quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is zijn beperking dan? ADHD ofzo?
Ik vind haar ook geen fijne stem hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
De stem van dat meisje in de rolstoel gaat overigens bij mij echt door merg en been. Niet fijn.
ik vind haar ook echt niks nee. Als er iemand volgende week weg mag is zij hetquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
De stem van dat meisje in de rolstoel gaat overigens bij mij echt door merg en been. Niet fijn.
Ik vind m veeeeeel leuker dan Robbertquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
[..]en autisme. Jij vind 'm dus wat weg hebben van Robbert Pattinson?
Ja, kan het niet echt uitleggen, misschien z'n haar. Maar hij lijkt vooral veel op Cory Monteith. Alleen dan leuker (Cory is ook leuk, maar in Glee niet zo. Daarbuiten weer wel.)quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
[..]en autisme. Jij vind 'm dus wat weg hebben van Robbert Pattinson?
Bij mij ook. Mag er als volgende uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
hij heeft voor zover ik me herinner een lichte autisme-spectrum stoornis. En zelfs autisten kunnen tot een zekere hoogte sociaal gedrag leren, hoewel het vaak echt aangeleerd gedrag is, dus meer acteren/nadoen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, kan het niet echt uitleggen, misschien z'n haar. Maar hij lijkt vooral veel op Cory Monteith. Alleen dan leuker (Cory is ook leuk, maar in Glee niet zo. Daarbuiten weer wel.)
Heeft hij echt autisme? Ik weet dat niet elke autist 24/7 in een donkere kamer zit, maar Charlie is toch enorm sociaal?
Jup, heb het even gegoogled, en daar staat inderdaad dat hij low-spectral autism heet, en ADHD.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
hij heeft voor zover ik me herinner een lichte autisme-spectrum stoornis. En zelfs autisten kunnen tot een zekere hoogte sociaal gedrag leren, hoewel het vaak echt aangeleerd gedrag is, dus meer acteren/nadoen.
Het is z'n oogopslag wat 'm op Robbert Pattinson laat lijken vind ik zelf. En MM, hij is idd leuker dan R-Patzquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, kan het niet echt uitleggen, misschien z'n haar. Maar hij lijkt vooral veel op Cory Monteith. Alleen dan leuker (Cory is ook leuk, maar in Glee niet zo. Daarbuiten weer wel.)
Heeft hij echt autisme? Ik weet dat niet elke autist 24/7 in een donkere kamer zit, maar Charlie is toch enorm sociaal?
Fysieke beperkingen zijn altijd makkelijk om rekening mee te houden, in de zin dat het meer opvalt, zeker omdat Charlie best heel 'normaal' over kan komen. Wat ik wel goed van hem vind is dat hij het niet als excuus gebruikt, hij heeft het zelfs niet eens gezegd tegen Ryan e.d.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:50 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jup, heb het even gegoogled, en daar staat inderdaad dat hij low-spectral autism heet, en ADHD.
Maar inderdaad lullig hoe ermee om gegaan wordt, alhoewel Ali en Mario natuurlijk een stuk makkelijker zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Steve het volgende:
Ik zie echt niet wat jullie in Charlie zien.. Van mij mag 'ie er wel uit.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef Bamba het volgende:
Ik vond dit filmpje op youtube, hier kun je wel heel goed z'n adhd zien![]()
. En dat laatste stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |