hoezo niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb geen zin in mijn uitreikingBuhhh.
En en en het rennen doet zo'n pijn omdat ik te soepel in mijn knie- en enkelgewrichten ben, waardoor mijn spieren overcompenseren
Je mag niet bij je ouders gaan zitten. Wat op zich wel begrijpelijk is, maar na 3 jaar geen contact met wie dan ook in de klas te hebben gehad, zit ik daar nou niet op te wachten om daar bij te gaan zittenquote:
JA echt wtfquote:
Lekker laten doenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Meneer heeft me nu 10 berichtjes al gestuurd dat ie een fout heeft gemaakt en blabla
ja, dat klopt. Ktnxbye!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Meneer heeft me nu 10 berichtjes al gestuurd dat ie een fout heeft gemaakt en blabla
Daarom ben ik latex aan het leren.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA echt wtfIk krijg heel die teringtabel niet goed. Elke keer als iets wat ik in een cel invoeg te lang is dan is heel de layout naar de kenser
'Ja, dat was dom van je. Kthxbye.'quote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
lat0rquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Is er geen programma die tabellen voor mij maakt en als afbeelding opslaatquote:Op maandag 11 juni 2012 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ben ik latex aan het leren.
Origin, voor tabellen en grafiekenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alsof die wetenschappers gaan kutten met word![]()
![]()
Klote situatiequote:Op maandag 11 juni 2012 15:14 schreef megamandy het volgende:
Hier had ik net ook even een dipjeMijn ma was net in Eindhoven en heeft mijn fiets + een mand met spullen meegenomen die nog bij hem stonden. En daar zat dus ook een brief in voor mijn pa en ma.
Toen ik die zag moest ik dus weer huilen![]()
Moet zelf ook nog een brief schrijven voor zijn ma, wilde ik al vanaf de eerste dag maar dat was misschien te vroeg en nu heb ik er eigenlijk geen zin meer in pfff
Origin wat? Het is niet echt een goeden google zoektermquote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Origin, voor tabellen en grafieken
Oh, da's de naam van het programma dat ik gebruik. Microcal Origin. Hebben we op de TU een licentie voor. Ideaal om mooie grafieken mee te maken en zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Origin wat? Het is niet echt een goeden google zoekterm
Ja kun je daar APA tabellen mee maken?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, da's de naam van het programma dat ik gebruik. Microcal Origin. Hebben we op de TU een licentie voor. Ideaal om mooie grafieken mee te maken en zo.
Dat zeg ik, latex.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alsof die wetenschappers gaan kutten met word![]()
![]()
Wat is APA?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kun je daar APA tabellen mee maken?
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dus moet ik maar weer even iets anders doen om mijn gedachten eraf te krijgen.
American Psychology Association. Meen ik. Notatiewijze van referenties onder andere.quote:
Huisdieren pestenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
Mhehe en ik heb mijn pardoespantoffels terug en de kat is er bang voor
Met tabellen en grafieken bedoelde ik eigenlijk gewoon cijferlijsten en berekeningen daaraan. Maar dat is dus niet wat je met APA moet doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
American Psychology Association. Meen ik. Notatiewijze van referenties onder andere.
Hallon! Hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallooon meisjons die over ingewikkelde dingon praton
Dat je je referenties bijvoorbeeld alijd zo op moet schrijven:quote:Op maandag 11 juni 2012 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met tabellen en grafieken bedoelde ik eigenlijk gewoon cijferlijsten en berekeningen daaraan. Maar dat is dus niet wat je met APA moet doen?
Bedoel je met notaties van referenties bv, journal, auteur, ... ?
Aaaah, ok thnx! Ik heb al mijn referenties in Reference Manager staan, of in Mendeley. In een aantal gevallen kun je die referenties met een druk op de knop daarin zetten. En als je dan in Word (ja Wordquote:Op maandag 11 juni 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat je je referenties bijvoorbeeld alijd zo op moet schrijven:
Baron, N.S. (2004). SEE YOU ONLINE: Gender Issues in College Student Use of Instant Messaging. Journal Of Langage and Social Psychology, 23(4) 397-423.
Denk ik dat ze bedoelen, dit is een APA-vorm referentie
ook nomquote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, lekker
Ik ga bami maken vanavond
quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, lekker
Ik ga bami maken vanavond
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb net gehoord dat ik na 1 juli geen baan meer heb hihaho
NOES!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah neequote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
En weet je wat het mooie isquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En weet je wat het mooie isik heb een contract met onbepaalde tijd, maar het vervelende is, dat die 0 uren is. MAAR mijn nieuwe leidinggevende heeft een mooie beeindigingsovereenkomst opgesteld, of ik die even voor 3u wilde tekenen, want hij gaat morgen op vakantie
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh maar ik hoef me niet druk te maken hoor! Want ik heb een mooi koppie én dr zitten ook nog hersenen in.
Mijn functie houdt op te bestaan ten gevolge van automatiseringquote:
je krijgt 100% over het gemiddelde aantal uren over de afgelopen 3 maanden?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En weet je wat het mooie isik heb een contract met onbepaalde tijd, maar het vervelende is, dat die 0 uren is. MAAR mijn nieuwe leidinggevende heeft een mooie beeindigingsovereenkomst opgesteld, of ik die even voor 3u wilde tekenen, want hij gaat morgen op vakantie
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn functie houdt op te bestaan ten gevolge van automatiseringmaar er is genoeg ander werk. Maar ik heb zo'n gevoel dat het een soort machtsvertoning jegens mijn andere collega's is.
Daar staat niks van in, in de overeenkomst. Maar ga morgen kijken wat mijn opties zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je krijgt 100% over het gemiddelde aantal uren over de afgelopen 3 maanden?
Wel raar dat je een vast contract hebt op basis van 0 uren.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar staat niks van in, in de overeenkomst. Maar ga morgen kijken wat mijn opties zijn
Het was nog veel erger, ik liep eerst stage bij dit bedrijf. En daarna ben ik overgegaan tot gewoon dienstverband. Maar dat is tegelijk gegaan met het vertrek van mijn collega van de personeelszaken.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel raar dat je een vast contract hebt op basis van 0 uren.
En dan maken ze nu ff snel een 0-uren contract?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was nog veel erger, ik liep eerst stage bij dit bedrijf. En daarna ben ik overgegaan tot gewoon dienstverband. Maar dat is tegelijk gegaan met het vertrek van mijn collega van de personeelszaken.
We kwamen er een maand geleden achter dat ik nooit een contract heb gehadDus die hebben ze pas net gemaakt.
Administratief bij een bouwbedrijfquote:
Schijnbaar jaquote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan maken ze nu ff snel een 0-uren contract?
okay, wel super bagger zegquote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Administratief bij een bouwbedrijf
[..]
Schijnbaar ja
Nee dat meen je nie?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het is zo'n lul he die leidinggevendeI can't even..
Hij vroeg me op gesprek, vraagt naar mn tentamens en weet ik het wat. En ineens BAM: ohja, we hebben besloten dat we per 1 juli afscheid van je gaan nemen.
Euh wat?
Hoezo? Je mag het toch uitmaken als je je in je relatie niet goed meer voelt? Je hebt hem toch geen maanden en maanden aan het lijntje gehouden of zo?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misschien is dit wel karma voor Nico
Ja dat is wel waarquote:Op maandag 11 juni 2012 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoezo? Je mag het toch uitmaken als je je in je relatie niet goed meer voelt? Je hebt hem toch geen maanden en maanden aan het lijntje gehouden of zo?
Je hebt gewoon een eikel van een leidinggevende
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik eet een maaltijdsalade van de AH, want 35% korting.
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik voel me altijd net een tokkie als ik die 35% dingen eruit vis, maar ik vind het wel een leuke korting.Had ook wat vlees ingekocht met 35% en ingevroren.
Da's niet tokkie, da's slimquote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik voel me altijd net een tokkie als ik die 35% dingen eruit vis, maar ik vind het wel een leuke korting.Had ook wat vlees ingekocht met 35% en ingevroren.
Zou toch stom zijn om juist alles zonder de korting te kopen, als het ook met kan? Die producten zijn net zo goed nog eetbaar hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Dwyn het volgende:
Precies! Koopjesquote:Op maandag 11 juni 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom meer betalen als t goedkoper kan
ja maar groente!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Website met 1-persoonsrecepten. Alle hoofdgerechten zijn pizza.
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Website met 1-persoonsrecepten. Alle hoofdgerechten zijn pizza.
Ja jonge, als ik pizza wil eten haal ik die toch wel uit de diepvries! Zelf maken is teveel gedoe voor mij.quote:
Uhm je moet niets tekenen, of heb je het al gedaan? Zoja dan kun je het erop gooien van "onder druk".quote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Administratief bij een bouwbedrijf
[..]
Schijnbaar ja
bezigheids therapiequote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja jonge, als ik pizza wil eten haal ik die toch wel uit de diepvries! Zelf maken is teveel gedoe voor mij.
Pizza quattro meltaquote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja jonge, als ik pizza wil eten haal ik die toch wel uit de diepvries! Zelf maken is teveel gedoe voor mij.
Nope nog niks getekendquote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm je moet niets tekenen, of heb je het al gedaan? Zoja dan kun je het erop gooien van "onder druk".
En zoals fiets als zei, ookal heb je een 0-urencontract, er is inderdaad iets met het gemiddelde gewerkte uren van de afgelopen maanden. Maar of je dat dan sowieso betaald krijgt of dat ze je die uren moeten inplannen weet ik niet precies.
Bij het juridisch loket zullen ze dat wel weten
Damn you woman nou heb ik daar zin inquote:
goed zo niet meteen tekenenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nope nog niks getekendik wilde sws wachten, maar omdat hij meteen begon over: 'Ja kan het voor 3u want ik ga met vakantie morgen.' stond ik meteen onder druk.
Maar niks getekend en morgen afspraak bij het juridisch loket
getver neequote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Damn you woman nou heb ik daar zin in
Weet je wat melta is?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Damn you woman nou heb ik daar zin in
Ben zielig dus eet all the fat foodquote:
Maar das gewoon een pizza met 4 gesmolten kazen? toch.........quote:
Naja min de kaasquote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar das gewoon een pizza met 4 gesmolten kazen? toch.........
huh geen kaas?quote:
wat is het dan?quote:
http://foodelized.blogspot.nl/2011/02/melta.htmlquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
huh geen kaas?
[..]
wat is het dan?
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://foodelized.blogspot.nl/2011/02/melta.html
Hier ook dikke knal zojuistquote:
En dan lees je nog maar een stukje. Moet je maar de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde kijken eroverquote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ok nou hoef ik t niet meer
dan maar patat
of je belt de pizza meneer die er een komt bezorgenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als het gaat onweren haal ik wel een pizza uit de vriezer.
Das heel veel duurderder!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
of je belt de pizza meneer die er een komt bezorgen
Ja maar dan moet ik dus alsnog naar de supermarkt.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef RenRen- het volgende:
Of je maakt zelf pizza, beetje tomatensaus, kaas en andere dingen die je lekker vindt
weet je hoe duurquote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
of je belt de pizza meneer die er een komt bezorgen
Daarom kijk ik dat ook nooit ook niet van de restaurant dingen waar ze in de keuken kijken de dingen die je dan zietquote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan lees je nog maar een stukje. Moet je maar de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde kijken erover![]()
Ik heb nooit meer zoiets gegeten sindsdien
Oh, dat had ik niet doorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus alsnog naar de supermarkt.
true maar wel lekker makkelijkquote:
thanks!quote:
Niet, want dan heb ik veel meer keus en ik kan heel niet kiezen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
true maar wel lekker makkelijk
first world problems we have themquote:Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet, want dan heb ik veel meer keus en ik kan heel niet kiezen.
Hier hoef ik maar uit 2 te kiezen, oven aan, pizza erin mikken en een kwartiertje later pizza er weer uit.
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
first world problems we have them
Gewoon maken ze eten maar wat de pot schaftquote:Op maandag 11 juni 2012 16:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja en ik weet wel wat ik eigenlijk wil, maar dat is ook heel makkelijk voor 2 mensen te maken en morgen krijg ik visite dus dat is dan wel handig. Maar ik kan die visite niet bereiken, dus kan niet navragen of zij dat ook lekker vindt. Dus twijfel.
ik heb van mijn goede enkel mijn enkelbanden gescheurdquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik heb van mijn goede enkel mijn enkelbanden gescheurd
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik heb van mijn goede enkel mijn enkelbanden gescheurd
dunno ik liep bij het tankstation vandaan en toen lag ik ineens op de grond was mijn enkel dubbel geklaptquote:
Ahwquote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dunno ik liep bij het tankstation vandaan en toen lag ik ineens op de grond was mijn enkel dubbel geklapt
Ik ben een beetje een kneusquote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw![]()
Sterkte en yay voor je krukken
Ooh, da's pech hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dunno ik liep bij het tankstation vandaan en toen lag ik ineens op de grond was mijn enkel dubbel geklapt
Ja en het ironische is ook nog ik had braaf mijn platte schoenen aan met steunzolen en netjes de veters dicht enzo niet eens onmogelijke hakkenquote:
Dan zwik ik ook veel meer eienlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja en het ironische is ook nog ik had braaf mijn platte schoenen aan met steunzolen en netjes de veters dicht enzo niet eens onmogelijke hakken
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik zat net 20 minuten vast in de lift. Met 8 mensen. De condens zat op de wanden. En gelukkig kregen m'n broer en de huismeester de deuren open want ik werd een beetje dizzybeetje jammer dat ik de rest moest lopen maar voorlopig neem ik onze lift niet meer
Ik zat net 20 minuten vast in de lift. Met 8 mensen. De condens zat op de wanden. En gelukkig kregen m'n broer en de huismeester de deuren open want ik werd een beetje dizzybeetje jammer dat ik de rest moest lopen maar voorlopi, neem ik onze lift niet meer
Ik zat net 20 minuten vast in de lift. Met 8 mensen. De condens zat op de wanden. En gelukkig kregen m'n broer en de huismeester de deuren open want ik werd een beetje dizzybeetje jammer dat ik de rest moest lopen maar voorlopig neem ik onze lift niet meer
Whut?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef megamandy het volgende:
Alle kantoormensen hier, jullie mogen niet meer met opvallende nagellak naar het werk
Hoezooo?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef megamandy het volgende:
Alle kantoormensen hier, jullie mogen niet meer met opvallende nagellak naar het werk
Oh bah, dat is echt heel eng!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Ja lift ging omhoog, en toen deed ie BAM en toen ging ie heel hard ineens naar beneden ookhad m'n broer geappt dat ie moest komen om te kijken of ie em openkreeg, toen kwam ook de huismeester en die heeft met een bepaalde sleutel opengekregen, brandweer kwam toen net aan en die is er nu mee bezig geloof ik.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Ja lift ging omhoog, en toen deed ie BAM en toen ging ie heel hard ineens naar beneden ookhad m'n broer geappt dat ie moest komen om te kijken of ie em openkreeg, toen kwam ook de huismeester en die heeft met een bepaalde sleutel opengekregen, brandweer kwam toen net aan en die is er nu mee bezig geloof ik.
Owh, hell no!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Je gaat bij de sportschool toch geen maskertje doen.quote:Dit soort maskertjes zijn ideaal om even mee te nemen in je make-up tasje, op reis, naar de sportschool, enzovoort.
Oh bah dat lijkt me engquote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Jazeker wel, fijn op de hometrainerquote:Op maandag 11 juni 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je gaat bij de sportschool toch geen maskertje doen.
Lijkt me niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jazeker wel, fijn op de hometrainer
20% weer toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor korting heeft bubs woensdag?
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jazeker wel, fijn op de hometrainer
20% op alles geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor korting heeft bubs woensdag?
Jawel man, tijdens het sportenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dit voornemen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag van mezelf alleen nog nagellakjes nemen als het mongolenveel korting is
En als de lakjes boeiend zijn ofcurz.
Want dan gaan je porieen openstaan door al het zweten en kan het masker nog beter intrekkenquote:
Precies, jij snapt hetquote:Op maandag 11 juni 2012 17:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Want dan gaan je porieen openstaan door al het zweten en kan het masker nog beter intrekken
Maar dat.weet.toch iedereen :pquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Want dan gaan je porieen openstaan door al het zweten en kan het masker nog beter intrekken
Klinkt vervelend.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb vannacht iets met mijn ribben of middenrif ofzo gedaan..... zit iets niet helemaal goed...![]()
Vanochtend deed het vet pijn, toen dacht ik dat ik een hartaanval had
Ik gebruik endnote voor referenties, maar ik wilde een magische tool die als ik data invoer hele APA tabellen voor me maakt, ging niet over referentiesquote:Op maandag 11 juni 2012 17:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Space, had je mijn post nog gelezen over Reference Manager/Mendeley? Weet niet of je daar iets aan hebt voor je referenties?
Hoezo dat? Ik heb het nog niet eens ergens gezienquote:Op maandag 11 juni 2012 17:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik ben al dat vaderdag-gedoe wel weer zat nu.
Straks zat je helemaal alleen vast en was er niemand. Horrorscene anyone?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb maar tegen m'n moeder gezegd dat ze de trap moet nemen, vond ze niet zo grappigze zou kijken zei ze. Ik ga voorlopig met de trap in ieder geval, gaat ook een stuk sneller
Ja leuken matigen cadeau voor mn moeder kopen en dan houdt het wel opquote:Op maandag 11 juni 2012 17:45 schreef Lindytje het volgende:
Ik doe heul niet aan vaderdagMoederdag ook niet trouwens.
Het valt ook best mee, helemaal vergeleken met moederdag. Maar het voelt steeds zo van "hoi, jij hebt geen papa meer!".quote:Op maandag 11 juni 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb het nog niet eens ergens gezien
Owquote:Op maandag 11 juni 2012 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gebruik endnote voor referenties, maar ik wilde een magische tool die als ik data invoer hele APA tabellen voor me maakt, ging niet over referenties
Okéquote:Op maandag 11 juni 2012 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het valt ook best mee, helemaal vergeleken met moederdag. Maar het voelt steeds zo van "hoi, jij hebt geen papa meer!".
Ook mijn moeder krijgt niks. Een telefoontje kan ze krijgen, al ben ik dat dit jaar ook vergetenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja leuken matigen cadeau voor mn moeder kopen en dan houdt het wel op
Haterquote:Op maandag 11 juni 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook mijn moeder krijgt niks. Een telefoontje kan ze krijgen, al ben ik dat dit jaar ook vergeten
Ja idd daarom ga ik dus niet meer alleenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Straks zat je helemaal alleen vast en was er niemand. Horrorscene anyone?
Meh, liften zijn sowieso al engquote:Op maandag 11 juni 2012 17:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd daarom ga ik dus niet meer alleenen tis gierig, m'n broer was echt net thuis dus die had de lift ervoor
Maar 2 mannen zaten in de lift ook al horrorgrapjes te maken, vond de mevrouw in de rolstoel niet zo leuk, die was al helemaal aan het snikken enzo, was echt heel zielig
Dat heb ik dus met Moederdag.. Niet leukquote:Op maandag 11 juni 2012 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het valt ook best mee, helemaal vergeleken met moederdag. Maar het voelt steeds zo van "hoi, jij hebt geen papa meer!".
I knowquote:Op maandag 11 juni 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is nog aidser dan 100 verplichte hoorcolleges volgen
En ik zit steeds van, kut nog niks gedaan en HET IS AL BIJNA VRIJDAGquote:
Wat bedoel je, aids.quote:
Nee precies. Het zo'n constant reminder rond die data.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Moederdag.. Niet leuk
Moet ie vrijdag ingeleverd?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik zit steeds van, kut nog niks gedaan en HET IS AL BIJNA VRIJDAG
En dan zit ik van, meh, kut
Ja inderdaad. Net als kerst en zo. Is nu toch minder leuk dan toen...quote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee precies. Het zo'n constant reminder rond die data.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef Lindytje het volgende:
Wij ontsieren het straatbeeld!!
We hebben ons inzamelmiddel na de dag van lediging buiten laten staan en dat is onacceptabel![]()
Als we het nog eens doen, dan krijgen we een boete van 85 ekkies. Oh zo.
SRSLYquote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef Lindytje het volgende:
We hebben ons inzamelmiddel na de dag van lediging buiten laten staan en dat is onacceptabel![]()
Dat heb ik minder, omdat ik nog wel gewoon de rest van het gezin heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Net als kerst en zo. Is nu toch minder leuk dan toen...
Dan zou ik woensdag toch maar eens gaan beginnen als ik jou wasquote:
Da's best flink!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef Lindytje het volgende:
Vind je? Al die verplichtingenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik minder, omdat ik nog wel gewoon de rest van het gezin heb.
Bij kerst baal ik altijd dat ik geen schoonfamilie heb omdat ik dan steeds zo'n kerstdag over heb.
Ja ik heb al wel 3 zinnen en 2 tagclouds en een inhoudsopgave en een halve tabel jongequote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zou ik woensdag toch maar eens gaan beginnen als ik jou was
Geforceerd leuk doenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind je? Al die verplichtingenverschrikkelijk
wacht maar, als je eenmaal een schoonfamilie hebt is het elk jaar bakkeleien over wie welke kerstdag krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij kerst baal ik altijd dat ik geen schoonfamilie heb omdat ik dan steeds zo'n kerstdag over heb.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
New kids van Tilburg die lin en lies
Dat zijn we zeker jaquote:
Ik vind familiedagen e.d. geweldig.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind je? Al die verplichtingenverschrikkelijk
Bwehe, ws ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht maar, als je eenmaal een schoonfamilie hebt is het elk jaar bakkeleien over wie welke kerstdag krijgt.
2 kerstdagen 'verplicht' moeten vullen is anders ook niet altijd leuk hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh 1e kerstdag is mijn oma jarig dus daar heb ik gewoon dibs opquote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht maar, als je eenmaal een schoonfamilie hebt is het elk jaar bakkeleien over wie welke kerstdag krijgt.
Nou, dan kun je best donderdag verder gaanquote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb al wel 3 zinnen en 2 tagclouds en een inhoudsopgave en een halve tabel jonge
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dan kun je best donderdag verder gaan![]()
Niet op facebook kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind familiedagen e.d. geweldig.
Nah, heb in 2010 op tweede kerstdag alleen thuis gezeten. Dat is gewoon echt niet leuk, met al die gourmettende mensen op facebook enzo.
ik zou me echt de tering vervelen juistquote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
2 kerstdagen 'verplicht' moeten vullen is anders ook niet altijd leuk hoor
Een keer een kerstdag thuis niks doen lijkt me heerlijk haha
Klikohooligans van Tilburg, jonguh!!quote:
Waaromquote:Op maandag 11 juni 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou me echt de tering vervelen juist
ik zou de buurtklikspaan opsporen en iets heel smerigs door zijn/haar brievenbus duwenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klikohooligans van Tilburg, jonguh!!
Ik citeer:
"Het is onacceptabel dat uw inzamelmiddel voortdurend of langdurend op de openbare weg staat. Het buiten laten staan van uw inzamelmiddel ontsiert het straatbeeld en het is een verloedering van de openbare ruimte"
En we hadden het op 14 maart én op 7 juni al gedaan!! Schande!!!
Mag ik een emoslinger?
Nee want in het weekend kun je vrienden bellen, boodschappen doen en zijn er geen zaaddodende kerstfilms op TVquote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
WaaromHet is toch een normale dag zoals in het weekend? Gewoon een vrije dag verder niets bijzonders.
Maar misschien heb ik die instelling omdat mijn pa in wisseldiensten werkt en dus vaak genoeg moest werken tijdens kerst/oud-op-nieuw
Dat is niet nodig man, de josti's van de gemeentedienst hebben hier geen hol te doen, dus die rijden vaak genoeg een rondjequote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou de buurtklikspaan opsporen en iets heel smerigs door zijn/haar brievenbus duwen
MAGNUMS!!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
er zit al vanaf 10 uur vanmorgen een stemmetje in mijn hoofd, die zegt:
"er liggen nog twee Magnums in de vriezer trololo"
laat ze hier eens langskommen dan, met die stinkpolen die hun "inzamelmiddel" altijd midden op de stoep laten staanquote:Op maandag 11 juni 2012 18:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is niet nodig man, de josti's van de gemeentedienst hebben hier geen hol te doen, dus die rijden vaak genoeg een rondje
Kerst op zich is wel leuk. Vooral de mega bonte boom en zoquote:
Ik zal ze de volgende keer langssturen als ik ze ziequote:Op maandag 11 juni 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat ze hier eens langskommen dan, met die stinkpolen die hun "inzamelmiddel" altijd midden op de stoep laten staan
Autisten houden van voorspelbaar. En alle fokkers zijn autisten. Waar verhaal wijnglas.gifquote:Op maandag 11 juni 2012 18:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kerst op zich is wel leuk. Vooral de mega bonte boom en zo
Maar Kerstmis is hier standaard: 1e dag naar pa ergens in de middag, daar bakplaten en wat tv kijken en blijven pitten. Dag erop katten thuis met een bezoekje vereren, ff uurtje zitten en door naar schoonfamilie. Daar taart eten, 2uur later kerstmaaltijd en dan koffie. En dan paar uur later zit het erop. Oh joy
Sommige momenten zijn leuk maar ti's vooral heel voorspelbaar...
Ik hou van luieren op de bankquote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee want in het weekend kun je vrienden bellen, boodschappen doen en zijn er geen zaaddodende kerstfilms op TV
Ja, kut. Nu wil ik ook een magnumquote:
da's toch geen combo, mens!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kut. Nu wil ik ook een magnum
Voor bij mijn bier vanavond
goeden logicaquote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel man, kan best
Bier: Lekker
Magnum: Lekker
Mijn broer is een eckten autist en mijn schoonvader werkt hele dagen met autisten. Dus tja, ken kloppenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Autisten houden van voorspelbaar. En alle fokkers zijn autisten. Waar verhaal wijnglas.gif![]()
2e kerstdag kun je ook boodschappen doenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee want in het weekend kun je vrienden bellen, boodschappen doen en zijn er geen zaaddodende kerstfilms op TV
Extra bier drinken vanavond danquote:Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-en-gezonder.dhtml
Nee, wel eentje die alles liketquote:Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef Dwyn het volgende:
Pff, hebben jullie ook zo'n persoon op facebook die alleen maar domme reacties geeft?
Ja mijn oomquote:Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef Dwyn het volgende:
Pff, hebben jullie ook zo'n persoon op facebook die alleen maar domme reacties geeft?
heb jij mijn broertje op FB?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik liep te zeuren over Zalando en Intreza, zegt deze persoon 'Ja, komt omdat je niet hebt lopen gillen toen je het pakketje kreeg'.
Oh myquote:Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik liep te zeuren over Zalando en Intreza, zegt deze persoon 'Ja, komt omdat je niet hebt lopen gillen toen je het pakketje kreeg'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |