Dat ben je ook...quote:
Min gevoel afgewezen te zijn?quote:
Is natuurlijk niet altijd zo dat als iemand naar je kijkt dit daadwerkelijk positief is idd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Min gevoel afgewezen te zijn?
Het kan dat ik me vergis maar de manier waarop ze naar me keek deed me vermoeden dat ze me aantrekkelijk vond. Ik ben haar ook eens op een fuif tegengekomen en ze kwam hoi zeggen hoewel ze ook gewoon had kunnen doorlopen.
Gisteren stond ik tussen 20 mensen om iets te bestellen en ze keek de hele tijd naar me. Ik dacht echt dat ik vrij spel had. Ofwel vergiste ik me, ofwel heb ik iets gezegd waarvan ze denkt "kerel fuck off "
Ze keek naar mij, no doubt. Maar ik was wel dronken ja. Ik gaf haar ook een wink.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat ben je ook...
Verder ken ik de context niet, dus wie weet wat er was. Wellicht kwam je wel heel dronken over, of keek ze niet naar Jou maar naar de goser naast je...
Ach, joh. Had ik ook eens. Toen keek er een lelijke walrus naar mij en knipperde ze telkens met haar ogen naar mij. Heb haar ontweken, maar voelde mij ook niet bepaald happy op die momenten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Min gevoel afgewezen te zijn?
Het kan dat ik me vergis maar de manier waarop ze naar me keek deed me vermoeden dat ze me aantrekkelijk vond. Ik ben haar ook eens op een fuif tegengekomen en ze kwam hoi zeggen hoewel ze ook gewoon had kunnen doorlopen.
Gisteren stond ik tussen 20 mensen om iets te bestellen en ze keek de hele tijd naar me. Ik dacht echt dat ik vrij spel had. Ofwel vergiste ik me, ofwel heb ik iets gezegd waarvan ze denkt "kerel fuck off "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |