pehehe, dat soort dingen idd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deden we altijd met de gehandicapten op m'n stage![]()
Stonden ze in de gang te schuifelen met hun rolstoel, dus wij roepen "GA NOU EENS OPZIJ JOH!"
Dan lagen ze dubbel
Dat vind ik egoïstisch van de familie. Dan is het alleen maar voor jezelf, je wilt die dierbare niet kwijt inderdaad, maar wat voor een leven heeft die dierbare nog? Is diegene gelukkiger levend of dood.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tja, ik snap wel dat je je dierbare niet kwijt wilt. Maar, in hoeverre is het nog die persoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En RenRen, have fun tomorrow!
Wel goed vieren als je je diploma in je hand hebt he? Drink all tha booze!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
nee, maar stél je vor dat je volgens jaar onder de bus komt, of een beroerte krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Mss het volgende:
Eigenlijk zou ik dat soort dingen idd moeten vastleggen. Aan de andere kant wil ik daar helemaal niet over nadenken...
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bewoners die niet zelf kunnen eten in een openbare gelegenheid zelf laten eten, en dan boos worden dat ze het niet doen,
priceless, iedere keer weer
(die bewoners vonden het zelf ook machtig)
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pehehe, dat soort dingen idd.
en dan teruggepakt worden door met een hendige getimede spasme je onder te spuiten met de douchekop
Wel goeie hoestreflex danquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!!
doet me denken aan een man die niet zo goed meer kon eten. Hij mocht geen vast voedsel meer. Maar daar dacht hij anders over... Meneer ging mooi iedere dag na het eten in het restaurant zitten en had een heerlijk broodje eiersalade gekocht.
Begint dat op te peuzelen en net bij de laatste hap verslikt hij zich dus.Die man bleef d'r bijna in en kotst na een hoestbui alles op tafel, in een vol restaurant.
![]()
![]()
![]()
en al die mensen zo vanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!!
doet me denken aan een man die niet zo goed meer kon eten. Hij mocht geen vast voedsel meer. Maar daar dacht hij anders over... Meneer ging mooi iedere dag na het eten in het restaurant zitten en had een heerlijk broodje eiersalade gekocht.
Begint dat op te peuzelen en net bij de laatste hap verslikt hij zich dus.Die man bleef d'r bijna in en kotst na een hoestbui alles op tafel, in een vol restaurant.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola, ik kom nog even buurten voor het slapen gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En RenRen, have fun tomorrow!
Wel goed vieren als je je diploma in je hand hebt he? Drink all tha booze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Sommige mensen zijn in de veronderstelling dat ze een spuitje kunnen krijgen als ze dement zijn. Dan zeggen ze: NOU doe mij maar een spuitje als ik dement wordt. In de praktijk zijn er heel weinig situaties waarbij dat dan ook daadwerkelijk mogelijk is.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Mss het volgende:
Eigenlijk zou ik dat soort dingen idd moeten vastleggen. Aan de andere kant wil ik daar helemaal niet over nadenken...
Heb jij het wel eens meegemaakt Mandy?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vind ik egoïstisch van de familie. Dan is het alleen maar voor jezelf, je wilt die dierbare niet kwijt inderdaad, maar wat voor een leven heeft die dierbare nog? Is diegene gelukkiger levend of dood.
Ben echt blij dat de discussie over euthanasie en al die dingen laatste ook weer opwaaide
Ja klopt. Toen ik bezig was met die WLS ben ik daar wel wat meer over na gaan denken. Er is dan toch een risico. Maar meer in de richting van hoe een uitvaart eruit zou moeten komen te zien dan over wat te doen als ik als kasplantje eindig.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, maar stél je vor dat je volgens jaar onder de bus komt, of een beroerte krijgt.
ik heb het zelf ook niet vastgelegd, nog, maar ben het wel van plan
Verschrikkelijk joh, heul die tafel onder de derrie.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel goeie hoestreflex dan
De logopediste zou trots op hem zijn
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
zo goed als nooit idd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in de veronderstelling dat ze een spuitje kunnen krijgen als ze dement zijn. Dan zeggen ze: NOU doe mij maar een spuitje als ik dement wordt. In de praktijk zijn er heel weinig situaties waarbij dat dan ook daadwerkelijk mogelijk is.
is ook wel raar om over na te denken hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen ik bezig was met die WLS ben ik daar wel wat meer over na gaan denken. Er is dan toch een risico. Maar meer in de richting van hoe een uitvaart eruit zou moeten komen te zien dan over wat te doen als ik als kasplantje eindig.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Goeden kip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ja da's met alles wel zo. Heel duidelijk is het van tevoren niet aan te geven wanneer het "genoeg" is.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in de veronderstelling dat ze een spuitje kunnen krijgen als ze dement zijn. Dan zeggen ze: NOU doe mij maar een spuitje als ik dement wordt. In de praktijk zijn er heel weinig situaties waarbij dat dan ook daadwerkelijk mogelijk is.
Been there, done thatquote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verschrikkelijk joh, heul die tafel onder de derrie.
Ja klopt. Ik ben dan ook iemand die bijvoorbeeld over muziek oid na gaat denken terwijl er veel belangrijkere dingen te beslissen zijn. Ik heb wel meteen toen ik 18 werd mijn donorcodicil ingevuld.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ook wel raar om over na te denken hoor.
zolang ze maar niet op m'n bord spetterenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Ich arbeitet auch in das sorgh jah
ik ook iddquote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben dan ook iemand die bijvoorbeeld over muziek oid na gaat denken terwijl er veel belangrijkere dingen te beslissen zijn. Ik heb wel meteen toen ik 18 werd mijn donorcodicil ingevuld.
ich auch, sehr beneued jah! ALSO ALSO!!!!quote:
Niet de laatste jaren, maar de oma van mijn moeder heb ik meegemaakt tot mijn 12e. Die had borstkanker en dat was overal uitgezaaid.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij het wel eens meegemaakt Mandy?
Stoma over je arm en tet heenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zolang ze maar niet op m'n bord spetteren
Zure sacho bejaarden en hippe kippige opa's en oma'squote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben benieuwd wat ik ga tegenkomen in het bejaardentehuis
Ik vraag me dus af of je dat ook hebt met een directe naaste.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet de laatste jaren, maar de oma van mijn moeder heb ik meegemaakt tot mijn 12e. Die had borstkanker en dat was overal uitgezaaid.
En toen kwam er ook nog een longontsteking bij, wilde ze antibiotica gaan geven en weet ik wat allemaal aan een mens van 92 jaar
Ze wilde in het verpleeghuis er niets aan doen, ze kreeg wel morfine, en toen hebben we daar de dosis van laten opvoeren, was toch geen toekomst meer. Mijn tante is ook verpleegkundige (inmiddels is ze bezig voor Psysician Assistent) en het is ook erg om te zien hoe mensen in zulke instellingen veranderen als je aangeeft zelf ook in de zorg te werken
Verder wel bij "vreemde" gezien tijdens mijn stage. Maar ik ben gewoon heel nuchter en hardOf het ene of het andere.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op mijn stage had er een client in m'n kantoor gepist.
Verder meer kotsende kinderen. Waarvan 1 over de uggs van een irritante invaller heen. Toen moest ik stiekem lachen
Als naaste heb je natuurlijk een gekleurd beeld. Daarom moet je ook niet alleen zulke keuzes maken. En goed praten met de artsen in zulke gevallen. Over wat er te bereiken is qua levensstandaard.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of je dat ook hebt met een directe naaste.
Ik hoop dat ik het ook zo zou zien, maar ik heb het nooit meegemaakt, dus ik vind niet dat ik erover kan oordelen.
meermaals meegemaakt (nu weer met de oom van mijn man maar helaas ook vaker dichter bij mij meegemaakt) en ik ben over het algemeen voor niet te lang rekken. Gelukkig die mensen zelf ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of je dat ook hebt met een directe naaste.
Ik hoop dat ik het ook zo zou zien, maar ik heb het nooit meegemaakt, dus ik vind niet dat ik erover kan oordelen.
Masturberen helptquote:
Jij bent dan ook een bitchquote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meermaals meegemaakt (nu weer met de oom van mijn man maar helaas ook vaker dichter bij mij meegemaakt) en ik ben over het algemeen voor niet te lang rekken. Gelukkig die mensen zelf ook.
Het gemiddelde van euthanasie gevallen heb ik met mijn familie en vrienden in ieder geval al flink omhoog getrokken zeg maar
Mensen spraken er schande van toen het begrip 'versterven' naar buiten kwam.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo goed als nooit idd.
mensen die dit zeggen hebben het kennelijk ook nooit van dichtbij meegemaakt
Party in het Vagevuur met Kips familie en vriendenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een bitch
je snapt wel wat ik bedoel![]()
Maar ook met jongere mensen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meermaals meegemaakt (nu weer met de oom van mijn man maar helaas ook vaker dichter bij mij meegemaakt) en ik ben over het algemeen voor niet te lang rekken. Gelukkig die mensen zelf ook.
Het gemiddelde van euthanasie gevallen heb ik met mijn familie en vrienden in ieder geval al flink omhoog getrokken zeg maar
Net als dat mensen nog nooit van een delier hebben gehoord en niet geloven dat je van iets sufs als een blaasontsteking al goed van je padje kan rakenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mensen spraken er schande van toen het begrip 'versterven' naar buiten kwam.Er is zo weinig bekend bij mensen die niet direct met de zorg te maken hebben.
Ook nooit gehad, dus zelf gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef megamandy het volgende:
Ik heb helemaal nooit zo een kaart gekregen toen ik 18 werdEn zelf ben ik te lui
weet ook mijn digid niet dus...
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als dat mensen nog nooit van een delier hebben gehoord en niet geloven dat je van iets sufs als een blaasontsteking al goed van je padje kan raken
Versterven is overigens erg prettig om te gaan als je oud en op bent. Hongergevoel is zo over en dan glij je langzaam weg.
Maar goed, mijzelf kennende, ik hou veel teveel van eten man
Ik wil gewoon net zoals Priems opa worden, lekker nommen tot het einde
De oma van mij pa heb ik ook nog gekend, was nog vitaal, eigen kamer in een bejaardentehuis en alles maar had er opeens gewoon geen zin in, dus is gewoon gestopt met eten. Best knapquote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als dat mensen nog nooit van een delier hebben gehoord en niet geloven dat je van iets sufs als een blaasontsteking al goed van je padje kan raken
Versterven is overigens erg prettig om te gaan als je oud en op bent. Hongergevoel is zo over en dan glij je langzaam weg.
Maar goed, mijzelf kennende, ik hou veel teveel van eten man
Ik wil gewoon net zoals Priems opa worden, lekker nommen tot het einde
ja ook met jonge(re) mensen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ook met jongere mensen?
Want dat lijkt me zo erg.
Mijn opa ging wel uit zichzelf, maar was ontzettend op, dus het was ok zeg maar.
Maar mijn oom en tante hebben bijvoorbeeld mijn neef op moeten geven toen hij 19 jaar was, dat moet toch vreselijk zijn. Nu was die jongen hersendood en viel er echt niks meer te redden, maar toch... ik moet er niet aan denken![]()
(zij hebben hem wel beschikbaar gesteld als donor en daar heel veel kracht uitgehaald. Zo was hij niet voor niks gestorven zeg maar. )
Mijn ex vertelde altijd over zijn oudtante die 99 was geworden. Die werd bijna 100, maar had altijd gezegd "ik heb geen zin in die burgermeester over de vloer als ik 100 wordt". Dus die is een paar dagen voor ze 100 was overledenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
De oma van mij pa heb ik ook nog gekend, was nog vitaal, eigen kamer in een bejaardentehuis en alles maar had er opeens gewoon geen zin in, dus is gewoon gestopt met eten. Best knap
Ze is gestorven toen ik 7 was dus toen was de zorg volgens mij nog niet zo progressief als tegenwoordig.
of mensen (vaak allochtonen die denken dat ze gek zijn geworden en een geest in hun hoofd hebben) die het taboe vinden en je influisteren "ik wil het daar NOOIT meer over hebben, dat is NIET gebeurd!"quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja
Dan zeggen ze: JA PA IS WEL EEN BEETJE IN DE WAR AL HE. Ja maar meneer, hij heeft een blaasontsteking. Daar kan je heel mal van worden.
HUH WAT
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ex vertelde altijd over zijn oudtante die 99 was geworden. Die werd bijna 100, maar had altijd gezegd "ik heb geen zin in die burgermeester over de vloer als ik 100 wordt". Dus die is een paar dagen voor ze 100 was overleden
ik deed het dit jaar gelijk met de belastingaangiftequote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik kreeg zo'n mooie kaart die ik moest invullen enzo, dus gelijk maar gedaan.
da's wel een geweldig verhaal!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ex vertelde altijd over zijn oudtante die 99 was geworden. Die werd bijna 100, maar had altijd gezegd "ik heb geen zin in die burgermeester over de vloer als ik 100 wordt". Dus die is een paar dagen voor ze 100 was overleden
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of mensen (vaak allochtonen die denken dat ze gek zijn geworden en een geest in hun hoofd hebben) die het taboe vinden en je influisteren "ik wil het daar NOOIT meer over hebben, dat is NIET gebeurd!"
En dan was uitleg geven en soms is het dan wel ok
Allochtonen gaan ook minder snel zorg zoeken in de psychiatriequote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of mensen (vaak allochtonen die denken dat ze gek zijn geworden en een geest in hun hoofd hebben) die het taboe vinden en je influisteren "ik wil het daar NOOIT meer over hebben, dat is NIET gebeurd!"
En dan was uitleg geven en soms is het dan wel ok
Janken is goedquote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb trouwens echt heel veel gepraat met mijn mams de afgelopen paar dagen en met m'n beste vriendin, gewoon over heel veel dingen en dat is zo fijn, dat je altijd weet dat er mensen zijn die er altijd voor je zijn enzo.
Geen idee waarom ik dit ineens moest zeggen, maar ik ben vanavond in een jankbui.
BUITENLANDERS, OFTEWEL...... DRUGSGEBRUIKERS!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Allochtonen gaan ook minder snel zorg zoeken in de psychiatrieEn daarom komen die mensen meer in de straatcriminaliteit
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Oma van een vriendin mocht geen zoetigheid met haar diabetes. Had ze van iemand heel lief een mega doos kersenbonbons gekregen (haar lievelings bonbons).
Maar die mocht ze dus niet, het arme oude demente besje.
Heeft ze 's nachts de kast open gesloopt en heel die doos in haar mik gestopt en is toen in een bonbon gestikt![]()
Vriendin vond het wel een mooie dood, death by chocolate
da's toch hartstikke fijnquote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb trouwens echt heel veel gepraat met mijn mams de afgelopen paar dagen en met m'n beste vriendin, gewoon over heel veel dingen en dat is zo fijn, dat je altijd weet dat er mensen zijn die er altijd voor je zijn enzo.
Geen idee waarom ik dit ineens moest zeggen, maar ik ben vanavond in een jankbui.
Mon Cheriquote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Oma van een vriendin mocht geen zoetigheid met haar diabetes. Had ze van iemand heel lief een mega doos kersenbonbons gekregen (haar lievelings bonbons).
Maar die mocht ze dus niet, het arme oude demente besje.
Heeft ze 's nachts de kast open gesloopt en heel die doos in haar mik gestopt en is toen in een bonbon gestikt![]()
Vriendin vond het wel een mooie dood, death by chocolate
Dat is liefquote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
quote:
Ik voer je der wel alvast 1 in de autoquote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik wil deze keer ook Oreo-bonbons want die heb ik de vorige meet heul niet gehad!![]()
O ja slapen
Ik vind ze wel cute!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:50 schreef Mss het volgende:
Deze falen of niet?
http://www.zalando.nl/sev(...)d-se911b02a-302.html
Ik ook! Ik wil een rode, niet al te hoge sleehak met een peeptoe, maar de keuze in mijn maat is niet al te groot. Die van Hilfiger zijn ook leuk, maar dubbel zo duur.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik voer je der wel alvast 1 in de auto
verkijk je niet op de hoogte bij deze!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:50 schreef Mss het volgende:
Deze falen of niet?
Leuuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:36 schreef megamandy het volgende:
Ik heb mijn blokker treinkaartjekan ik volgende week naar Rotterdam
dat is toch heul niet nodig!quote:
Jawelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is toch heul niet nodig!
fuck je klasgenoten en fuck je mentor. Verwacht het ergste maar ga jezelf niet zitten opvreten. En voor een foto hoef je ook niet bang te zijn. Je bent zulks een lust voor het oog.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelIk ben nerveus voor mn klasgenoten en watvoor domme dingen mijn mentrix gaat zeggen, En dat mijn foto als een gebouw op een beamer komt.
Waarom zou je mentrix domme dingen gaan zeggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelIk ben nerveus voor mn klasgenoten en watvoor domme dingen mijn mentrix gaat zeggen, En dat mijn foto als een gebouw op een beamer komt.
En wat fiets zegtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fuck je klasgenoten en fuck je mentor. Verwacht het ergste maar ga jezelf niet zitten opvreten. En voor een foto hoef je ook niet bang te zijn. Je bent zulks een lust voor het oog.
Toen nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fuck je klasgenoten en fuck je mentor. Verwacht het ergste maar ga jezelf niet zitten opvreten. En voor een foto hoef je ook niet bang te zijn. Je bent zulks een lust voor het oog.
Omdat mijn mentrix dingen over mij weet enzo die ze er zo uit kan floepen bij haar speechquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou je mentrix domme dingen gaan zeggen?
En wat bedoel je met foto als een gebouw?
Vandaag is je diploma-dag, de bevestiging dat je geslaagd bent en dat je alles gehaald hebt! Als je dat allemaal hebt gedaan, dan overleef je deze dag ook zeker welEn daarna hoef je je (ex)klasgenoten nooit meer te zien, dus ergens nog een reden tot feest toch
Lijkt me dat een mentrix wel zo professioneel is om zich bij zo'n openbare speech te beperken tot het zeggen van aardige dingen? Zou je mogen verwachten in ieder geval..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toen niet!
[..]
Omdat mijn mentrix dingen over mij weet enzo die ze er zo uit kan floepen bij haar speechEn de uitreiking is in een theater met enorme beamers, en dan komt je foto zo op dat scherm.
![]()
Dat is wel weer waar. Daar heb je gelijk inEn ik ben best trots da tik alles heb gehaald ondanks mijn tegenslagen
Vorig jaar hebben mensen bij het opruimen van hun expositie een deur helemaal volgeplakt met plakband. Die deur heeft ze eruit laten halen door een congierge en die jongens mochten het eraf halen tijdens de uitreiking...... ....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lijkt me dat een mentrix wel zo professioneel is om zich bij zo'n openbare speech te beperken tot het zeggen van aardige dingen? Zou je mogen verwachten in ieder geval..![]()
En ja, die beamers zouden mij ook wel een beetje eng lijkenMaar toch, het is een speciale gelegenheid, het is jouw moment, dus probeer er wel van te genieten! En ben trots op jezelf, inderdaad! En dan daarna lekker in naaste kring vieren dat je je diploma in the pocket hebt
Waarvoor ben jij geslaagd? Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik snap dat welik ben ook al een beetje nerveus voor de mijne vrijdag
Masterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarvoor ben jij geslaagd? GefeliciteerdHet blijft gewoon spannend
Glasvijl ook gelijmd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dropbox gefixed, blog gefixed en voor school aan het werk, wat is deze
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef Lindytje het volgende:
Ren, probeer er van te genieten! Het is wel het diploma wat je hard voor gewerkt hebt! Dus als je iets moet voelen, is het trots!
Ik ga echt mijn best doenquote:
Eat all the foodquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgensmij heeft mijn lichaam bedacht dat ik ongesteld moet worden. Ik heb de hele tijd zin in eten.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt alles waar ik ook maar een plaatje van zie heb ik zin in.
Op schoonheidsglans staat toevallig een artikel over het eten van een teen knoflook. Een losse teen knoflook ja. Ook zin in?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt alles waar ik ook maar een plaatje van zie heb ik zin in.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op schoonheidsglans staat toevallig een artikel over het eten van een teen knoflook. Een losse teen knoflook ja. Ook zin in?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef Lindytje het volgende:
En..... ziek!
Spierpijn tussen mijn ribben van het hoesten...
Ow, das vervelend!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef Lindytje het volgende:
En..... ziek!
Spierpijn tussen mijn ribben van het hoesten...
Goeien planquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:57 schreef Lindytje het volgende:
Ja... doe je niks aan. Beetje bankhangen vandaag
Het verschil is 6cm idd. Toch wel een paar cm hoger dan de laarzen waar ik de hele winter op gelopen heb.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkijk je niet op de hoogte bij deze!
Ik grloofse het niet dus ik ging kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
THA FUQ WAAROM EET MASJA TENEN KNOFLOOK?????????![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voorspel heel veel 12jarige meisjes bij de EHBO met een stuk knoflook in hun keelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik grloofse het niet dus ik ging kijken
Pics!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:30 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Ik heb Enchanted Polish Across the Universe binnenzoooooooo friggin' prettay!
Dan vreet je nog steeds geen hele tenen opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
Knoflook doodt bacteriën! En ook virussen
HAHAHAHAHA WATquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
THA FUQ WAAROM EET MASJA TENEN KNOFLOOK?????????![]()
![]()
![]()
![]()
uhuh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
Knoflook doodt bacteriën! En ook virussen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhuh.![]()
Onderzoek heeft aangetoond dat het zelfs aids kan genezen.
ER IS GEEN MEDICIJN DIE VIRUSSEN DOODT MAAR KNOFLOOK WEL JONGEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan vreet je nog steeds geen hele tenen op.
Bij je prullenbak?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef RenRen- het volgende:
Kutkutkut!
Ik heb perongeluk een belangrijke email weggegooid op mijn iphone, en ik weet niet hoe ik hem terug kan krijgen
Ik moest zo lachen.quote:is dan namelijk een soort gas dat de bacteriën juist doodmaakt.
En ze wordt nog rijk met haar domheid ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen.
Echt. zo hard.
Zal ze zelf nou weten hoe dom ze is?
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef RenRen- het volgende:
Kun je paprika die je gaat bakken al 's middags snijden? Dan ka nik het vanavond gewoon in de pan mikken.
Oke, thanksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hoorwel in tupperware bakje doen of goed afschermen met folie en dan in de koelkast doen
Moet je er knoflook bij doen, dat helpt tegen allesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef RenRen- het volgende:
Kun je paprika die je gaat bakken al 's middags snijden? Dan ka nik het vanavond gewoon in de pan mikken.
Wel eerst even kapot bijten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je er knoflook bij doen, dat helpt tegen alles
Lolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je er knoflook bij doen, dat helpt tegen alles
Nee, in 1 keer doorslikken en dan kom ik even langs om de heimlich te oefenenquote:
Wellukku?quote:
Lekker beetje rozemarijn erbij doen ook, klontje kruidenboter bij de ribbetjes. Heerlijk!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo ook maar knoflook halen, helpt vast ook tegen rib-pijn
Leuk!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:11 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekker beetje rozemarijn erbij doen ook, klontje kruidenboter bij de ribbetjes. Heerlijk!
chocola etenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben zo strontsjaggerijnig dat ik wil falen....must....resist....
How come?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben zo strontsjaggerijnig dat ik wil falen....must....resist....
Druk op mijn werk als in druk in mijn hoofd dus met 85 onbehandelde e-mails, een telefoon die niet ophoudt enzoquote:
puckzzzje tochquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Druk op mijn werk als in druk in mijn hoofd dus met 85 onbehandelde e-mails, een telefoon die niet ophoudt enzo, nieuws dat de bedrijfsleider die het heel goed doet weggaat omdat hij en de directie het niet echt kunnen vinden (waardoor ik weer bang ben dat we naar het oude regime teruggaan) mijn voeten, die kut-tandarts van gisteren, en gisteren ruzie lopen schoppen met Rick omdat>strontsjaggerijnig
wel sorry gezegd en goed gemaakt hoor, maar voel me zo'n kutwijf dan. En hij schrok zelfs een beetje van mijn felheid
![]()
Naja van alles eigenlijk.....
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Druk op mijn werk als in druk in mijn hoofd dus met 85 onbehandelde e-mails, een telefoon die niet ophoudt enzo, nieuws dat de bedrijfsleider die het heel goed doet weggaat omdat hij en de directie het niet echt kunnen vinden (waardoor ik weer bang ben dat we naar het oude regime teruggaan) mijn voeten, die kut-tandarts van gisteren, en gisteren ruzie lopen schoppen met Rick omdat>strontsjaggerijnig
wel sorry gezegd en goed gemaakt hoor, maar voel me zo'n kutwijf dan. En hij schrok zelfs een beetje van mijn felheid
![]()
Naja van alles eigenlijk.....
Het is net echtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
Kijk onze halven poetel krullen kweken nu d'r haar weer aan het groeien is
[ afbeelding ]
Alsof ik poedels niet tof vind omdat jouw hondquote:
Ik word gewoon moe van dat getrol van jou. Als je het niet kan hebben dat je daar reacties op krijgt, moet je het niet doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alsof ik poedels niet tof vind omdat jouw hond
Beetje jammer weer ditzielig gezeik elke keer.
Ik trol niet, ik vind poedels gewoon kutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik word gewoon moe van dat getrol van jou. Als je het niet kan hebben dat je daar reacties op krijgt, moet je het niet doen.
http://www.zalando.nl/sev(...)d-se911b02a-302.htmlquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss waar staan die schoenen? Kan ze nergens vinden
Bwhehe, wat moest je doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Poedels
Sien
Ik ben net gefopt bij een experiment
Als ik hier zeg dat ik dikke mensen kut vind (wat niet zo is), krijg ik ook reacties. En terecht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik trol niet, ik vind poedels gewoon kutmag dat.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Schaar had jij nog plek in je auto de 30ste?
Ahw, wat een skatjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek dr liggen danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
en je kwam langs den haag toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Tenzij de Kavia's van Ren een eigen stoel nodig hebben
Tof!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, in het ergste geval gaat er één tegen je aan zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Tenzij de Kavia's van Ren een eigen stoel nodig hebben
Ik ga vanuit Delft en pik Dico en Fiets op in Rdam. Maar een detourtje Den Haag lukt me nog wel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
en je kwam langs den haag toch?
Voor het geval ik de 30ste nog niet kan autorijden trouwens
Zolang ze maar niet onder mijn rempedaal gaan lopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, in het ergste geval gaat er één tegen je aan zitten
Ja kom er net vandaan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Unf ben je al bij het loket geweest?
Dan laat ik je het even op tijd wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga vanuit Delft en pik Dico en Fiets op in Rdam. Maar een detourtje Den Haag lukt me nog wel hoor
Ja, ze voelt zich nog steeds okéquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ahw, wat een skatje![]()
Gaat nog steeds goed/redelijk met Sien?
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kom er net vandaan!
Sowieso is het opzegtermijn niet goed, dat kan pas tegen het einde van de maand, in dit geval 30 juni + 1 maand opzegtermijn is stoppen per 1 aug.
Verder moest er nog iets in van geen verwijt, voor een eventuele ww-uitkering (waar ik niet van uit ga dat ik die nodig zal hebben, maar je weet nooit).
En een getuigenschrift.
Ze vonden de beeindigingsovereenkomst erg summier en belachelijk dat het zo'n kort termijn was
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kom er net vandaan!
Sowieso is het opzegtermijn niet goed, dat kan pas tegen het einde van de maand, in dit geval 30 juni + 1 maand opzegtermijn is stoppen per 1 aug.
Verder moest er nog iets in van geen verwijt, voor een eventuele ww-uitkering (waar ik niet van uit ga dat ik die nodig zal hebben, maar je weet nooit).
En een getuigenschrift.
Ze vonden de beeindigingsovereenkomst erg summier en belachelijk dat het zo'n kort termijn was
Dus je staat in ieder geval sterk dat is natuurlijk altijd goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kom er net vandaan!
En een getuigenschrift.
Mijn mongol-hont blijft bij Fred, die heeft nog de illusie dat de hont naar hem luistertquote:
Gister te horen gekregen om 11u 's morgens dat ze per 1 juli afscheid van me willen nemen en of ik even een beeindigingsovereenkomst wilde tekenen voor 3u 's middags, zodat mijn leidinggevende zonder openstaande zaken op vakantie konquote:
Ja ben er zelf ook wel blij meequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn mongol-hont blijft bij Fred, die heeft nog de illusie dat de hont naar hem luistert
Ik ga morgen gewoon naar mijn directie en die moet het maar afhandelen, die vinden mij wel lief geloof ik. Dus moet goed komen hehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dus je staat in ieder geval sterk dat is natuurlijk altijd goed![]()
en nou afwachten wat die lul er van zegt als ie terug is van vakantie
Theheheh insgelijk voor samson. Cif denkt ook dat ie de baas isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn mongol-hont blijft bij Fred, die heeft nog de illusie dat de hont naar hem luistert
dafuq?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gister te horen gekregen om 11u 's morgens dat ze per 1 juli afscheid van me willen nemen en of ik even een beeindigingsovereenkomst wilde tekenen voor 3u 's middags, zodat mijn leidinggevende zonder openstaande zaken op vakantie kon
[..]
Ja ben er zelf ook wel blij meedie ene maand extra is dan wel heel fijn, ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen.
Oh goed dat je gegaan bent !!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon naar mijn directie en die moet het maar afhandelen, die vinden mij wel lief geloof ik. Dus moet goed komen hehe
Joh, als Fred 1 keer tegen Cody zegt dat hij moet zitten en Co doet dat (wat hij altijd doet als hij vermoed dat er eten in het spel is), denkt Fred dat hij Cesar Milan isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Theheheh insgelijk voor samson. Cif denkt ook dat ie de baas is
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja sorry, beetje kort maar geen zin om alles weer de revue te laten passerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
dafuq?![]()
Ik ga even teruglezen...
Nee, de hont past op hemquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
[..]. Neem je Fred niet mee? Kunnen we kennismaken met hem!
Gelijk heb je. Was het in het topic van gister eind van de middag/avond?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja sorry, beetje kort maar geen zin om alles weer de revue te laten passerenword ik alleen maar beaus van.
Rond een uurtje of 3 was ik er geloof ik over begonnen, ff kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Was het in het topic van gister eind van de middag/avond?
Ze kunnen ook in het handschoenenvakjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik neem wel de bench mee voor de konijnen.maar die kan je inklappen en is niet groter dan twee schoenendozen.
Ik was zo overrompeld dat ik bijna wilde tekenenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een eikel Unf!
Goed dat je voor je rechten bent gegaan, genoeg bazen die er misbruik van maken dat werknemers hun rechten niet kennen
Niet, dat was bij de dierenarts wel duidelijk dat de mijne dat niet toelaatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
Ik las het als dat je de konijnen kunt inklappen
Is ook een strategie van de werkgever.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was zo overrompeld dat ik bijna wilde tekenenEn een collegaatje: 'JIJ GAAT DUS ECHT HELEMAAL NIKS TEKENEN VANDAAG HE
'
Okay
Is het geen opvouwmodel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, dat was bij de dierenarts wel duidelijk dat de mijne dat niet toelaat
niet, want dan kan smeagol niet in de oren van frodo likken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze kunnen ook in het handschoenenvakje
Ik vond het in eerste instantie een beetje veel gedoe voor een bijbaan met nuluren contract. Maarja wel voor onbepaalde tijd en ik kom serieus in de shit als ik per 1 juli niks meer heb en nergens aanspraak op kan doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is ook een strategie van de werkgever.
Maar ter geruststelling: Bij een vriendin hebben ze dat een keer gedaan en zij heeft getekend door de druk. Maar advocaat in de arm genomen en toch gelijk gekregen
Wel als we ze goed neerleggen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet, want dan kan smeagol niet in de oren van frodo likken.
En je hebt gewoon je recht, dat moet je grijpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie een beetje veel gedoe voor een bijbaan met nuluren contract. Maarja wel voor onbepaalde tijd en ik kom serieus in de shit als ik per 1 juli niks meer heb en nergens aanspraak op kan doen.
Lijkt me wel garpig om te zienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan doet hij spartelspartelkreunsadface
Hehe ja indd, vooral omdat het zo'n ongelofelijke lul isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je hebt gewoon je recht, dat moet je grijpen.
Al is het uit principe.
Je gaat zijn sadface wel zien ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lijkt me wel garpig om te zien
En omdat er mensen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gaat zijn sadface wel zien ja.Niet omdat je hem dubbel gaat klappen maar omdat hij in de oto moet en omdat hij uit moet.
Lijkt me aan de ene kant heel leuk, en ben ook heel benieuwd naar iedereen, weet alleen niet zo goed of ik het durfquote:
Dan zeg ik tegen jou wat we tegen ieder ander ook gezegd hebben:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lijkt me aan de ene kant heel leuk, en ben ook heel benieuwd naar iedereen, weet alleen niet zo goed of ik het durf
Goei collegaatjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was zo overrompeld dat ik bijna wilde tekenenEn een collegaatje: 'JIJ GAAT DUS ECHT HELEMAAL NIKS TEKENEN VANDAAG HE
'
Okay
gewoon doen valt 100 procent meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lijkt me aan de ene kant heel leuk, en ben ook heel benieuwd naar iedereen, weet alleen niet zo goed of ik het durf
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan zeg ik tegen jou wat we tegen ieder ander ook gezegd hebben:
Wij zijn niet eng, het is heel gezellig, je komt er echt wel tussen en het wordt superleuk.
Niet luisteren hoor!quote:
quote:
AH, dat is wat ik gisteren ook al tegen Mandy zijn. Ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn. Iedereen heeft een eerste meet gehad, en het gaat heel makkelijk. Als je online makkelijk meelult zal dat offline ook zo gaan. Persoonlijk denk ik dat posten hier ook gewoon leuker is als je weet wie er achter de posts zit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
quote:
Nee das te verleidelijk om doorheen te stuiterenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien moeten we een autistenhoek maken bij de meet, voor de mensen die te bang worden.
Waar het donker is en geen geluid en weinig prikkels
En Smeagol!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien moeten we een autistenhoek maken bij de meet, voor de mensen die te bang worden.
Goeden tip!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
(ik herken twee potjes die ik heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |