abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105999566
Ik ging gisteren uit. In de tent zat een mooie vrouw van 19 (ik ben 25) die ik al een paar keer heb gesproken omdat ze er werkte. Gisteren had ze vrij. Ik had al langer het idee dat ze me aantrekkelijk vond maar de bediening is altijd vriendelijk dus weet je het maar nooit.

Ik wilde net wat bestellen en ze stond wat verderop met vriendinnen. Ik zag uit mijn ooghoek hoe ze continu naar me keek. Ik dacht van " yes, bingo " Ze had niet in de gaten dat ik het kon zien

Dus ging ik erheen om wat te kletsen en daarna ging ik weer ergens anders staan.
Een uur later kwam ik haar weer tegen en ik zei " Ik ga naar die andere tent. Kom je mee? dan kunnen we dansen " Ik had wat op maar was niet lazarus ofzo.

Ze lachte maar zei niets. Strange
Even later kwam ik haar nog tegen maar ze vermeed heel duidelijk oogcontact.
Heb ik haar afgeschrikt ofzo? Ik voelde me behoorlijk afgewezen
pi_105999703
Ze zag je niet zitten maar probeerde beleefd te blijven.
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:07:22 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105999777
Dat gevoel klopt ook wel denk ik.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105999852
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:59 schreef Topgozer1 het volgende:

Ik voelde me behoorlijk afgewezen
Dat ben je ook...

Verder ken ik de context niet, dus wie weet wat er was. Wellicht kwam je wel heel dronken over, of keek ze niet naar Jou maar naar de goser naast je...
pi_105999897
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:07 schreef Id_do_her het volgende:
Dat gevoel klopt ook wel denk ik.
Min gevoel afgewezen te zijn?
Het kan dat ik me vergis maar de manier waarop ze naar me keek deed me vermoeden dat ze me aantrekkelijk vond. Ik ben haar ook eens op een fuif tegengekomen en ze kwam hoi zeggen hoewel ze ook gewoon had kunnen doorlopen.

Gisteren stond ik tussen 20 mensen om iets te bestellen en ze keek de hele tijd naar me. Ik dacht echt dat ik vrij spel had. Ofwel vergiste ik me, ofwel heb ik iets gezegd waarvan ze denkt "kerel fuck off "
pi_105999951
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Het kan dat ik me vergis maar de manier waarop ze naar me keek deed me vermoeden dat ze me aantrekkelijk vond. Ik ben haar ook eens op een fuif tegengekomen en ze kwam hoi zeggen hoewel ze ook gewoon had kunnen doorlopen.

Gisteren stond ik tussen 20 mensen om iets te bestellen en ze keek de hele tijd naar me. Ik dacht echt dat ik vrij spel had. Ofwel vergiste ik me, ofwel heb ik iets gezegd waarvan ze denkt "kerel fuck off "
Is natuurlijk niet altijd zo dat als iemand naar je kijkt dit daadwerkelijk positief is idd.
pi_105999980
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat ben je ook...

Verder ken ik de context niet, dus wie weet wat er was. Wellicht kwam je wel heel dronken over, of keek ze niet naar Jou maar naar de goser naast je...
Ze keek naar mij, no doubt. Maar ik was wel dronken ja. Ik gaf haar ook een wink.
Weet niet of ik het voor goed bij haar heb verpest of dat ik ooit nog kans maak.
Het is niet het einde van de wereld maar wel jammer
pi_106000874
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ach, joh. Had ik ook eens. Toen keek er een lelijke walrus naar mij en knipperde ze telkens met haar ogen naar mij. Heb haar ontweken, maar voelde mij ook niet bepaald happy op die momenten. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')