pehehe, dat soort dingen idd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deden we altijd met de gehandicapten op m'n stage![]()
Stonden ze in de gang te schuifelen met hun rolstoel, dus wij roepen "GA NOU EENS OPZIJ JOH!"
Dan lagen ze dubbel
Dat vind ik egoïstisch van de familie. Dan is het alleen maar voor jezelf, je wilt die dierbare niet kwijt inderdaad, maar wat voor een leven heeft die dierbare nog? Is diegene gelukkiger levend of dood.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tja, ik snap wel dat je je dierbare niet kwijt wilt. Maar, in hoeverre is het nog die persoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En RenRen, have fun tomorrow!
Wel goed vieren als je je diploma in je hand hebt he? Drink all tha booze!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
nee, maar stél je vor dat je volgens jaar onder de bus komt, of een beroerte krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Mss het volgende:
Eigenlijk zou ik dat soort dingen idd moeten vastleggen. Aan de andere kant wil ik daar helemaal niet over nadenken...
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bewoners die niet zelf kunnen eten in een openbare gelegenheid zelf laten eten, en dan boos worden dat ze het niet doen,
priceless, iedere keer weer
(die bewoners vonden het zelf ook machtig)
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pehehe, dat soort dingen idd.
en dan teruggepakt worden door met een hendige getimede spasme je onder te spuiten met de douchekop
Wel goeie hoestreflex danquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!!
doet me denken aan een man die niet zo goed meer kon eten. Hij mocht geen vast voedsel meer. Maar daar dacht hij anders over... Meneer ging mooi iedere dag na het eten in het restaurant zitten en had een heerlijk broodje eiersalade gekocht.
Begint dat op te peuzelen en net bij de laatste hap verslikt hij zich dus.Die man bleef d'r bijna in en kotst na een hoestbui alles op tafel, in een vol restaurant.
![]()
![]()
![]()
en al die mensen zo vanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!!
doet me denken aan een man die niet zo goed meer kon eten. Hij mocht geen vast voedsel meer. Maar daar dacht hij anders over... Meneer ging mooi iedere dag na het eten in het restaurant zitten en had een heerlijk broodje eiersalade gekocht.
Begint dat op te peuzelen en net bij de laatste hap verslikt hij zich dus.Die man bleef d'r bijna in en kotst na een hoestbui alles op tafel, in een vol restaurant.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola, ik kom nog even buurten voor het slapen gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En RenRen, have fun tomorrow!
Wel goed vieren als je je diploma in je hand hebt he? Drink all tha booze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Sommige mensen zijn in de veronderstelling dat ze een spuitje kunnen krijgen als ze dement zijn. Dan zeggen ze: NOU doe mij maar een spuitje als ik dement wordt. In de praktijk zijn er heel weinig situaties waarbij dat dan ook daadwerkelijk mogelijk is.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef Mss het volgende:
Eigenlijk zou ik dat soort dingen idd moeten vastleggen. Aan de andere kant wil ik daar helemaal niet over nadenken...
Heb jij het wel eens meegemaakt Mandy?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vind ik egoïstisch van de familie. Dan is het alleen maar voor jezelf, je wilt die dierbare niet kwijt inderdaad, maar wat voor een leven heeft die dierbare nog? Is diegene gelukkiger levend of dood.
Ben echt blij dat de discussie over euthanasie en al die dingen laatste ook weer opwaaide
Ja klopt. Toen ik bezig was met die WLS ben ik daar wel wat meer over na gaan denken. Er is dan toch een risico. Maar meer in de richting van hoe een uitvaart eruit zou moeten komen te zien dan over wat te doen als ik als kasplantje eindig.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, maar stél je vor dat je volgens jaar onder de bus komt, of een beroerte krijgt.
ik heb het zelf ook niet vastgelegd, nog, maar ben het wel van plan
Verschrikkelijk joh, heul die tafel onder de derrie.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel goeie hoestreflex dan
De logopediste zou trots op hem zijn
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
zo goed als nooit idd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in de veronderstelling dat ze een spuitje kunnen krijgen als ze dement zijn. Dan zeggen ze: NOU doe mij maar een spuitje als ik dement wordt. In de praktijk zijn er heel weinig situaties waarbij dat dan ook daadwerkelijk mogelijk is.
is ook wel raar om over na te denken hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen ik bezig was met die WLS ben ik daar wel wat meer over na gaan denken. Er is dan toch een risico. Maar meer in de richting van hoe een uitvaart eruit zou moeten komen te zien dan over wat te doen als ik als kasplantje eindig.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Goeden kip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ja da's met alles wel zo. Heel duidelijk is het van tevoren niet aan te geven wanneer het "genoeg" is.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in de veronderstelling dat ze een spuitje kunnen krijgen als ze dement zijn. Dan zeggen ze: NOU doe mij maar een spuitje als ik dement wordt. In de praktijk zijn er heel weinig situaties waarbij dat dan ook daadwerkelijk mogelijk is.
Been there, done thatquote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verschrikkelijk joh, heul die tafel onder de derrie.
Ja klopt. Ik ben dan ook iemand die bijvoorbeeld over muziek oid na gaat denken terwijl er veel belangrijkere dingen te beslissen zijn. Ik heb wel meteen toen ik 18 werd mijn donorcodicil ingevuld.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ook wel raar om over na te denken hoor.
zolang ze maar niet op m'n bord spetterenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Ich arbeitet auch in das sorgh jah
ik ook iddquote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben dan ook iemand die bijvoorbeeld over muziek oid na gaat denken terwijl er veel belangrijkere dingen te beslissen zijn. Ik heb wel meteen toen ik 18 werd mijn donorcodicil ingevuld.
ich auch, sehr beneued jah! ALSO ALSO!!!!quote:
Niet de laatste jaren, maar de oma van mijn moeder heb ik meegemaakt tot mijn 12e. Die had borstkanker en dat was overal uitgezaaid.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij het wel eens meegemaakt Mandy?
Stoma over je arm en tet heenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zolang ze maar niet op m'n bord spetteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |