hoezo niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb geen zin in mijn uitreikingBuhhh.
En en en het rennen doet zo'n pijn omdat ik te soepel in mijn knie- en enkelgewrichten ben, waardoor mijn spieren overcompenseren
Je mag niet bij je ouders gaan zitten. Wat op zich wel begrijpelijk is, maar na 3 jaar geen contact met wie dan ook in de klas te hebben gehad, zit ik daar nou niet op te wachten om daar bij te gaan zittenquote:
JA echt wtfquote:
Lekker laten doenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Meneer heeft me nu 10 berichtjes al gestuurd dat ie een fout heeft gemaakt en blabla
ja, dat klopt. Ktnxbye!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Meneer heeft me nu 10 berichtjes al gestuurd dat ie een fout heeft gemaakt en blabla
Daarom ben ik latex aan het leren.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA echt wtfIk krijg heel die teringtabel niet goed. Elke keer als iets wat ik in een cel invoeg te lang is dan is heel de layout naar de kenser
'Ja, dat was dom van je. Kthxbye.'quote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
lat0rquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Is er geen programma die tabellen voor mij maakt en als afbeelding opslaatquote:Op maandag 11 juni 2012 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ben ik latex aan het leren.
Origin, voor tabellen en grafiekenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alsof die wetenschappers gaan kutten met word![]()
![]()
Klote situatiequote:Op maandag 11 juni 2012 15:14 schreef megamandy het volgende:
Hier had ik net ook even een dipjeMijn ma was net in Eindhoven en heeft mijn fiets + een mand met spullen meegenomen die nog bij hem stonden. En daar zat dus ook een brief in voor mijn pa en ma.
Toen ik die zag moest ik dus weer huilen![]()
Moet zelf ook nog een brief schrijven voor zijn ma, wilde ik al vanaf de eerste dag maar dat was misschien te vroeg en nu heb ik er eigenlijk geen zin meer in pfff
Origin wat? Het is niet echt een goeden google zoektermquote:Op maandag 11 juni 2012 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Origin, voor tabellen en grafieken
Oh, da's de naam van het programma dat ik gebruik. Microcal Origin. Hebben we op de TU een licentie voor. Ideaal om mooie grafieken mee te maken en zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Origin wat? Het is niet echt een goeden google zoekterm
Ja kun je daar APA tabellen mee maken?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, da's de naam van het programma dat ik gebruik. Microcal Origin. Hebben we op de TU een licentie voor. Ideaal om mooie grafieken mee te maken en zo.
Dat zeg ik, latex.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alsof die wetenschappers gaan kutten met word![]()
![]()
Wat is APA?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kun je daar APA tabellen mee maken?
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dus moet ik maar weer even iets anders doen om mijn gedachten eraf te krijgen.
American Psychology Association. Meen ik. Notatiewijze van referenties onder andere.quote:
Huisdieren pestenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
Mhehe en ik heb mijn pardoespantoffels terug en de kat is er bang voor
Met tabellen en grafieken bedoelde ik eigenlijk gewoon cijferlijsten en berekeningen daaraan. Maar dat is dus niet wat je met APA moet doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
American Psychology Association. Meen ik. Notatiewijze van referenties onder andere.
Hallon! Hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallooon meisjons die over ingewikkelde dingon praton
Dat je je referenties bijvoorbeeld alijd zo op moet schrijven:quote:Op maandag 11 juni 2012 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met tabellen en grafieken bedoelde ik eigenlijk gewoon cijferlijsten en berekeningen daaraan. Maar dat is dus niet wat je met APA moet doen?
Bedoel je met notaties van referenties bv, journal, auteur, ... ?
Aaaah, ok thnx! Ik heb al mijn referenties in Reference Manager staan, of in Mendeley. In een aantal gevallen kun je die referenties met een druk op de knop daarin zetten. En als je dan in Word (ja Wordquote:Op maandag 11 juni 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat je je referenties bijvoorbeeld alijd zo op moet schrijven:
Baron, N.S. (2004). SEE YOU ONLINE: Gender Issues in College Student Use of Instant Messaging. Journal Of Langage and Social Psychology, 23(4) 397-423.
Denk ik dat ze bedoelen, dit is een APA-vorm referentie
ook nomquote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, lekker
Ik ga bami maken vanavond
quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, lekker
Ik ga bami maken vanavond
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb net gehoord dat ik na 1 juli geen baan meer heb hihaho