Ik en C_A.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schrijf het op. Wie komen er allemaal?
[..]
Ik lees mee. Hoezo, is er iets met mijn haar?
Daar ben ik dus nog nooit geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij er meestal hard voorbij richting Purmerend
wat?quote:De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.
Ik was er vroeger minstens 1x per maand!quote:
Weer zo'n opdringerige man.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Ja godverdomme, dan nodig ik mezelf ook wel uit hoor.
Ik ben er ook eens geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er vroeger minstens 1x per maand!
De Koemarkt schijnt best leuk te zijn, so I heard.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er vroeger minstens 1x per maand!
Jij hebt het zwaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik kom niet in elk geval. Ik moet nog 20 dagen doen met 230 euro.
Ow dat zo helemaal beter zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
morgen middag...! dan weet ik alle details! misschien kan ikz elfs regelen dak alleen de 2e demo loop en pas later aanwezig hoef te zijn.... maar wete t morgen dus
quote:
Je bent gewoon welkomquote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Ja godverdomme, dan nodig ik mezelf ook wel uit hoor.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt het zwaar.
Ik moet nog 10 dagen doen met 1.73 euro op mijn rekening en 1 euro contant.
Juist. Hopelijk is het volgende keer wel raak.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je niet alleen maar elke dag vraagt wat ik vandaag ga doen en verder zelf niks te melden hebt, nadat je hebt gedaan alsof je gewoon een redelijk normaal sociaal persoon bent met een eigen leventje
Geen idee waar het over gaat, dus het zal twi wel zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hum, jij kwam daar toch mee, met die IBU's? Of was het twi? Ik word oud.
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en C_A.
Snarf MOET van mij, al moet ik haar gaan ontvoeren! Myra is nieuwsgierig en jij moet ook!
Leuk !quote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Immer goed, al 8 maanden
Jij nog steeds aan het daten?
ghehe dat wordt dan wel helemaal vet haastenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat zo helemaal beter zijn
Misschien kunnen we dan nog wel een dansje wagen
Eventueel in Spijkenisse *wink* *wink*
Nog nooit geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Koemarkt schijnt best leuk te zijn, so I heard.
Ik zal vrijdag wel weer moeten werken tot laat, omdat ik zaterdag en zondag al vrij gevraagd heb..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon welkomIedereen is welkom
Daarom, vooral als je dan juist engeland gaat zitten aanmoedigen, al valt het daar best mee hoor, 't meeste wat daar komt is Brits in het algemeen, en studenten, en Nederlanders..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Paddy's is toch Iers? Die willen niets lievers dan dat Engeland verliest.
Myr maakt het niet te laat!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe dat wordt dan wel helemaal vet haastenmaar dansen
Ach ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt het zwaar.
Ik moet nog 10 dagen doen met 1.73 euro op mijn rekening en 1 euro contant.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr maakt het niet te laat!
Huppel gaat neuken!
Dus wij kunnen de laatste metro naar huis nemen en dan het dorp in
IBU's? Wat?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee waar het over gaat, dus het zal twi wel zijn.
Vrijdag, bier, nachttreinen. Dan denk je toch niet dat ik ga rijden?quote:Twi, kan ik met jou mee rijden?
moeten ff kijkne goed, morgen weet ik meerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huppel gaat neuken!
T ben echt baggerweer.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef xFriendx het volgende:
Boh, net op tijd weer binnen voor de regen denk ik
Ik zou gaan dansen met Silk in december. Ging niet door. Nu ben ik weer roestig.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe dat wordt dan wel helemaal vet haastenmaar dansen
De heenweg ja. Of kaneel moet ook zaterdag terug willen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
IBU's? Wat?
[..]
Vrijdag, bier, nachttreinen. Dan denk je toch niet dat ik ga rijden?Maar je mag meetreinen hoor
Ja, nog 3 maanden tot ik weer ga studeren.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Leuk !![]()
Had eigenlijk ook niks anders verwacht![]()
Werk je nog in de snackbar?
Ik ben nog aan het daten, nog niks blijvends tegen gekomen maar heb er wel lol in
Nou, je gaat eerst naar de kloten en dan is het om de hoek, zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
Waar zit die tent en hoe kom ik daar het makkelijkste?
moet je meer drinken... wordt je vanzelf soepelquote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gaan dansen met Silk in december. Ging niet door. Nu ben ik weer roestig.
*proest* hoe je dat neerzet ook echtquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huppel gaat neuken!
Clegaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef xFriendx het volgende:
Boh, net op tijd weer binnen voor de regen denk ik
Ik ben sowieso voor Oekraniequote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moeten ff kijkne goed, morgen weet ik meer
ohja en we nemen gewoon smink mee naar de kroeg, bepalen we daar wel voor wie we zijn
WT ziet spoken denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
IBU's? Wat?
[..]
Vrijdag, bier, nachttreinen. Dan denk je toch niet dat ik ga rijden?Maar je mag meetreinen hoor
Ik moet zaterdagochtend werken.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
De heenweg ja. Of kaneel moet ook zaterdag terug willen.
Heu---dat was dat bier. Voor je aankomende haarmassage. Een echte hopbom waar de bloesems zo heftig rieken dat je hooikoorts opgewekt wordt. Dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jajaja dat ook! Maar mijn perfecte gezelschap, ik ben benieuwd
Rodezand, via Stadhuisplein.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
Waar zit die tent en hoe kom ik daar het makkelijkste?
Geel blauw.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor Oekranie
WT??? Wat is de vlag van Oekraine????
Ik haat Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |