Ik heb tenminste haar op mijn hoofd ,ben gezegend met goddelijke goede looks en daarnaast heb ik ook een flinke dosis duimkruid, dus nee ik zou toch zeggen dat mijn leven beter is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Status, aandacht, heeeeeel veel geld en een heleboel ja-knikkers in je leven maakt een hoop goed.
Die jongen heeft een beter leven dan jij.
Nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:45 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik heb tenminste haar op mijn hoofd ,ben gezegend met goddelijke goede looks en daarnaast heb ik ook een flinke dosis duimkruid, dus nee ik zou toch zeggen dat mijn leven beter is.
Ik weet niet wat jij doet op subfora, viespeukquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:48 schreef H4ppy het volgende:
Jullie hebben toch zo'n leuk sport subforum om elkaar te cocksucken over wie het beste een balletje over kan trappen?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Lindgren-topic, altijd goud!
Goed onderbouwd. Ik heb in ieder geval nog enigszins mijn best gedaan om mijn mening te beargumenteren.quote:
Robben is van wereldklasse, die komt dichtbij messi en ronaldo.. Wees blij dat Nederland zo'n speler heeft.quote:Op zondag 9 september 2012 03:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Goed onderbouwd. Ik heb in ieder geval nog enigszins mijn best gedaan om mijn mening te beargumenteren.
quote:Op zondag 9 september 2012 03:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is van wereldklasse, die komt dichtbij messi en ronaldo.. Wees blij dat Nederland zo'n speler heeft.
0.0 rendement?? Teams moeten altijd 2 a 3 man op hem zetten... Meer kan je niet krijgen. So what dat hij gaat klagen? Is hij de enige?quote:Op zondag 9 september 2012 03:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]. Kijk jij überhaupt voetbal met je ogen open? 0.0 rendement, klagen op de scheids. Enfin, lees de OP.
vervelende rotkop idd waar je het liefst tegen aan wil trappen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wat een grafkop heeft die man toch.
[ afbeelding ]
En dan is hij nog maar 28.
Dat hoor ik ook ieder jaar. Volgens mij is deze 70% de honderd procent maar wordt het allemaal wat overdreven.quote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij zit hij echt nog maar op 70% van zijn snelheid wat hij ooit had.
Hij kan inderdaad bijna net zo goed zeiken als Ronaldo.quote:Op zondag 9 september 2012 03:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is van wereldklasse, die komt dichtbij messi en ronaldo.. Wees blij dat Nederland zo'n speler heeft.
Pics van je eigen kop zodat ik weet of ik er tegen aan wil trappen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
vervelende rotkop idd waar je het liefst tegen aan wil trappen.
sowieso Robben__!! kansloze mongool.
Doe er ook maar wat jonkies bij, het halfe team is al toe aan pensioen.quote:Op zondag 9 september 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
Het team moet om van persie heen gemaakt worden. De beste speler die wij hebben en echt met afstand de beste speler. Hij scoort niet alleen maar creeert openingen, heeft een individuele actie, heeft het inzicht van Sneijder.
RvP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |