Ik en C_A.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schrijf het op. Wie komen er allemaal?
[..]
Ik lees mee. Hoezo, is er iets met mijn haar?
Daar ben ik dus nog nooit geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij er meestal hard voorbij richting Purmerend
wat?quote:De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.
Ik was er vroeger minstens 1x per maand!quote:
Weer zo'n opdringerige man.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Ja godverdomme, dan nodig ik mezelf ook wel uit hoor.
Ik ben er ook eens geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er vroeger minstens 1x per maand!
De Koemarkt schijnt best leuk te zijn, so I heard.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er vroeger minstens 1x per maand!
Jij hebt het zwaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik kom niet in elk geval. Ik moet nog 20 dagen doen met 230 euro.
Ow dat zo helemaal beter zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
morgen middag...! dan weet ik alle details! misschien kan ikz elfs regelen dak alleen de 2e demo loop en pas later aanwezig hoef te zijn.... maar wete t morgen dus
quote:
Je bent gewoon welkomquote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Ja godverdomme, dan nodig ik mezelf ook wel uit hoor.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt het zwaar.
Ik moet nog 10 dagen doen met 1.73 euro op mijn rekening en 1 euro contant.
Juist. Hopelijk is het volgende keer wel raak.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je niet alleen maar elke dag vraagt wat ik vandaag ga doen en verder zelf niks te melden hebt, nadat je hebt gedaan alsof je gewoon een redelijk normaal sociaal persoon bent met een eigen leventje
Geen idee waar het over gaat, dus het zal twi wel zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hum, jij kwam daar toch mee, met die IBU's? Of was het twi? Ik word oud.
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en C_A.
Snarf MOET van mij, al moet ik haar gaan ontvoeren! Myra is nieuwsgierig en jij moet ook!
Leuk !quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Immer goed, al 8 maanden
Jij nog steeds aan het daten?
ghehe dat wordt dan wel helemaal vet haastenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat zo helemaal beter zijn
Misschien kunnen we dan nog wel een dansje wagen
Eventueel in Spijkenisse *wink* *wink*
Nog nooit geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Koemarkt schijnt best leuk te zijn, so I heard.
Ik zal vrijdag wel weer moeten werken tot laat, omdat ik zaterdag en zondag al vrij gevraagd heb..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon welkomIedereen is welkom
Daarom, vooral als je dan juist engeland gaat zitten aanmoedigen, al valt het daar best mee hoor, 't meeste wat daar komt is Brits in het algemeen, en studenten, en Nederlanders..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Paddy's is toch Iers? Die willen niets lievers dan dat Engeland verliest.
Myr maakt het niet te laat!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe dat wordt dan wel helemaal vet haastenmaar dansen
Ach ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt het zwaar.
Ik moet nog 10 dagen doen met 1.73 euro op mijn rekening en 1 euro contant.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr maakt het niet te laat!
Huppel gaat neuken!
Dus wij kunnen de laatste metro naar huis nemen en dan het dorp in
IBU's? Wat?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee waar het over gaat, dus het zal twi wel zijn.
Vrijdag, bier, nachttreinen. Dan denk je toch niet dat ik ga rijden?quote:Twi, kan ik met jou mee rijden?
moeten ff kijkne goed, morgen weet ik meerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huppel gaat neuken!
T ben echt baggerweer.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef xFriendx het volgende:
Boh, net op tijd weer binnen voor de regen denk ik
Ik zou gaan dansen met Silk in december. Ging niet door. Nu ben ik weer roestig.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe dat wordt dan wel helemaal vet haastenmaar dansen
De heenweg ja. Of kaneel moet ook zaterdag terug willen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
IBU's? Wat?
[..]
Vrijdag, bier, nachttreinen. Dan denk je toch niet dat ik ga rijden?Maar je mag meetreinen hoor
Ja, nog 3 maanden tot ik weer ga studeren.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Leuk !![]()
Had eigenlijk ook niks anders verwacht![]()
Werk je nog in de snackbar?
Ik ben nog aan het daten, nog niks blijvends tegen gekomen maar heb er wel lol in
Nou, je gaat eerst naar de kloten en dan is het om de hoek, zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
Waar zit die tent en hoe kom ik daar het makkelijkste?
moet je meer drinken... wordt je vanzelf soepelquote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gaan dansen met Silk in december. Ging niet door. Nu ben ik weer roestig.
*proest* hoe je dat neerzet ook echtquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huppel gaat neuken!
Clegaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef xFriendx het volgende:
Boh, net op tijd weer binnen voor de regen denk ik
Ik ben sowieso voor Oekraniequote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moeten ff kijkne goed, morgen weet ik meer
ohja en we nemen gewoon smink mee naar de kroeg, bepalen we daar wel voor wie we zijn
WT ziet spoken denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
IBU's? Wat?
[..]
Vrijdag, bier, nachttreinen. Dan denk je toch niet dat ik ga rijden?Maar je mag meetreinen hoor
Ik moet zaterdagochtend werken.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
De heenweg ja. Of kaneel moet ook zaterdag terug willen.
Heu---dat was dat bier. Voor je aankomende haarmassage. Een echte hopbom waar de bloesems zo heftig rieken dat je hooikoorts opgewekt wordt. Dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jajaja dat ook! Maar mijn perfecte gezelschap, ik ben benieuwd
Rodezand, via Stadhuisplein.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
Geel blauw.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor Oekranie
WT??? Wat is de vlag van Oekraine????
Ik haat Frankrijk
rood wit toch...? qua kleurenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haat Frankrijk
Op het laatst liep ik net voor de bui uit denk ik. Nu nog droog maar nu snel donkerder.quote:
Ik moet zaterdag ook werken.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT ziet spoken denk ik.
[..]
Ik moet zaterdagochtend werken.
Ook voor mij wel handig deze infoquote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
Heb je niet meegekregen dat we die gasten om allerlei redenen moeten boycotten?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haat Frankrijk
Vies groenblauw en geel.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haat Frankrijk
Denk dat we het beste op CS kunnen afspreken, dan offer ik de laatste 15 minuten van Engeland wel opquote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
Dat is wel sportief jaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Clega![]()
Ik kwam doorweekt thuis, ik vond het wel een sportief idee om te gaan lopen
Ja, ik ging laatst meedoen met een limbo.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je meer drinken... wordt je vanzelf soepel(of dat denk je iig
)
Ik ga dan wel vrijdag avond mee terug. Willen jullie me dan richtig station brengen?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag ook werken.ergens in het noorden van het land. Weet alleen nog niet hoe laat.
gheheheh zat er behoorlijk naast.... geel blauw doet me aan ikea denken... : neem gewoon gele en blauwe tas mee en zwaai daarmee als er gescoord wordt!quote:
Mijn god takkeeind lopen dus!!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk dat we het beste op CS kunnen afspreken, dan offer ik de laatste 15 minuten van Engeland wel op
maar zit op het rode zand, tegenover CinemaMaar dat zeg je niks denk ik
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heu---dat was dat bier. Voor je aankomende haarmassage. Een echte hopbom waar de bloesems zo heftig rieken dat je hooikoorts opgewekt wordt. Dat.
Chicks diggen je buikje.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ging laatst meedoen met een limbo.![]()
Vonden de dames wel leuk, leek het.
Zegt me niks neequote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk dat we het beste op CS kunnen afspreken, dan offer ik de laatste 15 minuten van Engeland wel op
Nee, op CS afspreken gaat hem niet worden. We zijn allemaal volwassen, hebben Google. Kunnen het vast wel vinden!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gooien iedereen wel weer terug in een trein.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga dan wel vrijdag avond mee terug. Willen jullie me dan richtig station brengen?
Je komt toch ook van Rdam CS?? En op zich valt het wel mee tochquote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn god takkeeind lopen dus!!
Ik neem dus heus wel een tas met mn slippers of mn pumps mee
Snarf!!!! Dat is wel een makkelijke vlag! Misschien kunnen we het verwerken in een hartje ofzoquote:
Hoi, ik ben Hups! Ik verdwaal zelfs in mijn eigen BH. Kunnen we aub wel op CS afspreken?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, op CS afspreken gaat hem niet worden. We zijn allemaal volwassen, hebben Google. Kunnen het vast wel vinden!
Dat heb ik toch net laten zien of heb ik een delirium? Mikkeller 1000 IBU extramate.quote:
Mjah uhm nee dus!!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je komt toch ook van Rdam CS?? En op zich valt het wel mee toch
[..]
Snarf!!!! Dat is wel een makkelijke vlag! Misschien kunnen we het verwerken in een hartje ofzo
Anders bij de Mac Coolsingel?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, op CS afspreken gaat hem niet worden. We zijn allemaal volwassen, hebben Google. Kunnen het vast wel vinden!
Hehe, gloryhunter.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh zat er behoorlijk naast.... geel blauw doet me aan ikea denken... : neem gewoon gele en blauwe tas mee en zwaai daarmee als er gescoord wordt!
quote:
baardjequote:Op maandag 11 juni 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, gloryhunter.
[..]![]()
Ik kan het me niet voorstellen.
Ik krijg wel complimenten over mijn baardje. Van mijn ex over mijn ogen en mijn borstkas.
Maar nooit over mijn buikje. Want die heeft teveel vetjens.
kloptquote:Op maandag 11 juni 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe Snarf en ik zijn wel zo gek
Oh ik zag 'm nietquote:Op maandag 11 juni 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik toch net laten zien of heb ik een delirium? Mikkeller 1000 IBU extramate.
Denk dat dat wel moet lukken ja. Maar volgens mij is het niet zo ingewikkeld vanaf CS.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga dan wel vrijdag avond mee terug. Willen jullie me dan richtig station brengen?
Mijn vetjes zijn nogal verspreid, ze zitten overalquote:Op maandag 11 juni 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik kan het me niet voorstellen.
Ik krijg wel complimenten over mijn baardje. Van mijn ex over mijn ogen en mijn borstkas.
Maar nooit over mijn buikje. Want die heeft teveel vetjens.
Hier gaat iets mis!!quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gooien iedereen wel weer terug in een trein.Zo zijn wij FOK!kers.
Je bent zo lekker dat we je moeten delen.quote:
Zal ik hem laten staan dan?quote:
Tram nemen, en die brengt je dan helemaal naar de Coolsingel, pannekoek!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis!!
Ik weet serieus niet hoe ik vanaf CS bij de coolsingel moet komen.
Hihi
Vanaf CS is het op zich te doen, die ene halte met de metro is het niet echt waard..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je komt toch ook van Rdam CS?? En op zich valt het wel mee toch
[..]
Snarf!!!! Dat is wel een makkelijke vlag! Misschien kunnen we het verwerken in een hartje ofzo
Huh? Jij bent toch gewoon een sprietje?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vetjes zijn nogal verspreid, ze zitten overal
Dat weet ik zelfs, ik ben er maar twee keer geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis!!
Hihi
Schat, ik loop vanaf centrum naar de kuip. Afstand boeit mij niks.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe Snarf en ik zijn wel zo gek
Wat dan, op zaterdag?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Hallo die jongen heeeft best wel een puike baan.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis!!
Hihi
quote:
Nee joh, ik ben een tikkeltje bovengemiddeld maar godzijdank nog niet echt dik.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Huh? Jij bent toch gewoon een sprietje?
Waar die zijn baardje voor moet scheren.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Hallo die jongen heeeft best wel een puike baan.
Ik dacht dat je het over onze vlaggetjes hadquote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ik loop vanaf centrum naar de kuip. Afstand boeit mij niks.
Ik verdwaal gewoon overal
Ik zorg wel dat ik dan al in Paddy's zit!!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten sowieso 20:15 uur afspreken ergens
En als je er iemand niet staat om 20:15 uur dan hebben ze pech en dan bellen ze maar
Ik heb 3 banen ja. Even iets specifieker.quote:
Dat is altijd bij vrouwen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je nog waar ze dat kindermenu hadden?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis!!
Hihi
Hij staat toch altijd achter het station? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:
Als wij nu op cs afspreken dan zoeken we samen de weg welquote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis!!
Hihi
Oh nee hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over onze vlaggetjes had
En het staat aangegevenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs, ik ben er maar twee keer geweest.
Stel je alsjeblieft niet zo aanquote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag wat van mijn kontvet hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is altijd bij vrouwen.
Ik zou best wat vetjes op mijn bips willen hebben. Nu heb ik een beetje een knokige kont. Niet zo knokig als twi, maar toch.
Voor de kleintjesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je nog waar ze dat kindermenu hadden?
Daar aan de overkant zit die Mac...
Anders kom je eerst naar mij toequote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ik dan al in Paddy's zit!!
Vertrek ik gewoon rond een uur of 12 van huis
Ok!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als wij nu op cs afspreken dan zoeken we samen de weg wel
Ik heb me gisteren nog geschoren.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]mits beetje kort getrimt... niet zon kerstmannen baard
Ja, dat is wel een bazenbaan. Makkelijk centjes verdienen ftw.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar die zijn baardje voor moet scheren.
Ja maar ik heb net aan Roy belooft dat ik samen met hem ga verdwalenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders kom je eerst naar mij toe
Eten we samen wat met Snarf bij mij
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik weet niet hoelaat die wedstrijd begint. Maar ik ga er gewoon een beetje vroeg zijn. Wegens slechte ervaringen afgelopen zaterdag.
Ik wil wel iets anders van jou hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag wat van mijn kontvet hebben.
Hij mag ook wel bij mij etenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik heb net aan Roy belooft dat ik samen met hem ga verdwalen
Mjah geen idee hoe laat hij al weg kan hequote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij mag ook wel bij mij eten
Alleen moeten we hem niet de Gaming Room laten zien, want dan krijgen we hem niet mee naar de stad
Ik heb een vrij hoog vetpercentage maar geen dikke lichaamsdelen dus moeten ze wel verspreid zijn.quote:
Wij op een neger! We waren om 16.30 al onderweg naar Oliviers en toen moesten we terugquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Ik heb 2 uur op jullie zitten wachten!
Wat dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil wel iets anders van jou hebben.
Misschien moet je weer foto's posten zodat iedereen kan roepen dat je er wel goed uitziet. Iets wat je zelf natuurlijk allang weet maar bevestiging is altijd tof!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een vrij hoog vetpercentage maar geen dikke lichaamsdelen dus moeten ze wel verspreid zijn.
Als C_A voor ons gaat koken dan maak ik daar tijd voorquote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah geen idee hoe laat hij al weg kan he
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als C_A voor ons gaat koken dan maak ik daar tijd voor
Ja dat zal haast wel dan....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een vrij hoog vetpercentage maar geen dikke lichaamsdelen dus moeten ze wel verspreid zijn.
Dat is waar. Maar op het moment heb ik niet zoveel behoefte aan bevestiging hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien moet je weer foto's posten zodat iedereen kan roepen dat je er wel goed uitziet. Iets wat je zelf natuurlijk allang weet maar bevestiging is altijd tof!
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
Is spijkenisse een beetje te bereiken met het OV?
Vanuit waar?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als C_A voor ons gaat koken dan maak ik daar tijd voor
Oh ja vanuit zijn gehucht niet natuurlijkquote:
Ja metro van CS naar Spijkenisse centrum, en daar kan ik jullie ophalenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
ja... trein naar rdam centraal... dan metro, naar CA is makkelijk aan te lopen, maar de bus stopt er ook voor de deurquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
Maar de Mac vindt jou lief.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben ook een spekkie. Mijn aders haten me.
Altijd hetzelfde met die kerel.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wij op een neger! We waren om 16.30 al onderweg naar Oliviers en toen moesten we terug
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heenweg Tiel denk ik, terug reis ik denk ik via Nijmegen, daar gaat volgens mij een nachttrein heenquote:
Vorige keer deed ik er 2 uur over geloof ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
Lolquote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer deed ik er 2 uur over geloof ik.
Die bus bij jullie met die enge bomen (berken volgens mij) met ogenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... trein naar rdam centraal... dan metro, naar CA is makkelijk aan te lopen, maar de bus stopt er ook voor de deur
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga niet met de auto, dan kan ik niet drinken en dan vind ik de rest niet gezellig
Wanneer?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Theater de 2 hondjes. Optreden van Omnia.
is best eng toch in t donkerquote:Op maandag 11 juni 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die bus bij jullie met die enge bomen (berken volgens mij) met ogen
Dat is in Hellevoetsluis toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Theater de 2 hondjes. Optreden van Omnia.
Kom je ook WT?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die bus bij jullie met die enge bomen (berken volgens mij) met ogen
Jawel, volgensmij wel..quote:Op maandag 11 juni 2012 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook met de trein. Komt jouw trein dan langs Gorinchem? Nee he?
Wat is het feestje precies?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is in Hellevoetsluis toch?
[..]
Kom je ook WT?
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook met de trein. Komt jouw trein dan langs Gorinchem? Nee he?
Pfft. Was een cadeautje voor mijn ex. Zal rond haar verjaardag zijn geweest.quote:
Oh gezellig!!quote:
geen feestje... gewoonj voetbal kijken en juichen voor een nog nader te bepalen teamquote:
Owja.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is in Hellevoetsluis toch?
[..]
Kom je ook WT?
Ik gok op een slaapplaats in Schiedamquote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen ff kijken hoelaat ik dan terug moet, anders ga ik wel bij de kuip slapen
zag alleen t woo"rd "neukend" en dacht"quote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.![]()
Deed er in ieder geval neukend lang over.
Nou we gaan naar het park, kampvuurtje bouwen.... drinkenquote:
Eerste wedstrijd: Engelandquote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen feestje... gewoonj voetbal kijken en juichen voor een nog nader te bepalen team
Op de middenstip?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen ff kijken hoelaat ik dan terug moet, anders ga ik wel bij de kuip slapen
ja Hellevoet is een drama met OVquote:Op maandag 11 juni 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.![]()
Deed er in ieder geval neukend lang over.
Gezien je typkunsten heb je al genoeg gedronken jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou we gaan naar het park, kampvuurtje bouwen.... drinken
Whehehe nee hoor. Nou eerste wedstrijd bij mij kijken, en je krijgt ook te eten. Moet alleen nog wat verzinnenEn dan naar Paddys, bier drinken en tweede wedstridj kijken (nou ja ik dan, de rest gaat voro drank)
Toen had ik nog wel eens seks.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zag alleen t woo"rd "neukend" en dacht"
huh wat... kaneel...!!!
eens....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja Hellevoet is een drama met OV
Slaap ik liever bij de kuipquote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gok op een slaapplaats in Schiedam
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gezien je typkunsten heb je al genoeg gedronken ja
Wel een mooie show, dat wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja Hellevoet is een drama met OV
Jij mag ook niet mee danquote:
Seks? Wasda?quote:
Pizza, tijd niet gegeten.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou we gaan naar het park, kampvuurtje bouwen.... drinken
Whehehe nee hoor. Nou eerste wedstrijd bij mij kijken, en je krijgt ook te eten. Moet alleen nog wat verzinnenEn dan naar Paddys, bier drinken en tweede wedstridj kijken (nou ja ik dan, de rest gaat voro drank)
haastige spoed is zelden goedquote:Op maandag 11 juni 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee nog geen druppel
Ik typ gewoon erg snel
Soort van zaadinjectie (maar kan ook worden afgevangen met een soort spamfilter indien noodzakelijk) zodat vrouwen kunnen gaan werpen.quote:
mijn god.... dat was heeeeerlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Broodjes worst met kaas, toch Snarf?
Geen knoflook aub, daar ga ik dood vanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Whehehehehehe
Ik wilde uitgebreid gaan koken, nee meneer wilt pizza
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Broodjes worst met kaas, toch Snarf?
jij niet... dateding wel misschienquote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen knoflook aub, daar ga ik dood van
Het water loopt je nu spontaan in de mond vast en zekerquote:
Ik ga voor een gevulde aubergine met kikkerbilletjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Whehehehehehe
Ik wilde uitgebreid gaan koken, nee meneer wilt pizza
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen knoflook aub, daar ga ik dood van
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga voor een gevulde aubergine met kikkerbilletjes.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het water loopt je nu spontaan in de mond vast en zekerJe vond 'm zooooo lekker
Op een bedje van met kakkerlaktandvlees gevulde nachtegaal tongetjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik wel!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij niet... dateding wel misschien
Jij etterbakquote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt mij viesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soort van zaadinjectie (maar kan ook worden afgevangen met een soort spamfilter indien noodzakelijk) zodat vrouwen kunnen gaan werpen.
hm... moet toch ook eens proberen een dansje te veroveren van een leuke gozert.... maar ben elke keer in precies de verkeerde bar.....quote:
Nee, jij begrijpt het dan weer niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een bedje van met kakkerlaktandvlees gevulde nachtegaal tongetjes.
Vandaar dat je er niet aan doet?quote:
Ik heb ook altijd maagpijn, als dat bij mij ook door de knoflook komt heb ik echt een dilemma.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik wel!!
Mijn maag vindt knoflook niet fijn. Brandend maagzuur is dan het gevolg en dat betekent de hele nacht in foetushouding huilen! Dat wil dus zeggen geen seks en dat is geen optie!
Ik snap hem wel hoor!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt het dan weer niet.
Is het ook. Injectienaalden zijn wat dat betreft ook gewoon veel geschikter.quote:
Ik baal als een stekker, knoflook is veel te lekker!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd maagpijn, als dat bij mij ook door de knoflook komt heb ik echt een dilemma.
Wat wil je? Een dansje? Met wie?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... moet toch ook eens proberen een dansje te veroveren van een leuke gozert.... maar ben elke keer in precies de verkeerde bar.....
Ik hoor het al---dat kampvuur komt er wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor!!![]()
* Huppelmuts doet alvast haar indianentooi in dr tas!
Ja en nog andere redenenquote:
Sowiesoquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al---dat kampvuur komt er wel.
jaloersquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat wil je? Een dansje? Met wie?
Laatst in de skihut heb je ook met heel veel leuke gozers gedanst
ik las tippiequote:
Met dateding of WT?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaloerssommige had ik best over willen slaan hoor
We bevriezen gewoon die aubergine en pleuren hem tegen Joan Franka aan. Heeft die meuk toch niet meer nodig.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We bevriezen gewoon die aubergine en pleuren hem tegen Joan Franka aan. Heeft die meuk toch niet meer nodig.
met hem vond ik t nog t leukst om te dansen, wat een mafkees, heb zoooo gelachen!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoorIk vond het echt leuk om te zien hoe jij plezier maakte
![]()
Ja die ene met die dreads
Die was een beetje.... ahum apart
Joh!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tipi, aubergine, kampvuur?ik krijg een 90's flashback
Dan hebben we dezelfde vreesch ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond het wat minderquote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met hem vond ik t nog t leukst om te dansen, wat een mafkees, heb zoooo gelachen!
anderen waren minder plezant
Hij was grappigquote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met hem vond ik t nog t leukst om te dansen, wat een mafkees, heb zoooo gelachen!
anderen waren minder plezant
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde vreesch ik.
Zeker als je hetzelfde hebt met bruine én witte bonen in tomatensaus.
Oh gatverquote:Op maandag 11 juni 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde vreesch ik.
Zeker als je hetzelfde hebt met bruine én witte bonen in tomatensaus.
Heb je nog een Aussie?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ik vond nog wel meer dansjes gezellig eruit zienquote:Op maandag 11 juni 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het wat minder![]()
Maar jullie zagen er wel gezellig uit ja
Je hebt ook mensen die honing en eieren met bier . . . :_quote:Op maandag 11 juni 2012 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gatver![]()
![]()
![]()
En vla, luiers en een geschift kind dat vroeger bij mij in de buurt woonde
Maar daar zijn geen beelden van. Helaasquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die honing en eieren met bier . . . :_
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die honing en eieren met bier . . . :_
Oh nee?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar zijn geen beelden van. Helaas
Ik heb ze iig niet gezienquote:
een werd bijna iets te gezellig .... * wink wink terug *quote:Op maandag 11 juni 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik vond nog wel meer dansjes gezellig eruit zien
*wink* *wink*
nudge nudge wink winkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een werd bijna iets te gezellig .... * wink wink terug *
Oh laten we er een programma van maken! Dan trek ik mijn kuikenpak aan en ga ik in een zwembadje liggenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we protokippen door je haar kroelen?
organisatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
WT, zou je zeggen dat de SWOT analyse meer thuis hoort bij marketing is, of meer organisatie?
Marketing kan ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
WT, zou je zeggen dat de SWOT analyse meer thuis hoort bij marketing is, of meer organisatie?
Ik denk zelf organisatie, omdat je er het plan van aanpak uit kunt halen, maar ik twijfel.
Dat dacht ik zelf ook, maar ik twijfel omdat je er ook voor marketing veel uit kan halen. Ik heb 'm voor nu netjes onder organisatie staan.quote:
Ja als je met de metro/bus/tram wilt wel jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
En dan heb ik natuurlijk zo'n ov chipcard nodig of niet?
Ligt er natuurlijk aan waar je SWOT-analyse over gaat, zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik denk zelf organisatie, omdat je er het plan van aanpak uit kunt halen, maar ik twijfel.
Kun je terplekke kopen toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
Maar eens 1 regelen danquote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja als je met de metro/bus/tram wilt wel ja
Mja, beetje afhankelijk waar je hem voor gebruikt natuurlijk. Voor mij is die het bekendst om een team of mezelf te analyseren. Dus dan vind ik het eerder organisatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook, maar ik twijfel omdat je er ook voor marketing veel uit kan halen. Ik heb 'm voor nu netjes onder organisatie staan.
Waar zit er een primera? En hoever kom je met een tientje?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Of bij de Primera, met een tientje tegoed erop.
Geheime taalquote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een werd bijna iets te gezellig .... * wink wink terug *
Jezelf... je analyseert dan de kansen en bedreigingen voor jezelf??quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, beetje afhankelijk waar je hem voor gebruikt natuurlijk. Voor mij is die het bekendst om een team of mezelf te analyseren. Dus dan vind ik het eerder organisatie.
en niemand die reageert * wink wink *quote:
Heb jij een kuikenpak? En dan ga je onder de douche staan om jezelf een dampende hete chick te vinden?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh laten we er een programma van maken! Dan trek ik mijn kuikenpak aan en ga ik in een zwembadje liggen
ja of je koopt een uurnetkaartje, maar chip is goedkoperquote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
of zon retoutje... of telt dat alleen in metro? (en niet in bus)quote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of je koopt een uurnetkaartje, maar chip is goedkoper
Jij weet precies wat ik bedoelquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een kuikenpak? En dan ga je onder de douche staan om jezelf een dampende hete chick te vinden?
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en niemand die reageert * wink wink *
Ik kan ze ophalen bij centrumquote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of zon retoutje... of telt dat alleen in metro? (en niet in bus)
Ja. Je sterke en je zwakke kanten.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jezelf... je analyseert dan de kansen en bedreigingen voor jezelf??
Hoiquote:
Maar helaas heb ik geen Pinopak (want daar was je natuurlijk op aan het aansturen).quote:
Ik heb de man ontmoet die Pino speelt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar helaas heb ik geen Pinopak (want daar was je natuurlijk op aan het aansturen).
En het laatste deel? Of noem je het gewoon SWOT omdat dat hip klinkt?quote:
Oh, wel in mijn geval zou dat te moeilijk zijn alleen maar sterke kanten, denk dat een A4 er te klein voor zou zijn.quote:
Niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar helaas heb ik geen Pinopak (want daar was je natuurlijk op aan het aansturen).
Wat een faalhazentent, er zit er gewoon eentje in Leiden die nog verder van je is dan het stationquote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zit er een primera? En hoever kom je met een tientje?
Het inzicht dat je ook een kleiner font kan gebruiken heb je in ieder geval nog niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, wel in mijn geval zou dat te moeilijk zijn alleen maar sterke kanten, denk dat een A4 er te klein voor zou zijn.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet?![]()
iets anders met veren? Een hoofdtooi?
Ga als ei danquote:
Heb het toch nodig voor de bus ook in nijmegen, even kijken hoelaat dat die dan gaat, volgens mij moet ik dan nog ff zuipen in nijmegen om die tijd te overbruggenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of je koopt een uurnetkaartje, maar chip is goedkoper
Weet je hoe knakenmoeilijk een ei nadoen is!quote:
Ja en? Je moet er wat voor over hebben. Wat eigenlijk? Waarom? Ik mis het halfquote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoe knakenmoeilijk een ei nadoen is!Dat wordt vaak onderschat hoor!
Opgerold in een hoekje zitten, af en toe een beetje wiegenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik heb een foto waarop ik een verliefd ei immiteer... idd kunst!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso niet heen. Wonen mensen die ik niet wil zien.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een faalhazentent, er zit er gewoon eentje in Leiden die nog verder van je is dan het stationDiamantplein oid.
Je sterkte kanten, je zwakke kanten, de mogelijkheden die je hebt en de valkuilen waar je voor moet oppassen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het laatste deel? Of noem je het gewoon SWOT omdat dat hip klinkt?
Anders heb ik nog wel een paar hippe termen: Root cause, countermeasures.
Oh dat is niet zo moeilijk voor mijquote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Opgerold in een hoekje zitten, af en toe een beetje wiegen
Het gaat over de Strengt, Weakness, Opportunity en Threat voor een bedrijf, in dit geval. Dus die factoren identificeren en tegen elkaar uitwegen om zo tot een zo mooi mogelijke organisatie te komen, zeg maar. Maar je kan het ook gebruiken voor marketing, daarom twijfel ik een beetje.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan waar je SWOT-analyse over gaat, zou ik zeggen.
Maar alles dat zo'n rare danwel hippe afkorting heeft zodat het een mooi woord vormt schaar ik al snel onder marketing. Ook van die dingen van cow, star enzo, of SMART en dat soort meuk.
Voor treinen met OV moet je wel minimaal 20 euro op de kaart hebben staan. Dat is wel verrot, dus ik ga vanaf nu gewoon wel kaartjes kopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso niet heen. Wonen mensen die ik niet wil zien.
Station dan maar.
In mijn geval gaat het om een bedrijf. Ik zou hem dan ook eerst onder organisatie scharen, denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, beetje afhankelijk waar je hem voor gebruikt natuurlijk. Voor mij is die het bekendst om een team of mezelf te analyseren. Dus dan vind ik het eerder organisatie.
Ik zou gewoon die SWOT's, KPI's 5P's en confrontatiematrices defenestreren.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat over de Strengt, Weakness, Opportunity en Threat voor een bedrijf, in dit geval. Dus die factoren identificeren en tegen elkaar uitwegen om zo tot een zo mooi mogelijke organisatie te komen, zeg maar. Maar je kan het ook gebruiken voor marketing, daarom twijfel ik een beetje.
Ja ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
Ik koop altijd kaartjes voor de trein. Chip alleen voor de bus, metro of tram. Omdat treinkaartjes.
KPI's? 5P's heb ik al af, eigenlijk kunnen het er ook zes zijn, maar personeel was niet relevantquote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die SWOT's, KPI's 5P's en confrontatiematrices defenestreren.
Dus we kopen een kaartje Leiden-Rotterdam voor de trein. Dan op station kopen we een chipkaart zodat we in Rotterdam met de Metro kunnen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Voor treinen met OV moet je wel minimaal 20 euro op de kaart hebben staan. Dat is wel verrot, dus ik ga vanaf nu gewoon wel kaartjes kopen.
ik vergeet bij de bus zooooo vaak uit te checken... kost me goudgeld....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vertrouw de chip nog steeds niet dus ik doe alleen kaartjes eigenlijk
Het leuke is dan weer dat het bedrijf dat die poortjes maakt (die nog wel eens falen) ook dit soort meuk maaktquote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vertrouw de chip nog steeds niet dus ik doe alleen kaartjes eigenlijk
Dat ligt niet aan de chip hoor, warhoofdquote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vergeet bij de bus zooooo vaak uit te checken... kost me goudgeld....
Gevoellige kutdingen die chipkaarten al 2 kaarten gehad die kapot zijn gegaanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de chipkaart ideaal. Als hij niet kapot gaat, that is.
Maar, voor de trein koop ik altijd kaartjes.
bij de metro kan je t niet vergeten, want je moet poortje open maken, vind dat ze 9speciaal voor mij en andere mensen met een chaos-hoofd) ook in de bus poortjes moeten neerzettenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de chip hoor, warhoofd
Whehe, dat ding staat toch echt pal voor je neus als je in of uitstapt hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij de metro kan je t niet vergeten, want je moet poortje open maken, vind dat ze 9speciaal voor mij en andere mensen met een chaos-hoofd) ook in de bus poortjes moeten neerzetten
Die van mij is donderdag kapot gegaanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gevoellige kutdingen die chipkaarten al 2 kaarten gehad die kapot zijn gegaan
ja, maar als t druk is of je haast hebt, vergeet ik t gewoon.... hou expres hele "reis" dat stomme kaartje vast en nog vergeet ik t...quote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, dat ding staat toch echt pal voor je neus als je in of uitstapt hoor
Ja dat is ook zoiets waarom ik er heel erg tegen ben ze willen iedereen eraan hebben maar elke keer blijkt het niet te deugen en makkelijk te kraken te zijn. Als je zo graag wil dat we dat gaan doen zorg dan een keer dat het goed is.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leuke is dan weer dat het bedrijf dat die poortjes maakt (die nog wel eens falen) ook dit soort meuk maakt
[ afbeelding ]
Ja! Goed plan wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus we kopen een kaartje Leiden-Rotterdam voor de trein. Dan op station kopen we een chipkaart zodat we in Rotterdam met de Metro kunnen?
Ach, er zijn er ook die nogsteeds niet snappen waar je de kaart moet houdenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar als t druk is of je haast hebt, vergeet ik t gewoon.... hou expres hele "reis" dat stomme kaartje vast en nog vergeet ik t...
Er zijn mensen die uit proberen te checken met hun fitnesspasquote:Op maandag 11 juni 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, er zijn er ook die nogsteeds niet snappen waar je de kaart moet houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |