Bij mij MOET daar gewoon 'jongeuh, BAM!' achteraankomenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
Verrekte mongol floept er hier ook nog wel eens uit.
Daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
'BAM' hebben ik vanmiddag met Risken de heule tijd geroepen. Tot grote frustratie van iedereen.
Dat doe ik met pannelap!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, frikandel gebruik ik ook te vaak. Wanne frikandel man.
Yes. Yes, you did say that.quote:
Ohjaquote:Op zondag 10 juni 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader gebruikt miljaarof de versterkte vorm, godmiljaar
Aaaah, dat kijk ik nooit.quote:
Ik moet het downloaden kopen he.quote:
Vleeschgeworden dekzwabber.quote:
Ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
Ik heb zo achterlijk veel zin in de meet he, niet normaal.
Voor de datersquote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook zin in de meetdan moeten we een foto maken van alle singol ladies en dan hier op fok zetten.
![]()
Woei.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook zin in de meetdan moeten we een foto maken van alle singol ladies en dan hier op fok zetten.
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
Ik ben trouwens die zondag vrij en moet de zaterdag tot 17u werken. Hoelaat beginnen jullie? Misschien dat ik toch durf te komen
Doen! We zijn heul lief!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
Ik ben trouwens die zondag vrij en moet de zaterdag tot 17u werken. Hoelaat beginnen jullie? Misschien dat ik toch durf te komen
Ja kom we doen hetquote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Ik drink niet meerquote:Op zondag 10 juni 2012 23:27 schreef Mss het volgende:
Ik zou wel gaan indrinken in de trein, anders trek je ons niet
Gewoon doen MM. We hebben allemaal een eerste meet gehad, en je komt er als het goed is heel makkelijk tussen. We gaan wel aan je tetten zitten!quote:
Maar even serieus. Als je sociale drempel je enige drempel is zou ik écht proberen om je daar overheen te zetten. Ik denk namelijk dat je het ontzettend leuk gaat vinden, en dat je daarom misschien in andere situaties ook makkelijker op mensen afstapt. WIN-WIN.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
Ik ga mij even weer op misschien zetten in het meettopic
Ja dat is het ook, dan ga ik denken wat ik moet gaan vertellen want ik moet perse praten van mijzelf en dan weet ik niet waarover en dan raak ik in paniek en dan val ik helemaal stilquote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar even serieus. Als je sociale drempel je enige drempel is zou ik écht proberen om je daar overheen te zetten. Ik denk namelijk dat je het ontzettend leuk gaat vinden, en dat je daarom misschien in andere situaties ook makkelijker op mensen afstapt. WIN-WIN.
Ik heb geen maskerquote:Op zondag 10 juni 2012 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaaa megamindy komt ook!! Kom je in pak?
Gelukkig zitten er een hele hoop wijven om je heen die wél weten waar ze over moeten praten en dan kan je daar makkelijk op inhakenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, dan ga ik denken wat ik moet gaan vertellen want ik moet perse praten van mijzelf en dan weet ik niet waarover en dan raak ik in paniek en dan val ik helemaal stil
Dit, en als er drank in het spel is merkt niemand het als je iets doms zegtquote:Op zondag 10 juni 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er een hele hoop wijven om je heen die wél weten waar ze over moeten praten en dan kan je daar makkelijk op inhakenEcht, het is volgens mij tijdens de vorige meet geen moment stil geweest
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
Ja ik moet misschien ook maar weer gaan drinken
De vorige meet was nog redelijk bescheidenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er een hele hoop wijven om je heen die wél weten waar ze over moeten praten en dan kan je daar makkelijk op inhakenEcht, het is volgens mij tijdens de vorige meet geen moment stil geweest
Hehehe en toen was ik ook nog rustig en geen alcohol want moest nog rijdenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:39 schreef Mss het volgende:
[..]
De vorige meet was nog redelijk bescheiden.
Echt Mss, ik vind je superlief en een tof wijf, maar van dat scharen krijg ik kotsneigingenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:41 schreef Mss het volgende:
Precies. Nu gaat het worden van drink ALL the beer en lekker scharen!
Ja idd.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:39 schreef Mss het volgende:
[..]
De vorige meet was nog redelijk bescheiden.
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt Mss, ik vind je superlief en een tof wijf, maar van dat scharen krijg ik kotsneigingen
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
Tevens ga ik dit denk ik kopen voor die bruiloft:
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item2a1d6b3ec3
Hoofdtooi-ding? Whut?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Zure bejaarde, Poolse zloty of spuithoer doen het altijd goed in de auto hier
En mooie hoofdtooi-ding Dico
oh wacht, dat was Mss... oeps!quote:
sukkolquote:
ik heb altijd gelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
sukkol
oh en trouwens je had gelijk over Eric. zomg wat een geyl ding![]()
![]()
![]()
`True blood?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
sukkol
oh en trouwens je had gelijk over Eric. zomg wat een geyl ding![]()
![]()
![]()
Euhm eind seizoen 2, dus dat Eric z'n maker doodgaat en dat iedereen zwarte ogen heeft en loco isquote:Op zondag 10 juni 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb altijd gelijk
Welke aflevering zit je nu? (qua verhaallijn, nummers zeggen me niet zoveel met series)
uhm tsja.... dát kan ook zeg maarquote:Op zondag 10 juni 2012 23:53 schreef megamandy het volgende:
het broertje van mijn ex (dit voelt echt vreemd om te typen
) is zo een typische mbo'er die te graag naar Jersey Shore kijkt en graag fitnesst sinds een tijd. En nu heeft hij dit plaatje op facebook gezet:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:53 schreef megamandy het volgende:
het broertje van mijn ex (dit voelt echt vreemd om te typen
) is zo een typische mbo'er die te graag naar Jersey Shore kijkt en graag fitnesst sinds een tijd. En nu heeft hij dit plaatje op facebook gezet:
[ afbeelding ]
ik wel, ik hou wel van langharig tuigquote:Op zondag 10 juni 2012 23:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
`True blood?Ik vond hem eerst echt helemaal niets, met dat haar.
ik mis de spuiten met anabolen trouwens in het plaatjequote:Op zondag 10 juni 2012 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Oh hell. Vooral die proteineshakes
![]()
En ik doe ook veel van dat eerste, gezond eten en veel slapen en ik sport en ik ben nogsteeds een zak vetjes.
Ja hij eet ook shakes, zogenaamd om zijn spieren sneller te laten herstellen, uhuhquote:Op zondag 10 juni 2012 23:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Oh hell. Vooral die proteineshakes
![]()
En ik doe ook veel van dat eerste, gezond eten en veel slapen en ik sport en ik ben nogsteeds een zak vetjes.
oh ja, met Godric op het dak.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Euhm eind seizoen 2, dus dat Eric z'n maker doodgaat en dat iedereen zwarte ogen heeft en loco is
Ik ook wel, maar bij hem vond ik het dan weer niet staan, in ieder geval niet die lengtequote:Op zondag 10 juni 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wel, ik hou wel van langharig tuig
Maar kort is ook wel erg goed bij hem
Ja mhm. Eiwit voor je gaat slapen helpt wel, maar alleen maar shakes werkt heus nietquote:Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hij eet ook shakes, zogenaamd om zijn spieren sneller te laten herstellen, uhuh
Je hebt een heel mooi topique waar EK hunks worden gepostquote:Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef Mss het volgende:
Over langharig tuig, volgens mij zat er best wel een hete Deen bij die wedstrijd gisteren?
Orgiequote:Op zondag 10 juni 2012 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Euhm eind seizoen 2, dus dat Eric z'n maker doodgaat en dat iedereen zwarte ogen heeft en loco is
pics?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef Mss het volgende:
Over langharig tuig, volgens mij zat er best wel een hete Deen bij die wedstrijd gisteren?
https://www.google.nl/sea(...)d04&biw=1280&bih=588quote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt een heel mooi topique waar EK hunks worden gepostmisschien zit hij daarbij?
nee klopt wel, dat had veel langer moeten zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 23:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar bij hem vond ik het dan weer niet staan, in ieder geval niet die lengte
[..]
Ja mhm. Eiwit voor je gaat slapen helpt wel, maar alleen maar shakes werkt heus niet
Ach die familie was sowieso heel dubbel met gezondheidquote:Op zondag 10 juni 2012 23:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar bij hem vond ik het dan weer niet staan, in ieder geval niet die lengte
[..]
Ja mhm. Eiwit voor je gaat slapen helpt wel, maar alleen maar shakes werkt heus niet
Ja ik vind het helemaal super tot nu toe dusquote:Op zondag 10 juni 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, met Godric op het dak.
Dat loopt in de boeken heel anders, da's wel gek om te lezen (ben nu bij boek 3).
en het wordt nog veel leuker vind ik
En tuurlijk, de serie werd afgelopen seizoen wel erg idioot, maar goed, ik hou daar wel van, kom maar op met alle griezels en monsters die je maar kunt verzinnen
met Andy Bellfleur zeker? Huuuuuuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ohjaquote:Op zondag 10 juni 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach die familie was sowieso heel dubbel met gezondheid
Iedere dag vitamine C slikken en biergistpillen en weet ik wat allemaal. Maar wel allemaal uit pakjes koken
Bij de flashbackaflevering was het toch veel langer?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee klopt wel, dat had veel langer moeten zijn
1989quote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef Mss het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)d04&biw=1280&bih=588
Ik heb niks met blond, maar ik zou hem doen.
Oeh dat is mijn jaarquote:Op maandag 11 juni 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1989
Wat een schattig ventje, koetsjiekoetsjie!
Over een jaar of 10 wellicht
dat hij in Zweden is bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OhjaIk ken het.
[..]
Bij de flashbackaflevering was het toch veel langer?
Ja, daar kwam ik ook net achter. Maar hij is wel doable!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1989
Wat een schattig ventje, koetsjiekoetsjie!
Over een jaar of 10 wellicht
Oh nee dat is niks voor mijquote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb niks met blond, maar ik zou hem doen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met Andy Bellfleur zeker? Huuuuuu
Niet lezen Dico, is een spoiler:En die andere vieze townfolks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar vind ik echt geen hol aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh nee dat is niks voor mijdoe mij deze maar:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En die andere vieze townfolks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
+1quote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet het niet, maar ik hoop dat je snel op zijn naam komt
Gevonden:quote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet het niet, maar ik hoop dat je snel op zijn naam komt
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Gevonden:
die is ook niet verkeerd neequote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Gevonden:
Ewquote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Gevonden:
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat dusquote:Op maandag 11 juni 2012 00:06 schreef RenRen- het volgende:
Voetballers, ik kan ze zelfs niet aantrekkelijk vinden
oh dat niet eens, leeftijd maakt niets uit, ik doe wel een nagelquote:
Godverdomme zegquote:Op maandag 11 juni 2012 00:06 schreef Mss het volgende:
[..]HIJ IS HEUL BEKEND JONGE
IK ZIT AL JAREN OP HEM TE SOPPEN
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
serie op de boekenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:09 schreef RenRen- het volgende:
Is TB nou gebasseerd op boeken of de boeken op TB?
Wist ik niet, hoeveel boeken zijn er? En zijn ze dik? Dan kan ik er misschien wat kopen voor naar parijs!quote:
ik geloof dat er nu 9 boeken zijn ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wist ik niet, hoeveel boeken zijn er? En zijn ze dik? Dan kan ik er misschien wat kopen voor naar parijs!
Hoeveel wil je ervoor hebben? Want ik wil niet te veel geld voor mijn vakantie kwijt zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik geloof dat er nu 9 boeken zijn ofzo.
Ik heb een set met ik dacht 7 gekocht, maar heb ze nu ook op mijn ereader dus ik lees ze niet
Je mag ze wel overnemen van me als je zou willen? Hoeft natuurlijk niet he. Maar ik heb alleen boek 1 open gehad, de rest niet.
Deze set is hetquote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoeveel wil je ervoor hebben? Want ik wil niet te veel geld voor mijn vakantie kwijt zijn
Vind ik een prima prijs, doe ik het voorquote:Op maandag 11 juni 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, wel nog te koop (goed zoeken kip....)
http://www.bol.com/nl/p/sookie-stackhouse-set/1001004006920518/
30 euro?
ik was vorige week in Kruidvat en zag die geur-remover staan, passievrucht geur ofzoiets. Dus ik nieuwsgierig als ik ben flesje open egdaan en geroken, maar ik rook allene de gebruikelijke chemische shit van removerquote:Op maandag 11 juni 2012 00:21 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus van de week die Essence remover gebruikt, die aardbei sinaasappel. Ik heb 'm één keer gebruikt, want hij doet het helemaal niet goed, en de geur is te chemisch. Maar ik ruik dus al die hele week met vlagen die geur nog.
Ja, een heule zoete.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was vorige week in Kruidvat en zag die geur-remover staan, passievrucht geur ofzoiets. Dus ik nieuwsgierig als ik ben flesje open egdaan en geroken, maar ik rook allene de gebruikelijke chemische shit van remover
Ruik je wel een soort van nep-fruitgeur bij die?
moeten we alleen even bedenken met verzenden of ophalen ofzo, want verzenden wordt weer vrij duur denk ik aangezien het best een paar kilo weegtquote:Op maandag 11 juni 2012 00:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind ik een prima prijs, doe ik het voor![]()
Ophalen joh, ik heb nu nog gratis ovquote:Op maandag 11 juni 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moeten we alleen even bedenken met verzenden of ophalen ofzo, want verzenden wordt weer vrij duur denk ik aangezien het best een paar kilo weegt
bah, dat klinkt echt ranzig...quote:
Die heb ik dus ook altijd. Die roze van de Kruidvat zonder aceton. Die doet prima zijn werk!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bah, dat klinkt echt ranzig...
Ik heb nu de gewone Kruidvat eigen merk zonder aceton gehaald. Welke raad je/raden jullie me aan verder uit de categorie goedkopie maar doet zijn werk?
slaap lekker!quote:
Ik heb je gedmdquote:
oh mooiquote:Op maandag 11 juni 2012 00:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook altijd. Die roze van de Kruidvat zonder aceton. Die doet prima zijn werk!
Er zal onderling ook niet heel veel verschil ik zitten hoor. Het doet in principe allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh mooi
Ja ik vond 'm ook prima, maar goed, ik heb natuurlijk 0 verstand verder.
Wilde vanavond nog mijn nagels lakken, maar ja... nu te laat, komt morgenavond wel weer
Doe ik ook weleens om 1 uur. "LAAT IK DAT NU EVEN DOEN", en bij de eerste laag wil ik slapenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh mooi
Ja ik vond 'm ook prima, maar goed, ik heb natuurlijk 0 verstand verder.
Wilde vanavond nog mijn nagels lakken, maar ja... nu te laat, komt morgenavond wel weer
ik ga zo alleen nog even make up van mijn hoofd afhalen (lekkere glittorszooi op mijn ogenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens om 1 uur. "LAAT IK DAT NU EVEN DOEN", en bij de eerste laag wil ik slapen
huh, hoe komt dat dan? Te weinig bloed in je alcohol, verleerde spuitskills of klotespuiten?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:31 schreef Diconnected het volgende:
Fuuu iedere keer als ik spuit begin ik te bloeden
Nice, had je een feestje?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga zo alleen nog even make up van mijn hoofd afhalen (lekkere glittorszooi op mijn ogen) en dan heerlijk slapen.
En kale nagels kunnen ook, zeker nu ze niet meer tot bloedens toe afgekloven zijn
ja geen idee, eens in de zoveel tijd heb ik dat. dus heb nu ook allemaal mooie plekjes op m'n buikquote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huh, hoe komt dat dan? Te weinig bloed in je alcohol, verleerde spuitskills of klotespuiten?
Vreetfeestje bij vriendin met een zooi vriendinnen met aanhang. En ik vond het leuk om mijn pumps te gaan inlopen daar. Ging goedquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nice, had je een feestje?
Goed van je hoor, dat is het moeilijkste vond ik![]()
Slaap lekker iedereen, tot morgenIk hoop dat ik me dan beter voel dan nu
wat stom zeg...quote:Op maandag 11 juni 2012 00:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja geen idee, eens in de zoveel tijd heb ik dat. dus heb nu ook allemaal mooie plekjes op m'n buik
jij mag Ren later hebbenquote:
Ja ach, huid van diabeten is eenmaal gevoeligquote:Op maandag 11 juni 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat stom zeg...
Even een brutale vraag, ik zat laatst op je FB te kijken naar je vakantiefoto's, wat zijn die plekken op je benen? Wijnvlekken ofzo?
zo, da;s ook heavy shit! Dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ach, huid van diabeten is eenmaal gevoeligen das ook gelijk antwoord op je vraag, zijn littekens van toen ik op m'n 8e op m'n muil ben gegaan en die schaafwonden zijn zo geworden. je hebt 3 lagen huid, en bij mij ligt die onderste laag zegmaar boven. groeit ook gewoon haar op enzo
![]()
maar die plekken komen alleen voor bij vrouwen met diabetes en alleen op de onderbenen.
na 30 juni gewoon nog een meet ergens en dan komt iedereenquote:
Dat klinkt heel naarquote:Op maandag 11 juni 2012 00:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ach, huid van diabeten is eenmaal gevoeligen das ook gelijk antwoord op je vraag, zijn littekens van toen ik op m'n 8e op m'n muil ben gegaan en die schaafwonden zijn zo geworden. je hebt 3 lagen huid, en bij mij ligt die onderste laag zegmaar boven. groeit ook gewoon haar op enzo
![]()
maar die plekken komen alleen voor bij vrouwen met diabetes en alleen op de onderbenen.
ja niet bij alle vrouwelijke diabeten hoor, maar ik ben nu eenmaal speciaalquote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo, da;s ook heavy shit! Dat wist ik helemaal niet.
Nou, mijn bakje bosbessen is ook weer leeg (heerlijk snackvoedsel) dus ik ga lekker richting badkamer en dan mijn bedje in. Weekend zit er helaas weer op. Nog een paar dagen flink bikkelen en dan vakantie
IKKE NIET WRIJF HET ER MAAR INquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
na 30 juni gewoon nog een meet ergens en dan komt iedereen
EEN MEGA ULTRA ÜBER DATE MEET!
ik kom ook niet want dan ben ik en vacancequote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
IKKE NIET WRIJF HET ER MAAR IN![]()
Ik ga wel een foto posten van mij in een korte broek met mickeymouseoren.
naja als ik het stoot doet het wel verrekte veel pijn ja, maar het gaat bijna niet kapot gelukkig, alleen 1x ben ik der heel erg op verbrand dat er allemaal blaasjes op kwamen undsoquote:Op maandag 11 juni 2012 00:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naarDoet dat geen zeer? Dat je het stoot en dat het gelijk kapot is?
quote:
Ik niet hoor!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef Diconnected het volgende:
Ja hallo wat gaat iedereen naar bed wat is dezon
Ik ben er nogquote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef Diconnected het volgende:
quote:
Hoeft ook niet nu hoor, de vraag was meer of-ie aangekomen was.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hij staat open zodat ik het niet vergeet, maar ben er nog niet aan toegekomen. Hopelijk morgen!
Uitknijpenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:51 schreef Diconnected het volgende:
Fuuu kutpukkel naast m'n lip doet kut
Ja heb ik gedaan maar hij doet nog steeds fucked.quote:
Dat is kutquote:Op maandag 11 juni 2012 00:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan maar hij doet nog steeds fucked.
Dat is goedgegaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoeft ook niet nu hoor, de vraag was meer of-ie aangekomen was.
Maar zo kan je het wel lezen.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef Mss het volgende:
Als in: ooh dat is kut, dat is aids. Niet zo van OMG U HAZ AID NOA!
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef Diconnected het volgende:
gooooed ik ga ook maar richting bed met m'n kindle.slaaplekker maisjes!
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef Diconnected het volgende:
En dan de gewone swaplakjes nog. Hoewel ik benieuwd ben of mensen er nog mee gaan nemenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat wordt trouwens ook weer zo'n heerlijke lakjesruil de 30e.Ik krijg er 2 van jou, jij 1 van mij, IJs 1 van mij...
Ik niet, want ik kan nergens afstand van doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:14 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan de gewone swaplakjes nog. Hoewel ik benieuwd ben of mensen er nog mee gaan nemen.
Ik heb natuurlijk nog die Moddols lakjes. En de swaplakjes die ik heb zijn dubbel. Die Nfu Oh nog en een AA en MAAH mini.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik niet, want ik kan nergens afstand van doen.
Behalve dan van die Mirannie-lakjes toen, omdat die dus geen eerste keus van mij waren. Maar 1 daarvan gaat sowieso als extra naar Amerika, dus ja.
Ohhh, die mini's.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk nog die Moddols lakjes. En de swaplakjes die ik heb zijn dubbel. Die Nfu Oh nog en een AA en MAAH mini.
+1quote:Op maandag 11 juni 2012 01:23 schreef Mss het volgende:
Ik swap ook alleen dubbel spul. Als een eckten hoarder.
Hier was 'ie erg gezellig jaquote:Op maandag 11 juni 2012 08:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, dat was me het nachtje welmogguh!
Oh echt?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik had weer van die medicinale dromen. Jij zat er ook in
jij wel, de demon die ons wilde pakken wat minderquote:Op maandag 11 juni 2012 08:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh echt?was toch wel en beetje lief voor je he?
Oh, gezellig, hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij wel, de demon die ons wilde pakken wat minder
mmmmm moeilijk te zeggen, het gaat 's ochtends erg kloten maar gedurende de dag zit er wel weer progressie in. Alleen zondagochtend lag ik dus echt weer te creperenquote:
meh vervelend zeg ..quote:Op maandag 11 juni 2012 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmmmm moeilijk te zeggen, het gaat 's ochtends erg kloten maar gedurende de dag zit er wel weer progressie in. Alleen zondagochtend lag ik dus echt weer te creperen
Ik zag hem ook idd... Thehehequote:
Nice! Pics?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoi!![]()
Van't weekend weer gefaald![]()
Bij Steps waren zaterdag vanaf 2 uur alle jurken voor de helft van de prijs, dus toen moest ik er toch 2 hebben![]()
En had nog een driekwartsbroek nodig voor op vakantie. Ben bij Miss Etam gaan kijken en ik paste gewoon in een 38![]()
Da's echt al jaren niet meer gelukt! Nu weet ik wel dat de maten daar altijd net wat ruimer vallen dan in de meeste andere winkels maar toch
DOE HET NIET!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ugh weer nieuwe games in winkelwagentje ...
halp!
Pretty!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Blij mee
Cute, die rozequote:Op maandag 11 juni 2012 12:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Blij mee
Welke?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ugh weer nieuwe games in winkelwagentje ...
halp!
Thnx!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pretty!![]()
Nu aan-pics please okthnxbye
heavy rain en AC 1&2 box, maar aangezien mijn untried games net zoveel zijn als mijn untried lakjes heb ik nog niet afgerekendquote:
HUPPA!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Mirjam het volgende:
JA IK HEB EEN UITNODIGING VOOR EEN SOLLICITATIEGESPREK OMGWTFLOLLLERCOPTER
WHIEJquote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Mirjam het volgende:
farmaceutisch medewerker in een ziekenhuis. er komt wel tilwerk enzo bij kijken, dus spannend, want hoeveel is het enzo. mits niet te zwaar dan lukt het wel, maar dus wel keispannendquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Mirjam het volgende:
GAAFquote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
farmaceutisch medewerker in een ziekenhuis. er komt wel tilwerk enzo bij kijken, dus spannend, want hoeveel is het enzo. mits niet te zwaar dan lukt het wel, maar dus wel keispannend
maar tis pas over ruim 3 weken, dus nagelbijten
JJJEEEEEJJJJJJJJ Happyslinger!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Mirjam het volgende:
gefrustreerd vooral, het niet vinden van werk vreet echt aan me, dus dit had ik écht ff nodigquote:Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef Mss het volgende:
Super goed nieuws Mir![]()
Hoe is het verder met je?
Holy fuck!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nieuwe knaller voor je SQ
http://www.zalando.nl/sas(...)r-sb221g003-104.html
de jassenvariant van het alu hoedjequote:Op maandag 11 juni 2012 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nieuwe knaller voor je SQ
http://www.zalando.nl/sas(...)r-sb221g003-104.html
Jeee wat goed!!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
farmaceutisch medewerker in een ziekenhuis. er komt wel tilwerk enzo bij kijken, dus spannend, want hoeveel is het enzo. mits niet te zwaar dan lukt het wel, maar dus wel keispannend
maar tis pas over ruim 3 weken, dus nagelbijten
Die is leukquote:Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zoek iets voor een bruiloft, is dit te wit?
http://www.zalando.nl/closet-jurken-beige-cl921c00e-003.html
Ik wil er wel nog een jasje op doen dus dan valt het wel mee toch?
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Mirjam het volgende:
Heavy Rain heb ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heavy rain en AC 1&2 box, maar aangezien mijn untried games net zoveel zijn als mijn untried lakjes heb ik nog niet afgerekend
Maar vanavond speel ik killzone wel uit denk ik dus mja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |