SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Goed zo!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Fuck glasvezel, kabel for life, weetog.
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar lekker uit, spendeer geen energie meer aan die lui. Fuck glasvezel, kabel for life, weetog.
Heb ook kabel, gaat lekker rap!quote:
Ze zijn in januari een keer langs geweest, toen konden ze niks doen want ze hadden het verkeerde materiaal bij, en geen ladder en kabelgoten, want ik heb een bovenwoning. Ze hebben dus al die maanden de mogelijkheid gehad om een nieuwe afspraak te maken, maar daar komen ze nu pas mee, en nu moet het allemaal snel snel snel want ze zijn nog maar een week hier aan het werk. En dan gaat er dus ook nog van alles mis. Maar ik moet er wel iedere keer voor thuis zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Solique het volgende:
Hier wel glasvezel(niet dat het aangesloten is, het ligt er wel.)
[..]
Zo kan je het ook bekijken
Zou dan juist als bewoner eisen stellen, niet andersom.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze zijn in januari een keer langs geweest, toen konden ze niks doen want ze hadden het verkeerde materiaal bij, en geen ladder en kabelgoten, want ik heb een bovenwoning. Ze hebben dus al die maanden de mogelijkheid gehad om een nieuwe afspraak te maken, maar daar komen ze nu pas mee, en nu moet het allemaal snel snel snel want ze zijn nog maar een week hier aan het werk. En dan gaat er dus ook nog van alles mis. Maar ik moet er wel iedere keer voor thuis zijn.
Ik vraag me af of ik zo'n bedrijf überhaupt nog over de vloer wil. Het zijn ook allemaal van die Polen die ze in dienst hebben, want ja, die zijn lekker goedkoop, maar of het dan ook goed wordt aangelegd?
Als ze in juli nog een keer langs willen komen, als ik vakantie heb, prima, en anders maar geen glasvezel hoor, ik heb nu ook niks te klagen over de internetsnelheid.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou dan juist als bewoner eisen stellen, niet andersom.
Kost jou uren van je tijd om thuis te blijven voor niets laat dat bedrijf maar rekening met jou gaan houden.
Dan is het toch goed eigenlijk? Of zie ik het nu even verkeerdquote:Op maandag 11 juni 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ze in juli nog een keer langs willen komen, als ik vakantie heb, prima, en anders maar geen glasvezel hoor, ik heb nu ook niks te klagen over de internetsnelheid.
Als het een koophuis is dan heeft het wel een verhoogde waarde, ook al gebruik je het zelf niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ze in juli nog een keer langs willen komen, als ik vakantie heb, prima, en anders maar geen glasvezel hoor, ik heb nu ook niks te klagen over de internetsnelheid.
Het installatiewerk wordt vaak uitbesteed aan goedkope aannemers/ZZP'ers. Het niet nakomen van afspraken is dus eigenlijk niet wat je de provider kan aanrekenen, maar ook weer wel omdat de provider deze mensen inhuurt. Het zegt wel wat over de mentaliteit van het bedrijf.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vraag me af of ik zo'n bedrijf überhaupt nog over de vloer wil. Het zijn ook allemaal van die Polen die ze in dienst hebben, want ja, die zijn lekker goedkoop, maar of het dan ook goed wordt aangelegd?
Nogal, ik vind het wel knap waardeloos van ze eigenlijk dat ze op deze manier met hun klanten indirect omgaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het installatiewerk wordt vaak uitbesteed aan goedkope aannemers/ZZP'ers. Het niet nakomen van afspraken is dus eigenlijk niet wat je de provider kan aanrekenen, maar ook weer wel omdat de provider deze mensen inhuurt. Het zegt wel wat over de mentaliteit van het bedrijf.
Maar het is toch een stuk goedkoper op deze manierquote:Op maandag 11 juni 2012 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal, ik vind het wel knap waardeloos van ze eigenlijk dat ze op deze manier met hun klanten indirect omgaan.
En daar wringt de spreekwoordelijke schoen.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar het is toch een stuk goedkoper op deze manier
Niet op de lange termijn, maar dat is niet interessant als je werkt met jaarlijkse budgetten.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar het is toch een stuk goedkoper op deze manier
Nee, dat doen ze ook niet. Dat kost ook geld.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet op de lange termijn, maar dat is niet interessant als je werkt met jaarlijkse budgetten.
Alles kost geld. En hoe goedkoper het wordt, hoe brakker de service meestal wordt.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze ook niet. Dat kost ook geld.
Maak foto's van je interieur, zodat je weet dat alles er nog is en niet met ze mee vertrekt.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
En de oplossing is nabij. Zojuist 2 Polen aan de deur, ja sorry sorry, niet de bedoeling, maar de planning bij ons is een ramp, bla bla bla, anyway, morgen komen ze, gelukkig heb ik een vriendelijke onderbuurman die het voor mij zal waarnemen, want ik ben er zelf dus niet.
Heb ik hier net zo gedaan met de woningbouw die een brief stuurde dat ik voor de 15e mijn ketel moest laten controleren want de vorige bewoner niet laten doen en ook niet gereageerd op de brief van 5 december. Ze hebben die flipfluitketel er zelf uitgezet wegens huurachterstand, regel dan ook zelf even die controle. En dan niet op 1 juni mij een brief sturen en verwachten dat ik wel even vrij neem van werk, stelletje.... En ik geloof dat ze ook vergeten zijn dat er tussen 5 december en 23 februari een nieuwe ketel is opgehangen. Maar soit, er zit lucht in het systeem dus dan mogen ze hem gelijk mooi even ontluchten.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou dan juist als bewoner eisen stellen, niet andersom.
Kost jou uren van je tijd om thuis te blijven voor niets laat dat bedrijf maar rekening met jou gaan houden.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak foto's van je interieur, zodat je weet dat alles er nog is en niet met ze mee vertrekt.
De onderbuurman is er gelukkig de hele tijd bij, die vertrouw ik wel. En zoveel valt hier niet te halen trouwensquote:Op maandag 11 juni 2012 15:52 schreef ArTiC het volgende:
no way dat ik 2 polen binnen laat zonder dat ik er zelf bij ben
Dan zal het wel goed komen Kper. Kan hij die Polen dirigerenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
De onderbuurman is er gelukkig de hele tijd bij, die vertrouw ik wel. En zoveel valt hier niet te halen trouwens
De ketel, leuk is dat altijd. Over twee weken staan ze hier ook weer. Laatste keer was cv ketelman hierboven op zolder zijn werkzaamheden aan het uitvoeren, ging ik de trap op om quasi-geinteresseerd te vragen of het allemaal wel lukken wilde en trof ik de beste man aan op de knietjes en in diep gebukte houding terwijl zijn pantalon op ongelukkige wijze was afgezakt en ik een onbelemmerd uitzicht had op een soort overbehaard maanlandschap.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb ik hier net zo gedaan met de woningbouw die een brief stuurde dat ik voor de 15e mijn ketel moest laten controleren want de vorige bewoner niet laten doen en ook niet gereageerd op de brief van 5 december. Ze hebben die flipfluitketel er zelf uitgezet wegens huurachterstand, regel dan ook zelf even die controle. En dan niet op 1 juni mij een brief sturen en verwachten dat ik wel even vrij neem van werk, stelletje.... En ik geloof dat ze ook vergeten zijn dat er tussen 5 december en 23 februari een nieuwe ketel is opgehangen. Maar soit, er zit lucht in het systeem dus dan mogen ze hem gelijk mooi even ontluchten.
En ik wil naar huisZo eerst nog even notulen van het werkoverleg verder afmaken... Dan zal het zo 5 uur zijn.
Ogen mee uitschrobben? Gewoon bij die kerel z'n broek in gietenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De ketel, leuk is dat altijd. Over twee weken staan ze hier ook weer. Laatste keer was cv ketelman hierboven op zolder zijn werkzaamheden aan het uitvoeren, ging ik de trap op om quasi-geinteresseerd te vragen of het allemaal wel lukken wilde en trof ik de beste man aan op de knietjes en in diep gebukte houding terwijl zijn pantalon op ongelukkige wijze was afgezakt en ik een onbelemmerd uitzicht had op een soort overbehaard maanlandschap.
Ditmaal heb ik de fles bleekwater alvast klaarstaan. Om eventueel mijn ogen mee uit te schrobben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |