Die uitval was volkomen terecht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Meest ironische was nog wel dat hij in de eerste helft tegen iemand uitvalt omdat diegene niet passte.
Nu nog niet op niveau maar die komt er wel als hij zich blijft ontwikkelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die uitval was volkomen terecht.
Narsingh![]()
![]()
Dan moet hij niet op de bank worden gezet door Advocaat...quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu nog niet op niveau maar die komt er wel als hij zich blijft ontwikkelen.
Bij zo'n dubbele dekking is het voordeel dat er een mannetje vrij komt te staan, dan hoor je te spelen maar Robben doet dat helemaal niet of veel te laat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:08 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind dat Arjen Robben geen basisplaats meer verdiend en hooguit als
invaller mag opereren. Iedereen kent zijn bewegingen nu langzamerhand wel
en geven hem in het veld tegenwoordig dubbele,drie dubbele dekking waardoor
hij elke keer weinig functioneel is in zijn acties.
Gelukkig is Robben het toonbeeld van een speler die nóóit voor eigen succes gaat en altijd het overzicht bewaart.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die uitval was volkomen terecht.
Narsingh![]()
![]()
Robben was gister 1 van de beste spelers op t veld samen met sneyder.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gelukkig is Robben het toonbeeld van een speler die nóóit voor eigen succes gaat en altijd het overzicht bewaart.
Narsingh vond ik idd nóg.slechter dan Robben.
In het AD vanmorgen hadden ze het trouwens over de sterk spelende Robbenkan aan mij liggen maar ik heb het niet gezien...
Het zijn wel mooie fanatieke supporters, maar ze moeten ophouden met die laserpennen en die fluitjes.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:31 schreef Yreal het volgende:
Sowieso ging die wedstrijd gister helemaal nergens over, al waren die turkse supporters wel een geinig volkje
Ik vond het gisteren serieus 3 keer niks... Goed, hij ging af en toe zijn man voorbij, maar ik heb nauwelijks een goede voorzet gezien van 'm. De "beste" die ik me kan herinneren is die bal die hij recht in het gezicht van van Persie schoot...quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Robben was gister 1 van de beste spelers op t veld samen met sneyder.
Had niet gedacht dit zelf nog een keer te zeggen, maar hij was gevaarlijk, weinig balverlies, en speelde gewoon goed..
Vond em eigenlijk echt de beste van het veld, terwijl ik dit ek zijn grote criticaster was
En dat vuurwerk was ook wel een beetje droevig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het zijn wel mooie fanatieke supporters, maar ze moeten ophouden met die laserpennen en die fluitjes.
Dat komt omdat jij, en velen met jou, een wedstrijd in gaan en alleen de dingen zien die je wilt zien. Iedere keer dat hij op het veld ligt is het een schwalbe, en iedere voorzet die geen goal wordt was een waardeloze voorzet. Misschien een keer met een open mind de wedstrijd bekijken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gelukkig is Robben het toonbeeld van een speler die nóóit voor eigen succes gaat en altijd het overzicht bewaart.
In het AD vanmorgen hadden ze het trouwens over de sterk spelende Robbenkan aan mij liggen maar ik heb het niet gezien...
De Ieren op het EK waren fanatieke supporters, hier was het gros gewoon weer respectloos reltuig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het zijn wel mooie fanatieke supporters, maar ze moeten ophouden met die laserpennen en die fluitjes.
Wel lachen dat die turken in het onderste vak met elkaar op de vuist gingenquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De Ieren zijn fanatieke supporters, hier was het gros gewoon weer respectloos reltuig.
dan moet je een keertje naar hans anders of een van die andere opticiens.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij, en velen met jou, een wedstrijd in gaan en alleen de dingen zien die je wilt zien. Iedere keer dat hij op het veld ligt is het een schwalbe, en iedere voorzet die geen goal wordt was een waardeloze voorzet. Misschien een keer met een open mind de wedstrijd bekijken.
Status, aandacht, heeeeeel veel geld en een heleboel ja-knikkers in je leven maakt een hoop goed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wat een grafkop heeft die man toch.
[ afbeelding ]
En dan is hij nog maar 28.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |