De dag is nog niet omquote:
Posten wie unne mongol om een mensen die titel te kunnen makenquote:
Mensen die tetten hebben ontsieren het straatbeeld met hun inzamelmiddelquote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
True. Een 'Mensen die tetten hebben' topic titel.
uit hun inzamelmiddel.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mensen die tetten hebben krijgen aids.
Ook een mooien tt
Iemand op mijn FB heeft daar een handje van...quote:
pffff-postersquote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Iemand op mijn FB heeft daar een handje van...
's ochtends posten 'pfff....'
Ja, dag! Dikke doei
weet je wat je had moeten zeggen?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga er niet naar vragen. Attention whore.
Ge-zelligquote:Op maandag 11 juni 2012 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
WA van bb:
Ik ben strontchagrijnig. Sorry. Bereid je maar vast voor.
Wie ligt er vanavond om 9 uur op bed?
GIEV!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
En die magnums liggen nog steeds in de vriezer
Hai schaar!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai
2 uur weg zijn en een heul topic gemist hebben
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We zijn wel gewend van jou dat je een liegenaar bent
Wel fijn dat ie een aankondiging stuurtquote:Op maandag 11 juni 2012 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
WA van bb:
Ik ben strontchagrijnig. Sorry. Bereid je maar vast voor.
Wie ligt er vanavond om 9 uur op bed?
likequote:Op maandag 11 juni 2012 18:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We zijn wel gewend van jou dat je een liegenaar bent
er zitten meisjes bijquote:Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik heb wel Voetbalspeler-schuimpjes EINZ
[ afbeelding ]
EN ER ZITTEN ALLEMAAL HERP DERPS TUSSEN!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik heb wel Voetbalspeler-schuimpjes EINZ
[ afbeelding ]
Nee jonge, da's Dirk Kuijt!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
nu kun je wel het hoofd van van Persie er af bijten
Bij de volgende wedstrijd ga ik alle spelers die me niet bevallen opetenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
nu kun je wel het hoofd van van Persie er af bijten
quote:
Voodoo powerrrrrrrrrrrrr!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de volgende wedstrijd ga ik alle spelers die me niet bevallen opeten
Ze zijn lekkerrrrrrrquote:Op maandag 11 juni 2012 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de volgende wedstrijd ga ik alle spelers die me niet bevallen opeten
Is van de c1000, heb ook gelijk 2 dozen dropijs gehaaldquote:
Ik niet. Vertel!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef Puckzzz het volgende:
Wie heeft allemaal de Whatsapp waarschuwing al gehad?
Ik wil ook een C1000.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is van de c1000, heb ook gelijk 2 dozen dropijs gehaald
Ik niet, wat zegt het?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef Puckzzz het volgende:
Wie heeft allemaal de Whatsapp waarschuwing al gehad?
waarschijnlijk gaan we nu binnen 2 minuten dood omdat we het niet naar 10 mensen hebben doorgestuurdquote:
ja en we moeten er nog voor gaan betalen ook!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaan we nu binnen 2 minuten dood omdat we het niet naar 10 mensen hebben doorgestuurd
Ah, alweer?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en we moeten er nog voor gaan betalen ook!![]()
Hit 'm where it hurts!!
quote:Dear Nagelschaartje,
Base on our radar system, our pigeon reported to us that he has already covered 50% of its journey of your item:
(260844746497 x1) Dog Cat Pet Safety LED Light Collar Flashing Blinker D
Emoslingerwaardig.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bericht van een ebay-verkoper:
[..]![]()
![]()
HOEquote:Op maandag 11 juni 2012 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:If you have received your items:
Kindly ignore this email, our pigeon must have worked really hard to get your products delivered.
Shhhhhhhhhhquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Diconnected het volgende:
Voor alle schoenenfreaks hier, wehkamp heeft heel veel korting op schoenen vanavond
Stelletje schapenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq-tijd op facebook![]()
[ afbeelding ]
Oeh, kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Diconnected het volgende:
Voor alle schoenenfreaks hier, wehkamp heeft heel veel korting op schoenen vanavond
Het schijnt hier geonweerd te hebben, maar ik heb het gemistquote:Op maandag 11 juni 2012 19:00 schreef Diconnected het volgende:
Lol! In de bios in R'dam staat 10 cm waterdoor de wolkbreuk die hier bovenhangt
Hoe?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef Debsterr het volgende:
Yaaaaay OPI Black Spotted will be mine.
Hehehehe daar koop ik ook vaak zooi ja, kut duifquote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daarna nog een heel verhaal over de te verwachtte reis van de duif en wanneer ik contact met hen moet opnemen als ik mijn artikel niet heb en BIJ GOD LAAT ALSJEBLIEFT GEEN NEGATIEVE FEEDBACK ACHTER!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoeveel? Vanaf wanneer?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Diconnected het volgende:
Via de comment van iemand op Fashion Polish heb ik haar via FB een berichtje gestuurdquote:
Maar jij post het hier dus je hebt een hartquote:Op maandag 11 juni 2012 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq-tijd op facebook![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een hartquote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar jij post het hier dus je hebt een hart
Mensen dik noemen terwijl ze ook dik zijnDe schande!
Oh een onbekende die het daar koopt en dan doorstuurt?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Via de comment van iemand op Fashion Polish heb ik haar via FB een berichtje gestuurd. Katy Rozenbaum heet ze!
Moet je 20% extra betalen?quote:
Hehe gelukkig kan ik daar m'n autisme nog wle voor loslaten. Ik krijg er 2 en ga er wel 1 in m'n komende giveaway stoppenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oh een onbekende die het daar koopt en dan doorstuurt?
Daar ben ik te autistisch voor.
Ik wil gewoon een webshop! kutopi
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je 20% extra betalen?
(dat zou wel garpig zijn)
Anders gaat het topic hier al helemaal niet meer over, maar bedankt voor je input.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:08 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik erger me veel meer aan van die FB'ers die de schijn willen wekken dat ze intelligent zijn.
Ikzelf post op FB meestal in sms - taal. En dan heb je van die wijsneuzen die in formeel taalgebruik tegen je praten alsof het een sollicitatiebrief is. Ze proberen continu de slimmerd uit te hangen met politieke standpunten enzo. "Dom" zijn is relatief. Je kunt een ingenieur zijn met grote onderscheiding aan de universiteit en toch dom overkomen in een foto waarop je dronken bent
Pas dan maar op voor onze grammarnasiquote:Op maandag 11 juni 2012 19:08 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik erger me veel meer aan van die FB'ers die de schijn willen wekken dat ze intelligent zijn.
Ikzelf post op FB meestal in sms - taal. En dan heb je van die wijsneuzen die in formeel taalgebruik tegen je praten alsof het een sollicitatiebrief is. Ze proberen continu de slimmerd uit te hangen met politieke standpunten enzo. "Dom" zijn is relatief. Je kunt een ingenieur zijn met grote onderscheiding aan de universiteit en toch dom overkomen in een foto waarop je dronken bent
ff naam wijzigen dan, ik heb de voorgaande 95 versies niet gelezenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Anders gaat het topic hier al helemaal niet meer over, maar bedankt voor je input.
Ieder mens heeft iets waar ze goed in zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 19:11 schreef Lindytje het volgende:
Uhm...?
Wil je nou komen zeggen dat je dom bent.... of...?
Eerder 923quote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
ff naam wijzigen dan, ik heb de voorgaande 95 versies niet gelezen
Wat?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dude, dit is een SCquote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
En de tags ook nietquote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
Mensen lezen tegenwoordig de OP ook niet meer
Damn, idd zegquote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
De post-geschiedenis van Topgozer verdient een emoslinger
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef Debsterr het volgende:
Yaaaaay OPI Black Spotted will be mine.
Sharing is caringquote:Op maandag 11 juni 2012 19:17 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik vond het ook niet veel soeps van die schoenen maar ik dacht laat ik het even sharen![]()
en dafuck is er met die wenkbrauwen van masja
Dat weet niemandquote:Op maandag 11 juni 2012 19:17 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik vond het ook niet veel soeps van die schoenen maar ik dacht laat ik het even sharen![]()
Op een foto of waarquote:Op maandag 11 juni 2012 19:17 schreef Diconnected het volgende:
Ooh ze is op Curaįao geweestquote:Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef Diconnected het volgende:
Fimpje op den blog over hoe ze der wenkbrauwen doet. Dafuck.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:59 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik ging gisteren uit. In de tent zat een mooie vrouw van 19 (ik ben 25) die ik al een paar keer heb gesproken omdat ze er werkte. Gisteren had ze vrij. Ik had al langer het idee dat ze me aantrekkelijk vond maar de bediening is altijd vriendelijk dus weet je het maar nooit.
Ik wilde net wat bestellen en ze stond wat verderop met vriendinnen. Ik zag uit mijn ooghoek hoe ze continu naar me keek. Ik dacht van " yes, bingo " Ze had niet in de gaten dat ik het kon zien
Dus ging ik erheen om wat te kletsen en daarna ging ik weer ergens anders staan.
Een uur later kwam ik haar weer tegen en ik zei " Ik ga naar die andere tent. Kom je mee? dan kunnen we dansen " Ik had wat op maar was niet lazarus ofzo.
Ze lachte maar zei niets. Strange
Even later kwam ik haar nog tegen maar ze vermeed heel duidelijk oogcontact.
Heb ik haar afgeschrikt ofzo? Ik voelde me behoorlijk afgewezen
Oehhhhquote:
Verkapte vraag?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aan het uitzoeken of mijn budget een eigen huisje toelaat, maar ik kom er nu heel hard achter dat ik géén idee heb wat gas/water/licht kost. Ik faal.
Input is welkom, dat sowieso. Al was het meer een constatering van mijn gefaal.quote:
Wat een faalhaas.quote:
Geef ons eerst maar de 36 resterende volgers danquote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Oooohhh debs giveaway !! Kan ik alvast inschrijven![]()
Gas-water-licht... eens even denken... Wacht, even op internetbankieren kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Input is welkom, dat sowieso. Al was het meer een constatering van mijn gefaal.
Hangt heel erg af van de maat van het huis en de isolering. En hoe zuinig je bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Input is welkom, dat sowieso. Al was het meer een constatering van mijn gefaal.
UHm...jaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
Technisch gesproken is dit een platte schoen he?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geef ons eerst maar de 36 resterende volgers dan.
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef Lindytje het volgende:
IJs, wij hebben 100 . Je kent ons huisEn dan staat hier altijd een computer en TV op standby, koelkast, etc etc.
Dank beiden, zo compleet onrealistisch is mijn gok van 80 dus niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
Water 13 euro (belasting incl) en gas/licht 32 euro (kreeg 45 euro terug). Stookkosten zitten hier inclusief huur. Éénpersoonshuishouden.
It's always a trap!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ja goffer.. ik denk... ooooo geen leuke schoenen bij wehkamp? Dan kan ik wel even kijken..
Wil ik deze:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A2_1A2_557570/
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ja goffer.. ik denk... ooooo geen leuke schoenen bij wehkamp? Dan kan ik wel even kijken..
Wil ik deze:
Hmmm... neh. Je hebt veel betere smaak dan datquote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wil ik deze:
Nah, er zijn veel leukere schoenen te krijgen ipv die.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wil ik deze:
Ik heb verbazingwekkend genoeg al drie paar in mijn mandje zitten. Platte!!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wil ik deze:
Nog een paar witte en dan heb je de Nederlandse vlag!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind ze echt tofKeer iets compleet anders naast al mijn (hoge) hakken/pumps
Stoere sleehakjes
Deze vind ik ook leuk:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=2&SM=0
Ik zie weer te veel leuks *sluit af*
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog een paar witte en dan heb je de Nederlandse vlag!
Goeden topiquequote:Op maandag 11 juni 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
poepen op een openbaar toilet
Ik moest lachen
Is ook platquote:Op maandag 11 juni 2012 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb verbazingwekkend genoeg al drie paar in mijn mandje zitten. Platte!!
[ afbeelding ]
Ja dit is platImho
![]()
[ afbeelding ]
en die van hierboven...
stuk?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
wil ik Lin en Debs gaan volgen is bloglovin stuk!
De servers van bloglovin hebben het te drukquote:
zal ik deze persoon maar van mij facebook af pleuren?quote:dikke tut hvj bmo knzd love you 2 pop
BURN IT WITH FIRE!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
zal ik deze persoon maar van mij facebook af pleuren?
even een samenvatting: dikke kus, hou van je, jij bent mijn alles, kan niet zonder je en ik hou ook van jou schat
Hoe ga je van bmo naar Jij bent mijn alles?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
zal ik deze persoon maar van mij facebook af pleuren?
even een samenvatting: dikke kus, hou van je, jij bent mijn alles, kan niet zonder je en ik hou ook van jou schat
Omdat het fries is in het fries is het: bist mien olles/ jij bent mijn alles dusquote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe ga je van bmo naar Jij bent mijn alles?
Friese sms-taalquote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Omdat het fries is in het fries is het: bist mien olles/ jij bent mijn alles dus
Ergens vindt de taalnerd in mij dat wel ontzettend kek.quote:
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens vindt de taalnerd in mij dat wel ontzettend kek.
Keuken van 29 jaar oud hier.quote:
Geen ideequote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Is dat een beetje een goede webshop dan?
ze hebben best leuke schoenenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik zag wat adds voorbij komen dus ik dacht, ik roep het even
.
mannen met baardquote:Op maandag 11 juni 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
Ooh bij de Zweden zit er eentje met een leuke baard![]()
edit: op google kijkt hij een beetje boos
Hangt van de baard af.quote:
zo'n 4 dagen niet geschoren baardjequote:
Da's prima.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
zo'n 4 dagen niet geschoren baardje
Maar ZZ top die zijn cool jonge en ik vind het altijd grappig die in het midden is degene met de achternaam beard maar de enige zonder baardquote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulks is bijvoorbeeld té:
[ afbeelding ]
Zekers, maar dat type baard is niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ZZ top die zijn cool jonge en ik vind het altijd grappig die in het midden is degene met de achternaam beard maar de enige zonder baard
kloptquote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zekers, maar dat type baard is niet aantrekkelijk.
Vertel mij wat, ik heb een meter aan artikelen staan hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Naar school gaan is heul slecht voor het milieu!
(heb hier zeker 3 bomen aan papierwerk liggen dat richting de kliko gaat)...
DMquote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
welke winkels in duitsland verkopen essence?
Oh ja, heerlijk. Na het HBO heb ik ook vuilniszakken met spul weggegooid.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Naar school gaan is heul slecht voor het milieu!
(heb hier zeker 3 bomen aan papierwerk liggen dat richting de kliko gaat)...
Ik zie niksquote:
Zo heet de winkel.quote:
hihi blonT ik dacht ze stuurt me een DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wou ik zaterdag gaan kijken of ze die stickers nog hebben van de snowwhite collectie
doen jullie allemaal gemeennou neem ik niks meer mee voor jullie
Sorry, ik stuur haast nooit DM's dus ik deed het niet expresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geeft niksquote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sorry, ik stuur haast nooit DM's dus ik deed het niet expres
Ik kom nooit in duitsland i didn't knowquote:
Het ergste is dat ik hem verwachttequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem is het ergste, die zag het aankomen maar greep niet in![]()
![]()
die evil Priem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
De stickers! En misschien de groene dwerg, maar daar twijfel ik over.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maar goed iemand nog interesse in iets van die collectie ga ik a.s. zaterdag even kijken of er nog iets ligt
opmerking van de dagquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hihi blonT ik dacht ze stuurt me een DM
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar als de hele collectie er dus nog ligt, I wantz
Ik ga even kijken en Bambi als je het weet laat maar even wetenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De stickers! En misschien de groene dwerg, maar daar twijfel ik over.
meh ik hoef nietsquote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
http://beautybeforebreakfast.nl/swatches-essence-snow-white-win/
zelfs niet de stickers?quote:
Ik zal het noteren!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil trouwens sneeuwwitje en de dwergen, die glittercoats hoeven niet zo nodig
Die vind ik dus ook helemaaaaal niet boeiend.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil trouwens sneeuwwitje en de dwergen, die glittercoats hoeven niet zo nodig
Ik heb heul die stickers niet gezien, ik wil gewoon sneeuwwitje en de dwergen omdat ik het concept zo leuk vind, boeit me niet hoe de lakjes eruit zienquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die vind ik dus ook helemaaaaal niet boeiend.
De stickers en vijl ook niet?
Die stickers zijn leuheuk!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb heul die stickers niet gezien, ik wil gewoon sneeuwwitje en de dwergen omdat ik het concept zo leuk vind, boeit me niet hoe de lakjes eruit zien
Ga ze waarschijnlijk bewaren en naar kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik vind ze wat te kinderachtig, het is gewoon niet echt mijn ding
maar wel thanks
Jeuj een eckten DMquote:Op maandag 11 juni 2012 21:16 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik zie wel wat leuks Swarte! Ik DM je wel even. (een eckte DM)
Nou ben ik nieuwsgierig!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:16 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik zie wel wat leuks Swarte! Ik DM je wel even. (een eckte DM)
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan niet meer inloggen op mijn blog
Hij zegt : Oops! It appears you forgot to answer the security question.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij zegt : Oops! It appears you forgot to answer the security question.
Maar het sommetje 11+9 = 20 klopt.
Via internet explorer geeft ie aan ERROR: The password you entered for the username XXXX is incorrect.
Dat bedoelde ik ook muppetquote:Op maandag 11 juni 2012 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee mijn blog doet een speeskees
Dico wil alles!!!111!!!!11!!!!!!11quote:
Ook genoteerdquote:Op maandag 11 juni 2012 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind Grumpy wel mooi felblauw. Maar of ik die nou moet... Bashful is ook wel pretty, maar heb al best wat groen...
Oh wacht hier heb ik een regel voor: Bij twijfel niet doen!
Swarte, alleen de stickers graag.
Ik wil Sleepy, Sneezy, Bashful, Evil Queen en Dopeyquote:
Genoteerd !quote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wil je voor mij kijken voor alle lakjes + topcoats?
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wil Sleepy, Sneezy, Bashful, Evil Queen en Dopey
Neem hem gewoon zelf voor die 2 euro, jezusquote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan kom ik Bashful wel een keer bij jou lakken.
Nee dankje.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neem hem gewoon zelf voor die 2 euro
Isgoed, als ze er zijn en Swarte heeft ze naar me opgestuurd oid voor de 30e dan neem ik ze wel mee naar de meetquote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan kom ik Bashful wel een keer bij jou lakken.
Ik kom ook naar den meet kan ik ze dan meenemen of wil je ze opgestuurd hebben?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Isgoed, als ze er zijn en Swarte heeft ze naar me opgestuurd oid voor de 30e dan neem ik ze wel mee naar de meet
Spees komop. Het is mijn keuze om alleen nagellak te kopen die ik echt wil, en anders m'n geld voor eten te gebruiken. Het is mijn keuze om christen te zijn en dus niet te willen vloeken. Dan wil ik liever ook geen vloek quoten. Ook dat is mijn keuze.quote:
Ohhh okay nee dan zie ik ze wel op de meet verschijnen, heb er geen haast bijquote:Op maandag 11 juni 2012 21:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik kom ook naar den meet kan ik ze dan meenemen of wil je ze opgestuurd hebben?
En dan 'm dan uiteindelijk verkopen omdat je 'm nooit meer lakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neem hem gewoon zelf voor die 2 euro, jezus
Liever 2 euro dan later spijt, maar goed dat zal ik wel zijn. Van die 2 euro kun je natuurlijk wel andere nuttige dingen doenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan 'm dan uiteindelijk verkopen omdat je 'm nooit meer lakt.
Geld voor eten is zo overratedquote:Op maandag 11 juni 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spees komop. Het is mijn keuze om alleen nagellak te kopen die ik echt wil, en anders m'n geld voor eten te gebruiken. Het is mijn keuze om christen te zijn en dus niet te willen vloeken. Dan wil ik liever ook geen vloek quoten. Ook dat is mijn keuze.
En daar mag je best vragen bij hebben, het mee oneens zijn of het gewoon ronduit stom vinden. Maar doe daar dan niet zo stom over.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geld voor eten is zo overrated![]()
Mwah, als je al twijfelt? Ik zou het ook niet doen dan, LE of niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Liever 2 euro dan later spijt, maar goed dat zal ik wel zijn. Van die 2 euro kun je natuurlijk wel andere nuttige dingen doen![]()
Net zoals die meid uit strange addictions je nagellak opetenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al je geld uitgeven aan nagellak zodat je geen geld meer hebt voor eten, goeden dieet![]()
Nagellak was drinkbaar toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al je geld uitgeven aan nagellak zodat je geen geld meer hebt voor eten, goeden dieet![]()
GMTAquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Net zoals die meid uit strange addictions je nagellak opeten
maar ik weet niet hoeveel calorieën er inzittenquote:
Zal niet zķ veel wezen toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
maar ik weet niet hoeveel calorieën er inzitten
dat ze dat er niet even op zetten tssssquote:Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
maar ik weet niet hoeveel calorieën er inzitten
DRINK ALL THE NAILPOLISHquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat die chemische zooi je vet wel wegbrandt
In ieder geval je slokdarm en verder wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat die chemische zooi je vet wel wegbrandt
Vet aan je slokdarmquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval je slokdarm en verder wel.
Wat de inname van voedsel bemoeilijkt, dus vetreserves aanspreken.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval je slokdarm en verder wel.
Dan verhongeren we nooit meerquote:
en je kan tegenwoordig ook zo op betalen klikken en zo meteen alles ingevuld hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, hendig. Je kan nu bij bol zien wat je nog niet betaald hebt.
(Telefoon niet in de buurt hebben = acceptgiro)
Hendige sjit. Morgen even checken.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
en je kan tegenwoordig ook zo op betalen klikken en zo meteen alles ingevuld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |