolen formaten gebruiken (de grootste formaten) en perfecte plaatsing. Vooral dat laatste is lastig, want daarvoor moet je gewoon lange tijd testen om te zien wat het beste werkt.
En ten slotte: het zijn je hobbysites, elke cent die je verdient is mooi meegenomen, toch?
Wat voor statische sites zijn dat dan? Gewoon een enkele pagina over een onderwerp met een domeinnaam, of zorg je ook nog voor regelmatige updates van de inhoud?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:55 schreef JDx het volgende:
Heerlijk he, heb gewoon zin om m'n 2 blogs op te zeggen en me alleen nog maar te richten op statische sites, net weer eentje hoger gekomen in Google en verbeterd, als die aan blijft trekken moet ik gemiddeld de 10 euro per dag kunnen halen volgende maand.
Zo lekker, ik was een paar dagen weg, kom ik thuis 60 euro d'r bij, was al zo'n beetje mijn halve vliegreis.
Het blog wat ik heb, heb ik niet gestart om geld mee te verdienen, maar als hobby, de statische sites zijn puur gemaakt om geld mee te verdienen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef drumstickNL het volgende:
Ik snap dan ook niet wat je telkens met die blogs doet; misschien voor de lol van het schrijven maar het is wel pleuris veel werk elke dag.
Daarnaast kun je misschien na een jaar ofzo het wel verkopen maar dat kan met statische sites ook wel.
Update die sites nooit, 1x per jaar verander ik 2012 in 2013, etc...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor statische sites zijn dat dan? Gewoon een enkele pagina over een onderwerp met een domeinnaam, of zorg je ook nog voor regelmatige updates van de inhoud?.
Dat vroeg ik me dus af, het is natuurlijk wel mooi maar mag je Ads ook zo opnemen in je website dat ze nauwelijks opvallen als Ads? De tekst-Ads met een zelfde achtergrond als de website zouden dan nauwelijks opvallen als Ads... op zich goed maar ik heb er ook niet veel aan als mensen ze per ongeluk aanklikken.quote:Denk dan aan: zelfde kleur als je site, linkkleur hetzelfde, geen randen, de door google aanbevolen formaten gebruiken (de grootste formaten) en perfecte plaatsing. Vooral dat laatste is lastig, want daarvoor moet je gewoon lange tijd testen om te zien wat het beste werkt.
Google raadt juist aan om de ads dezelfde opmaak als je tekst te geven. Maar je mag niet bezoekers misleiden of aanpraten om erop te klikken, dus je mag ze bijvoorbeeld niet als deel van de navigatie uitmaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af, het is natuurlijk wel mooi maar mag je Ads ook zo opnemen in je website dat ze nauwelijks opvallen als Ads? De tekst-Ads met een zelfde achtergrond als de website zouden dan nauwelijks opvallen als Ads... op zich goed maar ik heb er ook niet veel aan als mensen ze per ongeluk aanklikken.
De teller tikt inmiddels door maar heeft er hier zeker 1,5 uur uit gelegenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:19 schreef WebBeestje het volgende:
Volgens mij is er het laatste uur wat mis met de servers bij Google want mijn website is gewoon in de lucht maar pageviews etc. blijven nu hangen op hetzelfde aantal.
Waarom zou iemand de moeite doen om een heel pakket met videocursussen in elkaar te zetten en daarmee concurrentie op te bouwen, als hij met een paar van zijn geweldige blogs bij elkaar makkelijk honderduizenden euro's per jaar kan verdienenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef brli het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met die "complete" wordpress blog pakketten! Die video cursussen die van begin tot het eind je helpen naar een inkomen van 1000 *Kuch*! euri per week
Ja daarom, toch heb ik zo een curus gedownload *hihi* en staat toch wel wat relaxte beginnersmaterie op!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:35 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Waarom zou iemand de moeite doen om een heel pakket met videocursussen in elkaar te zetten en daarmee concurrentie op te bouwen, als hij met een paar van zijn geweldige blogs bij elkaar makkelijk honderduizenden euro's per jaar kan verdienen
wat ik persoonlijk als gebruiker van google als zoekdienst zeer irritant begin te vinden, is dat als ik iets zoek (en daar een goede bron voor wil hebben), ik juist op al dat soort 'adsensesites' als eerste hits krijg en niet een goede bron.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef drumstickNL het volgende:
Ik snap dan ook niet wat je telkens met die blogs doet; misschien voor de lol van het schrijven maar het is wel pleuris veel werk elke dag.
Daarnaast kun je misschien na een jaar ofzo het wel verkopen maar dat kan met statische sites ook wel.
Meestal kan dit niet via een widget, maar moet je inderdaad je css bestanden aanpassen. Maak even een backup voordat je begint en ga gewoon proberen (eventueel met hulp van internetsites). Dat is de manier waarop vrijwel iedereen het heeft gedaan: trial and error.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef jeffreya93 het volgende:
Weet iemand hoe ik een banner net zoals fok.nl aan de linker kant kan plaatsen, Ik heb hiervoor geen instellingen in mijn Wordpress installatie?
Kan dit via een widget?
Dat is natuurlijk ook een van googles eigen zorgen, want zij willen zoveel mogelijk gebruikers. Daarom brengen ze om de zoveel tijd weer een verandering in het zoekgedrag aan, waardoor de echt goede sites bovenaan blijven staan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef Frith het volgende:
[..]
wat ik persoonlijk als gebruiker van google als zoekdienst zeer irritant begin te vinden, is dat als ik iets zoek (en daar een goede bron voor wil hebben), ik juist op al dat soort 'adsensesites' als eerste hits krijg en niet een goede bron.
Ik begin het idee te krijgen dat boel een beetje aan het vervuilen is, om het zo maar te zeggen.
Nou zelf heb ik wel behoorlijk wat geexpirimenteerd met .nl .be en .eu domeinen. .eu domeinen ranken een stuk moeilijker in NL, ik moest aanzienlijk meer tijd steken in linkbuilding voor een nederlandse ranking. Maar het mooie was dat toen ik rankte in NL ik automatisch ook erg goed rankte in .be dus das mooi mee genomenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef Afwazig het volgende:
Ik twijfel. Ik wil een nieuwe website opzetten maar weet niet welke domeinnaam ik wil doen. De site is gericht op de Nederlandse markt, dus een .nl domein is logisch. Alleen kan ik een 5 letter .eu domein kopen. Dat is wel lekker kort en dekt de lading. De .nl domeinnaam is 9 letters.
Ideeën?
9 letters voor een .nl domein valt ook wel mee en omdat je op de Nederlandse markt richt kun je voor een beetje meer kosten ook direct een .be domein als alias er aan koppelen (heb ik ook). Dan rank je ook in België best goed. Met .eu domeinen heb ik overigens geen ervaring.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:34 schreef Afwazig het volgende:
Ik twijfel. Ik wil een nieuwe website opzetten maar weet niet welke domeinnaam ik wil doen. De site is gericht op de Nederlandse markt, dus een .nl domein is logisch. Alleen kan ik een 5 letter .eu domein kopen. Dat is wel lekker kort en dekt de lading. De .nl domeinnaam is 9 letters.
Ideeën?
Nee, maar geschikte informatie kun je beter op het internet vinden.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:58 schreef Afwazig het volgende:
Iemand bekend met dit boek?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)ls/1001004011212930/
Deze ga ik volgende week voor een klant implementeren: http://silktide.com/cookieconsentquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft iemand al een goede plugin o.i.d. gevonden i.c.m. de cookiewet?
Ik heb deze week een developer account gekregen, ga ook meedoen aan de wedstrijd waar 10K te verdienen isquote:Op maandag 9 juli 2012 22:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm nee heb wel een site met dat bol.com partnerprogramma. Krijg je (afhankelijk van de categorie) 2 tot 5% commissie ofzo. Schiet niet echt op in mijn gevalmaar als je het een beetje mooi weet te verwerken in je site kan het zeker wel wat opleveren.
Op zich moet ik zeggen dat het niet zo slecht werkt na ongeveer een maandje.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb deze week een developer account gekregen, ga ook meedoen aan de wedstrijd waar 10K te verdienen is
Als ik een niche website zou hebben, dan denk ik dat Bol.Com best een interessante vorm van inkomsten is....
Ik heb het nu omgedraaid: 1 eurocent verdiend zonder dat er op een advertentie geklikt isquote:
Dat is niet vreemd. Adsense heeft ook pay per view ads. Oftewel x aantal cent per 1000 views en dan zijn kliks niet relevant.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het nu omgedraaid: 1 eurocent verdiend zonder dat er op een advertentie geklikt is.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op maandag 16 juli 2012 16:01 schreef RPG het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd. Adsense heeft ook pay per view ads. Oftewel x aantal cent per 1000 views en dan zijn kliks niet relevant.
Mogelijk zijn er nu andere banners die je bezoekers wel interessant vinden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef Eris het volgende:
Ik blijf adsense maar raar vinden. Paar maanden gelden een test gedaan met text banners en die stop gezet omdat het niets opleverde. Heb ik hem nu weer geactiveerd en de CTR is met 50 % omhoog en de inkomsten zijn verdubbeld.
Terwijl het weken gelden totaal niet werkte met text banners en nu weer wel.
Gelukkig zit ik nu weer op de 12 a 14 euro per dag.... 8)
Youtube is voor mij nu ook een dagelijkse inkomstenbron aan het worden, geloof ik. En dat door 1 filmpje dat eigenlijk helemaal niet zo bijzonder isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:42 schreef brli het volgende:
Ik heb met youtube 10-20 euro inkomsten p/d!! Nog 20 erbij en ik zit lekker ergens op het strand in het buitenland!
wat filmpjes gebruik je dan? Je kan niet zomaar een filmpje van internet jatten toch? En het lijkt me niet dat iemand naar filmpjes van mijn webcam gaat zitten kijken? Dat werkt alleen als je een lekkere chick bent, en dat ben ik niet. eentje inhuren lijkt me ook wat omslachtig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Youtube is voor mij nu ook een dagelijkse inkomstenbron aan het worden, geloof ik. En dat door 1 filmpje dat eigenlijk helemaal niet zo bijzonder is.
Maar goed, dat zijn de inkomsten van Youtube ook niet, met 1 cent per klik of zo... vandaag zelfs een klik van 0 cent gehad.
Maar ik ben wel benieuwd wat voor type filmpjes zorgt voor die 10-20 euro.
Ik heb vooral wat filmpjes van mijn modelspoorbaan erop staan. En zaterdag heb ik twee minuten vanuit de deuropening de stortregen gefilmd. Dat filmpje is sindsdien ruim 200 keer bekeken. Dat aantal views halen mijn andere filmpjes in twee jaar niet eensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef borbit het volgende:
[..]
wat filmpjes gebruik je dan? Je kan niet zomaar een filmpje van internet jatten toch? En het lijkt me niet dat iemand naar filmpjes van mijn webcam gaat zitten kijken? Dat werkt alleen als je een lekkere chick bent, en dat ben ik niet. eentje inhuren lijkt me ook wat omslachtig.
bizar, ga ook maar eens wat dingen op youtube zetten danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vooral wat filmpjes van mijn modelspoorbaan erop staan. En zaterdag heb ik twee minuten vanuit de deuropening de stortregen gefilmd. Dat filmpje is sindsdien ruim 200 keer bekeken. Dat aantal views halen mijn andere filmpjes in twee jaar niet eens.
Maar ik heb de filmpjes dus zelfgemaakt, zonder muziek of zo toe te voegen, want dan heb je weer auteursrechtelijk beschermd materiaal in je filmpje zitten en mag je geen advertenties aanzetten bij het filmpje.
Hangt van hoeveelheid clicks af natuurlijk. Zijn genoeg mensen met 10 cent per klik maar toch meer dan 10 euro per dag omdat ze over de 100 clicks per dag hebben. Dan vind ik laagbetaalde clicks helemaal niet zo erg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Thvd het volgende:
Als ik dat zo hoor met youtube zijn het voornamelijk laagbetaalde clicks, maar dat levert toch niets op? Mijn normale opbrengst per click is ongeveer 50 cent?
Inmiddels ben ik van af en toe een click, naar stabiel 1 per dag gegaan, met af en toe uitschieters naar boven. In vergelijking met anderen stelt dat niet zo veel voor, maar ik ben er toch best wel tevreden meeOp naar de 1 euro per dag (ongeveer 2 clicks stabiel dus).
Ik plaats zelf gewoon muziek die vrij te gebruiken is, altijd wat lastiger om iets te vinden dat erbij past maar toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb de filmpjes dus zelfgemaakt, zonder muziek of zo toe te voegen, want dan heb je weer auteursrechtelijk beschermd materiaal in je filmpje zitten en mag je geen advertenties aanzetten bij het filmpje.
O ja, rechtenvrije muziek kan ook, inderdaad. Eens kijken of ik wat leuks kan vindenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik plaats zelf gewoon muziek die vrij te gebruiken is, altijd wat lastiger om iets te vinden dat erbij past maar toch.![]()
Mijn filmpjes zijn vooral sport-gerelateerd, heb er twee filmpjes op staan van rellen die ik gefilmd had en die gaan hard qua views.
Ik ben al blij als ik op een dag niet op 0 eurocent blijf staanquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef JDx het volgende:
Tjah, heb het ook wel dat ik die 5 euro op een dag leuker vind dan die 100 nog wat op m'n werk.
Nee ik heb het juist andersom, het voelt als een extraatje en dus minder waard. Ik hoop dat het eens zoveel wordt dat ik denk van wow eigenlijk is dit maandelijks best wat geld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef Thvd het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat een euro die is verdiend met adsense 'meer' waard is dan een euro die je met je normale baan hebt verdiend?
Ik ben militair geweest en heb onwijs veel filmpjes geschoten tijdens mijn diensttijd, en heb op vechtsport gezeten! En nog wat filmpjes, heb er rond de 400.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Youtube is voor mij nu ook een dagelijkse inkomstenbron aan het worden, geloof ik. En dat door 1 filmpje dat eigenlijk helemaal niet zo bijzonder is.
Maar goed, dat zijn de inkomsten van Youtube ook niet, met 1 cent per klik of zo... vandaag zelfs een klik van 0 cent gehad.
Maar ik ben wel benieuwd wat voor type filmpjes zorgt voor die 10-20 euro.
Bij mij doen de stats het in ieder geval helemaal niet. En toont hij alle bedragen van deze maand als 0,00quote:
Hier ook. Een half uur geleden werkte het nog wel, al had ik toen ook al het idee dat Adsense niet helemaal bij was met de updates van views van vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:35 schreef RPG het volgende:
[..]
Bij mij doen de stats het in ieder geval helemaal niet. En toont hij alle bedragen van deze maand als 0,00
Niet geprobeerd, maar je kunt paypro prima naast adsense gebruiken. Het moet alleen duidelijk zijn voor de bezoeker dat het geen adsense advertenties zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef ZetaOS het volgende:
Vraagje, heeft iemand hier paypro geprobeerd?
En mag je paypro naast adsense op je site hebben, of krijg je dan een adsense ban?
Duidelijk, thanks!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Thvd het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, maar je kunt paypro prima naast adsense gebruiken. Het moet alleen duidelijk zijn voor de bezoeker dat het geen adsense advertenties zijn.
Verhuis dan naar de goede kant van het landquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Die inkomenseisen zijn waanzin. Huurhuis met 700, een krot tussen mokro's en negers in A'dam en willen ze dat je 2800 verdient.
Inderdaad, zit hier heel asociaal nog in een sociale huurwoning, perfecte woning, geweldige wijk onder de rook van Rotterdam, midden in de natuur voor maar 490 euro dus ik lijk wel gek om te verkassen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Die inkomenseisen zijn waanzin. Huurhuis met 700, een krot tussen mokro's en negers in A'dam en willen ze dat je 2800 verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |