abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113513172
oke ik heb nu ook een crush op nellie
'ik dacht dat over milkshakes ging?' O+

en het was leuk om blake en micheal sexy te zien doen :9

charlie vind ik stom en tyler er uit was jammer voor hem maar niet onterecht... hij was gewoon minder dan de rest

verder maar een kalme aflevering

owja loved loved looooved channa's outfit in de clip
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113523317
omgomg. wat een aflevering. Heb me stukgelachen tijdens die video :D. Die Lily uitte volgens mij al haar opgekropte seksuele frustratie in die video ;).

Michael lijkt trouwens best wel op Taylor Lautner!

Ik vind Charlie echt :9 Als je Cory Monteith en Robert Pattinson in een blender doet, krijg je hem. Was ik Ayleen maar O+

Nellie is eigenlijk best wel tof!

En wat huilde Abraham erg bij het vertrek van Tyler? Hadden ze soms een stiekeme romance O+?
pi_113527921
Ik vind Charlie echt leuk O+

alleen een beetje flauw van Ryan Murphy en co dat ze geen oog hebben voor zijn beperking en wel voor die van Mario en Allie. Het moeite hebben met grenzen en non-verbale dingen niet snappen hebben ook invloed op zijn gedrag maar het wordt allemaal alleen maar neergezet als onprofessioneel zijn. Hij heeft net zo goed hulp nodig bij dingen maar dat wordt hem niet gegeven. Jammer.
♥ scars make us who we are ♥
pi_113531973
Charlie O+ Michael O+ Nellie O+

Ik denk toch dat Charlie wel ver gaat komen, volgens mij vindt Ryan hem erg leuk, juist door zijn beperking. Ik vind 'm aandoenlijk O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_113532305
Wat is zijn beperking dan? ADHD ofzo?
pi_113532551
De stem van dat meisje in de rolstoel gaat overigens bij mij echt door merg en been. Niet fijn.
Ja doei.
pi_113532568
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is zijn beperking dan? ADHD ofzo?
:Y en autisme. Jij vind 'm dus wat weg hebben van Robbert Pattinson? :9
pi_113532619
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
De stem van dat meisje in de rolstoel gaat overigens bij mij echt door merg en been. Niet fijn.
Ik vind haar ook geen fijne stem hebben :N Voor mij voegt ze sowieso niet zoveel toe.
pi_113532961
quote:
ik vind haar ook echt niks nee. Als er iemand volgende week weg mag is zij het :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik vind m veeeeeel leuker dan Robbert O+
pi_113533330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ja, kan het niet echt uitleggen, misschien z'n haar. Maar hij lijkt vooral veel op Cory Monteith. Alleen dan leuker (Cory is ook leuk, maar in Glee niet zo. Daarbuiten weer wel.)
Heeft hij echt autisme? Ik weet dat niet elke autist 24/7 in een donkere kamer zit, maar Charlie is toch enorm sociaal?
pi_113533354
quote:
Bij mij ook. Mag er als volgende uit.
pi_113533600
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ja, kan het niet echt uitleggen, misschien z'n haar. Maar hij lijkt vooral veel op Cory Monteith. Alleen dan leuker (Cory is ook leuk, maar in Glee niet zo. Daarbuiten weer wel.)
Heeft hij echt autisme? Ik weet dat niet elke autist 24/7 in een donkere kamer zit, maar Charlie is toch enorm sociaal?
hij heeft voor zover ik me herinner een lichte autisme-spectrum stoornis. En zelfs autisten kunnen tot een zekere hoogte sociaal gedrag leren, hoewel het vaak echt aangeleerd gedrag is, dus meer acteren/nadoen.
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:50:24 #163
330855 ejiraM
for the greater good
pi_113536198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:10 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

hij heeft voor zover ik me herinner een lichte autisme-spectrum stoornis. En zelfs autisten kunnen tot een zekere hoogte sociaal gedrag leren, hoewel het vaak echt aangeleerd gedrag is, dus meer acteren/nadoen.
Jup, heb het even gegoogled, en daar staat inderdaad dat hij low-spectral autism heet, en ADHD.

Maar inderdaad lullig hoe ermee om gegaan wordt, alhoewel Ali en Mario natuurlijk een stuk makkelijker zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_113536466
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Het is z'n oogopslag wat 'm op Robbert Pattinson laat lijken vind ik zelf. En MM, hij is idd leuker dan R-Patz O+

Ik heb net de auditie aflevering gekeken, die had ik nog niet gezien. Maar daarin zie je ook dat Ryan meteen weg was van Charlie O+ Ik heb dus goede hoop voor hem *O*
pi_113536533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:50 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Jup, heb het even gegoogled, en daar staat inderdaad dat hij low-spectral autism heet, en ADHD.

Maar inderdaad lullig hoe ermee om gegaan wordt, alhoewel Ali en Mario natuurlijk een stuk makkelijker zijn.
Fysieke beperkingen zijn altijd makkelijk om rekening mee te houden, in de zin dat het meer opvalt, zeker omdat Charlie best heel 'normaal' over kan komen. Wat ik wel goed van hem vind is dat hij het niet als excuus gebruikt, hij heeft het zelfs niet eens gezegd tegen Ryan e.d.
  donderdag 28 juni 2012 @ 23:07:50 #166
88233 Steve
Still the best.
pi_113537333
Ik zie echt niet wat jullie in Charlie zien. :D. Van mij mag 'ie er wel uit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_113538301
Ik vind hem ook niks
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113538313
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef Steve het volgende:
Ik zie echt niet wat jullie in Charlie zien. :D. Van mij mag 'ie er wel uit.
o|O

Hij is gewoon leuk O+
pi_113538896
Zijn last chance performance van dat coldplay nummer O+ O+ O+
pi_113539531
Ik vond dit filmpje op youtube, hier kun je wel heel goed z'n adhd zien _O- O+. En dat laatste stuk O+

vrijdag 29 juni 2012 @ 08:27:16 #171
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_113545375
Arme arme Michael..... kom op jongen!
Maar gelukkig is Tyler er uit. Dat nasale puberende overslaande stemmetje vond ik niks.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 08:29:42 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_113545401
Ondanks dat Lily niet de meest vriendelijke is de hele tijd, en wellicht iets te wedstrijdgedreven, vind ik haar toch nog steeds leuk. Die mag nog we ff blijven zitten.

Nellie d'r snikkende overslaande stem (iit die van Tyler) vind ik erg mooi. Voor de rest is ze wat sufes, maar deze aflevering kwam ze een stuk meer los!

Van mij mogen rolstoelchick en blind guy er echt uit. Niet vanwege die kenmerken hoor ;) Maar de stem van rolstoelmeisje vind ik niks, en de attitude van Mario ook niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_113559573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef Bamba het volgende:
Ik vond dit filmpje op youtube, hier kun je wel heel goed z'n adhd zien _O- O+. En dat laatste stuk O+

O+ O+ O+ prachtig dat nummer
  maandag 2 juli 2012 @ 18:26:41 #174
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_113681491
Terechte exit. 7 maanden is ook veel te vroeg. Hij had het beter volgend jaar kunnen proberen.

Wel zielig dat Abraham het er zo moeilijk mee had... :'(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_113685257
Ik zag ineens dat het weer was begonnen, ben nu ook bij *O*

Ik vond de reactie naar Charlie erg overdreven in die 'pest-aflevering'. Oké, het was wellicht niet de meest handige actie ever, maar als je je in probeert te leven in het moment kan ik me voorstellen dat je bedenkt dat het er wel gemeen uitziet om die stok af te pakken en dus realistisch voor de video. Ze reageerden erop alsof hij Mario omver had geduwd en weet ik wat allemaal.
Spreek zo'n jongen dan gewoon even 1x aan en zeg dat zulke dingen niet handig zijn en dat ze beter van te voren even kunnen afspreken dat zoiets gaat gebeuren.
Plus wat al eerder is gezegd, door zijn stoornissen kan hij nog wel eens impulsief zijn en daar mag ook best een beetje rekening mee worden gehouden.

Ook de laatste aflevering vond ik een beetje apart. Ik heb met een half oog zitten kijken dus wellicht dat ik iets heb gemist, maar Charlie kreeg instructies bij het filmen terwijl hij van te voren iets anders had voorbereid met Zack. Waarom zou hij daar niets van mogen zeggen? Ik weet wel dat het een buisness is van Ja en Amen zeggen, maar een beetje leren voor jezelf opkomen lijkt me ook niet verkeerd.

Verder vind ik het gewoon weer een toffe serie, leukere mensen dan vorig jaar! Blij dat Tyler weg is want daar vond ik dus echt geen ruk aan en wat mij betreft mag die rolstoelchick met die veel te schelle stem ook snel verdwijnen.

Als winnaar zie ik graag iemand als Nellie, Michael of Charlie.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')