abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112739271
Deze SC is afkomstig van deze reeks: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14

Omdat er in het voorstel/meet topic teveel pagina's ondergescheten werden met zwaaismileys en volslagen nutteloze posts als: ''Ik lig op bed.'' of ''kijk nu uit het raam, hihi lolz'' danwel ''H_J? Kun je je grap even uitleggen? Ik ben 83, heb alzheimer en vat 'm niet.'' was het nogal onduidelijk bij te houden wie zich voorgesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.
Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus *O*
Hier kunnen we gezellig kletsen bij wie we nu eigenlijk een brandende poppenwagen naar binnen moeten rijden en het waarom Weissman een Baas is en hoe hij dat precies is geworden!! Naast andere prangende vragen/zaken natuurlijk.

Hieronder een deel van de OP uit het voorstel topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
pi_112739311
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Fuck glasvezel, kabel for life, weetog.
Goed zo! *O*
  maandag 11 juni 2012 @ 15:19:42 #3
258885 Solique
I Kill You !
pi_112739365
Hier wel glasvezel :7 (niet dat het aangesloten is, het ligt er wel.)

quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ze zoeken het maar lekker uit, spendeer geen energie meer aan die lui. Fuck glasvezel, kabel for life, weetog.
Zo kan je het ook bekijken :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 15:20:19 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_112739396
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Goed zo! *O*
Heb ook kabel, gaat lekker rap!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_112739696
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Solique het volgende:
Hier wel glasvezel :7 (niet dat het aangesloten is, het ligt er wel.)

[..]

Zo kan je het ook bekijken :Y
Ze zijn in januari een keer langs geweest, toen konden ze niks doen want ze hadden het verkeerde materiaal bij, en geen ladder en kabelgoten, want ik heb een bovenwoning. Ze hebben dus al die maanden de mogelijkheid gehad om een nieuwe afspraak te maken, maar daar komen ze nu pas mee, en nu moet het allemaal snel snel snel want ze zijn nog maar een week hier aan het werk. En dan gaat er dus ook nog van alles mis. Maar ik moet er wel iedere keer voor thuis zijn.

Ik vraag me af of ik zo'n bedrijf überhaupt nog over de vloer wil. Het zijn ook allemaal van die Polen die ze in dienst hebben, want ja, die zijn lekker goedkoop, maar of het dan ook goed wordt aangelegd?
  maandag 11 juni 2012 @ 15:28:32 #6
258885 Solique
I Kill You !
pi_112739748
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ze zijn in januari een keer langs geweest, toen konden ze niks doen want ze hadden het verkeerde materiaal bij, en geen ladder en kabelgoten, want ik heb een bovenwoning. Ze hebben dus al die maanden de mogelijkheid gehad om een nieuwe afspraak te maken, maar daar komen ze nu pas mee, en nu moet het allemaal snel snel snel want ze zijn nog maar een week hier aan het werk. En dan gaat er dus ook nog van alles mis. Maar ik moet er wel iedere keer voor thuis zijn.

Ik vraag me af of ik zo'n bedrijf überhaupt nog over de vloer wil. Het zijn ook allemaal van die Polen die ze in dienst hebben, want ja, die zijn lekker goedkoop, maar of het dan ook goed wordt aangelegd?
Zou dan juist als bewoner eisen stellen, niet andersom.
Kost jou uren van je tijd om thuis te blijven voor niets laat dat bedrijf maar rekening met jou gaan houden.
pi_112739788
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:28 schreef Solique het volgende:

[..]

Kost jou uren van je tijd om thuis te blijven voor niets laat dat bedrijf maar rekening met jou gaan houden.
Als ze in juli nog een keer langs willen komen, als ik vakantie heb, prima, en anders maar geen glasvezel hoor, ik heb nu ook niks te klagen over de internetsnelheid.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 15:31:28 #8
Brabo Bastard
pi_112739882
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Als ze in juli nog een keer langs willen komen, als ik vakantie heb, prima, en anders maar geen glasvezel hoor, ik heb nu ook niks te klagen over de internetsnelheid.
Dan is het toch goed eigenlijk? Of zie ik het nu even verkeerd :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 juni 2012 @ 15:32:07 #9
258885 Solique
I Kill You !
pi_112739915
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Als het een koophuis is dan heeft het wel een verhoogde waarde, ook al gebruik je het zelf niet.
Maar begrijp wel dat je het zat begint te worden door het gedoe.

Wat een prutsbedrijf niet normaal, zij moeten met jou goede afspraken maken.
Niets steeds halve maatregelen.
pi_112739937
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Het installatiewerk wordt vaak uitbesteed aan goedkope aannemers/ZZP'ers. Het niet nakomen van afspraken is dus eigenlijk niet wat je de provider kan aanrekenen, maar ook weer wel omdat de provider deze mensen inhuurt. Het zegt wel wat over de mentaliteit van het bedrijf.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 15:35:02 #11
Brabo Bastard
pi_112740040
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het installatiewerk wordt vaak uitbesteed aan goedkope aannemers/ZZP'ers. Het niet nakomen van afspraken is dus eigenlijk niet wat je de provider kan aanrekenen, maar ook weer wel omdat de provider deze mensen inhuurt. Het zegt wel wat over de mentaliteit van het bedrijf.
Nogal, ik vind het wel knap waardeloos van ze eigenlijk dat ze op deze manier met hun klanten indirect omgaan.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 juni 2012 @ 15:37:30 #12
258885 Solique
I Kill You !
pi_112740133
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nogal, ik vind het wel knap waardeloos van ze eigenlijk dat ze op deze manier met hun klanten indirect omgaan.
Maar het is toch een stuk goedkoper op deze manier
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 15:38:31 #13
Brabo Bastard
pi_112740179
quote:
13s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Solique het volgende:

[..]

En daar wringt de spreekwoordelijke schoen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_112740190
quote:
13s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Solique het volgende:

[..]

Niet op de lange termijn, maar dat is niet interessant als je werkt met jaarlijkse budgetten. 8-)
  maandag 11 juni 2012 @ 15:39:24 #15
258885 Solique
I Kill You !
pi_112740215
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Niet op de lange termijn, maar dat is niet interessant als je werkt met jaarlijkse budgetten. 8-)
Nee, dat doen ze ook niet. Dat kost ook geld.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 15:43:09 #16
Brabo Bastard
pi_112740360
quote:
13s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:39 schreef Solique het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze ook niet. Dat kost ook geld.
Alles kost geld. En hoe goedkoper het wordt, hoe brakker de service meestal wordt.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 juni 2012 @ 15:46:37 #17
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112740511
Ik wil naar bed :O
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_112740528
En de oplossing is nabij. Zojuist 2 Polen aan de deur, ja sorry sorry, niet de bedoeling, maar de planning bij ons is een ramp, bla bla bla, anyway, morgen komen ze, gelukkig heb ik een vriendelijke onderbuurman die het voor mij zal waarnemen, want ik ben er zelf dus niet.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 15:48:13 #19
Brabo Bastard
pi_112740582
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
En de oplossing is nabij. Zojuist 2 Polen aan de deur, ja sorry sorry, niet de bedoeling, maar de planning bij ons is een ramp, bla bla bla, anyway, morgen komen ze, gelukkig heb ik een vriendelijke onderbuurman die het voor mij zal waarnemen, want ik ben er zelf dus niet.
Maak foto's van je interieur, zodat je weet dat alles er nog is en niet met ze mee vertrekt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_112740760
no way dat ik 2 polen binnen laat zonder dat ik er zelf bij ben :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_112740781
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:28 schreef Solique het volgende:

[..]

Heb ik hier net zo gedaan met de woningbouw die een brief stuurde dat ik voor de 15e mijn ketel moest laten controleren want de vorige bewoner niet laten doen en ook niet gereageerd op de brief van 5 december. Ze hebben die flipfluitketel er zelf uitgezet wegens huurachterstand, regel dan ook zelf even die controle. En dan niet op 1 juni mij een brief sturen en verwachten dat ik wel even vrij neem van werk, stelletje.... En ik geloof dat ze ook vergeten zijn dat er tussen 5 december en 23 februari een nieuwe ketel is opgehangen. Maar soit, er zit lucht in het systeem dus dan mogen ze hem gelijk mooi even ontluchten.

En ik wil naar huis :O Zo eerst nog even notulen van het werkoverleg verder afmaken... Dan zal het zo 5 uur zijn.
pi_112740836
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maak foto's van je interieur, zodat je weet dat alles er nog is en niet met ze mee vertrekt.
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:52 schreef ArTiC het volgende:
no way dat ik 2 polen binnen laat zonder dat ik er zelf bij ben :')
De onderbuurman is er gelukkig de hele tijd bij, die vertrouw ik wel. En zoveel valt hier niet te halen trouwens :')
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 15:55:35 #23
Brabo Bastard
pi_112740867
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:54 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[..]

De onderbuurman is er gelukkig de hele tijd bij, die vertrouw ik wel. En zoveel valt hier niet te halen trouwens :')
Dan zal het wel goed komen Kper. Kan hij die Polen dirigeren :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_112742168
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Heb ik hier net zo gedaan met de woningbouw die een brief stuurde dat ik voor de 15e mijn ketel moest laten controleren want de vorige bewoner niet laten doen en ook niet gereageerd op de brief van 5 december. Ze hebben die flipfluitketel er zelf uitgezet wegens huurachterstand, regel dan ook zelf even die controle. En dan niet op 1 juni mij een brief sturen en verwachten dat ik wel even vrij neem van werk, stelletje.... En ik geloof dat ze ook vergeten zijn dat er tussen 5 december en 23 februari een nieuwe ketel is opgehangen. Maar soit, er zit lucht in het systeem dus dan mogen ze hem gelijk mooi even ontluchten.

En ik wil naar huis :O Zo eerst nog even notulen van het werkoverleg verder afmaken... Dan zal het zo 5 uur zijn.
De ketel, leuk is dat altijd. Over twee weken staan ze hier ook weer. Laatste keer was cv ketelman hierboven op zolder zijn werkzaamheden aan het uitvoeren, ging ik de trap op om quasi-geinteresseerd te vragen of het allemaal wel lukken wilde en trof ik de beste man aan op de knietjes en in diep gebukte houding terwijl zijn pantalon op ongelukkige wijze was afgezakt en ik een onbelemmerd uitzicht had op een soort overbehaard maanlandschap.

Ditmaal heb ik de fles bleekwater alvast klaarstaan. Om eventueel mijn ogen mee uit te schrobben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 11 juni 2012 @ 16:30:01 #25
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112742221
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De ketel, leuk is dat altijd. Over twee weken staan ze hier ook weer. Laatste keer was cv ketelman hierboven op zolder zijn werkzaamheden aan het uitvoeren, ging ik de trap op om quasi-geinteresseerd te vragen of het allemaal wel lukken wilde en trof ik de beste man aan op de knietjes en in diep gebukte houding terwijl zijn pantalon op ongelukkige wijze was afgezakt en ik een onbelemmerd uitzicht had op een soort overbehaard maanlandschap.

Ditmaal heb ik de fles bleekwater alvast klaarstaan. Om eventueel mijn ogen mee uit te schrobben.
Ogen mee uitschrobben? Gewoon bij die kerel z'n broek in gieten :Y Neem je wel je camera mee naar boven dan? :D
pi_112742593
Omdat het vanaf volgend jaar verplicht is om huurwoningen een energielabel te geven, moeten alle woningen zogenaamd "geïnventariseerd" worden. Dat gaat de woningstichting hier dus ook doen, maar hier gaan ze niet alleen kijken naar hoe energiezuinig een woning is, maar ook naar de technische staat. Dus hebben ze een bedrijf ingeschakeld dat daarvoor gaat zorgen. Dan komt er dus een mannetje langs, die echt alles gaat controleren, gas, water, elektra, maar ook brandveiligheid en gewoon de algehele conditie van de woning. Hell, ze gaan zelfs foto's nemen, mits ze daarvoor toestemming krijgen. Op zich prima, maar laatst lag er dus zo'n briefje in de bus dat er een controleur langs was geweest, maar ik was niet thuis. Dan staat er op dat briefje dat ie nog een keer onverwachts langs zal komen, ben je dan niet thuis, dan gaan ze een afspraak maken. Dan denk ik bij mezelf, waarom maak je niet gewoon gelijk een afspraak, lul :')

Sowieso, beetje onverwachts langskomen om foto's te maken, terwijl het één grote bende is zeker :') Op zeker dat ik eerst ff schoonmaak, zou het niet :D
  maandag 11 juni 2012 @ 16:40:44 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112742686
Succes. Mijn woning is niet echt energiezuinig, maar rondom bejaarden hebben die vanaf oktober tot eind maart stoken scheelt een hoop.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112742692
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Omdat het vanaf volgend jaar verplicht is om huurwoningen een energielabel te geven, moeten alle woningen zogenaamd "geïnventariseerd" worden. Dat gaat de woningstichting hier dus ook doen, maar hier gaan ze niet alleen kijken naar hoe energiezuinig een woning is, maar ook naar de technische staat. Dus hebben ze een bedrijf ingeschakeld dat daarvoor gaat zorgen. Dan komt er dus een mannetje langs, die echt alles gaat controleren, gas, water, elektra, maar ook brandveiligheid en gewoon de algehele conditie van de woning. Hell, ze gaan zelfs foto's nemen, mits ze daarvoor toestemming krijgen. Op zich prima, maar laatst lag er dus zo'n briefje in de bus dat er een controleur langs was geweest, maar ik was niet thuis. Dan staat er op dat briefje dat ie nog een keer onverwachts langs zal komen, ben je dan niet thuis, dan gaan ze een afspraak maken. Dan denk ik bij mezelf, waarom maak je niet gewoon gelijk een afspraak, lul :')

Sowieso, beetje onverwachts langskomen om foto's te maken, terwijl het één grote bende is zeker :') Op zeker dat ik eerst ff schoonmaak, zou het niet :D
misschien willen ze voorkomen dat de huisbaas het een en ander gaat verdoezelen?
pi_112742869
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:30 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ogen mee uitschrobben? Gewoon bij die kerel z'n broek in gieten :Y Neem je wel je camera mee naar boven dan? :D
Ik wil gewoon blind zijn, niet zijn anus bleken. :{

quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef Kper_Norci het volgende:

Inderdaad :') En met een beetje pech krijg je dan in plaats van een specifieke tijd een indicatie a la ''begin van de middag'', waarop ze tegen de avond een keer bij je aankomen.
  maandag 11 juni 2012 @ 16:51:09 #30
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112743115
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik wil gewoon blind zijn, niet zijn anus bleken. :{

[..]

Inderdaad :') En met een beetje pech krijg je dan in plaats van een specifieke tijd een indicatie a la ''begin van de middag'', waarop ze tegen de avond een keer bij je aankomen.
Zo kreeg ik afgelopen jaar een brief van een bedrijf dat er vanaf <datum> in het gehele gebouw geforceerd zou worden afgezogen ( :X ), ze zouden 3 dagen bij ons in de flat aanwezig zijn en gefaseerd te werk gaan. Of ik even 3 dagen thuis wilde zijn omdat ze niet konden voorspellen wanneer ze precies bij mij in huis aan de slag zouden gaan :{
pi_112743297
Nou ja, hier krijgt het ook nog even allemaal een 15jaars renovatie. Buitenboel (balkon, schilderwerk) word gedaan, enkelglas in de kleine slaapkamer, keuken badkamer wc en ketel worden vervangen. Dat vervangen is bij mij gelukkig al gedaan, moeten ze alleen het glaswerk nog doen en kan ik daarna die kozijnen eens gaan schuren en schilderen :P Daarna zal het energielabel wel veranderd worden, niet dat ik veel stook want dat is niet nodig met een woonkamer op het zuiden op 3hoog.... Het is er nog niet kouder geweest dan 17 graden.
pi_112743323
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Zo kreeg ik afgelopen jaar een brief van een bedrijf dat er vanaf <datum> in het gehele gebouw geforceerd zou worden afgezogen ( :X ), ze zouden 3 dagen bij ons in de flat aanwezig zijn en gefaseerd te werk gaan. Of ik even 3 dagen thuis wilde zijn omdat ze niet konden voorspellen wanneer ze precies bij mij in huis aan de slag zouden gaan :{
Zo'n brief krijg ik nu nooit. :'(
  maandag 11 juni 2012 @ 16:58:52 #33
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112743479
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo'n brief krijg ik nu nooit. :'(
Tja, weet ook nog steeds niet of ik blij ben met dat er hier wél 24 uur per dag geforceerd wordt afgezogen eigenlijk :')
pi_112743742
quote:

[..]

Als je tegen je zin in iemand pijpt, dan ben je toch ook geforceerd aan het afzuigen?
  maandag 11 juni 2012 @ 17:07:49 #35
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112743850
quote:
5s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:05 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Als je tegen je zin in iemand pijpt, dan ben je toch ook geforceerd aan het afzuigen?
Klopt :Y En dat gebeurt hier in huis sinds juni vorig jaar 24 uur per dag, 7 dagen per week :+ als ik die brief en de installateur moet geloven
pi_112743921
quote:

[..]

Wat voor Vereniging van Eigenaren of Woningbouwvereniging is dat? :7
  maandag 11 juni 2012 @ 17:13:02 #37
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112744027
quote:
6s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef STING het volgende:

[..]

Wat voor Vereniging van Eigenaren of Woningbouwvereniging is dat? :7
Tijd voor woningruil? :P
pi_112744086
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:13 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Tijd voor woningruil? :P
Hmm. Hebben ze niet toevallig een open dag met een proefafzuigactie? :7
  maandag 11 juni 2012 @ 17:18:09 #39
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112744224
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef STING het volgende:

[..]

Hmm. Hebben ze niet toevallig een open dag met een proefafzuigactie? :7
Niet dat ik weet, sorry :P
pi_112744406
Genoeg liefhebbers voor een woningruil zo te zien, pien :P
  maandag 11 juni 2012 @ 17:23:13 #41
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112744444
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:22 schreef douche-eendje het volgende:
Genoeg liefhebbers voor een woningruil zo te zien, pien :P
Wel weer jammer dat ik er woon en er dus niks aan heb dat er hier geforceerd wordt afgezogen ;(
pi_112744504
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:23 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Wel weer jammer dat ik er woon en er dus niks aan heb dat er hier geforceerd wordt afgezogen ;(
Daarom woningruil. Dan ga jij naar een nietgeforceerdezuigwoning.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:32:34 #43
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112744848
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:24 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Daarom woningruil. Dan ga jij naar een nietgeforceerdezuigwoning.
Maar wat krijg ik dan? ;( Zij worden geforceerd afgezogen... En ik moet mijn collectie vibrators meeverhuizen?
pi_112744954
quote:
9s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:32 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Maar wat krijg ik dan? ;( Zij worden geforceerd afgezogen... En ik moet mijn collectie vibrators meeverhuizen?
Misschien is er wel iemand die een vibrerende woning voor je in de aanbieding heeft. Kunnen jullie een lat-relatie starten :+
  maandag 11 juni 2012 @ 17:36:49 #45
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112745036
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Misschien is er wel iemand die een vibrerende woning voor je in de aanbieding heeft. Kunnen jullie een lat-relatie starten :+
_O-
Hoewel een vibrerende woning me dan ook weer niks lijkt, ik wil ook wel eens gewoon rustig kunnen zitten. Dan heb ik liever een oplossing zoals bij mij in huis nu. Hier wordt (wederom volgens de brief) in de natte ruimtes van uw woning vierentwintig uur per dag geforceerd afgezogen.
pi_112745391
Woon je boven een bordeel, Pien?
pi_112745642
Wat :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:51:46 #48
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112745694
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Information analyst? Dat is wat ik later ook wil doen.
Ik kan je zeggen dat dat niet heel spannend is hoor :) wel uitdagend (mentaal) af en toe.

eventjes bijlezen hoor :)

ik begreep dat dus dat onze motormeet apart wordt gedaan van de meet op 30 juni?
na na na na na na na Badjasman!
pi_112745936
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat dat niet heel spannend is hoor :) wel uitdagend (mentaal) af en toe.

ik begreep dat dus dat onze motormeet apart wordt gedaan van de meet op 30 juni?
Bijlezen, analyseer dan even voor mij of dat de moeite waard is :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:58:25 #50
13411 NaRRaToR
pi_112746052
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bijlezen, analyseer dan even voor mij of dat de moeite waard is :+
kort en krachtig.... nee.. IT praat en iets met geforceerd afzuigen van woningen en andere frustraties over organisaties die hun afspraken niet nakomen, laat staan kunnen plannen.
pi_112746233
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik speel nu al stiekem voor information analyst, want de afdeling waar ik werk snapt niets van IT-systemen. :') IT snapt weer niets van wat mijn collelga's willen. :')

Gelukkig spreek ik beide talen (IT & Business), zo vorm ik de brug tussen beide afdelingen.

* sylvesterrr is weer thuis trouwens. *O*
  maandag 11 juni 2012 @ 18:04:05 #52
13411 NaRRaToR
pi_112746356
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik speel nu al stiekem voor information analyst, want de afdeling waar ik werk snapt niets van IT-systemen. :') IT snapt weer niets van wat mijn collelga's willen. :')

Gelukkig spreek ik beide talen (IT & Business), zo vorm ik de brug tussen beide afdelingen.

dat is altijd fijn. ik ben nu zo'n 3 jaar information analyst en ik ben de stap aan het maken richting een ofwel leidinggevende functie (project / afdelings management) of ik wil de Enterprise Architecture in. Echter beide gaat waarschijnlijk niet lukken bij deze organisatie.
pi_112746442
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

kort en krachtig.... nee.. IT praat en iets met geforceerd afzuigen van woningen en andere frustraties over organisaties die hun afspraken niet nakomen, laat staan kunnen plannen.
Oke dank je
14 SHADES OF GREY
pi_112746458
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hmm, ik moet zeggen, er wordt hier best vaak geboord :+
pi_112746473
Tropische regenbui O+
pi_112746522
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:06 schreef STING het volgende:

[..]

Hmm, ik moet zeggen, er wordt hier best vaak geboord :+
Waarvoor heb jij nou weer een zuigwoning nodig? :P
  maandag 11 juni 2012 @ 18:09:53 #57
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_112746653
Lees ik hier iets over een motormeet?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 18:10:42 #58
Brabo Bastard
pi_112746697
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Altijd leuk als ze er geen hol van snappen.

Welkom terug! :W
"Omae wa mou shindeiru."
pi_112746699
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Waarvoor heb jij nou weer een zuigwoning nodig? :P
Zuigwoning?
14 SHADES OF GREY
  maandag 11 juni 2012 @ 18:11:49 #60
13411 NaRRaToR
pi_112746752
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef Bart het volgende:
Lees ik hier iets over een motormeet?
correct :)
pi_112746755
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat is altijd fijn. ik ben nu zo'n 3 jaar information analyst en ik ben de stap aan het maken richting een ofwel leidinggevende functie (project / afdelings management) of ik wil de Enterprise Architecture in. Echter beide gaat waarschijnlijk niet lukken bij deze organisatie.
Ik moet even wachten totdat men hier een information analyst nodig heeft, dan kan ik solliciteren.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 18:12:09 #62
Brabo Bastard
pi_112746768
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:11 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Wis en zeker.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 juni 2012 @ 18:12:53 #63
13411 NaRRaToR
pi_112746794
ik ga eens even wat koken en eens nadenken over mijn introductiestukje in het andere topic :)
pi_112746795
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Altijd leuk als ze er geen hol van snappen.

Welkom terug! :W
Alleen jammer dat men niet altijd naar me luistert. }:| Ik kan het aantal keren dat ik "I told you so..." heb gezegd niet meer op twee handen & voeten tellen. :')
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 18:13:48 #65
Brabo Bastard
pi_112746832
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Alleen jammer dat men niet altijd naar me luistert. }:| Ik kan het aantal keren dat ik "I told you so..." heb gezegd niet meer op twee handen & voeten tellen. :')
Mjah, ze weten het altijd beter :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_112746896
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga eens even wat koken en eens nadenken over mijn introductiestukje in het andere topic :)
Smakelijk :W
14 SHADES OF GREY
  maandag 11 juni 2012 @ 18:16:19 #67
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_112746983
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:11 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

wie wat waar en wanneer? :P
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 11 juni 2012 @ 18:18:07 #68
13411 NaRRaToR
pi_112747063
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Volg een cursus motiverende gesprekstechniek ;) helpt heel veel. en NLP in principe ook maar dat is meer voor coaching.
pi_112747105
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mjah, ze weten het altijd beter :P
"Als we het op deze manier aanpakken, dan kost het maar 30 mandagen."

"Denk je ook aan fase 2 van dit project? Als je dat op deze manier aanpakt, dan mag je voor fase 2 weer from scratch beginnen."

"O.. Ach, zien we dan wel."

-O-
  maandag 11 juni 2012 @ 18:19:14 #70
13411 NaRRaToR
pi_112747109
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:16 schreef Bart het volgende:

[..]

wie wat waar en wanneer? :P
wie:
ik
jij
El_thijs
vanelle
nog iemand waarvan ik de nick even niet kan herinneren
pien85

wat: nog onbekend
waar: wss utrecht
wanneer: nog onbekend.
pi_112747134
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Volg een cursus motiverende gesprekstechniek ;) helpt heel veel. en NLP in principe ook maar dat is meer voor coaching.
Ik probeer een cursus Effectief beïnvloeden te volgen, nu nog het opleidingsbudget zien los te peuteren. :P
pi_112747163
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

wie:
ik
jij
El_thijs
vanelle
nog iemand waarvan ik de nick even niet kan herinneren
pien85

wat: nog onbekend
waar: wss utrecht
wanneer: nog onbekend.
Zijn niet moterliefhebbers ook uitgenodigd?
14 SHADES OF GREY
  maandag 11 juni 2012 @ 18:21:39 #73
13411 NaRRaToR
pi_112747207
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik probeer een cursus Effectief beïnvloeden te volgen, nu nog het opleidingsbudget zien los te peuteren. :P
komt volgens mij een beetje op hetzelfde neer. onze organisatie heeft onlangs Logica ingehuurd om competenties/vaardigheden tests af te leggen op de gehele afdeling (geen goedkoop grapje). En daaruit volgend komen er nieuwe functies en nieuwe/bestaande mensen op die functies.

Hier is het budget er wel in ieder geval.
  maandag 11 juni 2012 @ 18:22:30 #74
13411 NaRRaToR
pi_112747255
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

zeg heel boos negen op zijn duits dan weet je het antwoord :P

j/k tuurlijk pien gaat ook mee
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 18:23:23 #75
Brabo Bastard
pi_112747309
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_112747367
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

zeg heel boos negen op zijn duits dan weet je het antwoord :P

j/k tuurlijk pien gaat ook mee
Sorry ik spreek uberhaupt geen Duits
14 SHADES OF GREY
pi_112747379
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:21 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

komt volgens mij een beetje op hetzelfde neer. onze organisatie heeft onlangs Logica ingehuurd om competenties/vaardigheden tests af te leggen op de gehele afdeling (geen goedkoop grapje). En daaruit volgend komen er nieuwe functies en nieuwe/bestaande mensen op die functies.

Hier is het budget er wel in ieder geval.
Na een reorganisatie is er flink geschoven met het opleidingsbudget, het is even zoeken...

Ik werk momenteel niet op een ICT-afdeling, dat maakt het voor mij lastig om me verder te ontwikkelen voor m'n toekomstige job...
  maandag 11 juni 2012 @ 18:24:45 #78
13411 NaRRaToR
pi_112747412
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

i saw what you did there ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 18:24:47 #79
Brabo Bastard
pi_112747414
quote:

[..]

:P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_112747419
quote:

[..]

Ondanks dat ik 25+ jaar in Nijmegen (vlakbij de grens) heb gewoond spreek ik ook zo goed als geen Duits. :')
  maandag 11 juni 2012 @ 18:25:37 #81
13411 NaRRaToR
pi_112747453
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Na een reorganisatie is er flink geschoven met het opleidingsbudget, het is even zoeken...

Ik werk momenteel niet op een ICT-afdeling, dat maakt het voor mij lastig om me verder te ontwikkelen voor m'n toekomstige job...
heb je al eens gepraat met je manager / it manager over je ambities?
pi_112747512
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

i saw what you did there ;)
Misschien weet jij het Duitse woord voor Abseilen?
14 SHADES OF GREY
pi_112747515
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:25 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

heb je al eens gepraat met je manager / it manager over je ambities?
Ja, ze willen mij niet kwijt. :')

Ze willen mij als data analyst houden... Helaas kom ik daar vaak niet aan toe omdat ik veel productie draai (dashboards & reports maken). :{
  Moderator / Redactie FP maandag 11 juni 2012 @ 18:28:52 #84
Brabo Bastard
pi_112747601
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ze willen mij als data analyst houden... Helaas kom ik daar vaak niet aan toe omdat ik veel productie draai (dashboards & reports maken). :{
Dan moet je zeggen: laat maar zien dat jullie me niet kwijt willen :P

Ik ben eten, tot zo! :W
"Omae wa mou shindeiru."
pi_112747638
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien weet jij het Duitse woord voor Abseilen?
Dit is sowieso een strikvraag.
pi_112747836
Zo, eten op. Nu tijd voor een perenijsje :9
pi_112747861
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan moet je zeggen: laat maar zien dat jullie me niet kwijt willen :P

Ik ben eten, tot zo! :W
Daar doen ze dus ook moeilijk over. :')

Vandaar dat ik mijn oog heb laten vallen op een andere functie (business analyst) op een commerciële afdeling. Werkzaamheden zijn bijna gelijk, met als groot verschil dat het een commercïele afdeling is en geen technische afdeling. Medewerkers op een commerciële afdeling worden doorgaans beter beloond. :P

* sylvesterrr gaat maar eens koken.
pi_112747863
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:32 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, eten op. Nu tijd voor een perenijsje :9
Geen dank voor de inspiratie :P
pi_112747889
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:32 schreef STING het volgende:

[..]

Geen dank voor de inspiratie :P
Hahaha, perenijs :9
pi_112747891
:W avond all
  maandag 11 juni 2012 @ 18:34:21 #91
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112747928
Ooo ik ben zo moe en ik moet heel de avond nog!!!
Zo even een slaapje doen denk ik... :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112747951
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:33 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hahaha, perenijs :9
Ik heb sinds een half uur opeens trek in erwtensoep en warme chocolade melk :9
pi_112748016
quote:
6s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:34 schreef STING het volgende:

[..]

Ik heb sinds een half uur opeens trek in erwtensoep en warme chocolade melk :9
Dat heeft iemand op mn werk ook, er stond ineens cacaoshizzle van DE en cup a soup erwt :')
pi_112748049
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat heeft iemand op mn werk ook, er stond ineens cacaoshizzle van DE en cup a soup erwt :')
Was daar toen ook een tropische storm aan de gang? :7
  maandag 11 juni 2012 @ 18:37:18 #95
13411 NaRRaToR
pi_112748102
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat wordt bij mij ook nog veel van me verwacht. Er is hier niet echt een BI-er binnen het bedrijf dus dat zijn allemaal nevenactiviteiten geworden.
pi_112748116
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:36 schreef STING het volgende:

[..]

Was daar toen ook een tropische storm aan de gang? :7
ik denk het :P
  maandag 11 juni 2012 @ 18:37:48 #97
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112748131
Ik word geboycot :'(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112748158
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef automatic_ het volgende:
Whut? :o
  maandag 11 juni 2012 @ 18:38:16 #99
13411 NaRRaToR
pi_112748160
quote:
jij hebt ook geen perenijsje :P
pi_112748169
quote:
Sorry. :@ Welterusten.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dat wordt bij mij ook nog veel van me verwacht. Er is hier niet echt een BI-er binnen het bedrijf dus dat zijn allemaal nevenactiviteiten geworden.
BI-er nodig? O-)

Ik heb vandaag nog 2 uurtjes zitten babbelen met onze Director BI over al die reporting-activiteiten verspreid over de organisatie. :+ Ik denk dat hij zo een vacature voor me zou kunnen creëeren als ik dat wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')