die wenkbrauwenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
MiauwHeb je deze al gezien
Die ogen
![]()
[ afbeelding ]
Ja mooi kleurquote:Op zondag 10 juni 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
MiauwHeb je deze al gezien
Die ogen
![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een random man met donker haar, en baardgroei. Eentje die er zegmaar ouder uitziet dan 16.
Niet kijken naar die borstelsquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja mooi kleurzeker in combinatie met z'n haarkleur.
Maar mij ietsje te jong hoor
donker haar en stoppelbaardquote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een random man met donker haar, en baardgroei. Eentje die er zegmaar ouder uitziet dan 16.
Verdomme, geen donker haarquote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeurquote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Stoppelbaard vind ik wel altijd leuk om te zien. Maar liever niet, irriteert bij het knuffelen en zoenen
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja zeker, ik zit helemaal onder de rode vlekken, en die gaan niet zo snel weg bij mij omdat ik een gevoelig huidje hebquote:
minder breed ajbquote:
dat haar is te langquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat haar is te lang
ow en borsthaar
Echte mannen hebben borsthaarquote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat haar is te lang
ow en borsthaar
Niet haten op mijn borsthaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat haar is te lang
ow en borsthaar
quote:
quote:
All a man needs to knowquote:
Ohaiquote:
Ik hou wel van een beetje borsthaarquote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat haar is te lang
ow en borsthaar
Gedragen als een aap geen probleem?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb niets tegen borsthaar, zolang hij er maar niet uitziet als een aap....
Als je mijn gespierde borstkas bevoelt en met je vingers het samenspel tussen spier en haar voelt, ben je verkocht.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
was trouwens bij een ex van me (niet mn laatste die was borsthaarloos...zoiezo weinig behaard overal ghehe0 anyway.. mn andere ex...
toen ik die voor t eerst zonder shirt zag....t enige wak konz eggen was dak nog nooit iemand had gezien met zoveel haar, behalve bokito...
was trouwens bij een ex van me (niet mn laatste die was borsthaarloos...zoiezo weinig behaard overal ghehe0 anyway.. mn andere ex...
toen ik die voor t eerst zonder shirt zag....t enige wak konz eggen was dak nog nooit iemand had gezien met zoveel haar, behalve bokito...
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je mijn gespierde borstkas bevoelt en met je vingers het samenspel tussen spier en haar voelt, ben je verkocht.
[..]
hey hups! nog beetje van t weer genotenquote:
Uhuhquote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey hups! nog beetje van t weer genoten
Niet verdwaald?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heb even in het Kralingse Bos gezeten![]()
En bij het graf van mn vader![]()
Oh en bij de Erasmusbrug!
lekker rdam rond geweest dusquote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heb even in het Kralingse Bos gezeten![]()
En bij het graf van mn vader![]()
Oh en bij de Erasmusbrug!
Nopequote:
Met mn auto vol met Ajax dingenquote:
Goed ideequote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik ben trots op mij![]()
Lol je moet 2 vrouwen hebben want als de ene loops is moet ze in een apart huis slapen en je kan als man niet alleen slapen dus vandaar de tweede vrouw(bron: BNN Spuiten en slikken op reis)
Schat je had al moeite om er 1 te vinden. Die tweede gaat je nooit lukkenquote:
Onder de gordel hupsquote:Op zondag 10 juni 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat je had al moeite om er 1 te vinden. Die tweede gaat je nooit lukken
Vrouwen die samen wonen worden toch tegelijk ongesteld, singroom zeg maarquote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik ben trots op mij![]()
Lol je moet 2 vrouwen hebben want als de ene loops is moet ze in een apart huis slapen en je kan als man niet alleen slapen dus vandaar de tweede vrouw(bron: BNN Spuiten en slikken op reis)
Yeah weer eens actie daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ze hebben allebei een eigen huis. De een een groot huis en de ander een plaggenhut, dat wel maar /carequote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrouwen die samen wonen worden toch tegelijk ongesteld, singroom zeg maar
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah weer eens actie daar
Niet, onze liefde is overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in deze tijden niet meer (prikpil ed)quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrouwen die samen wonen worden toch tegelijk ongesteld, singroom zeg maar
Okquote:
Jij mag datquote:Op zondag 10 juni 2012 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor straf zuip ik straks die krat hj op
Gigity.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze gebruiken een kruidenbad om de vagina uit te drogen waardoor die dus strakker lijkt
quote:
Goed idee wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze gebruiken een kruidenbad om de vagina uit te drogen waardoor die dus strakker lijkt
Een uitgedroogde kut lijkt me alles behalve een goed ideequote:
Het bevallingsritueel is ook altijd heel leuk op dat soort plekkenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha in een of ander dorp in de surinaamse jungle worden loopse vrouwen verbannen naar de menstruatiehut buiten het dorp
Uhm auwquote:Op zondag 10 juni 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het bevallingsritueel is ook altijd heel leuk op dat soort plekkenmet je armen vastgebonden boven je hoofd dat kind eruit persen enzo.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Dateding hoeft niet meer voor de katten te zorgen![]()
Yeah tijd voor mij nu
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Dateding hoeft niet meer voor de katten te zorgen![]()
Yeah tijd voor mij nu
Hihiquote:
Ik vind het wel cutequote:
Daar heb je een puntquote:Op zondag 10 juni 2012 23:07 schreef Typisch het volgende:
Als een man het zou doen zou de wereld te klein zijn ''We zijn geen objecten blabla''.Of niet?
Zoiets zou ik nooit zeggenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:07 schreef Typisch het volgende:
Als een man het zou doen zou de wereld te klein zijn ''We zijn geen objecten blabla''.Of niet?
Aha, kom hier niet zo vaak.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Iedereen hier gebruikt bijnamen als het om dates en potentiële dates gaat.
Ik vind de mijne wel origineel gevonden
X-meisje. Ja, originaliteit is ver te zoeken.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja tochquote:Op zondag 10 juni 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
X-meisje. Ja, originaliteit is ver te zoeken.
Het EK-subforum zou gelijk gesloten moeten worden. Ik word er gewoon agressief van, zoveel domheid op een forum.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Er zijn dus ook mannen die denken dat messi mee doet
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 10 juni 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Kijk nou!!quote:
Niet!?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Facebook geloven.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk nou!!
De dame die volgens Facebook al een klein half uurtje ligt te slapen!!
Ik heb ook altijd bijnamenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Nee geen grapquote:Op zondag 10 juni 2012 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA
Grapje toch? Aww toe, zeg dat het een grapje is?
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk nou!!
De dame die volgens Facebook al een klein half uurtje ligt te slapen!!
Iemand in de kroeg? Castreer hem!! Hij verdient het sowieso niet om man genoemd te worden!quote:
Kill em with fire!!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]die kikkers ik word er gek van! Kutvijver
Jaquote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand in de kroeg? Castreer hem!! Hij verdient het sowieso niet om man genoemd te worden!
Heb je een vijver?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]die kikkers ik word er gek van! Kutvijver
Erg leuk zo'n gemeentemannetje die hier niet in de buurt woont, die besluit om het uitlaatgrasveld te verwijderen en er een paddenvijver voor in de plaats te doenquote:
Nee alsjeblieft niet,alleen maar terrastegels! Ik heb geen groene vingers en heb al helemaal niks met vijversquote:
Olie op het water en in de fik steken!quote:
Vind ik leuk!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Olie op het water en in de fik steken!
Lukt best!
Wat schoonmaak middelen kunnen een oplossing biedenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg leuk zo'n gemeentemannetje die hier niet in de buurt woont, die besluit om het uitlaatgrasveld te verwijderen en er een paddenvijver voor in de plaats te doen
Ik ben er serieus over na aan het denken om een klacht in te dienen, ik slaap al een hele week fokking slecht
En ben zo moe
Daar hebben we spinnen voorquote:
Ik zie al die kikkers al dood in de vijver liggen de volgende dagquote:Op zondag 10 juni 2012 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat schoonmaak middelen kunnen een oplossing bieden
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hebben we spinnen voor![]()
Spinnen
Ja maar, ja maar ze eten wel veel muggen!quote:
Dood aan kuipers, vuile tyfus hondquote:
Neujquote:Op zondag 10 juni 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie al die kikkers al dood in de vijver liggen de volgende dag
Nee, ik heb een paar uur geleden nog aan de pomp mijn volle genot mogen krijgen.quote:
Oh jij hebt ook al vlekken ?? Ik ook . Mijn scharrel schrok zich de pleuris van die vlekken en vroeg zich af of die me iets had aangedaanquote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker, ik zit helemaal onder de rode vlekken, en die gaan niet zo snel weg bij mij omdat ik een gevoelig huidje heb
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dood aan kuipers, vuile tyfus hond
Soms begrijp ik hooliganisme nog steeds
Ah je bent weer verzadigdquote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar uur geleden nog aan de pomp mijn volle genot mogen krijgen.
Spinnen ookquote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ze eten wel veel muggen!
Ja echt irritantquote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh jij hebt ook al vlekken ?? Ik ook . Mijn scharrel schrok zich de pleuris van die vlekken en vroeg zich af of die me iets had aangedaan
Was dit bij Ajax gebeurd dan had ik allang al een tennisbal vol met vuurwerk het veld opgegooid in mijn goede oude tijdquote:
Je mag wel bij mij slapen hoorquote:
Precies. Nu is het tijd om maar eens te gaan slapen en te dromen over leuke dingetjes.quote:
Hou opquote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel als ze in je oor gaan nestelen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dit bij Ajax gebeurd dan had ik allang al een tennisbal vol met vuurwerk het veld opgegooid in mijn goede oude tijd
Hier ook! Slaap lekkerquote:Op zondag 10 juni 2012 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies. Nu is het tijd om maar eens te gaan slapen en te dromen over leuke dingetjes.
trustequote:Op zondag 10 juni 2012 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies. Nu is het tijd om maar eens te gaan slapen en te dromen over leuke dingetjes.
Godsammequote:Op zondag 10 juni 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dit bij Ajax gebeurd dan had ik allang al een tennisbal vol met vuurwerk het veld opgegooid in mijn goede oude tijd
Ierland had geen poot om op te staan man.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dood aan kuipers, vuile tyfus hond
Soms begrijp ik hooliganisme nog steeds
Maar goed dat ik het licht zag en een hoop ME mensen dat ik niet meer zo benquote:
Hou je waffel ouwe, typisch een kaaskop die de boel weer naaitquote:Op zondag 10 juni 2012 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ierland had geen poot om op te staan man.
Hier zijn geen kikkergeluiden!!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Okik wil geen kikkergeluiden meer
En als ik het raam dicht doe dan stik ik
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou je waffel ouwe, typisch een kaaskop die de boel weer naait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |