abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112795283
Dit is dus de schimmel die bijna fataal afliep bij mijn vader: http://www.demorgen.be/dm(...)s-in-Nederland.dhtml

Hij leeft nog steeds, +-2 weken na besmetting - al is hij nog altijd redelijk kritiek - maar natuurlijk heeft hij lichamelijk en geestelijk een geweldige klap gekregen.
pi_112795756
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 05:39 schreef Nonverbaal het volgende:
je kan meerdere dingen gebruiken als het niet in een ver gevorderd stadium is waaronder luchtgedroogde abrikozenpitten hier meer info :

http://boinnk.nl/blog/abrikozenpitten-met-vit-b17/

gebruik zelf MMS wat ook zeer effectief is :

http://www.miraclemineralsupplement.nl/forums/index.php
Mijn vader heeft dit een tijdje geslikt ten tijde dat hij longkanker had en was toen gestopt omdat het niks uithaalde. Verder heb ik toendertijd uit wetenschappelijke artikelen begrepen dat het vrijwel niks uithaald. Hoewel er natuurlijk mensen zijn die er wel iets aan hebben. Er zijn grootschalige onderzoeken geweest naar de effectiviteit hiervan, onder andere terug te vinden in:

Laetrile for cancer: a systematic review of the clinical evidence (2006)

Deze laat blijken dat er vrijwel geen verschil optrad bij een grote variatie aan patienten met verschillende kanker-aandoeningen. Al om al lijkt het mij daarom verspilde tijd... Natuurlijk zijn er altijd wonderbaarlijke verhalen te vinden op Internet, het is dan ook maar het Internet....... puur subjectief. Bovendien ken je de desbetreffende situatie niet altijd.

A 1991 NCI review of the evidence of Laetrile’s effectiveness stated that "scientific studies were conducted for more than 20 years, starting in the mid-1950s, looking for evidence of antitumor efficacy by Laetrile. In no instance was evidence found that treatment with Laetrile results in any benefit against tumors in animals. Despite this negative record, a clinical trial in humans was conducted in 1981. It did not show any anticancer effect of Laetrile."

The clinical trial of Laetrile on humans was performed between 1979 and 1981 at medical centers around the country. About 175 patients with different types of cancer were treated with a commonly used regimen of Laetrile plus metabolic therapy (see Metabolic Therapy). Published in 1982, it reported that one patient had major tumor shrinkage (a partial response) at first. Of the patients, 91% of their cancers had progressed after 3 months, and median survival was less than 5 months. In all patients, their cancer grew within 8 months of starting treatment.

@TS Hoe dan ook hoop ik dat je vader erbovenop komt! Mijn vader leeft nu alweer 1.5 jaar langer dan verwacht, 4 tumoren waarvan 1 lymfe (longkanker). Medische prognoses zijn niet 100% te vertrouwen. En hoe dan ook, spendeer veel tijd met en bij je vader, dat geeft op zijn beurt ook weer motivatie voor hem om te vechten. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kogeltje op 12-06-2012 18:18:53 ]
pi_112846378
/

[ Bericht 99% gewijzigd door makila_avatar op 13-06-2012 17:50:15 ]
pi_112846405
Update. Sinds maandag is zijn delirium voorbij. Hij is (gelukkig) opnieuw 100% bij zijn positieven. Maandag was hij ook fysiek vrij goed. Hij heeft een beetje in de wandelgangen rondgewandeld. De schimmel in zijn bloed is ook fel verminderd.

Echter sinds dinsdag krijgt hij plots wéér géén adem meer. Blijkbaar is ten gevolge van de schimmel, het zuurstofgehalte in zijn bloed enorm gezakt. (Het is niet omdat de schimmeld verminderd is dat die niet méér van invloed is hé?) Daardoor hebben ze hem gisteren en vandaag extra bloed gegeven, maar tot nu toe merkt mijn vader nog géén verbetering.

Het gaat dus zo'n beetje op en af met mijn vader, maar op dit ogenblik lijkt hij wel niet meer in levensgevaar al is het één groot gesukkel. Alleen doodjammer dat zijn chemo nu op non-actief staat. Dat schiet zo natuurlijk niet op.
pi_112874471
Hmmz, veel sterkte iig.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_112884288
Sterkte :* , het blijft een zware tijd. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:44:33 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112886993
een dilerium hoeft ook helemal niet permanent te zijn, als hij zich weer beter gaat voelen zal waarschijnlijk dat ook wel weer genezen... sterke vent hoor die pa van je, ik hoop dat hij nog wel een beetke kwaliteit van leven heeft om het nog fftjes uit te houden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112996049
Op de scans die ze genomen hadden, was nu ook visueel herstel te zien. Zijn organen waren nu terug in betere staat.

M'n vader liep gisteren voor de eerste maal sinds zijn longontsteking (met zware complicaties) zelfstandig rond(daarvoor had hij hulp nodig) en hij begint ook weer vloeibaar voedsel te eten nadat hij 14 dagen lang bijna niets had gegeten.

Wel is hij nog zo slap als een vod. Zo kreeg hij het plastieken deksel van zo'n klein potje met confituur niet eens open én moest ik hem daarbij helpen. Maar ja, hij zal te maken hebben met spierafbraak door zolang niks gegeten te hebben. Wel at hij daarna volledig zelfstandig. De arts overweegt dan ook volgende week de sondevoeding eraf te halen.

Hij wisselt nu slechte met goede dagen af, maar zijn goede dagen worden wel steeds beter. Ondanks het feit dat een longontsteking + schimmelinfectie in het bloed "gemiddeld" dodelijk is in 85-90% van alle gevallen, lijkt hij er toch door te komen.

Te weten dat mijn vader én kanker én een zwak hart én zwakke longen heeft, moet mijn vader toch echt wel een ijzeren wil hebben om er toch door te willen komen. Dit is voor de behandelende artsen ook een totale verrassing én bijna onbegrijpelijk. Maar ja, de wonderen zijn de wereld blijkbaar nog niet uit. :)

De arts heeft gezegd dat hij wel nog minstens 4 weken zal moeten recupereren in het ziekenhuis vooraleer er pas sprake kan zijn van naar huis te gaan. Hij mag gedurende die tijd ook geen nieuwe ziekte opscharrelen natuurlijk.

Stokoud zie ik mijn vader niet worden, maar elk moment dat hij er nog is, beschouw ik vanaf nu een extra moment hé?

[ Bericht 12% gewijzigd door makila_avatar op 17-06-2012 09:58:52 ]
pi_113051381

[ Bericht 100% gewijzigd door lipper op 19-06-2012 05:47:05 ]
pi_113055378
quote:
dude.. rly not cool
"Pools are perfect for holding water"
pi_113055530
@ TS, heel veel sterkte voor jou, je familie en natuurlijk je vader.

geniet van elk moment samen, en ik zou bijna willen zeggen, fuck je werk en breng elk wakker moment samen met je vader door.

(that is.. als je alleen maar werkt voor jezelf, en niet voor een gezin oid.)
"Pools are perfect for holding water"
pi_113059561
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef probeer het volgende:

[..]

dude.. rly not cool
Was oprecht bedoeld!

Ik vind het een hoop onzin en het webadres is een draak. Maar misschien haalt ts er iets wijs uit.
pi_113310076
De vader van een collega is onlangs overleden. Hij kreeg plots een schimmel in zijn bloed (net zoals mijn vader). In tegenstelling tot mijn vader, had het anti-schimmel middel bij hem géén succes. 6 dagen later is hij reeds overleden, zo snel gaat dat.

Mijn vader ligt ondertss nog steeds in het ziekenhuis. Hij was er gisteren ook niet graag bij. Al wordt hij precies ook wat bedorven. Ik bedoel .. zo wilde hij niet van de soep eten dat hij in het ziekenhuis kreeg. Die rommel eet ik niet, zei hij. Dan had mijn moeder zelfgemaakte soep van thuis meenomen. Dat at hij zonder problemen gewoon op tot de laatste druppel.

één luttele aardappel van het ziekenhuis kreeg hij niet binnen. Dat is té zwaar zei hij. Maar een vol bord dikke brij rijstpap, van thuis, dat at hij dan wéér volledig leeg zonder problemen.
pi_113310190
Ik geef hem groot gelijk dat eten van thuis lekkerder is :@ Ik zou hem nog veel voller stoppen met lekkere dingen van thuis :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113471534
Goed nieuws! Mijn vader is sinds vorige week zo sterk vooruit gegaan dat hij dit weekend eindelijk terug naar huis mag gaan. :)

Men heeft wel besloten om zijn zesde en laatste chemosessie niet meer te geven. Het risico is té groot en hij heeft toch 5 van de 6 sessies gehad.

Hij krijgt sinds maandag wel terug zijn wekelijkse chemo om zijn kanker stabiel te houden. (Erbitux)

[ Bericht 5% gewijzigd door makila_avatar op 28-06-2012 07:38:34 ]
pi_113719931
Mijn vader is drie dagen thuis geweest. Hij zou moeten rusten, maar mijn vader is zo niet. Hij wandelde gezwind rond en gisteren zijn we samen nog naar de garage geweest voor een herstelling aan zijn wagen. Daar zijn we ook naar de nieuwe wagens gaan kijken. Vandaag ging het helaas wéér mis. Misschien heeft hij toch te veel ineens willen doen. Maar ja, we hebben wel een paar uur samen véél lol gehad én we zijn toch beiden tot het besef gekomen dat die dagen erg belangrijk zijn. Elke dag kan namelijk zijn laatste zijn hé?

Hij at goed deze morgen, maar later op de dag kloeg hij plots, dat hij weer zo weinig adem kreeg. We zeiden nog: Dat is normaal, je longen zijn nog niet hersteld, maar mijn vader zei meteen: Ik vertrouw het niet, bel de ziekenwagen op. In het ziekenhuis hebben ze meteen platen genomen van zijn longen. Het verdikt: Een enkelvoudige klaplong. Dus ja, nu zal hij spijtig genoeg, weer een weekje in het ziekenhuis moeten blijven. En daarna zal hij moeten zien dat hij niet te veel hooi op zijn vork neemt, tijdens zijn herstel, want dan gaat hij dit terug krijgen hé?

Chemo is toch een vervelend beestje. Als je ziet welke complicaties mijn vader allemaal krijgt. Maar goed, mijn vader is een harde. Deze klaplong is ironisch genoeg, nog het minst erge van wat hij allemaal al gekregen heeft, en deze tegenslag zal hem zeker niet tegenhouden.

[ Bericht 6% gewijzigd door makila_avatar op 03-07-2012 16:51:15 ]
pi_113725513
Fijn dat jullie toch die dagen samen thuis hebben gehad. Dat is ook het belangrijkst. Hopelijk is de klaplong snel weer beter. :)
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_113725805
Na het lezen van de OP klinken je latere posts als een wonder. Geniet er maar van dat hij er nog is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:56:31 #44
244933 trovey
Nachtoele
pi_113725819
Ik sluit me hierbij aan, fijn dat jullie toch nog wat tijd kunnen hebben die je je straks met vreugde zal herinneren. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113744111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:56 schreef heiden6 het volgende:
Na het lezen van de OP klinken je latere posts als een wonder. Geniet er maar van dat hij er nog is.
Inderdaad. Die schimmel alleen al, is in 85-90% van de gevallen dodelijk (volgens de statistieken). Maar hij heeft véél méér gezondheidsproblemen hé? Dus bij hem was de overlijdenskans normaal gezien nog véél hoger. Dat hij nog leeft (en we kunnen nu ook zeggen dat hij de schimmelaanval overleeft heeft) is dus inderdaad bijna een wonder. Maar goed, des té beter natuurlijk :)

Maar ja, nu wéér een klaplong. Hij zal ditmaal bijna zeker wel wéér herstellen, maar vroeg of laat is het geluk echt wel op en dan is het gedaan hé? Ooit houdt het een keertje op. Het heeft mij ook doen beseffen dat dit een teken van boven is, dat ik wat méér tijd moet vrijmaken voor mijn vader. De tijd die ons nog rest moeten we nu zo goed mogelijk benutten én die nemen ze ons daarna nooit méér af :)
pi_113824904
M'n vader voelt zich stukken beter en heeft voor de eerste keer in vijf weken, opnieuw een rode kleur in zijn gezicht. Hij heeft ook géén ademhalingsproblemen meer.

De klaplong gaat evenwel helaas niet vanzelf dicht, en opereren durven ze niet. Dus ze gaan morgen talkpoeder rechtsstreeks in dat buisje spuiten terwijl hij wakker is. Heeft iemand hier daarmee ervaring?

Update. Ze gaan hem toch opereren (kijkoperatie). Het gat is zo immens groot dat ze het met poeder in te spuiten vermoedelijk niet gaat lukken.

[ Bericht 8% gewijzigd door makila_avatar op 07-07-2012 19:13:51 ]
pi_114056892
Mijn vader heeft de riskante operatie (riskant omdat zijn hart en longen niet goed zijn), vrij goed doorstaan. Ze hebben het ganse gat geplakt.

Hij heeft nu wel véél pijn én hij moet nu vooral rusten. Hopelijk is het gat volledig toe, en kan hij wéér naar huis volgende week.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:30:28 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114058327
klinkt positief :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114080763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef makila_avatar het volgende:
Mijn vader heeft de riskante operatie (riskant omdat zijn hart en longen niet goed zijn), vrij goed doorstaan. Ze hebben het ganse gat geplakt.

Hij heeft nu wel véél pijn én hij moet nu vooral rusten. Hopelijk is het gat volledig toe, en kan hij wéér naar huis volgende week.
Fijn dat de operatie goed gegaan is :Y En thuis komen is altijd goed natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114172908
Hij ziet nu toch wel geweldig véél af van de operatie. Hij hoest bloed op, moest deze nacht morfine krijgen en twee keer moesten ze extra zuurstof geven omdat hij géén adem meer kon krijgen.

Om dat gat te dichten moesten ze namelijk een infectie veroorzaken en ze mogen daar géén geneesmiddelen voor geven. Maar door zijn slechte longen, wordt hierdoor zijn adem volledig afgesneden.

Dit blijkt een standaard procedure te zijn bij een klaplong? Maar het is wel heftig zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door makila_avatar op 13-07-2012 21:49:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')