quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Weet niet of de tt voluit mag. Anders mag David als hij wil het sterretje weghalen.
Hij heeft stiekem met je geneukt. Hij hoopt dat je het leuk vond.quote:
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik dacht een sterretje vanwege de homo-gevoelens bij sommigen hier
Ja, zijn wel veel homo's hier man.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik dacht een sterretje vanwege de homo-gevoelens bij sommigen hier
Een ajacied?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ken nog wel iemand met sterren. Van die gele.
Van je favoriete programma.quote:
Sterretje van Oh oh Chersoquote:
padoem tssj!!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Woensdag moeten wij zoveel gas geven dat Hitler jaloers zou zijn
Gewoon 1945% motivatie en GAAN!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En dan kunnen hun douchen!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tussen de 1940 en 1945 is goed toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon 1945% motivatie en GAAN!
dank je, jij ook zometeenquote:
altijdquote:
Wat zij je?quote:
Duitsers op fok is een paar deuren verderquote:
FORUM.FOK.DEquote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Duitsland op fok is een paar deuren verder
wat let je ?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Duitsland op fok is een paar deuren verder
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bestaat nietquote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
FORUM.FOK.DE
Ja, in hoofdletters want schreeuwtaal.
Zou voor Chevy wel mooi zijn.quote:
U2quote:
Luuk erbij, vlak achter de Hunterquote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef ReMcOrE het volgende:
zal Bertje het aandurven woensdag, Huntelaar in de spits en dan Van Persie en Sneijder een linie terug; ten koste van Van Bommel of De Jong?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Luuk erbij, vlak achter de Hunter
oei, pauze in eigen tijd?quote:
is toch ook heel logisch. Je werkt dan nietquote:
heeel veeel succes dan maarquote:
Ach, bij de meeste bedrijven krijg je dat gewoon betaaldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is toch ook heel logisch. Je werkt dan niet
Goedemorgen Henquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:44 schreef norich het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren bij de internist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
volgens mij valt dat wel mee. Ik krijg ze niet betaald en bij onze klanten ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, bij de meeste bedrijven krijg je dat gewoon betaald
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen Hen![]()
Het leek wel een interview. Wat een vragen.BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat het meevalt en dat het goed te behandelen isLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemorgen Hen![]()
Het leek wel een interview. Wat een vragen.oei, klinkt ernstigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat alles goed gaat. beterschap in ieder geval.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Selma, ik hoop echt zo ontzettend dat het goedkomt! Heb je anders een keertje tijd om op een woensdag (ben de komende weken voornamelijk op woensdagen vrij) zin om naar A'foort te komen en hier te komen chillen?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bah
Hopen dat het meevalt en dat het goed te behandelen is
Inderdaad. Sterktequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bah
Hopen dat het meevalt en dat het goed te behandelen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dankjewel Wouter, James, Nath en David![]()
@ Nath, chillen klinkt altijd goed, bij jou of desnoods bij mij.![]()
En nu wél op tijd leren anders krijg je van mij een fikse opdonder!Ja mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tentamen op drie vragen na niet gehaald![]()
Maar, ben wel trots op mezelf. Heb maar 3 van de 9 hoofdstukken gelezen, en dan alsnog bijna een voldoende halen. Heu!![]()
Over 2 weken de herkansing. Dus dan weer een dag van te voren pas lezen, en dan 3 andere hoofdstukken.jammer. nja, volgende keer beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Selma, ik hoop echt zo ontzettend dat het goedkomt! Heb je anders een keertje tijd om op een woensdag (ben de komende weken voornamelijk op woensdagen vrij) zin om naar A'foort te komen en hier te komen chillen?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ja excuses excuses. Ik kwam zelf met het idee, jij voerde het gelijk uit (waarvoor dankquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeffrey, Justin en Machiel, jullie moeten nog op de datumprikker reageren.
Machiel gaf laatst al aan geen mail te hebben gehad; ik heb dan niet het goede emailadres van je gekregen.
Dan gaan we het even zo doen:
Tot nu toe kan iedereen volgens de datumprikker op zaterdag 25 en zondag 26 augustus.
We prikken deze datum vast. Jeffrey, Justin en Machiel; het is misschien lullig, maar jullie moeten deze dagen dan maar kunnen![]()
David; 25 of 26 augustus komen wij dus met zijn allen bij jou thuis bbq'en
Ja! Stomme jijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja excuses excuses. Ik kwam zelf met het idee, jij voerde het gelijk uit (waarvoor dank) en nu reageer ik ongeveer als laatst.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar de zaterdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Machiel gaf laatst al aan geen mail te hebben gehad; ik heb dan niet het goede emailadres van je gekregen.
Tot nu toe kan iedereen volgens de datumprikker op zaterdag 25 en zondag 26 augustus.
We prikken deze datum vast. Jeffrey, Justin en Machiel; het is misschien lullig, maar jullie moeten deze dagen dan maar kunnen![]()
De mijne ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat dan uit naar de zaterdag
mijne ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat dan uit naar de zaterdag
Appartn ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een kutscheids. keerl is wel gek op gele kaarten
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schijnt een dode te zijn gevallen bij rellen voor Polen - Rusland
Ach ja..polenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schijnt een dode te zijn gevallen bij rellen voor Polen - Rusland
Ga er maar van uit dat ik niet komquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat ik niet kom
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat ik niet kom
Dat duurt nog lang.quote:Tot nu toe kan iedereen volgens de datumprikker op zaterdag 25 en zondag 26 augustus.
We prikken deze datum vast.
2 dagen bbqquote:
dat kan natuurlk ookquote:
nee, 1 keer, 2 dagen langquote:
Ik las heel snel zwevende kat dus dacht aan sail-cat van cow and chicken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
dag luitjes
ik zoek nog een zwevende kast van kersenhout. iemand een idee waar ik die zou kunnen kopen? Ik heb weinig zin om er duizenden euro's aan uit te geven.
altijd lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb zin in een frikandel speciaal
DIEP !
nee, ik ben ook wel eens serieusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik las heel snel zwevende kat dus dacht aan sail-cat van cow and chicken.
Ja ik nu dus nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik ben ook wel eens serieus
hey Patrickquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Intelligence het volgende:
GTP?
* Intelligence kwam ff kijken voor het eerst in een jaar ofzo ... dit topic leeft nog steeds schijnbaar
quote:
daarom dequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef Intelligence het volgende:
Gevoelige snaar Remco! Ik weet dat jij beter weet
van mij mag Polen wel winnenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
We een leuke pot, al hoop ik dat het 1-1 blijft
Nou zo erg is dat alles niet. Ik heb pas ook 900 euro garagekosten gehad. Hoort erbij toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Intelligence het volgende:
Kort het verhaal,
in februari koppelomvormer naar de tyfus gehad, toen uit voorzorg ook de versnellingsbak laten reviseren.
Totaal kostenplaatje koop je een nieuwe kleine auto voor.....
Vorige week weer de versnellingsbak stuk, vandaag afgeleverd bij revisiebedrijf, zondag aan de start staan van de StreetGasm Challenge (Gumball achtig evenement door europa, ~ 50 auto's met gemiddeld 400pk).
[ afbeelding ]
En een race met 400 pk gemiddeld is geen verkeerd uitzicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Intelligence het volgende:
Kort het verhaal,
in februari koppelomvormer naar de tyfus gehad, toen uit voorzorg ook de versnellingsbak laten reviseren.
Totaal kostenplaatje koop je een nieuwe kleine auto voor.....
Vorige week weer de versnellingsbak stuk, vandaag afgeleverd bij revisiebedrijf, zondag aan de start staan van de StreetGasm Challenge (Gumball achtig evenement door europa, ~ 50 auto's met gemiddeld 400pk).
[ afbeelding ]
quote:It's a rally, not a race
ik heb 1-1 ingevuld volgens mijquote:
joahquote:
oooh zoo.. Mooi kut. Rally/race. Winning is winning.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Punt is dus, dat het nog niet duidelijk is of mijn auto wel voor die tijd klaar is, enig alternatief wat ik anders heb is mee doen met een huurauto![]()
quote:
quote:
Ja, gezellig!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mag ik je daarbij komen vergezellen?
Nee, ik heb echt nergens zin in gewoonquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef Redbaron het volgende:
Ga je ff lekker de stad in?!
Ik kom toch niet.. (helaasch)
Gezien. Top!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb datums geprikt NathEr vanuit gaande dat het de 25e wordt heb ik daar een opmerking bij gezet.
Tieten bloot en stuiteren maar!quote:
Heb geen bh aan vandaag iigquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tieten bloot en stuiteren maar!
quote:
Jijquote:
quote:
Kan ze nog steeds een volledige ridderuitrusting aan hebben hequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nu vind ik het helemaal jammer dat kk je niet kom vergezellen
Wat versta je onder ridderuitrusting?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan ze nog steeds een volledige ridderuitrusting aan hebben he
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat versta je onder ridderuitrusting?
dat wordt ook hard stotenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je nog zeggen dat je geen bh aan hebt, maar met zo'n uitrusting aan maakt dat niet veel uit
Slijptolletjequote:
dan weet je zeker dat ze heet isquote:
Ja, precies. Daarom zei ik alquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, jullie als ik de slijptol in het harnas zet
Ik heb een pyjamabroek en een hempje aan. Is dat een ridderuitrusting?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je nog zeggen dat je geen bh aan hebt, maar met zo'n uitrusting aan maakt dat niet veel uit
Laat maar weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een pyjamabroek en een hempje aan. Is dat een ridderuitrusting?
kusje op dan maar?quote:
Geen zin om het uit te leggenquote:
Haha, okequote:Op woensdag 13 juni 2012 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen zin om het uit te leggen
Doe maar gewoon de tietjes bloot
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, oke
Is goed. Hempje gewoon iets omlaag.
Picsquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, oke
Is goed. Hempje gewoon iets omlaag.
Als ik langs kon komen had ik wel meer gedaan dan kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar langs om te kijken..
Voelen mag ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik langs kon komen had ik wel meer gedaan dan kijken
quote:
hup achter je scherm weg jijquote:
Straal even wat energie door, dan spring ik meteen in de autoquote:
ik doe m'n best.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Straal even wat energie door, dan spring ik meteen in de auto
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Boh. Ipv datum datumprikker, Nathalie prikken
Ik zag eerst niet dat je datum 2 keer had getyptquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Boh. Ipv datum datumprikker, Nathalie prikken
Dat was ook fout getypt. Maar gewoon jou prikkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag eerst niet dat je datum 2 keer had getypt
Prikken doe je met een naald.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat was ook fout getypt. Maar gewoon jou prikkenomnom
Ik omschreef het wat poëtischer, maar, jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is een piemel in een kutje ook gewoon goed?
Als het mijne isquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is een piemel in een kutje ook gewoon goed?
Blozerdquote:
Ga er gewoon tóch naartoe!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef Redbaron het volgende:
Gvd waarom hoef ik vandaag niet langs Amersfoort
En het kan zo te zien wel even durenquote:
En Hen, en Selma...quote:
en een zak over d'r kop trektquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wellicht nog Assiej als ze d'r bek houdt
quote:
True.quote:
Omdat jij de nieuwste vrouwelijke aanwinst bent gaan we met z'n allen tegelijkertijd over je heen. Zo gaat dat hier.quote:
Ah, kijk, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True.
[..]
Omdat jij de nieuwste vrouwelijke aanwinst bent gaan we met z'n allen tegelijkertijd over je heen. Zo gaat dat hier.
Ah, ik was op tijdquote:
Zoiets verwachtte ik alquote:
wat had je d'r neergezet dan?quote:
quote:
fijn he, die autorefresh functiequote:
Nieuwsgierig much?quote:
De datum is bekend.quote:
Beter dan tijdens je middagslaapje wakker gemaakt worden door mongolen met toeters buiten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut ijscoman, flikker op met je kutdeuntje!!!
Het is ook echt ijs-weer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut ijscoman, flikker op met je kutdeuntje!!!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg. Staan een stel mongolen bij mijn raam naar binnen te kijkenZe krijgen een of andere rondleiding en wezen net naar mij omdat ze mij zagen zitten. Hoor ik iemand anders zeggen 'Zoek de student'
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:18 schreef Redbaron het volgende:
vnaaf na t laden racen naar de zaak en dan bij M voetbal kijken..
Hoe nice
Gewoon ff flashenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg. Staan een stel mongolen bij mijn raam naar binnen te kijkenZe krijgen een of andere rondleiding en wezen net naar mij omdat ze mij zagen zitten. Hoor ik iemand anders zeggen 'Zoek de student'
mooi kutquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:39 schreef Redbaron het volgende:
verdomme sta je nog in ibbenburen. Wordt echt racen naar de zaak zo
Woei! Doe Marielle de groeten.quote:
AFMAKEN DIE GASTENquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel gunstig voor ons, deze uitslag
Nu zelf die kutmoffen oprollen! MOUWEN OPSTROPEN EN ER MET DE BLANKE KLEWANG OP IN GAAN!
[ afbeelding ]
Leuke foto !quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim en ik deden vanmiddag ook even oranjegek.![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu ga ik weer verder haten op voetbal![]()
![]()
Jij ziet zeker mijn oranje moffenhelm?quote:
Wij hebben ook zo'n helm thuisquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij ziet zeker mijn oranje moffenhelm?![]()
Alles goed met jou trouwens?
waarmee?quote:
Goed wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:01 schreef norich het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n helm thuis
Hier alles wel goed ja, hoe ist daar?
x155455941268842548852388276535815884555,5quote:
Verwacht niet, maar je houdt altijd hoopquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hadden jullie nou echt anders verwacht?
Oh nee hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hadden jullie nou echt anders verwacht?
Die kutportugezen zullen onze jochies wel weer helemaal dol tikkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef norich het volgende:
Het is maar een spelletje jongens, er is nog een kans op de kwartfinale. We hoeven maar met 2-0 van Portugal te winnen, appeltje eitje.
Als ze hadden gewonnen, dan was het zuipen op de overwinning..quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het op die manier moet
Dus sowieso zuipenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef norich het volgende:
[..]
Als ze hadden gewonnen, dan was het zuipen op de overwinning..
Wordt vast weer een wedstrijd met 20 kaartenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die kutportugezen zullen onze jochies wel weer helemaal dol tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |