Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
ah ja dan verlies je wel met 4-0quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gebruik Internet Explorer alleen voor de Cheat Engine.
[ afbeelding ]![]()
Chrome werkt primaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
pak gewoon chrome, het proces onder 'rundll32.exe' is altijd de webapp.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
doe maar stoer met je goede kwaliteitquote:
Thanks.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pak gewoon chrome, het proces onder 'rundll32.exe' is altijd de webapp.
Doe maar gewoon niet meer, internet explorerquote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik pak altijd IE.exe, dan is het altijd de onderste.
Ja, ik heb er ook een kakhekel aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet meer, internet explorer
Ik ga wel kijkenquote:
En terecht. Ik moet het soms gebruiken voor scheikunde, want die website werkt alleen in IE (op zich al klachtwaardig) maar hij loopt gewoon al vast als je er naar kijktquote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook een kakhekel aan.
Google Chrome is mijn rukbrowser.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En terecht. Ik moet het soms gebruiken voor scheikunde, want die website werkt alleen in IE (op zich al klachtwaardig) maar hij loopt gewoon al vast als je er naar kijktZo'n rukbrowser, niet normaal
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Google Chrome is mijn rukbrowser. [ afbeelding ]
Ik wil het niet, ik wil gewoon weten wat het is/ wat het doetquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil wel tut sturen maar dat kost centjes.
Programmaatje waarmee je items voor 150 bin kunt zetten.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil het niet, ik wil gewoon weten wat het is/ wat het doet
Is dat alles? Wat nutteloosquote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Programmaatje waarmee je items voor 150 bin kunt zetten.
Ja, kreeg dat ook een aantal keer op fbquote:Op maandag 11 juni 2012 23:12 schreef Fuszy het volgende:
http://stage.money.aol.co(...)dislike-button-scam/
al die homo's op facebook die dit naar me spammen
Ja, is inderdaad nutteloos. Heeft me 75k in twee dagen opgeleverd.quote:
Hoezo dat dan? Wat heb je daarmee dan verkocht?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad nutteloos. Heeft me 75k in twee dagen opgeleverd.
Iniesta, ingekocht voor 120k, verkocht voor 150bin.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Wat heb je daarmee dan verkocht?
Zonder zal het ook wel lukkenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad nutteloos. Heeft me 75k in twee dagen opgeleverd.
Dan niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iniesta, ingekocht voor 120k, verkocht voor 150bin.
Postte je net ook al.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonder zal het ook wel lukken
[ afbeelding ]
quote:
Je zegt het zelf al. Waarom zou je het willen weten dan?quote:
Jij zegt dat je 75k in 2 dagen ermee hebt verdient, dan ben ik benieuwd hoe een engine die alleen maar alles voor 150 bin erop zet dat voor mekaar krijgtquote:Op maandag 11 juni 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Postte je net ook al.
[..]
[..]
Je zegt het zelf al. Waarom zou je het willen weten dan?
omdat je veel meer verkoopt per uur. Spelers die normaal amper verkopen, verkoop je nu makkelijk. Contracten die normaal moeilijk weg gaan, die verkoop je eenvoudig.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zegt dat je 75k in 2 dagen ermee hebt verdient, dan ben ik benieuwd hoe een engine die alleen maar alles voor 150 bin erop zet dat voor mekaar krijgt
Maar er is toch geen zoekoptie voor 150? Dus wanneer je dan op zoek gaat naar bijv. bronze contracten, staan sowieso alle 200 bin er ook tussen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
omdat je veel meer verkoopt per uur. Spelers die normaal amper verkopen, verkoop je nu makkelijk. Contracten die normaal moeilijk weg gaan, die verkoop je eenvoudig.
Op de ps3 of xbox kan je naar 150c bin zoeken.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar er is toch geen zoekoptie voor 150? Dus wanneer je dan op zoek gaat naar bijv. bronze contracten, staan sowieso alle 200 bin er ook tussen?
Maar als je het zo uitlegt snap ik idd dat bijv. de shiny bronze contracten wel verkoopbaar zijn
quote:
linkjes vind je niet op youtube maar via google. youtube = filmpjesquote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Roypsv het volgende:
Al die linkjes via Youtube werken niet. iemnad misschien een link via dm ?
linkjes onder de youtube filmpjesquote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
linkjes vind je niet op youtube maar via google. youtube = filmpjes
H2H spelenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef RavioliPunch het volgende:
FIFA is tegenwoordig echt alleen maar pace. Van de laatste tien wedstrijden die ik speelde hadden sowieso alle aanvallers 93+ paceVan die Hernandez, Doumbia en Walcott types
Ik heb er weinig last meer van eigenlijk. Doe vaak alleen de verdedigend middenvelder besturen, en de verdedigers druk laten zetten. Door de extra verdedigend middenvelder achterin speel je met een verdediger extra. Snelle spitsen zijn alleen gevaarlijk als ze de ruimte krijgen, als je de ruimtes klein houdt, dan zijn snelle spitsen juist een beperking.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef RavioliPunch het volgende:
FIFA is tegenwoordig echt alleen maar pace. Van de laatste tien wedstrijden die ik speelde hadden sowieso alle aanvallers 93+ paceVan die Hernandez, Doumbia en Walcott types
ditquote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last meer van eigenlijk. Doe vaak alleen de verdedigend middenvelder besturen, en de verdedigers druk laten zetten. Door de extra verdedigend middenvelder achterin speel je met een verdediger extra. Snelle spitsen zijn alleen gevaarlijk als ze de ruimte krijgen, als je de ruimtes klein houdt, dan zijn snelle spitsen juist een beperking.
Dan gaan ze weer vanaf de zijkanten me meestal langs, even kappen, en dan finesse (echt bijna altijdquote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last meer van eigenlijk. Doe vaak alleen de verdedigend middenvelder besturen, en de verdedigers druk laten zetten. Door de extra verdedigend middenvelder achterin speel je met een verdediger extra. Snelle spitsen zijn alleen gevaarlijk als ze de ruimte krijgen, als je de ruimtes klein houdt, dan zijn snelle spitsen juist een beperking.
01:00 volgens mij en ik denk Chevchenkoquote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Nog geen iMotM, komen die niet 00.00 in packs? Of uur later voor Engelsen. Ben benieuwd wie.
Ik denk het nietquote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
01:00 volgens mij en ik denk Chevchenko
Ik zeg Nasriquote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Neem aan 00:00 tot morgen 23:59quote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Engelse tijdquote:
Die zit niet in Ultimate Team :pquote:Op maandag 11 juni 2012 23:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja maar Wilfried bony van vitesse zit er ook niet inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:06 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Russische competitie zit toch gewoon bij FUT?
UP Denis is best wel goed bij mij. Zou hem niet op CAM zetten, daar moet een echte spelverdeler staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef DannyDeko het volgende:
3-5-2
IF Denis wel of niet er in? En cam of st?
en sinds wanneer ligt Kiev in Rusland?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:06 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Russische competitie zit toch gewoon bij FUT?
Heb je m als ST dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
UP Denis is best wel goed bij mij. Zou hem niet op CAM zetten, daar moet een echte spelverdeler staan.
Vast daarheen geblazen toen de kernreacter in Chernobyl ontploftequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en sinds wanneer ligt Kiev in Rusland?
Haha lawl Ukraïnequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en sinds wanneer ligt Kiev in Rusland?
jep, naast Zarate.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je m als ST dan?
[..]
Vast daarheen geblazen toen de kernreacter in Chernobyl ontplofte
Daar zou die bij mij ook naast komen te staanquote:
pace is prima in orde, IF heeft zelfs nog meer, skillen doe ik wel met Mauro en je ziet hem wel terugkomen bij een counter, maar het is niet ergelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar zou die bij mij ook naast komen te staan![]()
Merk je veel van zn lagere pace/2*skills/HIGH def workrate?
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fokquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een bepaald persoon heeft zijn livestream weer aan staan, waar veel mensen mee vermaakt zijn
Haha die niet dusquote:
Bangbroz gaat iig ook weer op habbo :pquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
Zeg maar wie ik toe moet voegen op msn en ik doe het
o mijn godquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bangbroz gaat iig ook weer op habbo :p
Op de stream van bangbros?quote:
Giovincoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1059623
Wie ipv Messi...
If Palacioquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
slechte passing en slecht schot dus lijkt me niet zo heel handig
Sinds wanneer heb jij Messi?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef DannyDeko het volgende:
Wie ipv Messi...
http://www.futhead.com/12/player/10319quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef DannyDeko het volgende:
Wie ipv Messi...
Dus wel een goede eigenlijk ja. Ik heb IF Palacio op dit moment als ST maar daar vind ik m te traag handelen en loopt voor geen kut.quote:
Hij is niet geschikt als ST nee, wel als CAM en CFquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus wel een goede eigenlijk ja. Ik heb IF Palacio op dit moment als ST maar daar vind ik m te traag handelen en loopt voor geen kut.
Hij heeft med-low work rates zie ik nu. Vandaar dat ie nooit voor de steekpass wil lopen..
99 curve lol. Zou die als ie op goal schiet zo veel effect geven dat ie weer terug komt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/10319
Kut workratesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
99 curve lol. Zou die als ie op goal schiet zo veel effect geven dat ie weer terug komt?
Jammer van z'n kut finishing en lage strength/agility. Verder erg mooie stats
Haha was ook meer een grapje want ik had eigenlijk verwacht dat je met dat team Balo en Natale er wel in zou zetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
99 curve lol. Zou die als ie op goal schiet zo veel effect geven dat ie weer terug komt?
Jammer van z'n kut finishing en lage strength/agility. Verder erg mooie stats
Balo loopt voor geen meter dus die hoef ik niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Haha was ook meer een grapje want ik had eigenlijk verwacht dat je met dat team Balo en Natale er wel in zou zetten.
+ Giaccherini.
Kan nog veranderd worden toch? Hij is toch nog niet uit?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
4-2-3-1 spelen die Fransen, komen ze met een RW
southampton uit voor die brazil swagg!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:51 schreef Euroteller het volgende:
Wat voor shirts hebben jullie met fut?
picssssquote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:12 schreef Tim86 het volgende:
Eerste 9 wedstrijden allemaal gewonnen met mijn bazenteam, 2 cups
Krijg wel wat meer tegengoals dan verwacht, maar scoor ook wel bizar veel..Wel al mijn eerste wijziging doorgevoerd. IF Palacio speelt ipv TOTY Hamsik. Zoveel beweeglijker en beter voor het doel..Hamsik blijft toch niet ideaal in FIFA..IRL is hij beter. Moest per se een Napolitaan of Argentijn hebben ivm Lavezzi en dit komt zo precies mooi uit
Zlatan 16 uit 9, Di Natale 14 en Palacio nu 5 uit 6
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
picssss
En ik poste paar uur terug nog dat IF Palacio totaal niet beweegt/vrij loopt
Maar voor het goal is ie wel fijn ja, echt een fijne dribbel
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind hem wel fijn. Hij heeft ook 95 curveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamsik is in de 16 vrij matig en die CAM komt bij mij erg vaak daar in scoringspositie. TOTY Zlatan is echt te goed trouwens. Hij wint vaak zelfs het duel bij een corner als de keeper gewoon goed uitkomt op 2 meter van het doel![]()
Speel momenteel met IF Pepe ipv Krasic en heb Zlatan en Di Natale omgedraaid tov die foto.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:17 schreef GuRBuH het volgende:
EA falers
Veronicahttp://www.rickindemorgen.nl/audio/AlleDuitsersZijnHomo.mp3
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:15 schreef kilozout het volgende:
Mijn FIFA UT is gehacked en mijn Live account is permanent gebanned..
Microsoft wil me niet helpen en EA zegt dat ik lui heb gehacked.
Dag 400 euro aan packs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thiago Motta dus en bij ons na de zomer Douglas...., daar heb ik het toch over dat ik daar tegen ben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef GuRBuH het volgende:
Njah, bij Nederland is het toch wat een ander verhaal. Kolonieën enzo. Das toch heel anders dan al die Brazilianen die de Selecao niet halen en dan maar gaan spelen voor Italie/Portugal/Duitsland etc.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:56 schreef GuRBuH het volgende:
Volgens mn tegenstander die met 4 LB's speelde is 3-5-2 een overpowerde neukformatie
De NIF versie van Hamsik doet het bij mij prima in een 3-5-2 als CAM. Snel is die niet, maar hij houdt veel mensen van de bal en ik vind zijn pass echt super.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:12 schreef Tim86 het volgende:
Eerste 9 wedstrijden allemaal gewonnen met mijn bazenteam, 2 cups
Krijg wel wat meer tegengoals dan verwacht, maar scoor ook wel bizar veel..Wel al mijn eerste wijziging doorgevoerd. IF Palacio speelt ipv TOTY Hamsik. Zoveel beweeglijker en beter voor het doel..Hamsik blijft toch niet ideaal in FIFA..IRL is hij beter. Moest per se een Napolitaan of Argentijn hebben ivm Lavezzi en dit komt zo precies mooi uit
Zlatan 16 uit 9, Di Natale 14 en Palacio nu 5 uit 6
Wat een teamquote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem wel fijn. Hij heeft ook 95 curve
Hamsik is in de 16 vrij matig en die CAM komt bij mij erg vaak daar in scoringspositie. TOTY Zlatan is echt te goed trouwens. Hij wint vaak zelfs het duel bij een corner als de keeper gewoon goed uitkomt op 2 meter van het doel![]()
Speel momenteel met IF Pepe ipv Krasic en heb Zlatan en Di Natale omgedraaid tov die foto.
Geweldige vrije trap en schot, maar door hem speel ik de laatste tijd minder goed met mijn Engelse bronze team. Hij is in sommige wedstrijden vrij onzichtbaar geweest.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Ronaldo speelde fijn, maar ik speelde beter met Ribery. En heb meer fun als ik met Bronzes speel dus ga nu van de coins van Ronaldo een Bronzen Engels team maken met die SIF Powell, iemand ervaring met hem?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
Gister weer bijna alles verloren. Ik speelde laatste potje tegen een redelijk goed team. bij de aftrap tikt hij eerst achterin rond en daarna kom hij naar voren met 1 lb+y balletje en was het een goal. Hij doet de can you hear me celebration. Daarna scoor ik de gelijkmaker en deed ik de sssh. Natuurlijk krijg ik dan een kut reboundgoal tegen. HIj pauzeert en stuurt me een message met erin: haha you keeper sucks on so many levels. In de 2e helft ging hij zoveel mogelijk tijdrekken. Gevolg hier van was.
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen zin meer om die kutcup te winnen. Ik doe vanaf nu wel gewoon singlem atches en die gewone cup.Nog nooit zoveel verloren.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]die arme Rijst, de overstap naar ps3 heeft je niet veel goed gedaan he
Slew op CAM lijkt me geen goed idee met zijn 35 passing, Ings op CF lijkt me ook niet verstandig (maar hij is nodig voor de link met Vaz Te) en Gobern op CDM ook niet want hij heeft wel veel pace maar geen goede defending. Ik zou Livermore/Hogg op CDM doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1062154
Dat moet hem worden denk ik.
Gobern naar CAM dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Slew op CAM lijkt me geen goed idee met zijn 35 passing, Ings op CF lijkt me ook niet verstandig (maar hij is nodig voor de link met Vaz Te) en Gobern op CDM ook niet want hij heeft wel veel pace maar geen goede defending. Ik zou Livermore/Hogg op CDM doen.
Ik heb het gisteren op de stream gezien en het was echt een teringlijer. Die wil niemand tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Daarom speel ik ook geen toernooien, daar ben ik te slecht voor en zo veel assholes kom ik niet tegen bij single matchesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren op de stream gezien en het was echt een teringlijer. Die wil niemand tegenkomen.
Dan gebruik je hem eigenlijk alleen voor zijn pace maar dat is in deze opstelling wel nodig. Zelf vind ik 4-2-3-1 niet echt geschikt voor Engelse bronzes want dan krijg je Taylor en Carayol niet op 9 chemquote:
Ach ik verlies van iedereenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook geen toernooien, daar ben ik te slecht voor en zo veel assholes kom ik niet tegen bij single matches
zo slecht ben jij toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ach ik verlies van iedereen, dus single match of niet. Voor mij maakt het vrij weinig uit.
Wil ook liever 4-3-3, maar wou Powell wat aanvallender dan CM. Doe wel gewoon weer Bradshaw in de spits want dat is een baas. Taylor op de RW en Carayol LW. Gardner en Powell buitenste CM's en dan Gobern in het midden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan gebruik je hem eigenlijk alleen voor zijn pace maar dat is in deze opstelling wel nodig. Zelf vind ik 4-2-3-1 niet echt geschikt voor Engelse bronzes want dan krijg je Taylor en Carayol niet op 9 chem
waarom Gobern CCM? Die man kan helemaal niks, alleen rennenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wil ook liever 4-3-3, maar wou Powell wat aanvallender dan CM. Doe wel gewoon weer Bradshaw in de spits want dat is een baas. Taylor op de RW en Carayol LW. Gardner en Powell buitenste CM's en dan Gobern in het midden.
Zijn schot is beter dan op kaart maar ik gebruik hem de laatste tijd niet meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom Gobern CCM? Die man kan helemaal niks, alleen rennen
Veel mensen schrikken al van 100 chem, maar je kan wel een match vinden. Anders wissel je huntelaar na 5 minuten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Pokerr en en Tim86 zeiden ook al dat Single matches goed as voor de ego. Maarja ik weet niet of er iemand durft met m'n attack van 88
Met een +10 kaartjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Veel mensen schrikken al van 100 chem, maar je kan wel een match vinden. Anders wissel je huntelaar na 5 minuten.
Gobernquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wil ook liever 4-3-3, maar wou Powell wat aanvallender dan CM. Doe wel gewoon weer Bradshaw in de spits want dat is een baas. Taylor op de RW en Carayol LW. Gardner en Powell buitenste CM's en dan Gobern in het midden.
Gobern er sowieso uit, Amos is de beste bronze Engelse keeper imoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:29 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1062154 zo dan.
Milsom is wel goed ja, en ik gebruik hem in mijn SPL/Engelse hybrid (die helaas niet zo goed speelt) Ik kom Grabban ook bijna nooit tegen maar ik gebruik hem al sinds ik hem in het begin in een pack kreeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Gobern![]()
Dit is mijn meer verdedigende mid en deze () staat RCM... ook handig voor hybrids.
Speel ook best vaak tegen Engelse bronzes natuurlijk maar Milsom kom ik nauwelijks tegen.
Ja, Toivonen.quote:
ofnie hij is toch 96quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
Wel chill dat Toivonen MOTM is, chill voor een eredivisie team.
Neequote:
Ik zit serieus te overwegen om dat te gaan doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:09 schreef Toefjes het volgende:
Rijst, ga 3-5-2 spelen, is veel compacter dan 4-3-3. De +10 kaartjes gebruiken. Desnoods spelers die nu niet bevallen wieberen.
Ik heb hem in mijn SPL/BPL/Engelsen hybrid naast Gardner, echt een baasje die Milsomquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Gobern![]()
Dit is mijn meer verdedigende mid en deze () staat RCM... ook handig voor hybrids.
Speel ook best vaak tegen Engelse bronzes natuurlijk maar Milsom kom ik nauwelijks tegen.
Just do it.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om dat te gaan doen.
Budget honderdmiljoenmiljard?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om dat te gaan doen.
Volgens mij ga je dan over de miljoen heen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat team met Messi ipv Higuain en SIF Benzema
TOTY Sanchez
TOTY Dede
TOTY Gustavo
IF Silva
Op xbox nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan over de miljoen heen hoor
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen idee. Het liefst wel 2 blauwe kaartjes op op cdm En IF Bale op LM..
Oh en geen NIFS
Ik wel. Wie zegt dat ik dit team voor jou wil?quote:
Voor wie dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wel. Wie zegt dat ik dit team voor jou wil?
Ik ken de prijzen niet, maar volgens mij ga je nu ook richting 1,5 miljoenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met IF's dan als jij dat zo nodig wil
Zeg ik nietquote:
WAUWWWW thnx ik ga hem gelyk maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
maar 300k volgens futhead
Tja PS3 Niveau is gewoon wat hoger he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar op de PS3 zitten grofweg meer mongolen. Dat is mijn visie en ik schaar mezelf af en toe ook onder die categorie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tja PS3 Niveau is gewoon wat hoger he.
Zit je op PS3 of?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar op de PS3 zitten grofweg meer mongolen. Dat is mijn visie en ik schaar mezelf af en toe ook onder die categorie.
Ik zit inderdaad op de PS3. Ik heb je volgens mij ooit nog spelers gegeven, omdat je een NUP benzema had gekocht voor de prijs van de UP. Of was jij dat niet?quote:
Waarom zou je met hem finessen? Hij is rechtsbenig en speelt op rechtsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:55 schreef RavioliPunch het volgende:
Krasic zijn finisse schot is zo slecht
Ohja klopt, nog bedankt hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad op de PS3. Ik heb je volgens mij ooit nog spelers gegeven, omdat je een NUP benzema had gekocht voor de prijs van de UP. Of was jij dat niet?
LOL. ja wat speeldei k slecht zeg. Ik had dan ook mar 4 kansen ofzoquote:
Ik won laatst met 7-0 en zijn keeper was MOTM met een 9 ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL. ja wat speeldei k slecht zeg. Ik had dan ook mar 4 kansen ofzo
Mijn Hart is altijd MOTMookal verlies. ik
Wasda?quote:
is die 352?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:22 schreef Rijst het volgende:
Jezus pokerr. Dat bronze team speelt echt zooooooveeel beter dan die blauweniet normaal
Wil ik ook welquote:
Nee 4231. Ik speelde net mn eerste match ermee. Alles lukte gewoon weer. De bal gaat veel x sneller rond terwijl het eigenlijk andersom hoortquote:
handicap?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee 4231. Ik speelde net mn eerste match ermee. Alles lukte gewoon weer. De bal gaat veel x sneller rond terwijl het eigenlijk andersom hoort
Gepost vanuit je rolstoel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee 4231. Ik speelde net mn eerste match ermee. Alles lukte gewoon weer. De bal gaat veel x sneller rond terwijl het eigenlijk andersom hoort
Ik denk dat ik met dit team nog meer kans maak op de 7.5k cup dan met die blauwe
Ik ben eruit gestapt. Kan weer lopenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben eruit gestapt. Kan weer lopen![]()
Die prijs van Torres , Bijna 300kwas dat voor het EK ook al zo?
Welk bronze team, ik wist niet eens dat je er 1 hadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:22 schreef Rijst het volgende:
Jezus pokerr. Dat bronze team speelt echt zooooooveeel beter dan die blauweniet normaal
Oh gewoon een standaard Koreaans team. Sommige spelers hebben 7 en 8 chem maar daar merk ik niks van.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk bronze team, ik wist niet eens dat je er 1 had
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De IF was onder de 100k dacht ik, onder de 200k zeker weten
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:22 schreef Rijst het volgende:
Kan het niet lezen, zit mobielquote:
gewoon zoals altijd weer bewijs dat je ongelijk hadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan het niet lezen, zit mobiel
Dat hij de afgelopen 2 weken niet is gestegenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Emnesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wil graag een voorhoede maken met Drenthe - Kabir - Emnes
Maar ik twijfel of dit wel fijn speelt![]()
Waarom zou het niet fijn spelen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wil graag een voorhoede maken met Drenthe - Kabir - Emnes
Maar ik twijfel of dit wel fijn speelt![]()
kan je niet inzoomen op je mobiel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet weer met bronzes tegen golds want tegen golds spelen vind ik helemaal niet leuk. Maar zolang je spelers genoeg pace hebben kun je volgens mij van golds winnen met bronzes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Vriend van me speelde ook vaak zat de advanced cup met z'n bronzes, was ook gewoon goed te doen altijd
Maar idd bronze speelt ook gewoon chill
Echt alles wat negatief is tegenover mij moet jij op reagerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon zoals altijd weer bewijs dat je ongelijk had![]()
sorry echt sorry
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je niet inzoomen op je mobiel?Heb ik uitgezet op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ik weet nietquote:
Nog steeds geen NIF's verder?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef Rijst het volgende:
Hybridde met Belhanda gaat lastig in de formatie.
Klopt ik heb hem ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tof. Al zou ik zelf geen Kameroen hebben gekozen, en die keeper is uberslecht imho.
Kameni is best goed hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tof. Al zou ik zelf geen Kameroen hebben gekozen, en die keeper is uberslecht imho.
http://www.futhead.com/12/squad/1063275quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
Ik heb trouwens een meesterlijk team in mijn hoofd. Wie wilt hem afmaken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |