2, 10, 3.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
Ik sta niet in de OP.
Gaan we nogmeer rijtjes bijhouden? Sekspartners, extra tepels, sexynessfactor.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
2, 10, 3.
Niet per sé in die volgorde!
Blondequote:Op maandag 11 juni 2012 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze chick:
Keek volledig door mijn avances heen.
Ja, heb ze in Spotify staan dankzij jouw feilloze muzieksmaak. Als je geen teringherrie laat horen, dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind ze erg goed trouwens.
http://houseshouses.nl/music/
Toffe dame die zangeres.
Ja, dat zie ik wel. Maar ze heeft watquote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bah bah, met d'r veenlijk/Droopy gezicht
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, heb ze in Spotify staan dankzij jouw feilloze muzieksmaak. Als je geen teringherrie laat horen, dan.
Met diezelfde dode blik in haar ogen. Wat een janknummer ook.quote:
Simpele ziel.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met diezelfde dode blik in haar ogen. Wat een janknummer ook.![]()
Niet mijn kopje thee.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Webbased muziekdiensten
Over Murdera's feilloze muzieksmaak gesproken:
Ja ach, je kunt me niet altijd hebben natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
Simpele ziel.
Maar het is ook niet waar ik normaal overheen ga moet ik toegeven.
kut myrquote:Op maandag 11 juni 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ach, je kunt me niet altijd hebben natuurlijk.
Klopt. Als het niet lomp en hard is moet het wel heel goed zijn wil ik het leuk vinden. Of iets aparts.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt. Als het niet lomp en hard is moet het wel heel goed zijn wil ik het leuk vinden. Of iets aparts.
Zo was ik na 1 luisterbeurt helemaal verliefd op Anneke van Giersbergen. Kan ik uren naar luisteren, zelfs haar zeikliedjes!
I have a peen?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Ik heb die boxershorts besteld. En eentje van martin luther king.! DIKKE KORTING EN SHIT.
Nope!quote:
Lekker zacht voor om de pener hoop ik.quote:
Nee, echt niet. Klinkt wel vet though!quote:
Krijg jij ook commentaar op je kleurige boxershorts?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Lekker zacht voor om de pener hoop ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat mijn voorvocht vooral goed uitkomt in die blauwe. Mooie donkere vlekken.
Ik geloof de bekendste nederlandse DeathMetal of grindcore ofzo band.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Klinkt wel vet though!
God Dethroned!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof de bekendste nederlandse DeathMetal of grindcore ofzo band.
Ik heb nu Borrelli-boxershorts, daar krijg ik weinig commentaar op. Zitten wel geweldig, maar ik vind ze eigenlijk wat te belegen. Beetje degelijk. Zoiets zijn die:quote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg jij ook commentaar op je kleurige boxershorts?
Flubberende boxershortsquote:Op maandag 11 juni 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nu Borrelli-boxershorts, daar krijg ik weinig commentaar op. Zitten wel geweldig, maar ik vind ze eigenlijk wat te belegen. Beetje degelijk. Zoiets zijn die:
http://www.ebay.com/itm/N(...)NIB-175/400293437301
Maar dan niet in pisgeel maar toffer en met ruitjes en streepjes enzo.
Mijn pener moet kunnen ademen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Flubberende boxershortsZe moeten strak zijn, en wat langer. Anders kruipen ze omhoog en valt je pener door de pijpjes heen.
Ja, kijk!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
Ik ken alleen Sinister omdat een vriend daar in speelt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, kijk!haha
Detonation en Kutschurft ook nog! Maar die ken ik alleen maar omdat er vrienden van me in spelen.
Gewoon uitkijken voor spiegels, dat ik hem niet volblaf.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zonde van die mooie BOSS-broek als je lekt.
Jamaar die kwaliteit is fucking geweldig. Heb ze al 3 jaar en zien er nog als nieuw uit. ZItten ook heerlijk. Ik krijg altijd een zweterige pener als ik strakke shorts aan heb en dat is vies.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Flubberende boxershortsZe moeten strak zijn, en wat langer zoals die die je eerder postte. Anders kruipen ze omhoog en valt je pener door de pijpjes heen.
Onderbroekjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:51 schreef Crutch het volgende:
Zie ik hier gozers over kleding lullen?
Dafuq?
Een zweterige pener? Wat doet jouw pener allemaal in het dagelijks leven wanneer je gewoon boodschapjes doet ofzo? Push-ups?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Jamaar die kwaliteit is fucking geweldig. Heb ze al 3 jaar en zien er nog als nieuw uit. ZItten ook heerlijk. Ik krijg altijd een zweterige pener als ik strakke shorts aan heb en dat is vies.
Te wijd manquote:Op maandag 11 juni 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nu Borrelli-boxershorts, daar krijg ik weinig commentaar op. Zitten wel geweldig, maar ik vind ze eigenlijk wat te belegen. Beetje degelijk. Zoiets zijn die:
http://www.ebay.com/itm/N(...)NIB-175/400293437301
Maar dan niet in pisgeel maar toffer en met ruitjes en streepjes enzo.
En jezus christus, ik keek niet eens naar de prijsquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
En jezus christus, ik keek niet eens naar de prijsLeg je ze ook op een fluwelen kussentje wanneer je ze uit doet voor de seks? Of zit er een gaatje aan de voorkant?
Ik heb ze voor 90E per stuk gekocht. Handtailored voor Robert Nederveen (lokale herenkledingspeciaalzaak).quote:Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
En jezus christus, ik keek niet eens naar de prijsLeg je ze ook op een fluwelen kussentje wanneer je ze uit doet voor de seks? Of zit er een gaatje aan de voorkant?
Uitwonen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
hi ha ho
De schoonzus van mij zus komt in Juli uit Australie een weekendje op bezoek!
Helemaal knetter stoned voeren
Dry wash only ook zeker!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
Ik heb ze voor 90E per stuk gekocht. Handtailored voor Robert Nederveen (lokale herenkledingspeciaalzaak).Je krijgt per boxer er ook een mooi doosje omheen, waar je boxer in ligt met een strikje er omheen.
Dat is dan ook wel het minste wat ze kunnen doen zeg. Negentig euroquote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
Je krijgt per boxer er ook een mooi doosje omheen, waar je boxer in ligt met een strikje er omheen.
Die Muchamalo's zijn ook duur zeg. Normaal 20-25 Euro per stuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het minste wat ze kunnen doen zeg. Negentig euroDaar koop ik er tien van
Dat gaat wel richting de normalere prijzen. 10-15 euro is denk ik wel een "normale" prijs. Ik ga in elk geval geen Diesels ofzo voor 35 euro de stuk kopen. Het zijn onderbroeken, die doe je het liefste zo snel mogelijk uitquote:Op maandag 11 juni 2012 11:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Die Muchamalo's zijn ook duur zeg. Normaal 20-25 Euro per stuk.Ben benieuwd hoe het zit.
Ja dat blablabla wat zij zegt!quote:
Gay.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef Crutch het volgende:
http://www.esprit.nl/nl/m(...)es_sieraden/horloges
Ik kan geen Breitling betalen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn zeg maar kermishorloges voor hem.
Heb je dat nog niet? Noob.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:04 schreef Crutch het volgende:
Ik wil een la met horloges en iedere dag een andere uitkiezen.
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef twi het volgende:
Ik heb geen horloges. Maar die heb ik niet nodig, tijd past zich wel aan mij aan.
Nu nog sparen voor een echte.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die rechter, met een lichtbruine leren band. En nog een Testscherm-klokje.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel leuk, maar ik durf dat haast niet te posten met Skv en Murdera hier
Boss Orangequote:
Daar heb ik afgelopen weekend weer genoeg van gezien.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:07 schreef SicSicSics het volgende:
Dure boxers, horloges...![]()
Kunnen we het niet gewoon weer over bier en tieten hebben?
Ik vind deze ook mooier dan die Skv postte, dat vind ik ouwe lullen horlogesquote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel leuk, maar ik durf dat haast niet te posten met Skv en Murdera hier
http://www.march-lab.com/homme-collection/timepieces/1805-emeraldquote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooier dan die Skv postte, dat vind ik ouwe lullen horloges
Om Kyle's mom te quoten: 'WhatwhatWHAAT?!' Hoe kun je daar (bier of tieten, maakt niet uit) nu genoeg van hebben gezien? Gekke Mystquote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar heb ik afgelopen weekend weer genoeg van gezien.
Ja dat had je een keer laten zien idd, die is baas der bazen, echt heel mooi!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.march-lab.com/homme-collection/timepieces/1805-emerald
Dit zal mijn volgende aanwinst worden.
Dat dus. Bier ben ik nog wel eens misselijk van, tieten nooit!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
Om Kyle's mom te quoten: 'WhatwhatWHAAT?!' Hoe kun je daar (bier of tieten, maakt niet uit) nu genoeg van hebben gezien? Gekke Myst
Bij mij net andersom xD Johquote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus. Bier ben ik nog wel eens misselijk van, tieten nooit!
Het liefst zat ik elke dag aan bier en tieten, maar soms moet je even afscheid van je favoriete bezigheden nemen om meer te kunnen verlangen naar de volgende keer.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Om Kyle's mom te quoten: 'WhatwhatWHAAT?!' Hoe kun je daar (bier of tieten, maakt niet uit) nu genoeg van hebben gezien? Gekke Myst
Daar hou ik je aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja dat had je een keer laten zien idd, die is baas der bazen, echt heel mooi!
Ik zou je er zeker om doen
Die postte je al idd, ik vind 'm vet maar het zou echt niks voo rmij zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.march-lab.com/homme-collection/timepieces/1805-emerald
Dit zal mijn volgende aanwinst worden.
GIMMEquote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dit wel wat voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dit wel wat voor jou:
[ afbeelding ]
Hoe erg is het met me wanneer de bovenste me niets doet en ik bij die onderste zo blij word als een kind?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik had vroeger deze. Nog steeds kut dat ie kapot is.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooier dan die Skv postte, dat vind ik ouwe lullen horloges
Mijn mening over vrijwel elk horlogequote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Een stationsklok met een polsbandje er omheen
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Een stationsklok met een polsbandje er omheen
Zou hé, puur theoretisch dus *terugkrabbel-modus*quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik had vroeger deze. Nog steeds kut dat ie kapot is.
[ afbeelding ]
En dat bovenal idd.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn mening over vrijwel elk horlogeMaar die discussie heb ik hier al eens gevoerd met die horlogefetishisten.
Toen ik nog horloges droeg keek ik elke twee minuten hoe laat het was. Daarom maar besloten dat het beter is geen horloges te dragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap overigens wel dat mensen horloges mooi vinden als sieraad, alleen ik vind ze vrijwel altijd lelijk en nooit iets toevoegen aan het uiterlijk van iemand.
Ahum?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zou hé, puur theoretisch dus *terugkrabbel-modus*
Ik wil. En een Lange & sohne.quote:
Ik ben soms blij dat ik ben geboren als meisje want de dameshorloges vind ik vele malen toffer.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap overigens wel dat mensen horloges mooi vinden als sieraad, alleen ik vind ze vrijwel altijd lelijk en nooit iets toevoegen aan het uiterlijk van iemand.
quote:
Ik heb liever rationaliteit, richtingsgevoel en logica dan leuke dameshorloges uit kunnen zoeken.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:32 schreef MohMi het volgende:
Ik ben soms blij dat ik ben geboren als meisje want de dameshorloges vind ik vele malen toffer.
Oh, ik kan ook echt wel mooie herenhorloges vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben soms blij dat ik ben geboren als meisje want de dameshorloges vind ik vele malen toffer.
[..]
Ik ook! Maar ik heb meer kans een leuk dameshorloge te vinden dan die andere drie.... Denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:34 schreef twi het volgende:
Ik heb liever rationaliteit, richtingsgevoel en logica dan leuke dameshorloges uit kunnen zoeken.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb liever rationaliteit, richtingsgevoel en logica dan leuke dameshorloges uit kunnen zoeken.
Mompelt iets over kwakjes in ogenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik heb liever een mooi horloge dan een vertekend beeld over mijn geslacht
![]()
Op dat richtingsgevoel na dan, dat is zeker waar.
En het hoofdgerecht?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:11 schreef WasMachinator het volgende:
geweldig, vrijdag galabal van mijn oude middelbare school.. en onze entree wordt een stadsbus van veolia
Ligt dat niet wat zwaar op de maag, na zo'n stadsbus?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:17 schreef MohMi het volgende:
Kant en klare rozijnenbollen met oude kaas van de pomp!
Als ik ergens 50.000 of meer vind dan wel ja.quote:
Creepy, maar wel vet!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
http://www.studioweave.com/projects/salt-from-tears/
Wtf
Kan erg fijn zijn, hoor, afhankelijk van hoe het loopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:40 schreef Skv het volgende:
Meisje van zaterdag wil afspreken.
Maar ik heb er weer een die Godverdomse ver weg woont. Fucking Breda dit keer. Wel dichterbij dan Maastricht, maar toch.
Mits lekkere collega, ok.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag ik een stukje van jouw dag dan?Mag jij hier hitsig tegen mijn collega aanrijden
Daar heb je een goed punt, Den Bosch is niet te doen joh.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
Breda is wel weer triest ver weg. Vanuit Enschede toch? Dat sucks wel, zeker als je vaker wil afspreken!
Ik ben ook wel geinteresseerd in lekkere collega's, maar Den Bosch is ook weer zo'n dramafstand.
Vergeleken met Amersfoort!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:52 schreef MohMi het volgende:
Daar heb je een goed punt, Den Bosch is niet te doen joh.
Brace yourself.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:40 schreef Skv het volgende:
Meisje van zaterdag wil afspreken.
Maar ik heb er weer een die Godverdomse ver weg woont. Fucking Breda dit keer. Wel dichterbij dan Maastricht, maar toch.
Rooibosthee en spekpannenkoeken. Maar dat was haar vriendinnetje die dat maakte.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Brace yourself.
Rooibosthee en worstenbroodjes.
Ik sliep nog geeneens.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef Crutch het volgende:
Oh echt? Voor spekpannekoeken kun je mij ook wel wekken.
Ja, met z'n vieren in één bed is wel heeeel knus.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik sliep nog geeneens.Maar we hadden het even iets handiger aan moeten pakken idd, 1 op 1 naar huis gaan ipv 2 op 2.
! Ik bedenk altijd zulke stompzinnige dingen als ik zat ben.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
Dat kan soms behoorlijk vermoeiend zijn ja. Is het wel interessant verder?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Best irritant.. een trainer die langzaam typt en langzaam dingen ziet
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan erg fijn zijn, hoor, afhankelijk van hoe het loopt.
Verder opzich wel ja. Maar hij is heel erg van de knip en plak en heeft weinig kennis echt in z'n hoofd zitten.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat kan soms behoorlijk vermoeiend zijn ja. Is het wel interessant verder?
Nee die vriendin van haar in dr bed en ze had een matje om zelf op te slapen. Maar vriend van me en ik konden daar dus niet echt meer bij.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, met z'n vieren in één bed is wel heeeel knus.
Maar sliepen ze nou samen dan? Ofwah?
Mooi en programmeren is vaak knip en plakwerk. Tenminste wel als ik het doe!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Verder opzich wel ja. Maar hij is heel erg van de knip en plak en heeft weinig kennis echt in z'n hoofd zitten.
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee die vriendin van haar in dr bed en ze had een matje om zelf op te slapen. Maar vriend van me en ik konden daar dus niet echt meer bij.ZIjn om 6.45 maar naar huis gegaan. Dacht dat ik mezelf nog belachelijk had gemaakt, we kwamen daar binnen en moesten allebei zeiken. Zijn we bezopen met zn tweeen die plee ingesjouwd en tegelijk samen gaan pissen.
Ze keken wel even vreemd, maar daarna werden er al snel pannenkoeken gebakken.
Ghostbusters jongen!quote:
Dutjes op maandagmiddag?quote:
Ghostbusters!quote:
saywhut.quote:
Roger.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
In een kruis in plaats van in het kruis.
Waarom?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:11 schreef MohMi het volgende:
Tijd voor een piepklein dansje over de afdeling
quote:
Kitten!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
Pluh, nog even ouwehoeren bij de buren en dan vind ik het wel mooi geweest voor zo'n eerste werkdag. Tijd om mijn kitten te gaan bezoeken, jaaaaa!![]()
Dafuq...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kitten!![]()
![]()
Ik wil ook weer een kat. De laatste 2 zijn alleen platgereden, dus ik durf het mijn nieuwe kat nog niet aan te doen.![]()
Ik moet nog een half uurtje!Fijne avond enzo!
Gisteren nog op uitzendinggemist die docu zitten kijken, "Ouwehoeren". Vet leuk om eens te horen van 2 oude hoeren hoe het was en nu is enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
Pluh, nog even ouwehoeren bij de buren en dan vind ik het wel mooi geweest voor zo'n eerste werkdag. Tijd om mijn kitten te gaan bezoeken, jaaaaa!![]()
Woa toevallig, ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Gisteren nog op uitzendinggemist die docu zitten kijken, "Ouwehoeren". Vet leuk om eens te horen van 2 oude hoeren hoe het was en nu is enzo
wait.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woa toevallig, ik ook![]()
. Ik vond die ene van 51 wel lekker eigenlijk
![]()
Ja, ik zei nog zo, goed oppassen met oversteken, maar luisteren? Ho maar!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef MohMi het volgende:
Dafuq...als een kat het gewend is binnen te zijn, kun je ze ook binnen houden. Ik zit op een flat dus hier houd het ook gauw op met naar buiten gaan, hoor
Succes nog even, you too fijne avond!
Pics!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
Woa toevallig, ik ook![]()
. Ik vond die ene van 51 wel lekker eigenlijk
![]()
Wat helpt bij kittens is om ze mee naar buiten te nemen, bij de auto te zetten en dan te toeteren. Het doel is om ze bang te maken voor auto's zodat ze hopelijk later niet aan gort worden gereden.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog zo, goed oppassen met oversteken, maar luisteren? Ho maar!
Een kat moet je niet binnenhouden, tenminste, dat vind ik zielig.Zit ie altijd maar naar buiten te staren enzo. Ik woon ook op de eerste verdieping, beide katten konden altijd prima via schuttingen en schuurtjes weer boven komen!
Is op zich ook geen garantie. De rooie kater van mijn ouders is 2 keer aangereden. En die was goed bang voor auto's.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
Wat helpt bij kittens is om ze mee naar buiten te nemen, bij de auto te zetten en dan te toeteren. Het doel is om ze bang te maken voor auto's zodat ze hopelijk later niet aan gort worden gereden.
Dat weet ik, het is in ieder geval iets. Klote als je je kat op die manier verliestquote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is op zich ook geen garantie. De rooie kater van mijn ouders is 2 keer aangereden. En die was goed bang voor auto's.
It's the only right thing to do, reallyquote:Op maandag 11 juni 2012 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
Zal ik mijn baan en Crutch opzeggen? Dan gaat het weer hard
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
It's the only right thing to do, really
En zeker als mod dien je het goede voorbeeld te geven in het belang van The Greater Goodquote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets jamaar! We moeten allemaal offers brengen.
Ik zelf ookquote:Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik was vandaag een beetje druk. Morgen ook, dan weten jullie het vast.
Inderdaad, jij begrijpt het. Ook die zware last die op onze schouders rustquote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
En zeker als mod dien je het goede voorbeeld te geven in het belang van The Greater Good
Dus er zit niets anders op, Hara!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, jij begrijpt het. Ook die zware last die op onze schouders rust
Jouw leven. DO NOT WANT!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet als je 12 uur van je dag op, van en naar werk spendeert.
quote:
Pics.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb twee stijlen op mijn werk. Of colbertje, overhemd, nette schoenen, of volkomen als een slons op afgetrapte sneakers.Meestal het tweede ook
Toevallig ben ik vandaag netjes
Dan zou ik een andere baan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet als je 12 uur van je dag op, van en naar werk spendeert.
En dat na vier wijntjes op een maandagavond!quote:
Dat ligt er helemaal aan hoeveel ze me ervoor betalen!quote:
Dat is niet altijd even makkelijk. Het is makkelijker om een woning dichterbij te zoeken, en dat ga ik nu dus ook doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zou ik een andere baan gaan zoeken.
Waren het er geen vijf?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef SicSicSics het volgende:
En dat na vier wijntjes op een maandagavond!
Dat zou maar zo ook nog kunnen!quote:
Dan kun je ook wel dichterbij gaan wonen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoeveel ze me ervoor betalen!
True! Maar ik doe alleen meestal korte opdrachten. Hoewel mijn langste detachering 2,5 jaar ook gelijk het verste weg was, 140km.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:48 schreef Crutch het volgende:
Luisterboeken Keiharde metal in de auto luisteren.
Iets met door de kroeg heen schreeuwenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
Dat zou maar zo ook nog kunnen!
Ik heb geen bonnetje gekregen!
Ik heb heerlijk geslapen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
Iets met door de kroeg heen schreeuwen
Nog beetje geslapen dan?
Ik woon echt niet in Woerden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
Daarom zou ik dus nooit detachering gaan doen. Een beetje 100 km naar mijn werk rijden en verplicht in Woerden moeten gaan wonen omdat dan het hele land bereikbaar is
Op loopafstand wonen
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen!![]()
Vanmorgen niet zo lekker wakker geworden alleen.
I kneeeeeeuwwwww!quote:
Nee, niet echt, maar het is wel eens soepeler gegaan.quote:
Toch iets met watje blijkbaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:05 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, niet echt, maar het is wel eens soepeler gegaan.
Gebruik je verstand dan ook en neuk je ex niet.quote:
Hoor Lees ik daar een licht sarcastische ondertoon?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:04 schreef MohMi het volgende:
Dat krijg je met al die exen, het is een zware last om een vrouwenverslinder te zijn
Heeft ie z'n ex geneukt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gebruik je verstand dan ook en neuk je ex niet.
Kom op zeg. Je ex neuken en dan gaan lopen zeiken dat er gezeik van komt [ afbeelding ]![]()
Ik word oud!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je bent nog geen 30.. dus ik zal niet ' ben' zeggen
Dit. Als ze dan toch geneukt moet worden dan offer ik me wel op voor de goede zaak.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gebruik je verstand dan ook en neuk je ex niet.
Kom op zeg. Je ex neuken en dan gaan lopen zeiken dat er gezeik van komt [ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:23 schreef Skv het volgende:
Vrijblijvende sex met je ex werkt blijkbaar niet.
quote:
Zeker niet, het is echt een zware last, hoor! Vrouwen plezieren, ze dan weer op hun plek zetten en ze vervolgens daar houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoor Lees ik daar een licht sarcastische ondertoon?
Jij maakt vrienden hier!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
je bent nog geen 30.. dus ik zal niet ' ben' zeggen
Vrouwenverslinder?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker niet, het is echt een zware last, hoor! Vrouwen plezieren, ze dan weer op hun plek zetten en ze vervolgens daar houdenMoet er niet aan denken, het is een mirakel dat Skv nog tijd over houdt voor iets anders! Topsport!
Drop je ex bruv, ga voor de pinda.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Vrouwenverslinder?
Ik ben een hele aardige, leuke jongen.
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:27 schreef Skv het volgende:
Vrouwenverslinder?
Juist, en daardoor vallen de vrouwen met bosjes voor je. Gelukkig heb je ons om je digitaal te steunenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Vrouwenverslinder?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Ik ben Cue, dus dat kan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26 KM rijden/racen (a2 racerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:47 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een liefde hier op dinsdag ochtend!
Shifto, je werkt vlakbij huis? Of werd je wakker in de bushalte tegenover je werk?
Met wakker worden, tanden poetsen, e.d.quote:
hoelang ben jij smorgens bezig dan thuis?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met wakker worden, tanden poetsen, e.d.
Ik ben onder de indruk!
Tandenpoetsen doe ik sowieso al tegelijk met het doen van mijn haarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met wakker worden, tanden poetsen, e.d.
Ik ben onder de indruk!
gel in je bek en tandpasta in je haar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Tandenpoetsen doe ik sowieso al tegelijk met het doen van mijn haarIk heb namelijk nooit veel tijd sochtends. Blijf altijd tot het uiterste liggen
Luie draak.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Tandenpoetsen doe ik sowieso al tegelijk met het doen van mijn haarIk heb namelijk nooit veel tijd sochtends. Blijf altijd tot het uiterste liggen
Ligt eraan of ik mijn haar moet doen of niet!quote:
Die enorme bos van jou iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef SicSicSics het volgende:
Ligt eraan of ik mijn haar moet doen of niet!Maar met lunch bouwen en koffie drinken toch al gauw een half uurtje.
En dan ook nog naar je werk rijden...
Als een baasch!quote:
Hier moet ik een uur wakker zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die enorme bos van jou idd![]()
Veels te lang een half uurW
Ik word er gewoon al moe vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier moet ik een uur wakker zijn.
Koffie, peuk, auctionhouse ff checken, dan rustig douchen, scheren, tandjespoetsen, mn woeste lokken bedwingen, aankleden, weer uitkleden, mezelf bewonderen, toch weer aankleden en de deur uit.
AH Checken doe ik op mn werkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Koffie, peuk, auctionhouse ff checken, dan rustig douchen, scheren, tandjespoetsen, mn woeste lokken bedwingen, aankleden, weer uitkleden, mezelf bewonderen, toch weer aankleden en de deur uit.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben sexy binnen 10 minutenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:02 schreef Murdera het volgende:
Maar daarna ben ik er helemaal klaar voor.
Sexy as hell, and ready to roll
in 10 min douchen en tandenpoetsen?quote:
Ik voel me vies als ik sochtends niet douche.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tandenpoetsen doe je tijdens het douchen
Maar douchen doe ik savonds ivm m'n haar
Komt omdat jij op jezelf klaarkomt als je wakker wordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voel me vies als ik sochtends niet douche.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Koffie, peuk, auctionhouse ff checken, dan rustig douchen, scheren, tandjespoetsen, mn woeste lokken bedwingen, aankleden, weer uitkleden, mezelf bewonderen, fappen, toch weer aankleden en de deur uit.
Dat heb ik alleen op dagen dat ik een kater heb, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik sta op en een uurtje later zit ik op mijn werk. Geen idee wat er in de tussentijd gebeurt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voel me vies als ik sochtends niet douche.
dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Komt omdat jij op jezelf klaarkomt als je wakker word
Dat doe ik altijd voor ik ga slapen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:15 schreef shifto het volgende:
Dat komt wel eens voor bij mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen op dagen dat ik een kater heb, dat dan weer wel.
Precies!quote:
Ik moet die spiegel boven mijn bed ook weghalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had een tweepersoons hotel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
Precies!En omdat een taxi vanuit Utrecht best aan de prijs is.
Pfff, 39 geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ouder is dan 50, anders heeft hij echt een matige naam voor zijn leeftijd
Oh wacht, in Drenthe is dit natuurlijk heel normaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ouder is dan 50, anders heeft hij echt een matige naam voor zijn leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |