2, 10, 3.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
Ik sta niet in de OP.
Gaan we nogmeer rijtjes bijhouden? Sekspartners, extra tepels, sexynessfactor.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
2, 10, 3.
Niet per sé in die volgorde!
Blondequote:Op maandag 11 juni 2012 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze chick:
Keek volledig door mijn avances heen.
Ja, heb ze in Spotify staan dankzij jouw feilloze muzieksmaak. Als je geen teringherrie laat horen, dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind ze erg goed trouwens.
http://houseshouses.nl/music/
Toffe dame die zangeres.
Ja, dat zie ik wel. Maar ze heeft watquote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bah bah, met d'r veenlijk/Droopy gezicht
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, heb ze in Spotify staan dankzij jouw feilloze muzieksmaak. Als je geen teringherrie laat horen, dan.
Met diezelfde dode blik in haar ogen. Wat een janknummer ook.quote:
Simpele ziel.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met diezelfde dode blik in haar ogen. Wat een janknummer ook.![]()
Niet mijn kopje thee.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Webbased muziekdiensten
Over Murdera's feilloze muzieksmaak gesproken:
Ja ach, je kunt me niet altijd hebben natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
Simpele ziel.
Maar het is ook niet waar ik normaal overheen ga moet ik toegeven.
kut myrquote:Op maandag 11 juni 2012 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ach, je kunt me niet altijd hebben natuurlijk.
Klopt. Als het niet lomp en hard is moet het wel heel goed zijn wil ik het leuk vinden. Of iets aparts.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt. Als het niet lomp en hard is moet het wel heel goed zijn wil ik het leuk vinden. Of iets aparts.
Zo was ik na 1 luisterbeurt helemaal verliefd op Anneke van Giersbergen. Kan ik uren naar luisteren, zelfs haar zeikliedjes!
I have a peen?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Ik heb die boxershorts besteld. En eentje van martin luther king.! DIKKE KORTING EN SHIT.
Nope!quote:
Lekker zacht voor om de pener hoop ik.quote:
Nee, echt niet. Klinkt wel vet though!quote:
Krijg jij ook commentaar op je kleurige boxershorts?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Lekker zacht voor om de pener hoop ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat mijn voorvocht vooral goed uitkomt in die blauwe. Mooie donkere vlekken.
Ik geloof de bekendste nederlandse DeathMetal of grindcore ofzo band.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Klinkt wel vet though!
God Dethroned!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof de bekendste nederlandse DeathMetal of grindcore ofzo band.
Ik heb nu Borrelli-boxershorts, daar krijg ik weinig commentaar op. Zitten wel geweldig, maar ik vind ze eigenlijk wat te belegen. Beetje degelijk. Zoiets zijn die:quote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg jij ook commentaar op je kleurige boxershorts?
Flubberende boxershortsquote:Op maandag 11 juni 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nu Borrelli-boxershorts, daar krijg ik weinig commentaar op. Zitten wel geweldig, maar ik vind ze eigenlijk wat te belegen. Beetje degelijk. Zoiets zijn die:
http://www.ebay.com/itm/N(...)NIB-175/400293437301
Maar dan niet in pisgeel maar toffer en met ruitjes en streepjes enzo.
Mijn pener moet kunnen ademen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Flubberende boxershortsZe moeten strak zijn, en wat langer. Anders kruipen ze omhoog en valt je pener door de pijpjes heen.
Ja, kijk!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
Ik ken alleen Sinister omdat een vriend daar in speelt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, kijk!haha
Detonation en Kutschurft ook nog! Maar die ken ik alleen maar omdat er vrienden van me in spelen.
Gewoon uitkijken voor spiegels, dat ik hem niet volblaf.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zonde van die mooie BOSS-broek als je lekt.
Jamaar die kwaliteit is fucking geweldig. Heb ze al 3 jaar en zien er nog als nieuw uit. ZItten ook heerlijk. Ik krijg altijd een zweterige pener als ik strakke shorts aan heb en dat is vies.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Flubberende boxershortsZe moeten strak zijn, en wat langer zoals die die je eerder postte. Anders kruipen ze omhoog en valt je pener door de pijpjes heen.
Onderbroekjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:51 schreef Crutch het volgende:
Zie ik hier gozers over kleding lullen?
Dafuq?
Een zweterige pener? Wat doet jouw pener allemaal in het dagelijks leven wanneer je gewoon boodschapjes doet ofzo? Push-ups?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Jamaar die kwaliteit is fucking geweldig. Heb ze al 3 jaar en zien er nog als nieuw uit. ZItten ook heerlijk. Ik krijg altijd een zweterige pener als ik strakke shorts aan heb en dat is vies.
Te wijd manquote:Op maandag 11 juni 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nu Borrelli-boxershorts, daar krijg ik weinig commentaar op. Zitten wel geweldig, maar ik vind ze eigenlijk wat te belegen. Beetje degelijk. Zoiets zijn die:
http://www.ebay.com/itm/N(...)NIB-175/400293437301
Maar dan niet in pisgeel maar toffer en met ruitjes en streepjes enzo.
En jezus christus, ik keek niet eens naar de prijsquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
En jezus christus, ik keek niet eens naar de prijsLeg je ze ook op een fluwelen kussentje wanneer je ze uit doet voor de seks? Of zit er een gaatje aan de voorkant?
Ik heb ze voor 90E per stuk gekocht. Handtailored voor Robert Nederveen (lokale herenkledingspeciaalzaak).quote:Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
En jezus christus, ik keek niet eens naar de prijsLeg je ze ook op een fluwelen kussentje wanneer je ze uit doet voor de seks? Of zit er een gaatje aan de voorkant?
Uitwonen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
hi ha ho
De schoonzus van mij zus komt in Juli uit Australie een weekendje op bezoek!
Helemaal knetter stoned voeren
Dry wash only ook zeker!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
Ik heb ze voor 90E per stuk gekocht. Handtailored voor Robert Nederveen (lokale herenkledingspeciaalzaak).Je krijgt per boxer er ook een mooi doosje omheen, waar je boxer in ligt met een strikje er omheen.
Dat is dan ook wel het minste wat ze kunnen doen zeg. Negentig euroquote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
Je krijgt per boxer er ook een mooi doosje omheen, waar je boxer in ligt met een strikje er omheen.
Die Muchamalo's zijn ook duur zeg. Normaal 20-25 Euro per stuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het minste wat ze kunnen doen zeg. Negentig euroDaar koop ik er tien van
Dat gaat wel richting de normalere prijzen. 10-15 euro is denk ik wel een "normale" prijs. Ik ga in elk geval geen Diesels ofzo voor 35 euro de stuk kopen. Het zijn onderbroeken, die doe je het liefste zo snel mogelijk uitquote:Op maandag 11 juni 2012 11:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Die Muchamalo's zijn ook duur zeg. Normaal 20-25 Euro per stuk.Ben benieuwd hoe het zit.
Ja dat blablabla wat zij zegt!quote:
Gay.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef Crutch het volgende:
http://www.esprit.nl/nl/m(...)es_sieraden/horloges
Ik kan geen Breitling betalen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn zeg maar kermishorloges voor hem.
Heb je dat nog niet? Noob.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:04 schreef Crutch het volgende:
Ik wil een la met horloges en iedere dag een andere uitkiezen.
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef twi het volgende:
Ik heb geen horloges. Maar die heb ik niet nodig, tijd past zich wel aan mij aan.
Nu nog sparen voor een echte.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die rechter, met een lichtbruine leren band. En nog een Testscherm-klokje.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel leuk, maar ik durf dat haast niet te posten met Skv en Murdera hier
Boss Orangequote:
Daar heb ik afgelopen weekend weer genoeg van gezien.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:07 schreef SicSicSics het volgende:
Dure boxers, horloges...![]()
Kunnen we het niet gewoon weer over bier en tieten hebben?
Ik vind deze ook mooier dan die Skv postte, dat vind ik ouwe lullen horlogesquote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel leuk, maar ik durf dat haast niet te posten met Skv en Murdera hier
http://www.march-lab.com/homme-collection/timepieces/1805-emeraldquote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooier dan die Skv postte, dat vind ik ouwe lullen horloges
Om Kyle's mom te quoten: 'WhatwhatWHAAT?!' Hoe kun je daar (bier of tieten, maakt niet uit) nu genoeg van hebben gezien? Gekke Mystquote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar heb ik afgelopen weekend weer genoeg van gezien.
Ja dat had je een keer laten zien idd, die is baas der bazen, echt heel mooi!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.march-lab.com/homme-collection/timepieces/1805-emerald
Dit zal mijn volgende aanwinst worden.
Dat dus. Bier ben ik nog wel eens misselijk van, tieten nooit!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
Om Kyle's mom te quoten: 'WhatwhatWHAAT?!' Hoe kun je daar (bier of tieten, maakt niet uit) nu genoeg van hebben gezien? Gekke Myst
Bij mij net andersom xD Johquote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus. Bier ben ik nog wel eens misselijk van, tieten nooit!
Het liefst zat ik elke dag aan bier en tieten, maar soms moet je even afscheid van je favoriete bezigheden nemen om meer te kunnen verlangen naar de volgende keer.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Om Kyle's mom te quoten: 'WhatwhatWHAAT?!' Hoe kun je daar (bier of tieten, maakt niet uit) nu genoeg van hebben gezien? Gekke Myst
Daar hou ik je aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja dat had je een keer laten zien idd, die is baas der bazen, echt heel mooi!
Ik zou je er zeker om doen
Die postte je al idd, ik vind 'm vet maar het zou echt niks voo rmij zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.march-lab.com/homme-collection/timepieces/1805-emerald
Dit zal mijn volgende aanwinst worden.
GIMMEquote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dit wel wat voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dit wel wat voor jou:
[ afbeelding ]
Hoe erg is het met me wanneer de bovenste me niets doet en ik bij die onderste zo blij word als een kind?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik had vroeger deze. Nog steeds kut dat ie kapot is.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind deze ook mooier dan die Skv postte, dat vind ik ouwe lullen horloges
Mijn mening over vrijwel elk horlogequote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Een stationsklok met een polsbandje er omheen
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Een stationsklok met een polsbandje er omheen
Zou hé, puur theoretisch dus *terugkrabbel-modus*quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
Ik had vroeger deze. Nog steeds kut dat ie kapot is.
[ afbeelding ]
En dat bovenal idd.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn mening over vrijwel elk horlogeMaar die discussie heb ik hier al eens gevoerd met die horlogefetishisten.
Toen ik nog horloges droeg keek ik elke twee minuten hoe laat het was. Daarom maar besloten dat het beter is geen horloges te dragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap overigens wel dat mensen horloges mooi vinden als sieraad, alleen ik vind ze vrijwel altijd lelijk en nooit iets toevoegen aan het uiterlijk van iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |