Dan maak je een lang snoer aan het nieuwe lampje, en prik je in deze stopcontact ipv het nachtlampje.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:33 schreef Ireth het volgende:
De tweede is er een met 2 stopcontacten. In de 1 zit een klein groen nachtlampje. Zo'n ding waarmee je geen hand voor ogen ziet.
Dat zou ik zeker niet doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Ganzz het volgende:
Gezien het feit dat het allemaal geen grote verbruikers zijn, kun je gewoon 2 verdeelblokken aan elkaar hangen
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Ganzz het volgende:
Gezien het feit dat het allemaal geen grote verbruikers zijn, kun je gewoon 2 verdeelblokken aan elkaar hangen
Allebei prima oplossingen en kan geen enkel kwaadquote:
Nope, dat nachtlampje moet aan blijven, dat nieuwe lampje nietquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Dan maak je een lang snoer aan het nieuwe lampje, en prik je in deze stopcontact ipv het nachtlampje.
Die zie ik dus nergens, en als ik ze wel zie zit er maar 1 meter snoer aanquote:
Als je een opbouw wandcontactdoos wilt hebben, kan dat. Het zijn geen fraaie dingen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef Ireth het volgende:
Nope, dat nachtlampje moet aan blijven, dat nieuwe lampje niet
Ik hoor net elders dat ik die wandcontactdoos die we wél kunnen gebruiken ook om kunnen zetten naar 4 stopcontacten? Kan dat zomaar?
Het is nu ook allemaal opbouwquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Als je een opbouw wandcontactdoos wilt hebben, kan dat. Het zijn geen fraie dingen.
http://www.allekabels.nl/(...)man-stekkerdoos.htmlquote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Die zie ik dus nergens, en als ik ze wel zie zit er maar 1 meter snoer aan
Prijs maakt geen drol uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
Is goedkoop nou ook altijd betrouwbaar? Krijg net van iemand deze link, maar vind hem zo goedkoop
http://www.gamma.com/asso(...)os_6v_3m_schakelaar/
Ze heeft wel eens rare buien maar stroomdraden knabbelen hoort daar vooralsnog niet bijquote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Prijs maakt geen drol uit.
Zit gewoon een KEMA keur op.
Bovendien is het maar een beetje stroom wat er doorheen moet hoor, als je er niet op gaat knabbelen kan er niet veel mis mee zijn
Klopt als een bus.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef exlurker het volgende:
Kijk even wat voor wandcontactdoos er nu in de kamer zit, is deze zonder randaarde, dan koop je natuurlijk ook een tafelcontactdoos zonder.
Dat betekend niet dat ze ook daadwerkelijk getest zijn, maar dat de fabrikant stiekem het KEMA KEUR gebruikt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Prijs maakt geen drol uit.
Zit gewoon een KEMA keur op.
Bovendien is het maar een beetje stroom wat er doorheen moet hoor, als je er niet op gaat knabbelen kan er niet veel mis mee zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |