Nouja, bijna.. het kán met gesloten beurs.
Omdat ik een andere auto op het oog heb
moet mijn Corsa z.s.m. weg. Ik wil hem desnoods
ruilen tegen iets leuks, denk aan een laptop, een knappe (race)fiets of atb, een goede digitale camera etc. Gewoon iets dat interessant is voor een jongen van 29 en waardoor ik de dubbele vaste lasten kwijt ben.
Daarom aangeboden, deze Corsa 1.7D (diesel!)
Datum deel 1: 20-04-1998
APK geldig tot: 23-08-2012
Kilometerstand: ca. 237.000
Verbruik: 1:18
Wetenswaardigheden:
• Schuif/kanteldak
• Sony radio/cd-speler
• Centrale deurvergrendeling
• Trekhaak
• Metallic lak
• Stuurbekrachtiging
Bij aanschaf in januari 2011 is er door mij een nieuwe dynamo gemonteerd, ook heb ik tussentijds een nieuwe radiateur laten monteren (ook bij de dealer, maar buiten werktijd, dus geen factuur aanwezig) De stuurstang linksvoor is pas vervangen bij de dealer (factuur aanwezig)
Ik heb onlangs schade gereden met deze auto (stoeprand geraakt). Hierbij heeft het wiel rechtsachter heeft een tik gehad, waardoor dit wiel ietsje rechter staat dan gebruikelijk. De auto trekt echter absoluut niet, trilt
niet in het stuur. Ik rij er dagelijks 150km woon-werkverkeer mee zonder enige problemen.
Binnenkort moet wel de middenpijp van de uitlaat vervangen worden, maar dat gaat ook niet om wereldschokkende
bedragen en is makkelijk zelf te doen.
Auto komt met de standaard velgen met winterbanden, de 15" lichtmetalen velgen óf beide setjes.
Richtprijs, omdat deze verplicht is:
¤ 700,=Maar zoals gezegd:
ook te ruil tegen het een of ander. Graag alleen serieuze voorstellen.
Bieden in ¤¤¤ mag ook uiteraard. Auto is te bekijken in Dronten of Amsterdam.
![crj0w.jpg]()
Voertuiggegevens van het RDW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik iets vergeten ben hoor ik het graag.